31.12.11

Στα τσακίδια 2011

Η δουλειά συνεχίζει να είναι down, αλλά εγώ είμαι σε άλλη φάση! Κλεισμένη στον δικό μου φανταστικό κόσμο για να περνάω καλά! Δεν την παλεύω αλλιώς, το χετε καταλάβει έτσι; Μόλις χθες έμαθα ότι αύριο έχω ρεβεγιόν στο σπίτι μου και απ το απόγευμα που τελείωσα τη δουλειά, έτρεχα πανικόβλητη να προλάβω να ψωνήσω, να μαγειρέψω -ότι γίνεται από σήμερα δλδ- και να μαζέψω το σπίτι, γιατί αύριο θα χω δουλειά στο μαγαζί! Το ελπίζω δλδ

(Στη φωτό εκπαιδεύω τη Sheba να καθαρίζει εκεί που δεν φτάνει η ηλ.σκούπα)
Πριν από λίγο τελειωσα με τα βασικά και είπα ν αράξω για λίγο στο pc. Το πως γίνεται μια μέρα πριν, να μαθαίνω ότι έχω τραπέζι στο σπίτι μου, είναι απ τα κουφά που μόνο σ εμένα συμβαίνουν, είμαι σίγουρη!!! Απλά ρώταγα τους φίλους μου τι θα κάνουν την παραμονή και κανείς δεν ήξερε! Χθες το βράδυ λοιπόν, χτύπησε το τηλ και μου ανακοίνωσαν ότι θα έρθουν στο σπίτι μαζί μ ένα ταψί φαγητό ο καθένας και μπύρες κρασιά κλπ. Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα, και δεν έχω κάνει ποτέ ρεβεγιόν στο σπίτι μου και με χάλασε λίγο η ιδέα! Απ την άλλη όμως ξέρω ότι τα παιδιά είναι χαλαρά κι ακομπλεξάριστα, θα περάσω καλά κι έτσι κι αλλιώς δεν είχα σκεφτεί και τίποτα άλλο!

(Στη φωτό εκπαιδεύω τον Αρη στη λάτζα)
Σήμερα λοιπόν ανακοίνωσα και στον ήρωα ότι αύριο το πρόγραμμα έχει και πάλι ψήσιμο στο τζάκι :P Το τι χαρά έκανε δεν περιγράφεται! Χα χα χα... Οπότε φαγητό θα μας φέρουνε, ποτά θα μας φέρουνε, ψηστικά αναλαμβάνει άλλος... Εγώ ετοίμασα ένα σουφλέ για να το ψήσω αύριο, πήρα διάφορα για να φτιάξω 3 διαφορετικές σαλάτες και είμαι έτοιμηηηηη... Ξέρω τι θα σκεφτείτε κακιασμένα... ότι έχωσα όλο τον κόσμο κι εγώ ανέλαβα τα εύκολα! Ε ναι... αυτό σκέφτηκα κι εγώ! Χα χα χα χα
Αγόρασα και χριστουγεννιάτικα τραπεζομάντηλα, πετσέτες, πιάτα, ποτήρια μιας χρήσης -ε να μη με φάει η κουζίνα μέρα που ναι- και όλα κομπλέ!!! Αύριο μετά τη δουλειά με βλέπω να φτιάχνω μαλλί και νύχια και να κάαααααθομαι δίπλα στο τζάκι αγκαλιά με τα σκυλιά μου :)Αυτάααααααα

Όσα λουλούδια ανθίζουνε
στην Κρήτη κάθε χρόνο

τόσες ευχες σας εύχομαι
για τον καινούργιο χρόνο!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ
ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ, ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ :)

19 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μόνο εσύ είσαι στο φανταστικό δικό σου κόσμο; Μάλλον φίλη μου έτσι ίσως κάπως την γλυτώσουμε... Δεν υπάρχει σωτηρία. Στα τσακίδια, και ακόμη μακρύτερα! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙααααααααα :)

gnostosagnostos είπε...

καλη χρονια να εχουμε...
ολα θα περασουν,δεν ειναι στο χερι τους...

NOSTOS είπε...

