27.12.11

Χρόνια πολλά σε όλους

Ελπίζω να περάσατε όμορφα ε;
Μην αρχίσω να φωνάζω και είναι και αργάμιση!

Η δουλειά σ εμάς την παραμονή δεν πήγε όπως πέρυσι, αλλά το παιχνίδι παίζεται ακόμα... Θα κάνω μια υπερπροσπάθεια μπας και... γιατί για την ώρα είμαστε 20 ο/o κάτω και δε λέει! Κανονικά θα πρεπε να πω δόξα το Θεό που είναι μόνο 20 με τέτοια κρίση, αλλά δεν μπορώ! Δεν το χω... Λοιπόν, τα νέα σας; Εγώ δεν έχω και πολλά γιατί δεν μ έπιασε καταναλωτική μανία και δεν βγήκα να ξεδώσω! Χριστούγεννα κάναμε στο σπίτι παρέα με φίλους Pit bullάδες από μια ομάδα που έχω φτιάξει και περάσαμε σούπερ! Ανάψαμε το τζάκι, βάλαμε τις μπριζόλες, φέρανε κι εκείνοι κάτι κοψίδια, πατάτες, μπύρες κλπ και ξεκινήσαμε να τρώμε απο τις 4 μέχρι τις 12 νομίζω! Ναι... εκείνη την ώρα σταματήσαμε, γιατί έπεσε τηλέφωνο από άλλον αρχηγό ομάδας κυναθλημάτων και μας έκοψε την όρεξη χα χα χα χα

Συνεχίσαμε όμως κατά τις 1.30 που φτάσαμε στο σπίτι του, νυχτερινή επιδρομή -ουπς λάθος- επίσκεψη! Χα χα χα χα Κάτσαμε κι εκεί μέχρι τις 4 περιπου και γυρίσαμε σπίτι να ξεραθούμε! Σήμερα η μέρα για εμάς ξεκίνησε στις 1.οο το μεσημέρι! Καλά ήτανε... Ελιωσααααα... Συναντηθήκαμε πάλι όλοι για καφεδάκι Πασαλιμάνι και μετά Hard Rock Cafe για Burger... Η το χαλάσανε και δεν μ άρεσε, ή έφαγα του σκασμού αυτές τις μέρες και δεν κατάλαβα τη διαφορά! Αυτά... Αλλα νέα δεν έχω!

Τελευταία έχω ψιλοχαθεί, από συγγενείς, φίλους, παρέες στον έξω κόσμο και προσπαθώ να οργανωθώ στο μαγαζί και να βγάλω άκρη με τις νέες μου γνωριμίες από κάποια forum με Pits.
Καλά περνάμε... Θα δείξει... Βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια συνέχεια... Βέβαια η αλήθεια είναι ότι σ αυτό το σπίτι δεν ρουτινιάζω ποτέ, όλο και κάτι βρίσκω να κάνω αλλά οκ :)
Φιλάκια πολλά στα μούτρα σας
Σμουατςςςςςςςςςςςς

22 σχόλια:

bear είπε...

Χρόνια πολλά καρακουκλάρα μου.

Μια από τις επιθυμίες μου μέσα στο 12 είναι να πάμε για καφέ ή ποτάκι. Δηλ να γνωριστούμε.

Πολλές πολλές φιλούμπες!!!!

AERIKO είπε...

Aυτά είναι..!!! Γκρρρρρρ..δεν μπορω να κλεψω την τελευταια φωτοοο..να μου τη στειλεις οκ;

Πολλα Φιλια μαζι με την πιο Χαμογελαστη μου ΚΑΛΗΜΕΡΑ..!! :))

Astrofegia είπε...

Η αγάπη και η ενασχόλησή σου με τα pits, το λες και η ίδια πως είναι μια πηγή έμπνευσης για σένα να περνάς έτσι...
Keep going this way!
Φιλιά πολλά!!!

Χρόνια πολλά και καλάααααα! :)))

NOSTOS είπε...

