2.12.11

Kαλό μήνα

και καλές γιορτές σε όλους!


Η φωτό που σας παρουσιάζω είναι μοναδικό ντοκουμέντο! Ο Santa μόλις άνοιξε λάθος φάκελο... Αντί για παιδικό γράμμα του ρθε η έκτακτη εισφορά και έπεσε ξερός! Κάτι μου λέει πως δεν θα χουμε δώρα φέτος :( :( :( Καλά να πάθεις, για να μάθεις άλλη φορά να μη φοράς κόκκινα! Αχμ....

Το τραγουδάκι είναι παντελώς άσχετο με το σημερινό θέμα! Σκασίλα μου όμως, μ αρέσει και θα το ακούσετε! Τι πάει να πει γιατί; Γιατί έτσι!



Καλό Σ/Κ σε όλους!
Φιλιά πολλά

Y.γ Ελαααα χαμογέλα μου λίγο! Κουράστηκα να βλέπω θλιμμένα, μελαγχολικά, κατσούφικα πρόσωπα! Δεν μπορώ άλλο! Δεν αντέχω... Ελααα... μη μου χαλάς το χατήρι... όλοι μέσα στα ίδια σκατά κολυμπάμε.. μπορούμε όμως να κοιτάξουμε τον υπέροχο ουρανό και να ξεχαστούμε για λίγο;;; Μανταλάκι στη μύτη λοιπόν και το κεφάλι ψηλά... Ετσιιιιι.....

21 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Είσαι ένα απίθανο Αγγελάκι! :)
Εμένα μου φαίνεται πως τον ποδοπάτησαν τον καημένο τον Άϊ Βασίλη!
Αλλά μου άρεσε πολύ φωτό... με έκανε να χαμογελάσω...και αυτό είναι σημαντικό νομίζω...!
Καλές γιορτές, γλυκιά μου!
Πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου καλά σου φαίνεται, αλλά
επειδή δεν ήσουν εκεί σε παρακαλώ να μην διαψεύδεις την είδηση εντάξει;; Πρώτα έπεσε σέκος και μετά τον ποδοπάτησαν!Εχω πηγές εγω!!!
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλάααααα
Καλές γιορτες και σ εσένα αστεράκι μου. Φιλιά πολλά

Evie είπε...

Αχαχαχαχα σωστά τα λες, η ζωή είναι πολύ μικρή κι ας μυρίζει βόθρο....

Καλό μήνα με πολύ χαρούμενες γιορτές!
Φιλάκια!!!

zoyzoy είπε...

Εσύ έχεις πολλά μποφόρ τρέλας λέμε:))

Να'σαι καλά ξέρεις ν'ανεβάζεις την ψυχολογία μας!

Καλό μήνα πάντα με κέφια και πολλά
φιλιά θαλασσινά!

NOSTOS είπε...

Δηλαδή τι..??? δεν έχει Αι-Βασίλη φέτος??? κι εγώ τι θα πω στον Ερωτα και στο Ιριδάκι που έχουν ηδη κρεμάσει τις καλτσούλες τους στο τζάκι εεε..τι??
Μικρή η ζωή μας και δεν της αξίζει η μιζέρια.Υπέροχο το βιντεοκλιπάκι σου.
Πολλά πολλά χαμόγελα σου χαρίζουμε με τις καλημέρες μας..
Φιλιά φιλαράκι να είσαι πάντα καλά..!!

Bitch είπε...

Καλό μήνα και σε σένα…
Άλλα πόσο καλό θα είναι ?
Μου ήρθαν ΟΛΑ τα «δώρα» μαζεμένα.
Τι να πρώτο πληρώσω, δεν ξέρω…
Ωραία Χριστούγεννα !!(την μισώ τώρα αυτή την λέξη).

Παντός τα φιλιά μου σε σένα..
Και καλά τα λες --- ο ήλιος είναι μια ανακούφιση!!!

Dark13Sun είπε...

καλό μήνα με τρέλαααααααα!

homemade είπε...

καλό μηνα...και καλά λές.....χαχαχα
να περνάς όμορφα....

Marouli είπε...

Καλο μηνααααα! :)))))

Και δωρα να μην εχουμε φτανει να εχουμε ανθρωπους γυρω μας!!!

Μαρουλοφιλακια!

D.Angel είπε...

