28.2.12

Καλή Σαρακοστή

Terry
Εγινε μια κούκλα!!! Σήμερα ζυγίζει 26 κιλά! Δέκα κιλά πάνω απ τη μέρα που τη βρήκαμε! Συνεχίζει τη θεραπεία της κανονικά και κάνει τις βόλτες τις χαρούμενη στην εξοχή! Ο μόνος λόγος που δέθηκε είναι για να βγει φωτογραφία, μιας και δεν ησυχάζει πουθενα :) Αυτά!

Από δουλειά, σκατά.... Δεν μου κανε καμία εντύπωση! Αναμενόμενο ήτανε... Το ότι εγώ θα φτάσω όμως στο σημείο να ρωτάω κάθε μεσημέρι στο κλείσιμο πόσα λεφτά έχουμε στο ταμείο και να τα τρώω μέχρι το ξημέρωμα ήταν ανατρεπτικό!
3 μέρες εξαφανίστηκα απ το σπίτι! Δουλειά, φαγητό, βόλτα, ξενύχτι, δουλειά, ύπνο, καφέ.... Δεν μπορούσαμε να συγχρονιστούμε με τπτ... Ο ένας ξυπνούσε, ο άλλος κοιμότανε... Την Παρασκευή μου την έδωσε και έκλεισα τραπέζι για δύο ( με μια φίλη πήγα, αμέσως εσύ)
Casablanca Είχα λυσσάξει ν ακούσω τη Λοτσάρη live και δεν είχα άδικο! Στο βίντεο χάνει πολύ, από κοντά είναι συγκλονιστική!!! Μετά μου την έδωσε να πάω βόλτα στο Θησείο.(μασκαρεύτηκα κιόλας) Εσπασε και το τακούνι μου στα πλακόστρωτα και γύρισα σπίτι ξυπόλητη! Μόνο τσαρούχια έβρισκα στα μαγαζιά που λειτουργούσανε εκείνη την ώρα...

Σάββατο μετά τη δουλειά είπα να χω πιο light πρόγραμμα και πήγα να δω θριλεράκι στο σινεμά! Καλό... εντάξει... Αμ δε που ησύχασα! Κατά τις 11.00 ξεκίνησα για βόλτα στου Ψυρρή και το ξημέρωμα με βρήκε σε Disco.... Ω ναι... ζω μεγάλες στιγμές! Απ το ένα άκρο στο άλλο....
Ο ήρωας έπαθε ένα εγκεφαλικό... είδα που στράβωσε λίγο το σαγόνι, αλλά το ξεπέρασε κι αυτό! Χα χα χα χα χα Μ έβλεπε μόνο στη δουλειά να μαζεύω τα κομμάτια μου ή στο σπίτι κάθε που πήγαινα ν αλλάξω ρούχα και να ετοιμαστώ!

Κυριακή είπα να μην το χέσω πολύ γιατί η Δευτέρα είναι δύσκολη μέρα για μας με τη λαγάνα! Η παρέα αποφάσισε, ταβερνάκι, καφεδάκι και θέατρο! Η παράσταση ήταν "Ο παπούς έχει πίεση" Απλά υπέροχη!

Την καθαρά Δευτέρα δεν πέταξα αετό :( Πέταξα όμως τη σκούφια μου να ξαναβγώ μετά το Σαρακοστιανό τραπέζι! Ο ήρωας μου κοψε τη φόρα και μου είπε πως το ταμείο είναι μείον και το ΔΝΤ δεν εγκρίνει άλλο δάνειο :( Το μαζί τα φάγαμε που του είπα δεν έπιασε τόπο, οπότε την έβγαλα στον καναπέ με μουσικούλα κι ένα βιβλίο που πήρα πριν λίγες μέρες... Γκρρρρρ....

Πραγματικά δεν ξέρω τι μ έπιασε! Ενα ξέσπασμα το περίμενα αλλά όχι κι έτσι! Δεν κοίταζα δεξιά, ούτε αριστερά, ούτε σ οτιδήποτε θα με χαλάσει! Κοίταζα μόνο ευθεία... Σαν τα μουλάρια που τους φοράνε παροπίδες... Εντάξει καταλαβαίνω ότι όλο αυτό στη φάση που είμαστε είναι προκλητικό! Πραγματικά όμως... ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Κουράστηκα να βλέπω τηλεόραση και να αισθάνομαι τύψεις επειδή έχω ακόμα τη δυναντότητα, ενώ κάποιος άλλος όχι... Να αισθάνομαι άσχημα που έχω δουλειά, σπίτι, φαγητό! Δουλεύω απ τα 18 μου και είμαι αυτοδημιούργητη! Οταν εγώ δούλευα, όπως και τώρα Σάββατα, Κυριακές, Καθ. Δευτέρα Πάσχα, Χριστούγεννα 15Αυγουστο με λέγανε κορόιδο! Οταν έψαξα να βρω άνθρωπο να βοηθήσει τον ήρωα στο εργαστήριο και έλεγα ότι η δουλειά ξεκινάει το Σαββατόβραδο στις 4 μόνο ξύλο που δεν έτρωγα! Δεν ξέρω.... πραγματικά δεν ξέρω...

Θα πω μόνο αυτό που άκουσα στην παράσταση που πήγα και μου άρεσε πολύ:

Ξυπνήστε αυτούς που κοιμούνται
Αφήστε ήσυχους αυτούς που ονειρεύονται!

Το ξέρω ότι όλα είναι δύσκολα... τα έγραφα και στην προηγούμενη ανάρτηση, αλλά....
αν αρρωστήσω, αυτό το γαμημένο κράτος δεν θα με σώσει.... Ούτε ο διπλανός μου δεν θα γυρίσει το κεφάλι...


11 σχόλια:

Dark13Sun είπε...

μήπως να ξυπνούσαμε όλοι?

καλά να περνάς Αγγέλα μου!

AERIKO είπε...

Γκρρρρ...χαχαχα..ετσι μπραβο...!!

Αφηστε ήσυχους αυτους που την καταβρισκουν στην κοσμαρα τους...!!

Σ ΑΓΑΠΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ...!!!!!! :))))

Ας καεί το σύμπαν όλο
εμείς στον κόσμο μας....

Mια χαρα ειμαστε στην κοσμαρα μας...γιατι αυτο που λεν κοινωνια και πραγματικοτητα σημερα ειναι πολλα νουμερα μικροτερο μας...δεν τα αντεχουμε τα στενά ρουχαλακια και το ξερεις καλα....οσο για τα στενα περασματα δεν το συζητω..οταν εχω παρεα ψυχες σαν τη δικη σου..ολα τα Μπορω.

Καλη Σαρακοστη μάτια μου..!!!
Άπειρα φιλιάααα..!!! :))

Marouli είπε...

Ετσι βγες εξω, διασκεδασε οσο μπορεις και να μην σε νοιαζει τιποτα! Καποιοι δουλεψαν πολυ σκληρα και εχουν αποθεματα! Ειναι σαν τα μυρμηγκια με τα τζιτζικια ;)

Μαρουλοφιλακια!

Lilith είπε...

Εγώ ένα έχω να πω:
Ο Ήρωας είναι πραγματικά ήρωας! :Ρ
:)))

Φιλιά πολλά!!!

Bitch είπε...

Κάνε ότι γουστάρεις..
Σε βρίσκω μια χαρά, Αγγελάκι μου!!!

D.Angel είπε...

Xι χι χι χι χι
Να στε καλά όλοι!!!
Λιλιθάκι μου είναι σκληρό καρύδι
ο ήρωας... εκπαιδευμένος στα ΟΥΚ
χα χα χα χα χα

Καλά την Τerry κανείς δεν την σχολίασε; :(
Φιλάκια πολλά
Σήμερα λέω να βγώ!
Λέτε να με χωρίσει;
Χα χα χα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αρχικά ήθελα να πω για το μπαστούρομα αλλά το διευκρίνισες ,μια χαρά έδεσε η κουκλίτσα, έδειξε!
Βλέπω ξεσάλωσες για τα καλά φιλενάδα, καλά έκανες το είχες ανάγκη, μην το πάρα χέσεις μόνο ναι;;
φιλιά πολλά,τώρα ξανά τα κεφάλια μέσα...

Lilith είπε...

Αχ, την ξέχασα την Terry!
Την επισκίασες!
Μια κούκλα είναι και χαίρομαι
που είναι ευτυχισμένη.
Άμα ήταν να σε χωρίσει δεν θα
γινόταν ήρωας. :)))

Φιλιάαα!!!

zoyzoy είπε...

Καλά έκανες κουκλάρα μου!
Πάντα τέτοια και μην έχεις τύψεις έχει δίκιο το ασμα που'βαλες!
Εσύ να'σαι καλά και ασ'τους άλλους να κουρεύονται!

Και η ατάκα τέλεια!

Καλή Σαρακοστή με φιλιά θαλασσινά!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Έστειλα χθές σχόλιο αλλά μάλλον πρέπει να χάθηκε στην αποστολή γιατί μου έκανε κάτι περίεργα μόλις πάτησα "δημοσίευση"...
και δεν θυμάμαι και τί ακριβώς έγραφα..! χαχα
Περίπου πως ο καθένας έχει τον ανήφορό του, κι αν βρει μια ευκαιρία να ξαποστάσει δεν νομίζω πως πρέπει να δώσει λογαριασμό σε κανέναν. Αυτοί που πρέπει να έχουν ενοχές είναι αυτοί που πλούτισαν από λεφτά φορολογούμενων, κι αυτοι που ξεζουμίζουν τον κοσμάκη με περικοπές για να μην κόψουν τίποτα από τα δικά τους προνόμια (πάλι από λεφτά του φορολογούμενου)
Καλή πορεία στην Terry
Καλησπέρα

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
Καλησπέρα Φούλη μου...
Η αλήθεια είναι ότι το παράχεσα!
Εδω είναι τα σχόλια σας,
απλά εγώ έκανα μέρες να μπω!
Φιλιά πολλάαα και καλό μήνα!

Λιλιθάκι μου
μ αρέσει ο τρόπος που
σκέφτεσαι! Χα χα χα χα
Είδες η Terry?
Κούκλα!!!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Σ ευχαριστώ πολύ
Zoyzoy μου!
Να σαι καλά!
Καλή Σαρακοστή και σ εσάς!
Φιλιά πολλά

Σάτυρε μου
αυτό ακριβώς
έγραφες και στο
προηγούμενο! Καλά θυμάσαι!
Χα χα χα χα Σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά... Ετσι όπως τα λες
είναι... αλλά.....
Καλό μήνα και πολλά φιλιά