9.3.12

Yeah, it's spring


Σταματάει ένα ταξί ένας τύπος, μπαίνει μέσα και λέει στον ταξιτζή:
- "Γρήγορα στην οδό τάδε, νούμερο ταδε μόλις με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η γυναίκα μου με απατάει!!!"
Πράγματι, ο ταξιτζής πατάει γκάζι και σε λίγο φθάνουν στο σπίτι οπότε ο τύπος λέει στον ταξιτζή:
- "Ρε μεγάλε, δεν ανεβαίνεις κι εσύ μαζί μου να σ’ έχω για μάρτυρα;"
Ανεβαίνουν και οι δυο στο διαμέρισμα. Ο τύπος ανοίγει την πόρτα, πηγαίνει στο υπνοδωμάτιο και πραγματικά κάτω από τα σεντόνια είναι η γυναίκα του με κάποιον άντρα. Τραβάει τα σεντόνια και φωνάζει:
- "Εσύ ποιος είσαι, ρε;"
Εραστής:
- "Εγώ ποιος είμαι; Εγώ είμαι αυτός που πριν από λίγες μέρες έδωσα στη γυναίκα σου 3.000 ευρώ για να εξοφλήσεις το δάνειο του αυτοκινήτου σου, είμαι αυτός που κάθε μήνα δίνει στην γυναίκα σου 700 ευρώ για το νοίκι, είμαι αυτός που κάθε βδομάδα δίνω λεφτά στην γυναίκα σου για το supermarket και τη λαϊκή, είμαι αυτός που κάθε βδομάδα δίνω λεφτά στην γυναίκα σου για τα φροντιστήρια των παιδιών σου..."
Οπότε ο ταξιτζής πλησιάζει τον σύζυγο και του λέει ψιθυριστά:
- "Ρε φιλαράκο, δεν τον σκεπάζεις τον άνθρωπο, μη σου κρυώσει;"


Aχχχχ........

18 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Καλώς ήρθες Άνοιξη! :)))
Να πάρω τον..νεαρό της φωτό και να φύγω? :P LOL
Kisses!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σωστά είπε ο άνθρωπος, με τετοιο
ψοφόκρυο Μάρτη μήνα πολύ θέλει!!
έτσι φιλενάδα γέλα...

Iανος είπε...

Ο νεαρος της φωτογραφιας συμβολιζει την εναρξη της Ανοιξης; ;) Αντε καλα!!! :P Σμουαααααατςςςςςς μεγαλο!!! :)

Bitch είπε...

Ρε σι..
Δεν μου τον στέλνεις και απέ δω!!! ♥♥♥♥♥

NOSTOS είπε...

Φιλαράκι,αυτός δεν λέγεται εραστής χορηγός είναι.
Καλώς μας ήλθε η άνοιξη αν και δεν το πιστεύω από Κυριακή πάλι βροχές και χιόνια θα έχουμε.
Καλό σου βράδυ φιλαράκι φιλιά σε όλους σας,να σε βλέπουμε πιο συχνά εδώ.

bear είπε...

Αι ρε. χαχαχαχα

D.Angel είπε...

Αστεράκι άσε τον
νεαρό κάτω, εγώ τον βρήκα πρώτη!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
εντάξει ζορίζομαι αλλά....
Τες πα
Φιλιά πολλά

Ναι Ιανέ μου
δεν είδες που άρχισε να ζεσταίνεται
το παληκάρι; Χα χα χα χα χα χα
Σμουατςςςςς πολλά!

Bitch μου
ελαφρώς μεταχειρισμένο όμως
έτσι; Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Νόστε μου, χαλάει πάλι :(
Μωρέ, δεν έχω τι να γραψω....
:( :(
Πολλά φιλιά σε όλους
Σμουατςςςς

Αρκούδε μου
χιχιχιχιχι
Φιλιά πολλάαααααα

Marouli είπε...

Καλα του ειπε ο ταξιτζης να τον σκεπασει! Να αρρωστησει και να τρεχει μετα? Αν ειναι δυνατον! :Ρ

Μαρουλοφιλακια!

SpIrToKoYto είπε...

μόνο να τον σκεπάσει...???
και καφεδάκι να κεράσει και λουκουμάκι να προσφέρει και το τραπέζι να του κάνει του ανθρώπου...
έτσι κι έτσι πληρωμένα τα έχει...

φιλιά πολλά πολλά και μη σκας...
η Ανοιξη μπήκε έτσι κι αλλιώς...πόσο θα κρατήσει η βροχή...-:))

Dark13Sun είπε...

για φαντάσου!

D.Angel είπε...

Χα χα χα
Ε ναι βρε Μαρουλάκι μου
κρίμα είναι...
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ετσι ετσι Σπιρτοκουτάκι μου
Αυτός δεν είναι εραστής,
χορηγός είναι χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Dark μου
φαντάζομαι φαντάζομαι
χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλά που είχε τον μάρτυρα μαζί του ο τύπος, και τον έβαλε στην τάξη μην κάνει καμιά βλακεία....! χα χα χα
Τί είπες? Άνοιξη? χα χα χα χα
Καλησπέρα

Cosmos είπε...

Α, ρε Αγγελάκι, καιρό είχα να μπω στο blog σου!

Το ανέκδοτο πολύ καλό!
Κάπως παλιό βέβαια αλλά πετυχημένο!
Τώρα, ως προς την "ουσία" που βγάζει, καλύτερα να μη το σχολιάσω και φανώ "κακεντρεχής" στους υπόλοιπους. Μένω στο ότι είναι απλώς ένα ακόμα ανέκδοτο!

Αλήθεια, η κεντρική φωτογραφία της ανάρτησης, "αντιπροσωπεύει" κάποιον από τους "ήρωες" του ανέκδοτου άραγες;!

Να είστε όλοι πάντα καλά!

D.Angel είπε...

Σατυρε ευτυχώς να λέμε!!!
Χα χα χα χα χα
Μη με μπριζώνεις
με την εποχή γιατι
εχω παγώσει και τα χω πάρει!!!!!
χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Cosmos
δεν πειράζει καλόμ
δεν βάζω απουσίες!
Χα χα χα χα χα
Το ανέκδοτο μ έκανε
και γέλασα πολύ...
δεν το ψαξα περισσότερο!!!
Οσο για τον ομορφάντραααα
χμ.... μπαααα... δεν είναι
για ανέκδοτα αυτός!
Φιλιά πολλά

Miss Pink είπε...

ε πες μου οτι ο τύπος στη φώτο είναι ο ταξιτζήηηηηηςςς :ΡΡΡΡΡΡ

Lilith είπε...

Και μπήκε και χωρίς να κτυπήσει...
Ντροπή! :D
Όμορφη Άνοιξη να έχεις, Αγγελάκι μου!

Φιλιά πολλά!!!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα, ΤΑΧΙΣΤΑ το τηλέφωνο του τύπου για υπερωριακή εργασία.

D.Angel είπε...

Miss Pink οποιος
κι αν είναι
Φτου του μην τον ματιάσουμε
χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!

Λιλιθάκι είδες θράσσος;
Χα χα χα χα χα χα
Επίσης γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Τεμαχιστή μου
σιγά μην το χα και στο έδινα
χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα