5.12.11

Dear Santa...


"Σε παρακαλώ πολύ, να μου φέρεις μια καραμπίνα δώρο, για να την μπουμπουνίσω στον γκαντέμη που μου κανε ποδαρικό φέτος!"

Ευχαριστώ

**Μην βιαστείτε να πείτε ότι είμαι γκρινιάρα, πριν διαβάσετε τα παρακάτω...


Θυμάστε το προηγούμενο δυσάρεστο νέο με το τρακάρισμα; Εχω κι άλλο... όχι τρακάρισμα, αλλά δυσάρεστο νέο! Ξημερώματα Σαββάτου, μας ανοίξανε το μαγαζί και μας κλέψανε! Ευτυχώς, δεν είχα αφήσει πολλά χρήματα, μόνο καμιά 30αρια ευρώ σε κέρματα για το ταμείο! Ευτυχώς επίσης, δεν πήρανε τπτ άλλο εκτός απ αυτά! Μόνο τα συρτάρια και τα ντουλάπια κάνανε άνω κάτω, αλλά δεν βρήκανε τπτ άλλο και φύγανε! Δυστυχώς η ζημιά στη τζαμαρία και στις κλειδαριές ξεπέρασε το 100ρικο.... λες και μου περίσσευε τέτοιες μέρες! Εκεί που λέω δόξα το Θεό, αρχίζω τα βοήθα Παναγιά και προσπαθώ να θυμηθώ, ποιος πούστης μου κανε ποδαρικό φέτος! Δεν μπορώ να θυμηθώ ρε γμτ...

Τέλος πάντων σκέφτομαι και προσπαθώ να ηρεμήσω... Ohmmmm... Σάββατο είναι, ας μην κάτσω μέσα και χαλαστώ άλλο! -Τι θα κάνουμε σήμερα ήρωα; -Εσύ κάνε ότι θες, μου απαντάει! Εγώ από τις 7 μέχρι τις 9 θα δω αγώνα, αλλά μετά κανονίζουμε να πάμε καμιά βόλτα! -Οκ... μια χαρά. Κάνω τα σχετικά τηλ σε κάποιους ξεχωριστούς e-φίλους και κανονίζω, επίσκεψη για να τους γνωρίσω από κοντά! Ολα ήταν καλά, μέχρι την ώρα που μπήκα στο σπίτι μου και άρχισα να ετοιμάζομαι.... Με το που βγήκα απ το μπάνιο, αντίκρισα τον Αρη πάνω στον διθέσιο καναπέ...



Γκρρρρρ...... Πέρυσι είχε φάει τον τριθέσιο... Φέτος αυτόν.... E του χρόνου, λέω να γίνω γιόγκι και να κάθομαι σε μαξιλάρες! Ohmmmmmm........

Προσπέρασα το χάος στο σαλόνι, έκανα πως δεν το είδα και ξεκίνησα για να συναντήσω τα φιλαράκια μου :) Δεν πρόλαβα να φτάσω λεωφ. Καρέα, χτύπησε το τηλ! Ηταν ο ήρωας, που μόλις είχε ξυπνήσει και προφανώς πήγε να κάτσει στο σαλόνι για να πιεί το καφεδάκι του!
-Το είδες; Ρωτάω! -Ναι...
-Ενα είναι το σίγουρο.. σ αυτό το σπίτι, δεν βαριέσαι ποτέ!!! -Αστα να πάνε...


Μάζεψε το χάος, έφτιαξε καφεδάκι κι έκατσε να παρακολουθήσει τον αγώνα!
Εγώ, έφτασα επιτέλους στον προορισμό μου... ένα ζεστό και γεμάτο αγάπη σπιτικό!Φτιαγμένο με πολύ καλό γούστο και πολύ μεράκι!

