24.1.12

Θυμάστε τη Lucky?


Μιλάω για τη γλυκιά Pitbullίτσα που βρήκαμε σε κάδο σκουπιδιών λίγο πριν τις γιορτές!
Θλιβερή η ιστορία της και δεν ξέρω κατά πόσο τυχερή είναι τελικά! Εχω εξαφανιστεί απ τη blogοσφαιρα τελευταία αλλά δεν φταίω εγώ! Αυτή η γλυκιά σκυλίτσα μου χει γίνει εμμονή!
Θυμάστε που την δώσαμε για υιοθεσία και ήμουν πολύ πολύ χαρούμενη γι αυτήν; Ε δεν κράτησε πολύ η χαρά μου! Μια επίσκεψη στο σπίτι της νέας της οικογένειας ήταν ένα γερό χαστούκι για μένα και η αρχή ενός γολγοθά χωρίς τέλος! Οφου...... Δεν ξέρω αν φταίω εγώ, ή το σύμπαν που όταν θέλω κάτι πολύ γελάει... αλλά σίγουρα δεν φταίει η νέα τετράποδη φίλη μας! Μετά τα Φώτα έκλεισα ένα ραντεβού για καφεδάκι στην οικογένεια που την δώσαμε... Πήγα την είδα και έπαθα ένα σοκ!!! Η σκυλίτσα ήταν πιο αδύνατη απ ότι την βρήκαμε, κλεισμένη σ ένα δωμάτιο, χωρίς να έχει πάει ακόμα σε γιατρό και χωρίς το ζευγάρι να έχει λεφτά να προσέξει το φουκαριαρικο ζώο! Τι κάνουμε τώρα;
-Ηρωα τι λες;
-Δεν μπορείς να κάνεις τπτ... Ξέχνα την! Είναι δικιά τους τώρα, δεν μπορείς να πας να την πάρεις με το ζόρι! Δεν θα τη δώσουν...Δεν έχω όρεξη για φασαρίες..
-Πφφφ... Δεν δεν δεν δεν.... Δεν θέλω να ακούω άλλα δεν...
-Μήπως πρέπει να σταματήσεις να παθιάζεσαι με όλα, γιατί σου κάνει κακό;
-Μπορείς ΕΣΥ να κάνεις πως δεν είδες αυτό που είδες; Μπορείς να το ξεχάσεις; Βέβαια έχει ένα ζεστό σπίτι... Εντάξει... Δεν βρέχεται, δεν κρυώνει, δεν κινδυνεύει να την πατήσει αυτοκίνητο... Είναι ζωντανή! Αλλά...
-Αλλά καλά είναι κι αυτά... δεν μπορείς να κάνεις τπτ...
-:( :( :(
Μην μου λέτε τι δεν μπορώ να κάνω... Εκνευρίζομαιιι...



Αποφάσισα λοιπόν να μιλήσω στα παιδιά, χωρίς να μάθει κανείς τίποτα και να τους προτείνω να τους βοηθήσω με τροφές και κάποια έξοδα γιατρού μαζί με την ομάδα μου! Τους το είπα στην επόμενη επίσκεψη και δεχτήκανε αλλά την επόμενη μέρα εξαφανίστηκαν! Δεν σήκωναν τηλ, δεν απαντούσαν σε μνμ λες και άνοιξε η γη και τους κατάπιε! Κάποια στιγμή έλαβα ένα μνμ από ένα αγαπημένο μέλος της ομάδας μου, που μου έλεγε ότι το τυπάκι που του έδωσα τη σκυλίτσα με συκοφαντούσε... Ελεγε ότι ανακατεύτηκα στην οικογένεια του, και διάφορα άλλα που με βγάζανε υπερβολική και τρελή και ότι η σκυλίτσα είναι μια χαρά και λέω βλακείες!
Γκρρρρρ........ Τι κάνουμε τώρα;
-Ηρωααααα.......
-Εμένα ξέχνα με... Παράτα τα... θα μας πούνε και μαλάκες στο τέλος! Κουράστηκα! Από τότε που ξεκίνησε η ιστορία τη βλέπω στον ύπνο μου, στεναχωριέμαι..
-Και;;;;;
-Δεν υπάρχει και... δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... τι θα κάνεις; Και να πας, δεν θα σου ανοίξουν.. Και να σου ανοίξουν, δεν μπορείς να πάρεις τη σκυλίτσα και να τρέχεις!
-Ναι αλλά είμαι υπεύθυνη γι αυτήν! Εγώ έδωσα το οκ να την πάρουν, τους έκοψα για καλούς... Δεν μπορώ να την ξεχάσω... Ηταν που ήταν χάλια, έχει γίνει χειρότερα!
-Ναι αλλά...
-Γκρρρρρρρρρ....... Κόντεψα να σπάσω υπολογιστές, τηλέφωνα.... τα πάντα όλα! Δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό! Δεν είναι τα όσα είπανε... δεν είναι τα όσα κάνανε... είναι ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙ... μία ψυχή που δεν φταίει σε τίποτα!
-Δεν μπορείς να σώσεις τον κόσμο!
-Οχι... αλλά αυτό το σκυλί θα φύγει από εκεί!
Και έφυγε!
Το πως είναι μεγάλη ιστορία... Κάποιος φίλος, υπεράνω πάσης υποψίας τους πλησίασε και πάλι! Ηξερα διεύθυνση, τηλ τα πάντα! Με λίγα λόγια τους είπαμε ότι βρέθηκε ο ιδιοκτήτης της σκυλίτσας και απειλεί με μηνύσεις αν δεν την δώσουν πίσω! Δεν ηταν δική μου ιδέα αυτή! Αλλος το σκέφτηκε... και έπιασε! Δεν ξέρω πως... Πάντως ο φουσκωτός που πήγε και την πήρε, δεν σήκωνε πολλά! Εγώ απ τη μεριά μου απορώ με την τρέλα που κουβαλάμε οι περισσότεροι σ αυτην την ομάδα! Χα χα χα χα Για δέσιμο λέμε!

Εχω να ηρεμήσω από τις γιορτές! Αυτή η σκυλίτσα μου χει ραγίσει την καρδιά! Απ το πρωί μέχρι το βράδυ ρωτάω πως είναι, τι κάνει, αν τρώει, αν κοιμάται, αν αν αν... Μεγάλος σεβντάς! Δεν μου φτάναν τα προβλήματα που έχω στη ζωή μου, έβαλα κι άλλα στο κεφάλι μου! Αλλά ποιός το περίμενε ότι θα γίνει όλο αυτό ε;;; Και δεν έχει τελειωμό σας λέω! Ψάχνω απεγνωσμένα ένα σπίτι γι αυτή τη μικρή! Δεν υπάρχει κανείς! Εδώ μαθαίνω περιστατικά που άνθρωποι που έχουν ήδη σκυλιά, τα χαρίζουν λόγω οικον. κρίσης! Δεν ξέρω τι να κάνω, αλλά δεν μπορώ να πω αφήστε την και πάλι στο δρόμο! Δεν γίνεται αυτό! Τόσο αγώνα κάναμε να την πάρουμε πίσω! Το αποτέλεσμα; Πφφφφ.... Μέχρι να βρεθεί νέα οικογένεια την φιλοξενούμε όσοι μπορούμε από 10-20 μέρες στα σπίτια μας! Μέχρι να βρει σπίτι αυτό το σκυλί θα έχει κάνει τον γύρο του νομού Αττικής :) Δεν γίνεται αλλιώς! Τουλάχιστον να είναι κάπου ζεστά και να τρώει... και θα δούμε τι θα κάνουμε!

Αυτά τα νέα μου!
Καλά να περνάτε!
Φιλιά πολλά


11 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να βρεθεί μια μόνιμη λύση που θα βολεύει όλους...!
Μπράβο όμως Αγγελάκι, δεν το βάζεις κάτω!
Φιλιά πολλά!

AERIKO είπε...

♫ இڿڰۣ-ڰۣ ♫ Ψυχή μου Όμορφη μην αλλάξεις..!! Και ο ήρωας είναι πολυ τυχερός μάτια μου..και το ξέρει..μακαρι ολοι οι ανθρωποι να ηταν τοσο ευαισθητοποιημενοι προς ολες τις κατευθυνσεις....θα ειχαμε μια κοινωνία κήπο ολάνθιστο και οχι χωματερή.Τιποτε δεν αλλαζει αν δεν αλλαξουμε μεσα μας οπτικη εμεις..και οπως και να το κάνουμε ο τρυφερός ο ανθρωπος αγκαλιαζει το συμπαν ολοοο..!! Μου εφτιαξες τη μερα στη δουλεια..το ειδα πολυ πρωι αλλα τωρα ακομα εκανα διαλλειμα να γραψω.

Πολλα απειρα Φιλιά..!!!! :)) ♫ இڿڰۣ-ڰۣ ♫

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου καλησπέρα!
Τι να το κάνω που δεν το βάζω κάτω
αφού δεν υπάρχει λύση; :( :( :(
Δεν ξέρω!!!! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Μακάρι!

Αερικό μου είμαι
σίγουρη ότι το ξέρει!!!
Φαίνεται αυτό, αν και τον έχω
στην πίεση συνέχεια χα χα χα :P
Αντέχει!!! Χα χα χα χα
Δεν ξέρω τι να κάνω φιλενάδα!!!
Το παλεύω και δεν είναι ευχάριστο!
Θα ησυχάσω μόνο αν βρεθεί ένα
ζεστό σπιτάκι για τη μικρή μου
που θα την αγαπάει και θα την
προσέχει! Είναι πολύ γλυκιά!
Φιλιά πολλά Αερικό μου
Σ αγαπώ πολύ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν εχω λυση να σου προτεινω...δυστυχως...μακαρι να ειχα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι γνωστοί να την φιλοξενούν....

Για την ευαισθησία σου δεν έχω λόγια...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε φιλενάδα μακάρι να μπορούσα να το πάρω...το συζήτησα το πρωί με το Λευτέρη μου, μα εχω ένα κάρο γάτες..
ευχομαι να βρεθεί κάτι καλό...
φιλιά πολλά

Lilith είπε...

Good job!
Καλά έκανες και την πήρες
από εκεί. Μακάρι να μπορούσα
να βοηθήσω, αλλά δεν μπορώ να
κάνω κάτι...
Πιστεύω, το καλύτερο που μπορεί
να γίνει αυτή τη στιγμή, είναι αυτό
που κάνετε ήδη.
Θα βρεθεί ένα σπίτι. Έχε πίστη.
Όλα αυτά γίνονται για κάποιο λόγο.

Φιλιά!

Dark13Sun είπε...

όλα να πάνε καλά...είμαι "πολύτεκνος" από ζωάκια και ξέρω πως είναι...

zoyzoy είπε...

Οι καιροί είναι δύσκολοι και τα ζωντανά υποφέρουν περισσότερο απ'τους ανθρώπους!
Εύχομαι να βρεθεί μια σωστή οικογένεια για τη σκυλίτσα!

Φιλιά θαλασσινά!

Vangel Greko είπε...

Διάβαζα και ΔΕΝ ήθελα να τελειώσει...

Με άγχωσες και εμένα!!

Είσαι ένας "μικρός ήρωας" και μακάρι να στο αναγνωρίσουν!!

Να χαλαρώσεις!!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου ούτε εγώ
αν κι έχω κάνει τα πάντα
αλλά το παλεύω!
Καλή εβδομάδα
Φιλιά πολλά

Γιαγιά μου
δεν αρκεί ομως αυτο :(
Σ ευχαριστώ πολύ
Καλή εβδομάδα :)
Φιλιά πολλά

Λιλιθ μου
έχεις δίκιο!!!
Για κάποιο λόγο γίνονται όλα
Για να τρέχω και να στεναχωριέμαι
:( :( Τι να πω; Θα δείξει!
Καλή εβδομάδα γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Μακάρι Dark μου!
Μακάρι!
Καλή εβδομάδα
Φιλιά πολλά

Ζουζου μου κι εγω
το εύχομαι και προσπαθώ
για το καλύτερο! Μακάρι!
Καλή εβδομάδα
Φιλιά πολλά

Vangel μου
σ ευχαριστω πολύ :)
Φιλόζωη είμαι τπτ άλλο!
Και δεν μπορω την αδικία
Να χαλαρώσω ε; χα χα χα
Εδω αγχωθηκες εσυ που διάβαζες!!!
Χα χα χα Φιλάκια πολλά
Καλή εβδομάδα