5.2.12

Η Terry σήμερα!


Ζυγίζει 21 κιλά. Οι εξετάσεις βγήκανε! Η Terry είναι ενάμιση χρονών και πιθανόν να τη βάλανε πολύ μικρή να ζευγαρώσει! Εκανε κουτάβια, τα θήλασε και μετά "απλά" πετάχτηκε στα σκουπίδια! Η καρδούλα της ειναι μια χαρά και ζητάει μόνο κάποιον που θα την αγαπήσει και θα τη φροντίσει όπως της αξίζει! Δεν έχει λεισμανίαση ευτυχώς αλλά οι εξετάσεις έδειξαν Ερλιχια :( Χρειάζεται φάρμακα και παρακολούθηση μέχρι να γίνει καλά... και θα γίνει... Το πιστεύω ότι θα γίνει! Βρέθηκε στο δρόμο μας και θα κάνουμε ότι μπορούμε γι αυτή τη μικρή!

Καλή εβδομάδα σε όλους!
Πολλά φιλιά!

Υ.γ Ανοιξε το τριώδιο ε; Με τόσους καραγκιόζηδες γύρω μου, το ξέχασα!

11 σχόλια:

NOSTOS είπε...

Φιλαράκι μας, ευχάριστα τα νέα σου για την μικρή μας και αγαπημένη Τerry,κι έτσι θα συνεχίσουν να είναι..
Οσο για το τριώδιο με τόσους καραγκιόζηδες γύρω σου και γύρω μας το καρναβάλι και οι καρνάβαλοι θα υπα΄ρχουν για καιρό ακόμη..εκτός και αν το πάρουμε απόφαση σύμφωνα με το έθιμο να κάψουμε εμείς τους πραγματικούς καρνάβαλους και να δώσουμε τέλος στην ιστορία..
Τα φιλιά μας,καλό βράδυ να έχετε όλοι σας,και καλή μας εβδομάδα..!!

homemade είπε...

μπράβο σου αν και ξερω δεν σου αρέσουν αυτά..αλλά ειναι το λιγότερο που μπορώ να σου πω.....καλό κάνε καλό θα βρείς....
καλη σου εβδομαδα

bear είπε...

Αν δεν είχα τον μικρό θα την υιοθετούσα. Είναι και κούκλα γαμώτο. Ακου την πέταξαν τα κτήνη

Lilith είπε...

Μακάρι να βρει ένα καλό σπίτι...
Αγγελίες στα σωστά μέρη, βάλατε;
Είναι πολύ γλυκιά και όμορφη
να της πεις!
Να φανταστείς έκανα search και την Ερλίχια για να δω τι είναι. :)
Bloody τσιμπούρια!!!

Φιλιά πολλά και σε σένα και
στην Terry!

Bitch είπε...

Ωραία σκυλίτσα!!
Και καλά κάνεις να την δείχνεις!
Ίσως κάποιος θα την υιοθετήσει;

Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άνοιξε τι θα ντυθείς; εγώ λέω να γδυθώ..
καλή βδομάδα

D.Angel είπε...

Nostos μου η αλήθεια
είναι ότι με την ασθένεια
της ανησύχησα λίγο! Δεν την έπαιρνε
που δεν την έπαιρνε κανείς πρώτα,
πόσο μάλλον τώρα που είναι κι έτσι :(
Τες πα! Θα δούμε! Είμαστε οι φύλακες
άγγελοι της και το χαιρόμαστε πολύ!
Οσο για τα άλλα... Απέχω... δεν θέλω
να ξέρω... Θλίβομαι! Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα φίλοι μου!

Παναγιώτη μου δεν ξέρω
αν θα βρω καλό! Να δεις
που κάποτε θα μας πούνε
και μαλάκες, λέει ένα γνωστό
άσμα.... Δεν πειράζει όμως, γιατί
το κάνουμε για εμάς και για τα
άτυχα σκυλάκια που μας χρειάζονται!
Σ ευχαριστώ πολύ! Φιλιά πολλά

Αρκούδε μου μακάρι να ταν
η μοναδική περίπτωση εγκατάλειψης!
Δυστυχώς δεν είναι! Ομως στάθηκε
τυχερή! Καλή εβδομάδα και πολλά
φιλιά

Λιλιθάκι μου ναι...κάναμε ότι περνάει απ το χέρι μας κι ακόμα περισσότερα! Δεν σηκώνει
αμφιβολία αυτό!
Είναι πολύ ύπουλη η ασθένεια της! Ευτυχώς την προλάβαμε στην αρχή. Καλύτερα θα ταν βέβαια να ναι υγιεστατη αλλά.... Τέλος πάντων.
Ελπίζω να βρεθεί ενας
φιλόζωος και γι αυτήν γιατί χρειάζεται παρακολούθηση :(
Είναι όντως όμορφη! Οι φωτογραφίες
την αδικούν! Και έχουμε πολλά
κοινά... είναι θεότρελη χα χα χα
Φιλάκια πολλά γλυκιά μου
Απ το στόμα σου και στου Θεού
τ αυτί!

Γλυκιά μου Bitch
είναι μια πολύ γλυκιά σκυλίτσα
και μάλιστα έχει πολύ καλά αίματα
και είναι καθαρό pitάκι! Μου κάνει
εντύπωση που βρέθηκε έτσι απλά,
στο δρόμο :( Τι να πω! Φιλιά πολλά
γλυκιά μου Καλή εβδομάδα!

Φούλη μου δεν μου κάνει κέφι
για τπτ :( Πρόσεχε μην αρπάξεις
καμιά πούντα φιλενάδα!
Φιλάκια πολλά

AERIKO είπε...

இڿڰۣ-ڰۣ ♫

Σ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ...η ελπιδα για ενα καλυτερο σημερα αλλα και αύριο...

ΣMOUATSSSSSSSSSSSSS..FOR YOU...

και πολλα χαιρετίσματα στον Ήρωα.

:))

zoyzoy είπε...

Πολύ όμορφη μπράβο!
Κάτι θα βρεθεί γιατί είναι γλυκύτατη!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλησπέρες και καλή πορεία εύχομαι στην Terry!!

D.Angel είπε...

Χα χα χα Αερικό μου :)
Φιλιά πολλά και σ εσένα!
Σμουατςςςς

Ζουζου μου
το ελπίζω!
Πολλά φιλιά
κι απο μένα!

Ευχαριστώ πολύ Σάτυρε!
Φιλιά πολλά :)