25.9.13

Μια γλυκιά καλησπέρα φίλοι μου...

Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από τότε που τα κλεισα όλα κι έφυγα!
Μέσα σ ένα 24ωρο τίναξα την παλιά μου ζωή στον αέρα....
Βρέθηκα στο 0
Ισως και πιο κάτω απ το 0
Παρακάτω δεν είχε...
Μ έχασα, με βρήκα, με ξανάχασα και τώρα παλεύω μόνη μου
για ακόμα μια φορά να σταθώ στα πόδια μου...
Πρωτόγνωρα όλα κ δύσκολα... αλλά θα τα καταφέρω...
Τα φιλιά μου σε όλους σας...
Αλλαξαν πολλά απ την τελευταία φορά που έγραψα εδώ...
Χαθήκατε πολλοί απ ότι βλέπω!
Ελπίζω να στε όλοι καλά!
Χαιρετώ σας... μέχρι την επόμενη φορά!!!!
Στα καλύτερα λοιπόν... που ισως έρθουν :)


26 σχόλια:

Λιακάδα ☼ είπε...

Είσαι καλά?
Είχα αρχίσει να ανησυχώ...
Την καλημέρα μου! :)

George είπε...

ένας κύκλος είναι η ζωή Αγγελάκι! ένας κύκλος που δεν σταματά ποτέ να γυρνά.Σε αυτόν τον κύκλο έχει και τα καλά και τα κακά. Θα έρθουν λοιπόν και πάλι τα καλά.
Να περνάς όμορφα και όπως τα ονειρεύεσαι.

Miss Pink είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι μου γλυκό...

Μόλις βλέπω ανάρτηση σου λέω τώρα θα διαβάσω κάτι καλό και οτι επιστρέφει...
το οτι παλεύεις με ότι και αν είναι αυτό είναι καλό...
Μην τα παρατήσεις ποτέ και σίγουρα θα βγεις νικήτρια...
όλα τα προβλήματα αυτό περιμένουν για να κερδίσουν.. την παραίτηση μας!

Την αγάπη μου, την θετική μου σκέψη και όοοοοοοοοοολα να πάνε καλά!

πολλά πολλά φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ελπίζω και εύχομαι οι αλλαγές να σε έκαναν χαρούμενη και ευτυχισμένη, σημασία έχει να είσαι εσύ καλά.....
Σε παίρνω τηλ μα δεν.....
φιλια μου έλειψες πολύ

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Ώχου! καλώς το!
Τα μεγάλα πνεύματα ... και γω καιρό είχα να μπω και νά'μαι την ίδια ώρα.
Με τα αινιγματικά δεν τα πάω καλά, αλλά καταλαβαίνω ότι: όλα καλά. Στο εύχομαι και να τα λέμε περισσότερο από δω και πέρα.

Τα φιλιά και την καλησπέρα μου!

zoyzoy είπε...

Καλώς μας ήρθες!
Σφίξε τις γροθιές σου και αγωνίσου μαζί μας εναντίον όλων αυτών που σου κάνουν τη ζωή "πουτάνα"!


Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου!

Ευρύνοος είπε...

τιιιιιιιιιιιιιι τρέχει?

τι έκανες Αγγελικούλα?

ελπίζω να είσαι τουλάχιστον καλά..
όλοι περνάμε δύσκολα, αλλά στεκόμαστε..

χαίρε..

D.Angel είπε...

Kαλά είμαι Λιακάδα μου!
Οσο γίνεται κ μπορώ...
Μην ανησυχείς! Φιλιά πολλά
κ ευχαριστώ που πέρασες!!!!
Σμουατςςςςςςςς

Οντως George!
Eνας κύκλος είναι η ζωή...
Μόνο που αυτός ο κύκλος έπρεπε
να χει κλείσει νωρίτερα!!!
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου
Φιλιά πολλά

Miss Pink όντως έτσι είναι!
Ακόμα το παλεύω και θα το
παλεύω μέχρι τα καλύτερα
να έρθουν!!! Και θα έρθουν!
Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου
Σμουατςςςςςςςς

Φούλη μου έχω αλλάξει κ τηλ κ όλα!
Οταν καταφέρω να μπω σε μια σειρά κ
να οργανωθώ κάπως θα σε ενημερώσω
φιλενάδα! Ολα καλα... Μην ανησυχεις!
Φιλάκια πολλά παλιοροκού :*

Τεμαχιστή μου είχαμε σωστό ταιμινγκ
ως σκορπιοι!!!! Χαχαχαχαχαχαχα
Ολα καλα... αλλά μπορούν κ καλύτερα!!!! Σμουατςςςςς

Ζουζου μου καλώς σας βρήκα!
Μπααα δεν χρειάζεται ν αγωνιστώ
για τπτ... Εκλεισε ο κύκλος!
Πάμε γι άλλα! Φιλιά πολλά
κοπέλα μου! Σμουατςςςςς

Μια χαρούλα τρελέ μην ανησυχείς!
Απλά έκανα την ανατροπή!
Είμαι ελεύθερη τώρα πια
κ ωραία κ συνεχίζω!
Φιλιά πολλά!!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Περίπου στα ίδια κινούμαστε όλοι εμείς που έχουμε χαθεί! Ελπίζουμε σε καλύτερες ώρες (γιατί μέχρι και οι ώρες έπεσαν στο μνημόνιο πλέον!)... Να είσαι καλά ό,τι κι αν κάνεις!