Οι φωτό που βλέπετε -εκτός απ τον καναπέ μου- είναι από εκεί, τραβηγμένες φυσικά, με την άδεια των φίλων μου :) Η ώρα πέρασε πολύ γρήγορα πίνοντας ζεστό καφεδάκι και κουβεντιάζοντας δίπλα στο αναμμένο τζάκι! Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση παιδιά! Ηταν ότι καλύτερο για μένα, τη συγκεκριμένη φάση της ζωής μου :)Πέρασα πολύ όμορφα και χάρηκα πολύ που σας γνώρισα! Ελπίζω κι εσείς :) Ευχαριστώ για όλα ;)

Την παράσταση βέβαια, την έκλεψε το σκυλάκι σας, το οποίο το έχω εδώ σε αποκλειστικότητα για να το θαυμάσουν κι οι υπόλοιποι φίλοι μας χα χα χα χα



Οταν γύρισα σπίτι, ο ήρωας με περίμενε για να βγούμε! Μια επίσκεψη ξανά στο Ρακουμέλ ήταν ότι έπρεπε! Πήγαμε να πιούμε να ξεχάσουμε τον πόνο μας και οι δύο πάλι! Μπορεί να σκέφτεστε το οτιδήποτε... θα χετε δίκιο... όμως πραγματικά... ας τα πάρουν όλα... ας καεί το σύμπαν... Την ψυχή μας, δεν θα μπορέσει να την πάρει κανείς! Χαμογελάστε.. Μια ζωή την έχουμε ;) Παράταση σ αυτόν τον αγώνα δεν έχει!!! Φιλιά πολλά

20 σχόλια:

Marouli είπε...

Τελος καλο ολα καλα που λενε!! Αυτα τα ζεστα απογευματα με γλυκες παρουσιες ειναι το καλυτερο!!

Το ρακομελ ειναι προσβασιμο αρκετα με τα ποδια για καποιον που δεν μενει Αθηνα? Οταν κατεβουμε θελουμε να παμε!! Βασικα καποιοι θελουν εγω θα ειμαι αλλου!

Μαρουλοφιλακια!

AERIKO είπε...

Παραταση δεν έχει Οχι...Μια την έχουμε..ας ειναι χαμογελο ζωης αληθινης..μεσα απο οτι μοιραζομαστε..Πολλααα Φιλια..!!!:))

gnostosagnostos είπε...

Το τζάκι τα σπάει!
μήπως είδες τον μητσοτακη βρε;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αν ειναι δυνατον!!!!Ολα μαζεμενα ηρθαν.Αλλη ζημια να μη σας βρει και ολα να πανε καλα απο δω και περα.Θα συμφωνησω μαζι σου που γραφεις οτι
Την ψυχή μας, δεν θα μπορέσει να την πάρει κανείς!
Να εχεις την υγεια σου πανω απ ολα και φορα κανα ματακι πανω σου.Καλο βραδυ.

Dark13Sun είπε...

χαχα μες την καλοσύνη είσαι!

Κωστής Τζαγκαράκης είπε...

Καλησπέρα...
..αν θυμηθείς ποιός σούκανε το ποδαρικό....
..να μου πείς ποιός είναι....
..θέλω κάπου να τον στείλω.

Κωστής

Astrofegia είπε...

Ωραίες φωτό..δικές σου είναι?
Όσον αφορά τα όσα γράφεις...δυστυχώς-ευτυχώς όλα στο πρόγραμμα είναι!
Φιλιά πολλά, καλή μου!!!!

D.Angel είπε...

Μαρουλάκι μου
ελπίζω να ναι το τέλος!
Δεν ξέρω θα δείξει!
Χα χα χα Το ρακουμέλ
είναι στη Μπενάκη, σχεδόν
δίπλα στην πλατεία Εξαρχείων!
Στην προηγούμενη μου ανάρτηση
έχω και το βιντεάκι!
Φιλιά πολλά

Αερικό μου
ετσι ειναι!
Φιλακια πολλά γλυκιά μου
I love you
Smouatssssss

Γνωστέ μου όντως!
Είναι πολύ όμορφο!
Βρε λεςςς;;; Δεν θυμάμαι
ρε γμτ!!! Φιλιά πολλάαααα

Σκρουτζάκο μου το ελπίζω!
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκό μου παπί!
Φιλάκια πολλά

Dark έτσι λες;;;
Και που να με δεις
όταν έχω νεύρα! Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Κωστή μου
χα χα χα χα χα χα
Καλό καλό!!!
Φιλιά πολλάααα

Αστεράκι μου
ναι, εγώ τις τράβηξα!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Ετσι είναι γλυκιά μου!
Ασχημο το πρόγραμμα μου όμως!
Φιλιά πολλά

Evie είπε...

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ!!!

