17.4.12

Χριστός Ανέστη over

Η Sheba μας τη μεγάλη εβδομάδα έπαθε ένα ελαφρύ εγκεφαλικό και την έχω με φάρμακα over

Η δουλειά γαμήθηκε όπως ήταν αναμενόμενο -πτώση 40%- Over

Ολα πάνε κατά διαόλου! Ο Χριστός αναστήθηκε όπως κάθε χρόνο! Εμείς δεν ξέρω πότε... Over

Το ηλίθιο κόκκινο το ξεφορτωθήκαμε επιτέλους και το πασχαλινό μου δώρο ήταν μια κούκλα μπέμπα 316 over

Θα τη χρωστάμε για κάνα δυο χρόνια αν όλα πάνε καλά over

Πρόσεξε και μια σημαντική διαφορά: Είναι ΜΑΥΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ Over

Και πάλι με χαλάει κάτι σ αυτό το αμάξι! Τες πα! Ας μην αρχίσω τη γκρίνια από τώρα!

Υπάρχει περίπτωση να συνεχίσει να γαμιέται το σύμπαν και να μην καταφέρουμε να την ξεχρεώσουμε και να την κατασχέσουν! Αυτό, για να μη νομίζετε ότι τα χω κονομήσει και δεν έχω που να χαλάσω τα λεφτά μου, αλλά ξέρετε κάτι; Χέστηκα! Ας την πάρουνε! Το θέμα είναι ότι έφυγε από το οπτικό μου πεδίο εκείνο το σιχαμένο, ηλίθιο, άθλιο, κόκκινο, κουβαδάκι με ρόδες! Ας την πάρουνε ΝΑΙ χίλιες φορές! Αλλά μέχρι τότε θα την έχω λιώσει και θα το χω φχαριστηθεί! Over

ΝΑΙ ΡΕ, ΕΙΜΑΙ ΨΩΝΙΟ... ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; Δεν θα με κάνει ένα αμάξι ν αρχίσω τα αντικαταθλιπτικά! Ηθελα να το κάψω, ν ανέβω στο καπό να το τσαλαπατήσω! Να το βάψω μπλε και να το πετάξω στη θάλασσα! Μιλάμε για πολύ μίσος.... Δεν το χώνεψα ποτέ κι αυτό άρχισε να με τρώει μέσα μου!

Ουφ... τα πα όλα νομίζω!
Over

Xρόνια πολλά και καλά σε όλους σας!

25 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Lypamai poly gia ti Sheba! Eyxomai perastika...kata ta alla over! ;)
Filia polla aaaaa kai xronia polla!

Lilith είπε...

Χρόνια Πολλά, Αγγελάκι μου, περαστικά στη Sheba και με γεια το καινούργιο σου όχημα! :)

Φιλιά!

Bitch είπε...

Μα πολύ ευχαριστιέμαι της αναρτήσεις σου..
Το μόνο που με χάλασε ήταν η είδηση ότι η Sheba
ήταν άρρωστη…
Είναι καλά όμως τώρα;;
Φιλιά πολλά…..
over......

Miss Pink είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
όχι όχι δεν είσαι θεοπάλαβη
όχι σου λέω
και μη το βλέπεις έτσι
σου πάει αυτό το λευκό πουκάμισο με τα μακρυά μανίκια..
θα το συνηθίσεις ντε μην τσινάς :ΡΡ
χεχε
αλλά γι'αυτό σ'αγαπώ :)

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου
εγώ να δεις πόσο λυπάμαι
που τη βλέπω κι έχει στραβώσει
το σαγόνι της :( Θα περάσει κι αυτό!
Που θα πάει; Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά Οver χα χα χα
Σμουατςςςς στα μούτρα σου

Λιλιθάκι μου
σ ευχαριστώ πολύ!!!!
Να σαι καλά!
Φιλάκια πολλά over

Bitch μου
της κάνω κάτι σαν
φυσιοθεραπείες και την έχω
με χάπια! Θα μας πάρει κάνα μήνα
μου είπανε για να επανέλθει! :(
Χαίρομαι που τις χαίρεσαι over
Φιλάκια πολλάααααα

Miss Pink αν δεν ταιριάζαμε...
χοχοχοχοχοχο OVERRRRRR RRRRR RRRR
Σμουατς στα PINK μούτρα σου :P

bear είπε...

Χρόνια πολλά Αγγελάκι μου! Χριστός Ανέστη.
Περαστικά στην Σίμπα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Χρόνια πολλά,
και περαστικά στο σκυλάκι εννοείται.
Όσο για τα υπόλοιπα, υγεία πρώτα από όλα, και καλή τύχη εύχομαι με τόσα πια που μας συμβαίνουν...
Και καλορίζικο!
Καλησπέρα!

Ερατώ είπε...

Ψυχραιμία!
Τι άλλο μας έχει απομείνει;
Με γεια το αμάξι!
Φιλιά πολλά!

Iανος είπε...

Περαστικα στο Shebaki....
Με γεια το καινουργιο τουτου!!!
και σμουααααααααααατςςςςςςς μεγαλο ;)

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Το μονο που με στεναχώρεσε είναι η υγεία της σκυλίτσας σου (ποια από τα δυο pitbull είναι?)
Περαστικούλια!!
Μια ερώτηση που έχει σχέση και με το εγκεφαλικό της... την έχεις στειρώσει?