Kαλή σου ημέρα φιλαράκιμου...
Αυτά είναι τα ωραία,τα ξαφνικά και τ'άπρόβλεπτα..καλή παρέα,καλή διάθεση,μία χαρά θα περάσετε.Ειδικά τώρα που τα σκυλάκια σου έμαθαν τα οικοκυρικά ποιός σε πιάνει.Αντε να φύγει αυτό το 2011 γιατί πολύ μας ταλαιπώρησε.
ΑΑΑΑ....και μην ξεχάσεις ποιός θα σου κάνει ποδαρικό..
Καλά να περάσετε,φιλιά σε όλους σας..και με το καλό να μας έλθει το 2012...

Ερατώ είπε...

Βάλε τα σκυλιά να το διώξουν το παλιο- 2011!
Θα έρθει κάτι καλύτερο φέτος δεν μπορεί! (το ελπίζουμε δηλαδή!)
Φιλιά πολλά!

homemade είπε...

όλοι σε ένα άλλο κόσμο ζούμε γαι να βαστάμε αλλιώς θα την είχαμε κάνει.......καλη χρονιά υγεία πάνω απόλα.....να μαστε καλά να τα ξαναπούμε..να βλεπόμαστε να μπορούμε να επικοινωνούμε....χρόνια καλά και πολλά......

Astrofegia είπε...

Χααχαχαχαχαχαχα τι γκρινιάζεις τότε καλέ?
Μια πολύ χαρούμενη κι ευχάριστη βραδιά προβλέπω!
Καλή Χρονιά, πολλά φιλιά σε όλη την παρέα! ;)

ΦΟΥΛΗ είπε...

τυχερούλα εγώ όλο γεμίζω τη μια κότες
την άλλη αρνιά...... μέρες είναι θα περάσουν και αυτές,
Μια χαρά σε βρίσκω με την εκπαίδευση των μωρών σου...δάνεισε μου τον Αρη δεν εχω πλυντήριο πιάτων ούτε πλαστικά θα βάλω...
καλή χρονιά ...να περασεις σουπερ το βραδάκι...φιλιά

D.Angel είπε...

Roadartist μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ!
Επίσης! Να σαι καλά και καλές αντοχές
εύχομαι για το νέο δύσκολο έτος
Φιλιά πολλά

Γνωστέ μου απ το στόμα
σου και στου Θεού Αλάχ Βούδα το αυτί!
Καλά να περάσεις γλυκέ μου
Φιλιά πολλά

Νόστε μου χα χα χα χα
Θα βάλω νάρκες στην είσοδο σου λέω!
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φίλοι μου!
Να περάσετε όμορφα αυτές
τις μέρες. Με το καλό να
υποδεχτείτε το νέο έτος και
καλές αντοχές! Σμουατς

Ερατώ μου, εγώ θα τα βάλω
αλλά δεν νομίζω ν αλλάξει τπτ
προς το καλύτερο! Τέλος πάντων
Να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις! Φιλάκια πολλά

Homemade μου το εύχομαι
και το ελπίζω! Να περάσεις
όμορφα φίλε μου! Καλή χρονιά
να χουμε Φιλιά πολλάααααα

Αστεράκι μου από συνήθεια!
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Επίσης γλυκιά μου! Να περάσεις
όμορφα! Οτι καλύτερο εύχομαι
Φιλιά πολλά

Φούλη μου, εγώ τη γλύτωσα
για φέτος χα χα χα χα χα
Να σκεφτείς όμως ότι ακόμα
είμαι στη δουλειά! Μιλάμε
για μεγάλη πτώσηηηηηηη....
Φιλάκια πολλά φιλενάδα!
Να περάσετε όμορφα
και του χρόνου ακόμα καλύτερα!
Σμουατςςςςςςςςςςςςς

SpIrToKoYto είπε...

εγώ γιατί δεν τα σκέφτηκα όλα αυτά και τρέχω να φτιάξω φαγητά και βασιλόπιτες...???
και το νύχι...???...ε...???
Καλή Χρονιά κοριτσάκι,Χαρούμενη,Γελαστή,γαβ-ισερή...-:))
φιλιά πολλά πολλά και άπειρες ευχές...-:))

Lilith είπε...

ΚΑΙ σουφλέ ΚΑΙ 4 διαφορετικές σαλάτες; Νιώθω μια συγκίνηση αυτή τη στιγμή... Η μικρή μου Angel μεγάλωσε και μπήκε στην κουζίνα! :PPP
Όλα φαίνονται και ακούγονται υπέροχα και θα περάσετε μούρλια! :)

Καλή Χρονιά σε όλους!
Υγεία και αγάπη!