Πάντως αναγνώρισα που έκανες επίσκεψη και κρίμα που είμαι πάρα πολύ μακριά για να σας έκανα παρέα, αλλά καλλίτερα γιατί ίσως να έκλεβα την πάρλα άμα άνοιγα το στόμα μου για τα log homes:))))

Όταν αγόρασες την κοκκινάδα, απέφυγα να σου γράψω το να προσέξεις... συστατικές από τις εδώ ασφάλειες κάθε χρόνο δείχνουν ότι τα κόκκινα αυτοκίνητα έρχονται πρώτα στα τρακαρίσματα.

Ο Αρης είναι σωστός ντεκορατέρ, έχει βαλθεί να σου κάνει ανακαίνιση!!!! Ευτυχώς που δεν τα τρώει!!!

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!

SpIrToKoYto είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα....
δεν παίζεσαι...
αυτά τα βρωμόσκυλα πού τα βρήκες...???
μα να πηδάνε να παίρνουν τα 50άρικα...???...pppp
( εμείς ευχαριστούμε για το υπέροχο απόγευμα...-:))))))

NOSTOS είπε...

Φιλαράκι, τι να σου κάνει εσένα μία καραμπίνα?? Εγώ λέω να στήσεις κανένα ναρκοπέδιο,χα..χα..χα..!!!
Ηρέμησε και θα φτιάξουν τα πράγματα..
Τόσο εγώ όσο και το σπιρτόκουτο,περάσαμε όμορφα με την επίσκέψή σου στο σπιτικό μας.
Χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε και τα είπαμε και από κοντά..Τελικά αυτές οι απρόσμενες συναντήσεις ομορφαίνουν τις ζωές μας.
Οσο για τα σκυλάκια είδες εκπαίδευση? Τα έχει εκπαιδεύσει το σπιρτόκουτο να παίρνουν τιμές και κέρδη από το χρηματιστήριο.
Να σου κάνω μία πρόταση σου δίνω την Ιριδα για μία εβδομάδα,μου δίνεις τον Αρη? Θέλω μα πείσω το σπιρτόκουτο ν'αλλάξουμε καναπέ..χα..χα..χα..!!!
Καλό ξημέρωμα να έχουμε.

Lilith είπε...

Τι να πω...
Ευτυχώς που δεν ήσασταν μέσα και ευτυχώς που ήταν μικρό το κακό.
Ξέρω ότι θα ακουστεί κοινότυπο, αλλά εσείς να είστε καλά.
Καλά, βέβαια, δεν είναι ο καναπές σας, αλλά μην ανησυχείς.
Έτσι 'πλάθονται' οι γιόγκι. :)))
Το σπίτι των φίλων σου είναι πολύ όμορφο με highlight το υπέροχο τζάκι.

Φιλιά πολλά και καλό κουράγιο και σε σένα και στον ήρωα...

ΥΓ: Το money-eating σκυλάκι το κλωνοποίησαν; Γιατί μου φάνηκε ότι το είδα εις διπλούν. :)

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Καταρχήν φιλενάδα, άσε τα παρακάλια στον μπάρμπα με τα κόκκινα (καλά είναι δυνατόν; νά'ξερα ποιός είναι ο στυλίστας του) και ψάξε κάναν δικτυωμένο αλβανό για κάνα καλάσνικωφ ...
Κατά τ' άλλα : κάθε γκαντεμιά για καλό! Ohmmmmmmm!

D.Angel είπε...

Εvie μου
μακάρι να σουν κοντά μας και
να ερχόσουν στην παρέα μας
να γνωριστούμε! Αυτό με την
κοκκινάδα το ήξερα κι εγώ,
αλλά δεν έδωσα σημασία!
Οσο για τον Αρη γκρρρρρρ....
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Σπιρτοκουτάκι μου
χα χα χα χα χα χα
Ελα ντε; Που τα βρήκα;;;
Και έχω να σου πω ότι είναι
και επικίνδυνα! Ναι ναι
Τρώνε κόσμο! Σκιάχτηκα
η γυναίκα! Χα χα χα χα χα
Φιλάκια πολλάααααα

Νόστε μου κι εγώ
χάρηκα πολύ και ήταν
μεγάλη η τιμή που μου κάνατε ;)
Πέρασα πολύ όμορφα!
Οσο για τον Αρη χα χα χα
χα χα χα χα χα χα χα χα
Αν σας τον φέρω, δεν θα αλλάξετε
μόνο καναπέ! Είμαι σίγουρη πως
θα σας ανακαινήσει ολόκληρο το σπίτι μέσα σε μισή ωρίτσα!
Χα χα χα χα χα χα
Είστε σίγουροι;;;;
Φιλιά πολλάαααα

Υ.γ Ναρκοπέδιο ε; Χμ....

