30.1.12

Καλή εβδομάδα!!!

Η Lucky μετά από μια εβδομάδα!
Το νέο όνομα που της έδωσε ο φίλος που τη φιλοξενεί είναι Terry. Δεν την έχουμε ζυγίσει αλλά δείχνει να χει πάρει βάρος! Εχει γλυκάνει η μούρη της! Εχει ηρεμήσει! Μετά από έναν mini έρανο που κάναμε για τα μούτρα της, καταφέραμε να την πάμε σε γιατρό για αποπαρασίτωση, εξετάσεις αίματος και εμβόλιο! Είμαι πολύ χαρούμενη.... αν και πιέζω πολύ κόσμο και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να με φωνάζουν Μέρκελ Grrrrrrrrr... Αλλα νέα δεν έχω... περιμένουμε τις εξετάσεις της! Ελπίζω να είναι καλά και επιτέλους να βρεθεί κάποιος να την υιοθετήσει μόνιμα! Είναι πολύ γλυκιά.... Χαλάλι της όλα!
Καλή εβδομάδα φίλοι μου
Φιλιά πολλά



Το βιντεάκι αυτό το έφτιαξε και μου το έστειλε ένα μέλος της ομάδας μου! Εχει πολλούς φίλους μου μέσα και φυσικά την Sheba και τον Aρη μαζί με τον ήρωα!!! Είμαστε φίρμεςςςςς! Χα χα χα χα χα

20 σχόλια:

AERIKO είπε...

Πολύ το χαιρομαι..και είπαμε..αν δεν βρεθεί Άνθρωπος να την αγκαλιάσει μόνιμα...στειλτε την ΕΔΩ.!!

Πολλά Φιλιά και όμορφη εβδομάδα Ψυχούλα μου Εσυ.!! :))

marienta είπε...

Όνομα και πράγμα η Λάκυ που "έπεσε" στα χέρια σου....!
Γειά σου γλυκιά μου Μέρκελ......φιλιάαααααααααα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ο Θεός να τη κάμει...καλη...

D.Angel είπε...

Aeriko μου
λες να την κάνουμε
κρητικιά; Χα χα χα
Τι να πω; Μακάρι να βρεθεί οικογένεια
αλλά αν δεν βρεθεί με βλέπω να σου ρχομαι επίσκεψη! Χα χα χα
Τι να κάνω η γυναίκα!
Φιλιά πολλάααα

Μαριεντα μου
να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ
Καλή εβδομάδα
Φιλιά

Ρίκη μου :(
Δεν αλλάζει τπτ....
ας αλλάξουμε λίγο διάθεση
γιατι δεν παλεύεται!
Φιλιά πολλά

Iανος είπε...

Καλη εβδομαδα καγκελάριε!!! χε χε χε!!! Σμουαααααααααααααατςςςς μεγαλο!!! :)

Dark13Sun είπε...

καλή εβδομάδα Αγγέλα...
χαίρομαι όταν βλέπω τόση αγάπη στα ζωάκια μας.

NOSTOS είπε...

Kαλησπέρα φιλαράκι μας..Καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι μας.
Θα ήθελα η Μέρκελ να ληταν σαν εσένα?? Εσύ είσαι ψυχούλα είπαμε..
Χαίρομαι που η Τυχερούλα βρήκε έστω και προσωρινή στέγη,εύχομαι τα καλύτερα γι'αυτήν.
Καλό βράδυ να έχετε, τα φιλιά μας σε όλους σας.

ΦΟΥΛΗ είπε...

έφεξε φιλενάδα πραγματικά υπάρχει διαφορά!!
καλή βδομάδα

Evie είπε...

Γεια σου ε-φίλη μου από πολύ μακριά.

Θα χαρώ πολύ αν βάλεις PayPal λογαριασμό για τον ιερό σκοπό της ομάδας σας.

Οι αλλαγές προς το καλλιτερο ήδη φαίνονται στην σκυλίτσα, μπράβο σας!

Καλή εβδομάδα και φιλιά από το νησί!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μόλις επέστρεψα από Κρήτη
σε βλέπω σε φορμα .
Την καλησπέρα μου

homemade είπε...

καλη σου εβδομαδα....ωραία φατσούλα.......να περνάς καλά

Astrofegia είπε...

Όλα σιγά σιγά θα φτιάξουν και όπως βλέπω η σκυλίτσα συνέρχεται σωματικά!
Καλή σου εβδομάδα, Αγγελάκι μου!

D.Angel είπε...

Ιανε χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου!

Να σαι καλά Dark!!!
Kαλό είναι να υπάρχει ένα
μέτρο... Το χω παραχέσει λίγο!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Νόστος μου μην το λες!
Παίρνω κεφάλια και διαγράφω πολύ
κόσμο! Το τι μπινελίκι έχω φάει
δε λέγεται! Χα χα χα χα χα χα
Ομως είναι για καλό σκοπό και
δεν κάνω πίσω!Πολλά φιλιά κι απο
εμάς! Σμουατςςςς
Υ,γ Είδες τον Αρη σου; Χα χα χα

Φούλη μου ναι!
Αλλο σκυλί γίνεται σιγά σιγά!
Καλή εβδομάδα! Πολλά φιλιά!

Evie μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Εχουμε καλύψει τα έξοδα μας για την ώρα! Είμαστε σε καλό δρόμο
και χαίρομαι πολύ! Καλά να περνάς
εκεί στα ξένα! Φιλιά πολλά καλή μου! :) :)

Φανη μου είδες;
Εχω πάντα κάποιο νέο
να ενθουσιάζομαι και να
τραβιέμαι! Χα χα χα χα
Δεν βρίσκω ησυχία σου λέω!
Φιλιά πολλάαααα

Επίσης Παναγιώτη μου
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Μακάρι Αστεράκι μου!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Μια χαρά φαίνεται η προστατευόμενη σου ΄άντε να βρεθεί και ένα σπίτι φιλικό να ησυχάσεις τελείως!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

SpIrToKoYto είπε...

Lucky Terry πρέπει να τη λέτε...
ας είναι να ησυχάσει το σκυλάκι να ησυχάσεις κι εσύ...
η φατσούλα της πραγματικά καλύτερα δείχνει...
φιλιά πολλά πολλά αγγελούδι μου...-:))

Lilith είπε...

I'm sooo happy for her!
And Terry is a lovely name!

Many many kisses, Mercel dear! :P

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλό μήνα και εύχομαι όλα καλά με την Lucky.
Καλημέρες

D.Angel είπε...

Zουζου μου μακάρι!!!
Ναι είναι μια χαρά κι ευτυχώς
για την ώρα γλύτωσε το κρύο!
Φιλιά πολλάαααα

Σπιρτοκουτακι μου
δεν το βλεπω να ησυχαζω!
Χα χα χα χα
Ειναι μια χαρα το γλυκο μου!
Φιλια πολλαααααα

Λιλιθάκι μου χα χα χα χα
χα χα χα χα χα χα χα
Μα γιατί με λένε έτσι;
χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

Σατυρε σ ευχαριστούμε πολύ
Να σαι καλά! Φιλιά πολλά

Bitch είπε...

Ναι, σε βρίσκω πολύ καλή..
Και κάτι θα βρεθεί για το σκυλάκι..
Καλή εβδομάδα και από μένα!!!

D.Angel είπε...

Να σαι καλά γλυκιά μου!
Καλή εβδομάδα και πάλι
Φιλιά πολλά