29.3.12

Kαλησπέρααααα


Καλησπέρα, καλησπέρα....
Βαριόμουν σήμερα κι είπα να μπω μια στιγμή να διαβάσω κάνα νέο σας! Πέρασα απ όλους τους blogοφιλους παιδιά, αλλά βαριέμαι ελλεεινά ν αφήσω σχόλιο! Αλλαξε και ο blogger απ ότι είδα! Και ποιός κάθεται τώρα να μάθει νέες ρυθμίσεις εεε;;; Εγώ πάντως όχι! Ούτε γι αυτό δεν έχω όρεξη!
Τες πα! Να περνάτε όμορφα!!!
Σμουατςςςςςς

Νόστος ορίστε και ο Αρης που ανησυχούσες!
Παίδαρος έγινε :)



Για κάποιο ανεξήγητο λόγο αυτό το τραγούδι μου αρέσει πολύ! Και το βιντεοκλιπάκι επίσης! Να πω την αλήθεια τον τραγουδιστή δεν τον ήξερα... δεν ακούω τέτοια.... Το ρεφρενάκι πολύ το γουστάρω όμως :) Φιλιά πολλά στα μούτρα σας αστέρια!

22 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

καλησπερα φιλη μου.Χαιρομαι που εισαι καλα.Αλλαξε ο μπλοκερ και ψαχνομαι και εγω.
Καλα να περνας.Πολυ καλο το κομματι!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να είσαι καλά και τα φιλιά τα εισέπραξα!
Ανταποδίδω!

NOSTOS είπε...

Καλησπέρα φιλαράκι μας,βαριέσαι δεν βαριέσαι να περνάς να μας λες μία καλημέρα,μία καλησπέρα,μία καληνύχτα κάτι τέλος πάντων..
Οσο για τον Αρη παίδαρος με τα όλα του,και βάλε,όχι για να δεις δηλαδή τι πνευματικό τέκνο διαθέτω.Να δω πότε θα αξιωθώ να τον δώ και από κοντά.
Φιλιά από εμάς και καλό βράδυ να έχετε όλοι σας..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κούκλος ο Αρης!
πολύ μου την σπάνε οι αλλαγές και μένα
Φιλιά φιλενάδα τεμπέλα

Velvet είπε...

Καλησπερα Αντζελ
Ελπιζω ολα καλα..
-

Bitch είπε...

Κοψοφλέβεις είναι αυτός ο τραγουδιστής..
Έλα ρε ξύπνα!!!
Φιλιά!!!!

Astrofegia είπε...

Filia polla kai se sena Aggelaki...kouklos o Aris!
Na pernas kala! ;)

Ερατώ είπε...

Να περνάς όμορφα , αυτό έχει σημασία!
Φιλιά πολλά!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Τί έπαθε πάλι ο βλόγερ ο blogημένος κι άλλαξε? Δεν μπήρα χαμπάρι...
Καλησπέρα

SpIrToKoYto είπε...

καλό μήναααααααααααααααααα....
( μόνο εσύ θα φωνάζεις...???...λολ )
φιλί πρωταπριλιάτικο αλλά όχι ψεύτικο...-:))

τώρα που είπες για τον βλόγερ,πώς σκατά μπορείς να δεις την απάντηση του άλλου στα σχόλια αφού δεν έχει την εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,όπως πριν...???
μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτό...
ξέρεις εσύ ή κ'αποιος άλλος...??? )

D.Angel είπε...

Καλησπέρες καλησπέρες και καλό μήνα σε όλους σας! Είμαι καλά δόξα τον Αλάχ! Χα χα χα χα χα χα χα
Σας ευχαριστώ που με θυμάστε και περνάτε ακόμα από το σπιτικό μου!
Ρίξτε και κάνα ξεσκόνισμα γιατί
έπιασε αράχνες χα χα χα χα χα
Σπιρτοκουτάκι μου ούτε που το
κοίταξα καθόλου! Δεν μπορώ να σε βοηθήσω! Κι αν δεν ήταν να ανεβάσω το νέο tattoo δεν θα έμπαινα καν...
Σκέψου σε τι φάση είμαι!!!! :)
Φιλιά πολλά σε όλους σαςςςςςςςςςςς
ΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Καλημέρα φιλενάδα
Θά'γραφα περισσότερα (κάποια από τις γνωστές εξυπνάδες) αλλά μου κόλλησες τη σπαρίλα (=τεμπελιά εδώ στα βόρεια) σου ...

D.Angel είπε...

Ξέρω βρε τι είναι η σπαρίλα!
Καλά κάνεις!!!! Σ ευχαριστώ
για την επίσκεψη και για την
καλησπέρα σου :)
Φιλιά

Korallenia είπε...

Πώς πέρασε τόσος καιρός…ο Άρης σωστός σκύλος πια εε!
Καλά τι έτρωγε?
Μήπως τις μωβ πεταλούδες από το e-σπίτι της Ερατώ?

Καλό μήνα Αγγελάκι!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό μήναααααααααα.

D.Angel είπε...

Κοραλλένια μου λες;
Χα χα χα χα
Καλωσόρισες και πάλι στην παρέα μας!
Καλό μήνα κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Καλό μήνα σύντεκνεεε
Φιλιάαααααααααααα

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Γειά!!!!!

D.Angel είπε...

Aloha χα χα χα
:) :) :)

Leviathan είπε...

Πολυ καλησπερα σου :) :)

D.Angel είπε...

Επίσης :) Να σαι καλα!~
Καλό Σ/Κ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ καλό μου
παπί! Να σαι καλα!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα