2.1.12

Καλή Χρονιά

Να σου πω τι θα έχει το 2012???

Τη μάνα του και τον πατέρα του θα έχει...!!!
ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΧΑΡΑΤΣΙ, ΚΕΦΑΛΙΚΟ, ΣΗΜΑ, ΤΕΛΗ...
Στα π@π@ρι@ σου αν έχεις λεφτά. Σε κόβω να μην έχεις!!!
Ομορφάάάάάντρα μου. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
Θα βάλω και βαζελίνη για να γλιστράει!!!

Ο ήρωας κι εγώ σας ευχόμαστε από καρδιάς ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Μην κοιτάτε τις μαλακίες που κάνουμε... Είναι που ήπιαμε
τον Βόσπορο και την Μεσόγειο χθες το βράδυ.....
Πάντως χωρίς πλάκα τώρα....
...ελπίζω ο νέος χρόνος να φοράει προφυλακτικά που λάμπουν στο σκοτάδι! Θα μας πηδήξει που θα μας πηδήξει φέτος, τουλάχιστον να δούμε λίγο φως! Xα χα χα χα

Υ.γ http://www.youtube.com/watch?v=ML59txVDuPw
Για όσους δεν κατάλαβαν από που πήρα τα παραπάνω :)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
και με μπόλικη βαζελίνη χα χα χα χα

2012 Σμουατςςςςςςςςςςςςςςς

19 σχόλια:

Lilith είπε...

Ωραία η διαφήμιση!
Μόνο που μου άνοιξε την όρεξη και σε λίγο με βλέπω σε ένα στενό τετ α τετ με το ψυγείο... :)))
Και η φωτογραφία είναι... εμπνευσμένη! lol

Καλή Χρονιά σε όλη την οικογένεια!
Υγεία, χαρά και πολλές τέτοιες αγκαλιές! :)

Φιλιά πολλά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να πάρω θεση από τώρα σκυφτή;δεν εχω μάννα μου προφυλακτικά,δεν βγαίνω σου λέω!!
Να είστε πάντα έτσι καλά, να περνάτε όμορφα το αξίζετε!!
Φιλιά πολλά κουκλίτσα μου..

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μου...ααα, καλά από πήδημα...άστα να πάνε...μας ξέσκισε που λένε,όολο το 2011...καλή χρονιά σου έυχομαι καλό μου αγγελάκι,με υγεία πάνω από,όλα ευτυχία, και με όλα τα καλά για σένα και την οικογένειά σου...φιλάκια και τι άλλο να πώ...κουράγιο?κάπως δύσκολο το βλέπω αυτό....ας ελπίσουμε απλώς να πάνε όλα καλύτερα,μέσα στο 2012...

zoyzoy είπε...

xa!xa!Ωραίο μπράβο Αντζελα!
Καλή Χρονιάμε υγεία. Και κουράγιο τουλάχιστον ξέρουμε τι θ'αντιμετωπίσουμε να'μαστε έτοιμοι και με φωσφορούχα:))

Τουλάχιστον πέρασες καλά αυτό έχει σημασία!

Φιλιά θαλασσινά!

monahikoslikos είπε...

ευτυχώς που δεν ακρίβυνε η βαζελίνη γιατί αλλιώς δύσκολα θα τα "χωνεύαμε" τόσα αγγούρια μαζεμένα.
Καλή χρονιά κι από δω.

SpIrToKoYto είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχα...το πρώτο μπλογκ και ανάρτηση του '12 που διάβασα και με ξεπάτωσες στο γέλιο...
να είσαι καλά αγγελούδι...
φιλιά πολλά...μα πολλά πολλλά λέμε...-:))

AERIKO είπε...

xaxaxa..ομορφαίνει δεν παχαίνει...εε; Ρε θείο τα πάχη μου τα κάλλη μου κι η υγεία η ομορφιά μου..Καλή Χρονιά.!! Μια χαρά θα είναι αν αρχίσουμε να πεινάμε για τα απλά και να διψάμε για τα γενναία..!!

Πολλα Φιλιά και να μου προσέχεις τον ήρωα..!! άντρες που τιμουν τα παντελόνια που φορούν είναι δυσεύρετοι πια.!! :))

NOSTOS είπε...

