16.12.11

Oh... yes!


Ναι ναι ναι είμαι σίγουρη! Εχω πηγές σας λέω!
9 μέρες πριν τα Χριστούγεννα και η αγορά είναι νεκρή!
Δεν έχω καθόλου δουλειά, δεν έχω έσοδα...-μόνο έξοδα- αλλά έχω όρεξη!

Ορεξη για μπινελίκια, όρεξη για μαλακίες, όρεξη γενικώς!
Αυτό είναι απ τα ανεξήγητα! Είμαι καλά γιατρέ;
Ακόμα κι αυτός σηκώνει τα χέρια ψηλά...
Να σας κάνω να γελάσετε λίγο;;; Εεε;;;
Ορίστε:



Χα χα χα χα Μα δεν σου ρχεται να το στραγγαλίσεις;;;
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Κι επειδή είμαι καλός άνθρωπος :P ακούστε κι αυτό:



Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Τι;;; Δεν γελάσατε;;;; Μόνο εγώ είμαι το βλαμένο της παρέας;;;
Χα χα χα Καλά δεν πειράζει! Χέστηκα! Χα χα χα χα

Καλό Σ/Κ σε όλουςςςςςςςςςς
Smouatsssssssssssssssss

25 σχόλια:

bear είπε...

Κοκκινιστό με ρύζι θα ήταν τέλειο. χαχαχαχα

Roadartist είπε...

Και εγώ έχω όρεξη για μπινελίκια, πολλά όμως. Απορώ πως τους ανεχόμαστε. Δε ξέρω βρε φιλενάδα, δεν ξέρω πραγματικά λέμε. ΟΥΦΦΦΦΦΦφφφ φιλιά.

AERIKO είπε...

Μη φουρτουνιάζεις..και τι έγινε..;

Υγεία έχεις...; Αυτο μετρα..και δνε θελω ν ακουσω λέξηηηη...!!!

Πολλά φιλια σου αφηνω.!! Πριν λίγο σχόλασα...ασε..ομως θα τα καταφερουμε σου λεω. :))

Dark13Sun είπε...

εγώ πάλι ακεφιές έχω σήμερα...

Bitch είπε...

Your rifle…. PLEASE!!!!!

Εδώ θέλω την καραμπίνα σου..
Άλλα στων κρόταφο μου!!!!!
Ηει, φιλιααααααααααααααααα

Miss Pink είπε...

το δεύτερο βιντεάκι με το πουλί το ξέρω και γελάω εδώ και χρόνια χιχι..
το πρώτο δεν το είχα δει..
σούπερ

κουράγιο κορτσούδι..
κάτι θα γίνει δεν μπορεί
απλά είναι όλοι μαζεμένοι ακόμα
τελευταία στιγμή θα γίνει το ντού

κισσεεεεεεεεεες (τραγουδιστά αλλά πουλί :Ρ)

monahikoslikos είπε...

Οταν λες μπινελίκια εννοείς κείνα τα σοροπιαστά γλυκάκια σαραγλάκια, μπακλαβαδάκια, τουλουπίτσες κλπ?

Velvet είπε...

Δεν εκφραζονται
με αυτον τον "τροπο"
τα μικρα καλα κοριτσια
απεναντι στους αγιους

Και περισσοτερο
τα ομορφα

Την Κυριακη στην εκκλησια
-

ΛΕΩΝ είπε...

Κι άλλο ένα βλαμμένο προστέθηκε στην παρέα σου....ΕΓΩ!!!!!
Πέθανα στα γέλια!!!!!
χαχαχαχαχαχαχα
Φιλιά Αγγελική μου, νάσαι καλά πρωί πρωί, σε καλό μας!

homemade είπε...

με τις υγείες τους...χαχα..
τυχερούλα εμείς ναμαστε καλά..πως τωρα ειναι άλλο θέμα...αλλά αν ειναι να πάθει κάποιος κατι ας το πάθουν αυτες οι γαμιόλες..αχ....τόπα και ξαλάφρωσα...ουφφ...με το συμπάθειο κιόλας....πέρνα καλά...

gnostosagnostos είπε...

χαχαχαχα!
ρε αυτο τραγουδαει σαν εμενα!!!