Καλημέρα φιλαράκι μας,πάντα όμορφα να περνάς,και πάντα ν'ασχολείσαι με ότι αγαπάς...
Τα δικά μας τα ξέρεις,ακόμη απο το κρεβάτι του πόνου σου γράφω.Ευτυχώς που έχω και το σπιρτοκουτάκι κοντά μου,το οποίο ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα...Μωρε να μην θυμάμαι ποιόςμου έκανε ποδαρικό πέρσι..
που να του γυρίσουν οι πατούσες ανάποδα και να πηγαίνει έρχοντας...χα..χα..χα..Μα να μου κάτσει οξεία δισκοπάθεια Χριστουγεννιάτικα..έλεος..
Φιλιά σε όλους σας..τις καλημέρες μας..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπράβο φιλενάδα!! έτσι να περνάς καλά...
χρόνια πολλά,τα φιλιά μου σε όλους..

D.Angel είπε...

Αρκούδε μου
ευχήσου κάτι καλύτερο
καρδιά μου! Αυτό δεν είναι
τπτ... Ασε που θα εύχεσαι να
μη με γνώριζες χα χα χα χα
Φιλάκια πολλά
Καλές γιορτές :)

Αερικό μου
χα χα χα χα χα
Οκ, άμα τη βρω θα στη στείλω
γιατί δεν είναι απ το κινητό μου!
Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα
:) :) :)

Αστεράκι μου έτσι ακριβώς!
Μόνο που ξαφνικά δεν είναι
μόνο τα δικά μου! Εχω μπλέξει
με πάνω από 200 Pitακια χα χα χα
Χα χα χα χα χα Χαμός!
Φιλάκια πολλα και να περνάς
όμορφα :) :) :)

Νόστε μου αυτό
με το ποδαρικό κι εγώ
ακόμα το σκέφτομαι!
Δεν θα θυμηθώ; Θα του πω εγω!!!
Χα χα χα χα χα
Περαστικά φιλαράκι
Καλά κουράγια και στη Βιβή!
Φιλάκια πολλάαααα
σε όλους σας :)

Σ ευχαριστώ πολύ φιλενάδα!
Να σαι καλά και να περνάς
σούπερ :) :) :)
Φιλάκια πολλάαααα

Lilith είπε...

Μια χαρά περνάτε, όμορφα.
And you look great! :)
Χρόνια Πολλά σε όλη την παρέα, εύχομαι!
Να 'στε πάντα καλά!

Φιλιά πολλά!

ΥΓ: Στην αγκαλιά ποιος είναι;
Δεν τον αναγνωρίζω...

homemade είπε...

τυχερούλα χρόνια πολλά μια χαρά σε βρίσκω...να περνας πάντα όμορφα.....και πάλι χρόνια πολλά και καλά....

SpIrToKoYto είπε...

αγγελάκι μου,Χρόνια Πολλά και Καλά,έστω και καθυστερημένα,αλλά λόγω του εορτασμού του υιού ,των τραπεζωμάτων και των καθηκόντων ως αδελφής νοσοκόμας,πού καιρός για επισκέψεις...
τώρα κατάφερα να αρχίσω τις βόλτες στα φιλαράκια και να ευχηθώ από καρδιάς τα καλύτερα...
φιλιά πολλά πολλά σε όλους σας...-:))
( θα τον θυμηθούμε τον κερατά...πού θα πάει..)

gnostosagnostos είπε...

Καλη χρονια να έχουμε !

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

Δηλαδή αν δεν είχατε την πτώση 20% τι άλλο θα κάνατε?
Χρόνια πολλά κι από δω.