Aγγελάκι,άστους καλή μου,δεν έχουμε δεν πληρώνουμε,δεν πα να βάζουν φόρους,νέα μέτρα,δεν γίνεται κάποια στιγμή θα ξυπνήσουμε και τότε να δείς τι έχει να γίνει..νύχτα θα φεύγουν με ότι μέσο βρούν,με τα λαμόγια του κερατά που μπλέξαμε..Οσο για τα προφυλακτικά που λάμπουν για τους πολιτικούς τα βγάλανε..από την αγαμία έχουν ξεχάσει πως είναι,που είναι,τι το κάνουν,και κυρίως γιατί υπάρχει τέτοιο όργανο..ελπίζω ο ΓΑΠ να διαβάσει τις οδηγίες χρήσεως και να μην προσπαθήσει να το φορέσει σαν γραβάτα..
Ο δε Σαμαράς πρόλαβε και το κρέμασε στο τζάκι σαν κάλτσα ώστε να το δεί ο Αι Βασίλης στο σκοτάδι και να βάλει μέσα τα δώρα του.
Καλή χρονιά να έχουμε καλά μου φιλαράκια με υγεία..φιλιά σε όλους..

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου
χα χα χα χα χα χα χα
Καλή χρονιά γλυκιά μου
Φιλάκια πολλά

Λιλιθάκι μου
όχι ακομα θα πιαστείς
Χα χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ φιλενάδα!!!
Καλή Χρονιά! Φιλάκια πολλά

Αθανασία μου ας ελπίσουμε!!!
Καλή Χρονιά γλυκιά μου
και καλά κουράγια
Φιλάκια πολλά

Ζουζού μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά κοριτσάρα!
Καλή Χρονιά
Φιλάκια πολλά

Λύκε μου εγώ
που την αγοράζω και σε μισόκιλα
έχω μπόλικη αν θες...Χα χα χα χα
Καλή Χρονιά λύκε μου
Φιλιά πολλά

Σπιρτοκουτακι μου
είναι που έχω κέφια!
Χα χα χα χα χα
Καλή Χρονιά γλυκιά μου
Φιλάκια πολλά

Αερικό μου
κρίση είναι θα περάσει
πού θα πάει; Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Καλή χρονιά!!! Φιλάκια πολλά

Νόστε μου
τι να πω; Μακάρι!!!
Καλή χρονιά φίλε μου
Φιλιά πολλά

bear είπε...

Χρόνια πολλά κουκλίτσα, κι ότι καλύτερο φέτος.

Astrofegia είπε...

Με γκάζια σε βρίσκω το 2012, Αγγελάκι! :)))
Καλή χρονιά σε όλη την οικογένεια εύχομαι! ;)

D.Angel είπε...

Επίσης Αρκούδε μου!
Να σαι καλά :)
Φιλάκια πολλά

Αστεράκι μου
ναι χα χα χα χα χα
Μας μπήκε με φόρα!
Χα χα χα χα χα
Επίσης γλυκιά μου
Φιλάκια πολλά

Miss Pink είπε...

ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...
τρεληηηηηηηηηηηη...
να σου πω όμως
ο Βόσπορος σου δημιούργησε έμπνευση
χεχε
ΚΑΛΗ ΤΡΕΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Τάσος είπε...

Να' σαι καλά κρητικοαγγελάκι.. Γέλασα.
Καλή χρονιά σε όλους μας.
Φιλιά.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλή χρονιά λατρεία! Με τις καλύτερες ευχές μου! (ωραιότατη η φωτό, μια χαρά σας βρίσκω!)

D.Angel είπε...

Miss Pink
Χα χα χα χα χα
Να σαι καλά κοπελάρα μου
Καλή χρονιά!
Φιλιά πολλάααααα

Τάσε μου
χαίρομαι που γέλασες!
Να περνάς να γελάς
με τις μαλακίες που λέω
τελευταία!Καλή χρονιά
γλυκέ μου! Φιλιά πολλά

Μοσχαράκι μου
σ ευχαριστώ πολύ
:) :) :)
Καλή χρονιά και σε σένα!
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου!

Bitch είπε...

Που να βρούμε τα λεφτά για τα προφυλακτικά;
Και αυτά κοστίζουν!!
Και αν λαμπιρίζουν, θα μας πάρουν και αυτά!!
(επίτηδες το κάνουν), εεε;

Καλή χρονιά
Αγγελούδι!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

D.Angel είπε...

Bitch μου χα χα χα χα
Σωστό κι αυτό!
Καλή Χρονιά γλυκιά μου
Φιλάκια πολλά :)

Σκρουτζάκο μου
σ ευχαριστώ πολύ
Επίσης γλυκέ μου
Φιλάκια πολλά