Λιλιθάκι μου,
ναι... ευτυχώς!
Δεν ξέρω ούτε γω
τι να πω....
Οχι βρε... τα σκυλάκια
είναι ζευγάρι! Χα χα χα χα
Να σαι καλά Λιλιθάκι
Φιλιά πολλά

Τεμαχιστή μου
κάποιος manager
της κοκα κόλα του άλλαξε
χρώμα :) Ohmmmmmmmmm...
Σ ευχαριστώ πολύ φιλαράκι
Φιλιά πολλα

Bitch είπε...

Εδώ τα καλά τα νέα!!
Δεν φωνάζεις κανέναν παπά για ευχέλαιο?
Άλλα θα στα τρώει μόνο ο πάπας (όπως τους βλέπω όλους παχύς).
Φιλιά!!!

zoyzoy είπε...

Καλά ο Αρης σου ανοίγει δουλειές κάθε χρόνο για ανανέωση:))

Ευτυχώς που δεν σας έκαναν μεγάλη ζημιά οι ληστές, φόβος και τρόμος η Αθήνα!

Καλά να'στε και αυτά όλα γίνονται εμείς δεν ξαναγινόμαστε!
Μην χάνεις το κέφι σου για κανένα και τίποτα!

Με φιλιά θαλασσινά!

Ερατώ είπε...

Επεισοδιακή μέρα!
Τι να πω, μη χειρότερα που λένε...
Ευτυχώς που κάνατε τις βόλτες σας και ισοσταθμήσατε την κατάσταση!
Πολύ ωραίο σπίτι έχουν οι φίλοι σου και όμορφο σκυλάκι!
Εύχομαι μόνο ευχάριστα από δω και πέρα!

Miss Pink είπε...

και διάβαζα και διάβαζα και τελειωμό δεν είχε
χαχαχα
αλλά το φινάλε σου όλα τα λεφτά
σαν να σε άκουγα να τα ουρλιάζεις όλα αυτά χιχι..
δεν θα πεθάνουμε ποτεεεεεεεεε
κουφάλα νεκροθάφτηηηηηηη
:ΡΡΡΡ
φιλιά γουρλίδικαααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αχαχαχαχαχα βρε πάει και ο άλλος καναπές!!μια χαρά σας βλέπω....ρε φιλεναδα, άλλο κακό να μη σε βρει σας έκλεψαν;ευτυχώς δεν έκαναν το μαγαζί λαμπόγιαλο....
μια χαρά τα νέα φιλαράκια βλέπω...μπράβο ,μα είσαι και καλό παιδί όπως και να το κανουμε....
φιλιά πολλά, αν και ζήλεψα ΠΟΛΥ

D.Angel είπε...

Bitch μου μήπως
να κάνω εξορκισμό;;;
Χα χα χα χα
Φιλάκια πολλά :) :)

Ζουζου μου
θέμα χρόνου ήτανε!
Εχουμε φτάσει στο σημείο
απλά να περιμένουμε πότε
θα ρθει η σειρά μας σ αυτη
τη γειτονιά!
Προσπαθώ όμως!
Φιλιά πολλάαααα

Ερατώ μου
το παλεύουμε!
Ελπίζω να κάνει τον κύκλο της
η γκαντεμιά και να έρθουν και
πάλι καλύτερες μέρες!
Φιλιά πολλάααα

Miss Pink
Ενα χαμόγελο
θα μας θάψειιιι!!!
Χα χα χα χα
Οντως ούρλιαζα!
Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ
γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Φούλη μου χέστα!
Δεν ξέρω τι να πω!
Απ το κακό στο χειρότερο
πάει, άσχετα που πεισμώνω
και λέω πως δεν θα το βάλω κάτω!
Είναι όλα πολύ δύσκολα!
Είμα ε;;; Καλά!
Βρε να μην το βλέπουν
αυτοί που θέλω ;)
Φιλιά πολλάαααα