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ αρκούδε μου
να σαι καλα! Φιλάκια πολλά

Σατυρε μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστω πολύ! Σ ευχαριστω!
Φιλιά πολλά

Ερατώ μου να σαι καλα!
Ψυχραιμία ε;;; Δεν το χω ρε γμτ!
Ευχαριστώ πολύ, φιλιά πολλά

Ιανέ μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςς`

Λιακάδα μου είναι
η σκυλίτσα με το λευκό ματάκι!
Η πειρατίνα μου!Ναι την στείρωσα
πέρυσι! Ξέρεις κάτι γι αυτό;
Ολες οι εξετάσεις που κάναμε
βγήκαν οκ... δεν ξέρουμε που
οφείλεται! Σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Φιλενάδα το σκυλάκι είναι καλά τώρα; απ ότι διάβασα παίρνει αγωγή..
Όλα καλά να πάνε εύχομαι..
να είσαστε καλά, με γεια το νέο όχημα το αξίζετε γιατί δουλεύετε σα σκυλιά,πολύ χάρηκα...
Φιλιά πολλά

Τάσος είπε...

Είδες κάποτε σε είπα τρελλοκρητικιά και φοβήθηκα μήπως έπεσα έξω.. Διάνα !!!!
Να είσαι πάντα καλά. Και το ψώνιο μερικές φορές είναι πολύ ωραίο..
Φιλάκια σινιόρα Αντζελίνα (σε έκανα και Κερκυραία..)

Stiliano είπε...

Και άμα στο πάρουνε, αγοράζεις άλλο. Αφού τίποτα δε λειτουργεί, κάνε την πλάκα σου.
Σήμερα μόνο άμα χρωστάς σε σέβονται και ενδιαφέρονται για την υγεία σου τα μπουρδέλα.
Α, και χρόνια πολλά!!!
Α, αν θέλεις έλα να δεις το νέο μου μπλογκ
http://kastiliano.blogspot.com
Α, και πολλά φιλιά!!!!!!!

Stiliano είπε...

Α, μάλλον σε μπέρδεψα. Ο Στέλιος είμαι από το μπλογκ "η Κρητη μου"

D.Angel είπε...

Φούλη μου να σαι καλά!
Οχι δεν ειναι καλά η σκυλίτσα μου!
Και τα φάρμακα έχουν παρενέργειες
και ο γιατρός δεν τα αλλάζει και έχει χάσει σε 15 μέρες 5 κιλά! Είναι αδύναμη και κακόκεφη γμτ Μέχρι και φυσιοθεραπείες της κάνουμε! Αστα!
Τι να πω; Δεν μπορω να τη βλέπω ετσι :( Φιλάκια πολλά και ευχαριστούμε!

Τάσε μου πίστεψέ με
δεν είσαι ο μόνος χα χα χα
Φιλάκια πολλά
Να σαι καλα!

Καλησπέρα σύντεκνε!
Δεν ξέρω... Εγώ πάντως θα κάνω
το κέφι μου χα χα χα χα
Θα περάσω! Φιλιά πολλάααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ψύχραιμα , μαζοχιστικά
έτσι τους βασανίζεις
το ξέρεις , θέλεις και μπορείς
να ζεις και να γλεντίζεις.

ateleiototaxidi είπε...

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Αγγελάκι!
Κάθε ταξίδι του ας είναι ξεχωριστό!
Ερώτηση…Εσύ θα το οδηγείς?
Το ξέρει?
:)
Πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Κατέχω το Φάνη μου :)
Σ ευχαριστω! Φιλιά πολλά!

Κοραλλένια μου
σιγά μην το ρωτήσω κιόλας!!!
Χα χα χα χα χα Επιτέλους
αλλάξαμε αυτοκίνητο γιατί
κόντεψα να ξεχάσω την οδήγηση!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Heliotypon είπε...

Περαστικά στο ζούδι κι εσύ να το χαρείς το 316 όσο γίνεται. Δεν μας είπες τι είχες πριν κι εγώ πρώτη φορά εδώ μέσα δεν το έχω πληροφορηθεί...

Μιραντα είπε...

Καλοταξιδο Ντρημερακι κ περαστικα στη σκυλιτσα σου, ελπιζω ν αναρρωνει ταχεως :)
Φιλια πολλα πολλα :)

kakos lykos είπε...

Περαστικά στη Sheba, όσο για το αυτοκίνητο πολύ καλά έκανες και το πήρες, γιατί κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μας στερεί τα όνειρά μας και να μην μας αφήνει να τα πραγματοποιήσουμε. Ας ευχηθούμε αύριο κάτι ν' αλλάξει στον τόπο μας και να μπορούμε πάλι να χαμογελάμε και να ελπίζουμε :)

D.Angel είπε...

Καλησπέρα Ηeliotypon σ ευχαριστω!
Είχα που να μην είχα, ένα seat leon
που δεν ήθελα να το βλέπω όπως κατάλαβες χα χα χα χα
Καλοσώρισες! Φιλιά πολλά

Μιράντα μου σ ευχαριστώ πολύ!
Ακόμα δεν εχει καμία βελτιωση
η κούκλα μου :( Φιλάκια πολλά

Κακέ λύκε σ ευχαριστώ πολύ!
Σήμερα δεν είδα τπτ ν αλλάζει
και απ ότι κατάλαβα δεν υπάρχει ελπίς! Οπως και να χει
σ ευχαριστω πολύ!
Φιλιά πολλά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ύστερα από κοντά ένα μήνα εύχομαι να είναι όλα καλά. Ή καλύτερα έστω. Σε όλα. Κι αν δεν είναι, υπομονή και κουράγιο παιδιά...
Καλησπέρες!!

D.Angel είπε...

Σατυρε μου να σαι καλα!!!
Σ ευχαριστώ που πέρασες!
Δεν έχει αλλάξει τπτ εκτός
απ τη δουλεια που εχει πάρει τον
κατήφορο! Κατά τα άλλα τα ίδια
αλλά δεν απελπίζομαι! Δεν θα αλλάξει
κάτι! Φιλιά πολλά :)
Και πάλι ευχαριστώ