Γλυκιά μου Evie σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκιά μου
Καλές γιορτές να χεις :)
Φιλιά πολλά

Ζουζου μου πολλά
δεν λες τπτ! Είμαι σε άλλη φάση!
Δεν ξέρω πως συνέβει αυτό!
Εριξα 5 φάσκελα και ίσιωσα!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ

Νοστε μου αν είναι να
στεναχωρηθούν τα παιδιά
θα έρθω εγώ με τον Αρη αντί για
τάρανδο! Χα χα χα χα
Θα είμαι πολύ xtreme
santa λέμε! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Bitch μου αστα!
Εμενα δεν έχουν έρθει όλα ακόμα!
Είχαμε όμως άσχημους επισκέπτες!
Τα νέα στα προσεχώς! Υπομονή!
Φιλιά πολλάααααα

Dark μου έτσιιιιι
Πολύ πολύ τρέλα!
Φιλιά πολλά

Παναγιώτη μου το ξέρω!
Είμαι σοφή εγώ, χαραμίζομαι!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα
Καλό Σ/Κ

Μαρουλάκι μου
έτσι ακριβώς!
Αν και εδώ που τα λέμε...
αν κάποιος έκανε και τη δουλειά
του φανοποιού δεν θα με πείραζε!
Χα χα χα Φιλιά πολλάαααα

AERIKO είπε...

Μου τη δινουν οι γιορτεςςςςς αλλα επειδη σ αγαπω θα σου πω τα κρητικά καλαντα...!! Ακουσα Ωχ..η μου φανηκε; χαχαχα Όμορφο Σ/Κ αγγελούδι μου..πολλα φιλια σου αφηνω.!!! :))

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Καλό μήνα Αγγελάκι!!!
Γέλασα με τη φωτό και την περιγραφή σου...όπως τα λες είναι! ;)
Μας φάγανε οι μαύρες και η κακιά μας αδράνεια ενώ βλέπουμε την καταστροφή αλλά είναι καιρός να θυμηθούμε πως μετά το σκοτάδι το φως, μετά την καταστροφή η αναγέννηση.
Ιδού και το αληθινό μήνυμα των Χριστουγένων! :)

Κωστής Τζαγκαράκης είπε...

Καλό μήνα και σε σένα.
Και καλές γιορτές.
Κωστής

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αν του έρθει και η ΔΕΗ τον βλέπω διασωληνωμένο στην εντατική...
φιλενάδα κανε κάτι γιατί
χανόμαστεεεεεε!!
καλό βράδυ, καλό μήνα

Velvet είπε...

Καλα αφου δεν ηξερες
δεν ρωταγες


Ασχετο το τραγουδακι
με το γραμμα
σχετικο με το δραμα

Καλα Χριστουγεννα
-

Vangel Greko είπε...

Mα τι τραγούδι είναι τούτο;

Κάνα σε ύφος εορτών δεν έχεις;

Μήπως να πουλήσεις λίγη από την τρέλα σου;

Τα σέβη μου!!

SpIrToKoYto είπε...

Καλή Χρονιάαααααααααα....
( άργησα λίγο να σου πω καλό μήνα και εξιλεώνομαι λέγοντας Καλή Χρονιά πιό νωρίς...)
φιλιάααααααααααα....-:))

Δραπέτης είπε...

Χαχαχα στην Ελλάδα κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου ούτε καν ο Αγιος Βασίλης! :Ρ

Καλή εβδομάδα.


(Νόμιζα πως ειχα σχολιασει εχθες,αλλα μαλλον μπερδευτηκα..ενα μυαλο χειμωνα καιλοκαίρι!)

D.Angel είπε...

Aeriko μου
δεν άκουσες τπτ
τώρα το λέω: ΩΧ!!!
Χα χα χα Ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά γλυκιά μου!
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςς

Ευρυνόμη μου έτσι ακριβώς!
Βέβαια δεν έμαθες τα νέα μου
αυτές τις μέρες αλλά θα τα
ανακοινώσω στα προσεχώς!
Χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Κωστή μου
σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
τι άλλο να κάνω βρε;;;
Κάνω ότι μπορώ αλλά με πάει...
μη σου πω πως! Θα μάθεις!
Φιλιά πολλάαααααααααα
Καλή εβδομάδααααα

Velvet μου
ε καμιά φορά δεν θες
να ξέρεις και δεν ρωτάς!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλή εβδομάδα

Βαγγελάκη μου
στα προσεχώς!
Ε αυτό μου ρθε τώρα
τι να κάνουμε;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααα
Καλή εβδομάδα!

Σπιρτοκουτάκι μου
ο Χριστός Ανέστη;;;
Μπα, όχι ακόμα ε;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα
Καλή εβδομάδαααα

Δραπέτη μου χα χα χα
Μη μασας.... Κeep σχολίαζε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλή εβδομάδαααα

Ευρύνοος είπε...

"μπορούμε όμως να κοιτάξουμε τον υπέροχο ουρανό και να ξεχαστούμε για λίγο;;"

χαχαχα

άμα σου πώ τι διάβασα θα κλαίς απο τα γέλια..

να κοιτάξουμε τον υπέροχο ουρανό και να ΨΕΚΑΣΤΟΥΜΕ λίγο..

χαχαχαχαχαχαχαχα


δέν υπάρχει.. :p

καλό μήνααααααααααααα

D.Angel είπε...

Καλά... ας τον βάλουμε για screensaver τότενες! Χα χα χα
Ασε... δεν θέλω να ξέρω!
Καλό μήνα σε όλους σας!
Φιλιά πολλά