Roadartist είπε...

Εύχομαι να είσαι καλά!
Καλή δύναμη.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Δεν σε φοβάμαι, είσαι δυνατή και θα τα καταφέρεις.
Εύχομαι τα καλύτερα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλησπέρες!!!
Είχα και γώ χαθεί από τον βλόγερ κανα εξάμηνο!
Μου είναι πολύ γνώριμο να ξαναρχίζω από το ΜΗΔΕΝ, ακόμα κι από το μείον (για να πω την αλήθεια τόσο γνώριμο που κόντεψε να μου γίνει ρουτίνα...)
οπότε σε καταλαβαίνω.
ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ!!!!!

Τάσος είπε...

Να σου πω ; Τώρα που μπήκες έστω για ένα γεια, θα μπω κι εγώ. Έτσι, για να μαζευόμαστε οι "παλιοί".. Χάρηκα πολύ. Κοίταγα και ξανακοίταγα την τελευταία σου ανάρτηση κι όλο έλεγα πως υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εμένα.. Αντε.. σειρά μου τώρα.. χάρηκα στ' αλήθεια.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Χρόνια ΠΟΛΛΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

zoyzoy είπε...

Αγγελάκι μου Χρόνια σου Πολλά
μέ ότι επιθυμείς και περιμένενεις εύχομαι!

Γερή,δυνατή πάντα!

Με φιλιά θαλασσινά!

Marianna Stamou είπε...

Τρελή μουυυυυ γύρνα πίσω τώρα που γύρισα κι εγώ! :P

Ελπίζω να είσαι καλά τώρα! Δεν σε φοβάμαι, είμαι σίγουρη πως ότι κι αν συνέβη θα βγεις πιο δυνατή. Δεν σε ξεχνώ να ξέρεις, μουτς.

Velvet είπε...

Καλη Χρονια, Αντζελ


Whitesnake - Ain't No Love In The Heart Of The City (HD)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Κοριτσάρα... Τυχαία σήμερα έψαχνα μια συνταγή για ρύζι και έπεσα στο xepetsa.blogspot και εκεί είδα σχόλιο σου....Σχεδον Συγκινήθηκα ειλικρινά....Ελπίζω να σαι καλά και μη μασάς για τίποτα ...Χαμογελάρες πάντα και vamos....

Με Εκτίμηση, XEPETSAS! Φιλάρες παιδί μου@

Μιχάλης Κ είπε...

Ένα ρητό λέει: Δεν υπάρχει αρρώστια (ή πρόβλημα συμπληρώνω εγώ) που να διαρκεί εκατό χρόνια ούτε σώμα που να την αντέχει.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Aπολυθηκα πριν λιγες μερες και ξαναγυρισα.Εισαι καλα;;;;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

εχεις facebook;αν εχεις και θελεις θα με βρεις jk koutbest Ευχομαι ολα να ειναι καλα.Κανε μια αναρτηση να μαθουμε νεα σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εισαι καλα;;;;;Χαθηκες!!!Ευχομαι τα καλυτερα για σενα.

ANTONIOS ILIADIS είπε...

Γεια σου ρε τρέλα.... Γράφε αν μπορείς πιο συχνά... Εγω ξέχασα τους κωδικούς - έγινε οτι να ναι....

XePetSa! Xepetsas.... Fili!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευχομαι να εισαι καλα και να γυρισεις!!!!!!!Λειπεις!!!!!!!!!
¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Μηπως εχεις facebook;; αν ναι στειλε μου σε σχολιο και δεν θα το δημοσιευσω.
Εγω εχω: jk koutbest θα με βρεις
Δεν ξερω τι εχει γινει αλλα ολα καλα θα πανε Μην αγχωνεσαι κυριως.

Μιχάλης Κ είπε...

Αμάν! Με τρόμαξες. Είδα ξαφνικά δέκα έξι μηνύματα σεντόνι και έπαθα πολιτισμικό σοκ.
Προφανώς μόλις ξαναμπήκες στο σύστημα. Οπότε καλημέρα και ελπίζω να είσα καλά τώρα.