Φιλιά πολλά!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Xα χαχαααααααααααααααααααααααα μαρη Αγγέλα να εισαι καλα, εσκασα στα γελια....
Στα τσακιδια να πάει, κι ακομα πιο περα αν εχει....


Φιλιααααααααααααα και καλη χρονια!!!

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

Κρίση είναι και μακάρι να περάσει.
Καλη Χρονιά Αγγελική μου και δώσε τις ευχές μου στον ήρωα και την κορούλα σας.

Leviathan είπε...

Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για το 2012 για σένα και αυτούς που αγαπάς! Υγεία, αγάπη, ηρεμία! Πολλά πολλά φιλιά και να περνάς υπέροχα! :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΕΎΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!*ღ •*˛°˛*˛°* ★˚˛*˛°ღ .˛ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.°˛.*ღ
*. •˛*˛°˛*˛° /♥.♥\*˛*˛°.˛*.˛•˛.*。ΥΓΕΙΑ •˛.*。*˛.*˛.*˛*˛°.˛*
ღ _██_˛*˛°/♥.*.♥\*˛• ΟΝΕΙΡΑ*。• •˛ღ * ΑΓΑΠΗ °˛.*。*ΕΥΤYΧΙΑ˛.*ღ
° (´• ̮•) *° '/♥.*♥*♥.\.˛*˛°.˛.˛__Π______ * ˛* ˛˛*˛°.ღ *˛*˛°.˛*˛*˛°.˛*
* (..•..)*. ./♥*♥.*♥*♥\°.•*ﻨ* /________/ °\*. *.ΧΑΜΟΓΕΛΑ。˛*ღ ˛°.
.°(...•..) • /♥*♥*♥*♥*♥\.*˛. |田 田 田|田|*.。* *˛*˛°.˛*ღ (¯`v´¯)
*(…’•’...) *˛°.˛*█ °˛.*。;•* |田 田 田|門|╬╬╬╬╬*٠'•*˛° ; '`·.¸.·´!!!!!!!!!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ

Magia da Inês είπε...

« ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆ ♥♥♥ »
Que em 2012 as conquistas cheguem em sua vida como confetes: abundantes, alegres e festivas.
Beijinhos.
Brasil

D.Angel είπε...

Σπιρτοκουτάκι μου δεν ξέρω....
Είναι αναλόγως τη φάση!
Εγώ επειδή τα παιδιά τα ξέρω καλά
και δεν πρόκειται ούτε να με σχολιάσουν άσχημα ούτε τπτ
κοίταξα να περάσω καλά και να
μην κουραστώ άδικα μετά τη δουλειά
στο μαγαζί... Προσεχώς και φωτό αλλά δεν ξέρω αν φανεί το νύχι χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή χρονιά να χουμε

Λιλιθάκι μου απ την πολλή
συγκίνηση μπερδεύτηκες 3 ήταν οι
σαλάτες χα χα χα χα Εντάξει μωρέ
πήρα εκεί ένα κοκτέηλ κατεψυγμένων
λαχανικών και τα κανα βραστά, μια χωριάτικη και λάχανο καρότο και κομπλε! Δεν τα φάγαμε τελικά πφφφ... Ολοι τιμήσανε το σουφλέ και
τα κοψίδια!!! Χα χα χα χα
Ωραία περάσαμε, μονο που μ έπιασε
το κρασί και πονάει ακόμα το
κεφάλι μου :( Καλή χρονιά Λιλιθάκι
Φιλάκια πολλά

Ρικη μου να πάει και
να μη γυρίσει! Αντε...
Καλή χρονιά να χουμε
Φιλάκια πολλά

Αντώνη μου σ ευχαριστώ
Επίσης :) Φιλάκια πολλά

Leviathan μου σ ευχαριστώ
πολύ :) Να σαι καλά!
Επίσης!!! Φιλιά πολλά

Φούλη μου Καλή χρονιά
Σμουάτςςςς
Φιλάκια πολλά

Magia da Inês
Ηappy new year :)
Μy best Wishes
Kisses

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου για τον καινούργιο χρόνο.

Bitch είπε...

Ας ευχόμαστε για μια καλύτερη χρονιά..
Και πάλι αν δεν είναι «τι πειράζει»;;;
Πολλά φιλιά και οπός λες --- στα ………

D.Angel είπε...

Eπίσης Φανη μου να σαι καλα
Φιλάκια πολλά

Ετσιιιιιι
Καλή χρονιά Bitch μου
Φιλάκια πολλά