9.4.12

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα φίλοι μου


"Χωρίς εσένα απλά... δεν θα ζούσαμε"
"Δεν έχω πολλά να σας δώσω..Μια αγκαλιά & μια φέτα ψωμί"
"Δεν ζητάμε πιο πολλά....Εμείς θα σ' αγαπάμε για πάντα..."

Σε μια φωτογραφία αποτυπώνεται η ανιδιοτελής ΑΓΑΠΗ,
η παρηγοριά,η ηρεμία,η ευτυχία,η ευγνωμοσύνη,
η εμπιστοσύνη,η φιλία,η αφοσίωση...

Γιατί ο σκύλος δεν δίνει βάρος στην οικονομική ισχύ ενός ανθρώπου,
ούτε στη δουλειά του, ούτε στην ηλικία του,ούτε στο χρώμα του...

Ο σκύλος αγαπάει το ζητιάνο επειδή απλά είναι ο ανθρωπός του
και ο ζητιάνος ξέρει ότι ο σκύλος δεν θα τον προδώσει ποτέ...


22 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

καλή Ανάσταση Αγγελική,
φέτος από γιατρό σε γιατρό, από νοσοκομείο σε νοσοκομείο ούτε για τσουρέκι δεν πέρασα.
Τις ευχές μου και στον ήρωα.

Bitch είπε...

Τρυφερό το μήνυμα σου!!
Καλό Πάσχα, Αγγελική, Φίλη μου!!

Roadartist είπε...

Καλό Πάσχα, καλή ανάσταση να έχουμε, δύναμη σε όλους, να περάσετε καλά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Γεια σου ρε φιλενάδα ψυχούλα..
Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Εχω δει στο εξωτερικό , σκύλο και ζητιάνο μαζί στο πεζοδρόμιο, απίστευτες εικόνες.
Καλό Πάσχα να χαίερσαι ότι αγαπάς.

D.Angel είπε...

Λύκε μου είσαι απαράδεκτος!
Ναι απαράδεκτος! Ενα τηλ να
κανες εντός του Σ/Κ και θα
στα φερνα εγώ! Τωρα δεν προλαβαίνω
να έρθω :( :( :( Γμτ....
Και δεν το λέω για τα τσουρέκια
φυσικά! Σιδερένιος Λυκε μου
Να σαι καλά και θα τα πούμε!
Φιλιά πολλά και ευχες πολλές
και στα λυκόπουλα :)

Bitch μου να σαι καλα!
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση
φίλη μου!
Φιλιά πολλά

Roadartist μου επίσης!
Να σαι καλά!
Να περάσεις ακόμα πιο καλά!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου επίσης!
Να περάσεις όμορφα
με την οικογένεια σου!
Πολλές ευχές και σ εσένα
και στην οικογένεια σου
και πολλά φιλιά στα γατιά σου!
Σμουατςςςς

Φάνη μου δεν έχεις πάει
στο κέντρο τελευταία ε;
Αμα πας θα δεις κι εκεί!
Καλό Πάσχα σύντεκνε!
Πολλά πολλά φιλιά
και πολλες πολλες ευχές!

Korallenia είπε...

Πόσο δίκαιο έχεις Αγγελάκι!
Μια εικόνα… χίλιες λέξεις!
Πολλές εικόνες… βλέπεις κατάματα την αλήθεια!

Καλή Ανάσταση με ΥΓΕΙΑ!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Και μόνο όπως είναι κουρνιασμένα τα σκυλάκια, φτάνει για να καταλάβεις τί ακριβώς βλέπεις. Κι ο Ανθρωπος με σκυφτό το κεφάλι του πάνω τους, που δεν μπορείς να καταλάβεις ποιος παίρνει πιο πολλή στοργή από τον άλλον.
Τα σκυλιά ή εκείνος?
Καλημέρα και καλή Ανάσταση

D.Angel είπε...

