21.8.12

Kαλησπέρες


Καλησπέρες πολλές από την όμορφη και άδεια ΑΘΗΝΑ! Κρίση κρίση αλλά το 15Αυγουστο μόνο εγώ και τα σκυλιά μου είχαμε μείνει στη γειτονιά! Ακόμα και η παραλία στο μεγάλο Καβούρι -όπως βλέπετε στη φωτό- άδεια ήταν και είναι ακόμα και σήμερα!
Κι όμως είμαι ακόμα εδώ,
κι αυτό το καλοκαίρι,
λιωμένο παγωτό,
κολλάει στο χέρι....
Ταρατατζουμ!
Αν και εδώ, ομολογώ πως το κέφι μου, παραμένει σε καλά επίπεδα...
Ισως επειδη το χω ρίξει στα μπανια και σίγουρα έχω ξεπεράσει τα 40
Ισως επειδη δεν χρωστάω πολλά και παλεύεται η κατάσταση!
Ισως επειδή σαν ανάποδο πλάσμα, θέλω να πιστεύω πως θα πεταχτώ
για μια βουτιά στο νησί, όταν όλοι θα ναι εδώ... έτσι για σπάσιμο!
Αυτά....
Ολο λέω κάτσε να μαζέψω τα λεφτά της ΔΕΗ και θα φύγω αλλά...
μετά τη ΔΕΗ έρχεται το ΙΚΑ κ το ΟΑΕΕ... Μετά το ΦΠΑ κ η εφορία....
Μετά η δόση του σπιτιού και του αυτοκινήτου.... Μετά και μετά και μετά...
Ρε δε γαμιέται λέω... κι ακόμα εδώ είμαι :P
Kαλά είναι όμως, δεν έχουμε παράπονο!
Φιλιά πολλά σε όλουςςςςςςςςς
Να περνάτε όμορφααααααααα
Σμουατςςςςςςςςςςς
http://www.youtube.com/watch?v=amwXnrRsGkM

18 σχόλια:

Roadartist είπε...

Σε αυτή την παραλία πληρώνεις είσοδο;; Ευελπιστώ όχι έτσι; Αυτό μας έλειπε, δεν καταλαβαίνω γιατί πάνε σε παραλίες και πληρώνουν την είσοδο... Ευτυχώς πάντως η Αττική έχει πολύ καθαρά νερά, όσο απομακρύνεσαι κ πας προς Σούνιο, καλό υπόλοιπο, όσο αντέχουμε με χαμόγελο, έτσι πεισματικά, καλό βράδυ. :)

D.Angel είπε...

Καλησπέρα γλυκειά μου!
Οχι δεν εχει εισοδο αλλα
πληρώνεις 4 ευρώ τη μία ξαπλώστρα!
Ασχημο αυτό γιατί δεν παρέχει και τπτ αλλά εντάξει! Είναι σχετικά κοντά και την προτιμώ αυτη την παραλία από κάτι άλλες εδώ γύρω!
Να περνάς όμορφα!
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να περνάς όμορφα φιλεναδα έρχεται άγριος χειμώνας!!
δεν κατάλαβα η ψάθα στην άμμο με την πετσετούλα δεν σου κάνει,άκου 4 ευρω για μια ξαπλώστρα!!
φιλιά κοριτσάρα μου

Και λοιπόν;E allora? είπε...

κι εγώ στην πόλη φέτος τον αυγουστο αλλά να σου πω την αληθεια ειναι η 3η συνεχη φορά.Και Ελλάδα οταν κατέβαινα Αθήνα την εβγαζα και πρεπει να πω οτι δεν ηταν άσχημα

τα οικονομικά...αχ ας μη το πιάσουμε!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα νόμιζα ότι σε έπιασε η blogoεφεδρεία ... αλλά βλέπω είσαι και πάλι στις επάλξεις. Όπως μπορεί ο καθείς βγάζει αυτό το καλοκαίρι. Εγώ να δεις από πόσες τέλειες παραλίες έχω περάσεις φέτος ...δροσιά άλλο πράμα ... για οφθαλμόλουτρο, δεν το συζητώ, και όλα αυτά μέσα στην 19άρα οθόνη απέναντι από το κλιματιστικό ... χλίδα σου λέω!!!

D.Angel είπε...

Φούλη μου ειναι αναλόγως τα κεφια!
Παντως η παραλια ειναι ομορφη για τα δεδομενα της Αθηνας! Δεν θελω να σκεφτομαι τι ερχεται...
Φιλια πολλα φιλενάδα!
Ευχαριστωωωωωωω!!!
Σμουατςςςς

Και λοιπόν μου
δεν έχω παράπονο για την ώρα
Κατι εκδρομουλες τις πάω!
Διακοπές διακοπές έχω να πάω απο πρόπερσυ αλλά επειδή είμαι κάθε μέρα σχεδόν θάλασσα μπορώ να πω
οτι τη χόρτασα και φέτος!
Αστα γλυκιά μου... ας μην τα
σκεφτόμαστε! Φιλιά πολλάαααα

Τεμαχιστή μου χαχαχαχαχαχα
Είσαι απίστευτος!
Να περνάς όμορφα βρε ψυχή!
Φιλιά πολλάαααααααααα

Bitch είπε...

Μια και από τα ίδια..
Καλή είναι η Αθήνα τον Αύγουστο.
Που αλλού να βρίσκεις τόση ηρεμία;;

Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!
Φιλιά και σμουάτςςς!!!
(και να μην χαθούμε)..


BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Πάλευέ την όπως μπορείς και όσο πάει...! Καλές βουτιές και καλά να περνάς!
Καλησπέρες!!
Υγ: Εγώ για διακοπές δεν μιλάω γιατί θα γίνω κακός, και σπαστικός...! χαχαχα

zoyzoy είπε...

Αγγελάκι άστα να πάνε μη το συζητάς και'γω φέτος δεν με βλέπω να επισκεφτώ το γιο στην όμορφη Κρήτη.

Οσο για την κρίση μ'εχει πιάσει ακόμα μεγαλύτερη όλοι κλαίγονται και έτσι ή αλλιώς και διακοπούλες και όλα όπως πρίν το φθινόπωρο να δεις κλάαααμα!

Καλά να περνάς
με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Bitch μου
σμουατςςςςςςς
πολλά!
;)

Σάτυρε μου
αστο καλύτερα!
Μην πεις κουβεντα :P
Χαχαχαχαχαχαχαχα
Φιλάκια πολλά γλυκέ μου
Σμουατςςςς

Ζουζου μου
τα ίδια βλέπω κι εγώ!
Κρίση κρίση αλλά όλοι την κάνανε
και τώρα μου χουν ερθει με κέφι
και τα δικά μου νεύρα είναι στα
κόκκινα... Τουλάχιστον τα πλήρωσα
όλα εώς τωρα, χαράτσια δεές μαλακίες κι έμεινε η δόση του
σπιτιού η οποία είναι ασήμαντο ποσο
350 μεχρι τέλος του μήνα!
Θα τον πιούνε και θα γελάω,
να το θυμάσαι!
Φιλάκια πολλάααααα

Ερατώ είπε...

Καλό Σ/Κ και καλή δύναμη να έχουμε!
Καλημέρα Αγγελάκι!!!

Lilith είπε...

Κάποιος είπε πιο πάνω για ψάθα και πετσετούλα...
Θα συμφωνήσω. Απορώ πώς τόσα χρόνια την άντεχε ο κ@λος μας την ψάθα και τώρα θέλει ξαπλώστρα.
Αχ... γι' αυτό εγώ μιλώ συνέχεια για το παρελθόν και με λένε παρελθοντολάγνα. :D
40 μπάνια, μια χαρά σε βρίσκω, Αγγελάκι μου! Το νησί (καλά λες) άστο για μετά που θα αδειάσει. :)

Φιλιά πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Υστερα απο αρκετη απουσια καλοκαιριου περνώ απο τους φιλους να μαθω νεα τους και να ευχηθω για το νεο μηνα.Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι όμορφος , γεμάτος με τύχη και πολλά χαμόγελα γιατί χρειαζόμαστε κάθε σταγόνα θετικής ενέργειας!Καλό μας μήνα λοιπόν με υγεια πανω απ όλα και καλο φθινοπωρο!!!

Μιχάλης είπε...

Καλώς σε ξαναβρίσκω. Μετά από μία περιπέτεια με το «Επί παντός επιστητού» ξαναβγαίνω για να ξαναβρώ όλους όσου έκαναν το λάθος να γραφτούν στο μπλόγκ μου! Έτσι επ’ ευκαιρία γράφομαι και εγώ σαν αναγνώστης ανταποδίδοντας την δική σου παλιά εγγραφή.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό Χειμώνα .
Σε βρίσκω σε μεγάλα κέφια.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περνω οπως παντα για να ευχηθω να εχεις εναν ομορφο μηνα απο αυριο με υγεια -χαμογελα και λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα.

Τάσος είπε...

ψιτ.. σινιόρα Αντζιολίνα.. Μη χάνεσαι.. Εδώ εγώ που μου έχουν συμβεί τα χίλια μύρια, είμαι εδώ.. Μη σου πω καλύτερα.. Δώσε σημεία ζωής.. Όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα.. Εκτός και αν βρίσκεσαι σε κανένα παραδεισένιο νησί με καλή παρέα και μακριά από λαπτοπ και παρόμοιες τεχνολογικές αηδίες.. Τότε στ' αλήθεια.. άντε χάσου !!! Τι ; δεν γέλασες ακόμα ;
Καλά να είσαι όπου και αν βρίσκεσαι..
Φιλιά.

D.Angel είπε...

Ακριβώς έτσι Ερατώ μου!
Είναι τόσο δύσκολα όλα
Καλή Κυριακή να χεις
Φιλιά

Λιλιθάκι μου
δεν θέλω να σε πληγώσω αλλά νομίζω πως έχω περάσει τα 100 μαπανάκια
και συνεχίζω! Δεν κάνω πλάκα...
Το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ!
Συμφωνώ με τα τα υπολοιπα που
γράφεις... Φιλάκια πολλά

Σκρουτζάκο μου
ελπίζω να πέρασες όμορφα!
Οκτώβρης τώρα!
Καλό Φθινόπωρο έστω κι αργά
Φιλάκια πολλά

Να σαι καλά Μιχάλη μου
Μόνο που με πετυχαίνεις σε
φάση να περνάω τα χίλια μύρια κύμματα! Θα επανέλθω που θα πάει!!!
Φιλιά πολλά

Μπαααα...
Φάνη μου τα φαινόμενα απατούν
Καλό Φθινόπωρο
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου
Σμουατςςςςςςςς

Τάσο μου
είμαι στη χειρότερη φάση της ζωής μου... Μου είναι αδύνατον να κάνω
οτιδήποτε εκτός απ τις βόλτες στη θάλασσα για να ξεχνιέμαι! θα χω επίσης ένα δύσκολο χειμώνα, για να μην πω χρόνο.... Θα μου επιτρέψεις να μην πω άλλα! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον καλέ μου φίλε
Φιλάκια πολλά