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου
σ ευχαριστώ πολύ :)
Ελπίζω να πέρασες σούπερ
αυτές τις μέρες!
Στην αγκαλιά μου είναι
το νέο κουτάβι ενός φίλου
που πήγα να του το κλέψω
αλλά με τσάκωσε χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααα
Σμουατςςςςςςςςςςςςς

Παναγιώτη μου
σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά
και να περνάς ακόμα
καλύτερα :) :) :)
Φιλιά πολλάααααα

Σπιρτοκουτάκι μου
δεν είναι αργά καλέεε
Μια χαρά στην ώρα σου είσαι :)
Καλά κουράγια φιλενάδα
Να τον χαίρεσαι τον γιόκα
Φιλάκια πολλάααααα

Γνωστέ μου μακάρι!
Φιλιά πολλά και να περνάς
όμορφαααααααα

Εεε όλο και κάτι θα βρισκα
βρε Αντώνη! Θα πήγαινα για
ψώνια... θα κοίταζα κάνα αμάξι
χα χα χα χα Θα έβγαινα έξω...
Αλλά ευτυχώς τα πιάτα ποτήρια κλπ
μιας χρήσης στο τραπέζι ήταν
ότι έπρεπε!!! Χριστούγεννα με
πλαστικά ποτηράκια χα χα χα χα
Ενα πέταμα και τέλος!
Ποιός έχει όρεξη να μαζεύει ε;;;
Φιλιά πολλάααααααααα
Ελπίζω να περάσατε όμορφααα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Χρόνια πολλά καλή πρωτοχρονιά και καλά να περνάτε!!

ΛΕΩΝ είπε...

Έχεις ομορφύνει ή......άσε να μην το πω καλύτερα, βρωμιάρες μέρες!!!!!
Πολλά φιλιά Αγγελική μου και να περνάς πάντα τόοοοοσο καλά και εκτός εορτών!

D.Angel είπε...

Σάτυρέ μου επίσης!
Να σαι καλά :) :)
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ! Ευχομαι
να περνάς κι εσύ όμορφα
Το νέο έτος προβλέπεται ζόρικο!
Τα μαθες για τον Αλβανό με
το σκυλάκι στο Μοσχάτο; Κάποιοι
τον τσακίσανε στο ξύλο!!!
Κάποιοι.... μη με ρωτήσεις άλλα, δεν ξέρω τπτ χα χα χα χα χα
Επρεπε :) Φιλάκια πολλά

ΛΕΩΝ είπε...

Ναι , παρακολούθησα λίγο στο διαδίκτυο την ιστορία, αλλά κάτι μου βρωμάει....! Δηλαδή μου κάνει εντύπωση τέτοια αντίδραση ξαφνικά..... σε όλες τις άλλες περιπτώσεις βλέπω χλιαρά πράγματα....! Δεν ξέρω ποια ήταν τα κίνητρα, αλλά σε γενικές γραμμές έτσι πρέπει να γίνεται με όλους τους ανώμαλους!!!!
Τα φιλιάαααα μου!

D.Angel είπε...

Λιονταράκι μου
αυτή τη φορά ήταν στα μέρη μου
και ξέρω τι έγινε ;)
Επίσης αυτό που ξέρω είναι ότι δεν τελείωσε...
Εχει χάρη που τον προστάτευσε η αστυνομία... αλλά του τη φυλάνε...
Δεν λέω άλλα :)
Φιλιά πολλά

bear είπε...

Δες το μέιλ σου καλέ

Iανος είπε...

Χρονια πολλα και καλα!!! :)
Μην μασάς βρε ολοι κατω είμαστε!!!Κουράγιο και επανω τους!!!ΣΜουαααααατςςςςς γιορτινό!!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ετσι πάντα με αισιοδοξία.
Να περνάς καλά.

zoyzoy είπε...

Καλά κάνεις όπως εσύ νιώθεις ωραία αυτό να κάνεις και να μη καταπιέζεσαι!

Καλή Πρωτοχρονιά υγεία και αισιοδοξία για τη Νέα Χρονιά που έρχεται.

Με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Χα χα χα τώρα το είδα!
Οκ :)

Ιανέ μου μασάω...
κάτι μπριζολάκιααααα
Μούρλια σου λέω!
Χα χα χα
Φιλάκια πολλά :)

Φάνη μου σ ευχαριστώ,
το παλεύω!!!
Φιλιά πολλάααα

Ζουζου μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκιά μου!
Κάτι έχω κατά νου και
για την πρωτοχρονιά...
θα δείξει! Φιλάκια πολλά