Επίσης Κοραλλένια μου!
Να περάσεις όμορφα
και ότι μα ότι επιθυμείς
γλυκιά μου!
Φιλάκια πολλά

Σάτυρε είδες;
Μια εικόνα χίλιες λέξεις!
Καλή Ανάσταση φίλε μου!
Να περάσεις όμορφα!
Φιλιά πολλά

Lilith είπε...

Όπως είπε και η Κοραλλένια, η φωτό τα λέει όλα.
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) η αγάπη βρίσκεται στα κάτω κάτω σκαλιά.
Και αν κατέβεις εκεί είναι πιο εύκολο να την αναγνωρίσεις.

Καλή Ανάσταση, Αγγελάκι μου!

Φιλιά πολλά!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα

NOSTOS είπε...

Καλή Ανάσταση,και καλό Πάσχα να περάσετε καλά μου φιλαράκια όπου και αν πάτε.Τα φιλιά μας..

Υ.Γ Ελπίζω να φιλοτιμηθεί κάποιος από την οικογένεια να δώσει και κανένα κοψίδι στον αγαπημένο μου Αρη..του οποίου λαμπάδα δεν πρόλαβα να του χαρίσω,αλλά του χρόνου θα του πάρω μία με ένα όμορφο κοψιδάκι επάνω.

Miss Pink είπε...

Πόσο μ'αρέσεις :))))
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
σσσσσσσσσσσσσμουτς

τσίκ τσίκ
στο έσπασαααααα
(το αβγό καλέ μπααα :Ρ)
φιλιά πολλά
να περάσετε όμορφα ;)

homemade είπε...

καλη ανασταση καλό πάσχα..υγεία ευτυχία να περάσετε όμορφα

Velvet είπε...

Καλο Πασχα
και Καλη Ανασταση Αντζελ

-

George είπε...

Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά στις καρδιές μας!

Evie είπε...

Χριστός Ανέστη και Καλό Πάσχα! φιλάκια πασχαλινά!!

zoyzoy είπε...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!
Μακάρι αυτή την ευαίσθητη καρδιά να την είχαν όλοι οι άνθρωποι της γη θα'ταν πολύ πιο ήρεμοι και αγαπημένοι όλοι!!

Με φιλιά θαλασσινά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

D.Angel είπε...

Ετσι ακριβώς Λιλιθάκι μου!
Χρονια πολλά γλυκιά μου!
Φιλάκια πολλά

Και λοιπόν σ ευχαριστώ πολύ!
Ελπίζω να πέρασες όμορφα!
Φιλάκια πολλά!

Νόστος μου χα χα χα χα
Το σοκολατένιο αυγό ξέχασες!
Χα χα χα χα χα χα
Χριστός Ανέστη φίλοι μου!
Φιλάκια πολλά σε όλους σας

Miss Pink χα χα χα χα χα
Δεν στο πα ε; Ητανε ξύλινο
το δικό μου! Χα χα χα χα
Φιλάκια πολλά γλυκιά μου
Σμουατςςςς πολλά!

Παναγιώτη μου να σαι καλα!
Ελπίζω να πέρασες κι εσύ όμορφα!
Φιλιά πολλά

Επίσης Velvet
Φιλιά πολλά

Να σαι καλά George!
Μακάρι! Φιλιά πολλά

Επίσης Evie μου
Φιλιά πολλά κι απο εμάς!

Ζουζου μου κι όμως!
Υπάρχουν ακόμα ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Περάσατε καλά; Σμουατςςςςς

Αληθώς Φυρδην μου!
Πολλά φιλιά κι από μένα!
:)

Ναύτης είπε...

γεια σου βρε Αγγελούδι,
η αγάπη είναι παντου
το θέμα με τα σκυλια,
είναι τ' ότι ζητάνε τα ελάχιστα
σ αντίθεση με μας...

κι ο νοων νοήτω...

να είσαι πάντα καλα!

D.Angel είπε...

Ναύτη μου έτσι είναι!
Και δίνουν τόσα πολλά!!!!
Φιλιά πολλά :)