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

:)) καλά Χριστούγεννα!

zoyzoy είπε...

Ρεχα!χα! φοβερό είναι το παράφωνο πουλί, μου θυμίζει τον άντρα μου που μου σπάει τα νεύρα με την κιθάρα του συνέχεια:))

Κουράγιο Αντζελα έχουμε δρόμο ακόμα!

Φιλιά θαλασσινά!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

κουράγιο φιλενάδα, μη σκας, λεφτά είναι ... σήκωσε το κεφάλι, κοίτα τον μαύρο ουρανό και παίρνε κουράγια (;P)
Καλά, δε μπορώ να σταματήσω τα γέλια με το κωλοπούλι.
Μάλλον θα το χρησιμοποιήσω για να στείλω ευχές.
Καλό σαββατόβραδο, καλή κυριακή και από δευτέρα ξέρεις ε; κοιτάμε τον ουρανό

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

χαχαααααααααααααααα
α να χαθεις...

Φιλιαααααααααααααααα

NOSTOS είπε...

Aγγελάκι δέκα εκατομμύρια κόσμος στην ίδια κατάσταση με σένα είναι..
Αλλά έχω μιά απορία που επιμένει,τι στο καλό έχουμε πάθει και τους ανεχόμαστε ακόμη..αυτόι δεν θέλουν καραμπίνα,δέσιμο σε πασσάλους στο Σύνταγμα θέλουν και φτύσιμο και από τα δέκα εκατομμύρια..ε μετά αφήστε την φαντασία σας να οργιάσει..
Ασε που μου ήλθε και μία ιδέα για να τα οικονομήσουμε στήνουμε και ένα κιόσκι και κόβουμε και 5 ευρώ για το φτύσιμο,το λυντσάρισμα δωρεάν..χα..χα..χα..!!
Τα βιντεοκλιπάκια super..Kαλό ξημέρωμα να έχουμε,φιλιά από εμάς.!!

D.Angel είπε...

Χαίρομαι πολύ που
σας έκανα να γελάσετε!
Οταν λέω μπινελίκια εννοώ μπινελίκια
χα χα Καμία σχέση με τα τουλουμπάκια
κλπ γλυκά που ανεβάζουν το ζάχαρο
Τα δικά μου ανεβάζουν την πίεση...
χα χα χα χα Από αύριο εκκλησία
για εξομολόγηση... χα χα χα χα
και απο Δευτέρα θα κοιτάω κι εγώ
τον ουρανό χα χα χα χα χα χα
Τι να πω; Χάλιαααα.....
Δεν πάω καθόλου καλά σας λέω
χα χα χα χα χα

Φιλάκια πολλά σε όλους
Καλή Κυριακήηηηηηηη

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είσαι θεά θεά!! πρόσθεσα το πουλί στην ροκ λίστα μου χαχαχαχα
φιλιά φιλενάδα

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα Και πολύ
καλά έκανες!!!!
Δεν είναι υπέροχο;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα
φιλενάδα :)
Σμουατςςςςςςςςςς

Ερατώ είπε...

Καλή μας δύναμη, ψυχραιμία και σύνεση!
Φιλιά πολλά!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είσαι καλά; Είμαι καλά;
Ποιός θα μας απαντήσει;
Η τρέλα μόνο Αντζελα
νομίζω είναι η λύση.


Καλές γιορτές,

D.Angel είπε...

Να στε καλά φίλοι μου!!!
Καλό βράδυ
Φιλιά πολλά

SpIrToKoYto είπε...

καλέ πώς μου ξέφυγε αυτό και δεν το είχα δει τρεις μέρες κι εσείς γελάγατε μόνοι σας...
δεν πάω καλά...θα το προσέξω...
φιλιά πολλά πολλά αγγελούδι μου...-:))

53fm είπε...

Έχω τις ίδιες ορέξεις με σένα!Καλές γιορτές γλυκιά μου!

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
Σπιρτοκουτάκι μου, μάλλον
είχες δουλειές και δεν πρόλαβες!
Δεν πειράζει ομως, το είδες τωρα!
Φιλιά πολλάααα

Ολγάκι μου νομίζω πως όλοι...
Να σαι καλά
Φιλάκια πολλάααα