21.11.11

Stay away

...HIGH VOLTAGE


Έχω πολύ θυμό

Βράζω θα εκραγώ
Θέλω ν’ αλλάξω Γη
Δεν είμαι εγώ για εδώ
Ψυχή μου δεν μπορώ
Χάνω τον εαυτό μου
Θέλω να ζήσω εδώ
Στον κόσμο το δικό μου

Μες στα σκοτάδια, τυραννιέμαι τα βράδια
Λίγο όνειρο να ονειρευτώ
Θέλει κουράγιο, που και που και τρισάγιο
Να ξυπνάω χωρίς ένα σκοπό
Χρήμα να έχεις κι όλα τ’ άλλα τ’ αντέχεις
Μη μιλάς για αγάπη δεν μπορώ
Ό,τι κι αν κάνω, το πληρώνω, το χάνω
Να αλλάξω τον κόσμο προσπαθώ…




Το νέο τραγούδι των ΜΠΛΕ τα σπάει. Για τη ταινiα, ζωγραφίστηκαν μια προς μια 2095 εικόνες. Το είδος αυτό του ανιμάτιον λέγεται Rotoscope, κινούμενο σχέδιο βασισμένο στα καρέ πραγματικού βίντεο. Για την ολοκλήρωση της χρειάστηκαν κοντά 2 μήνες εργασίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το videoclip των Μπλε έγινε post στο αμερικανικό blog kickstartboom για design & animation με σχόλιο: "Pretty amazing and gives it such a different look and feel."

Καλή εβδομάδαααα με θυμό...γκρρρρρρ...........

22 σχόλια:

Δραπέτης είπε...

Ωραίο το Rotoscope.Καλησπέρα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Eγω να δεις τι θυμο έχω....
και τι βήχα επίσης......χαχα

Dark13Sun είπε...

Αλλού για αλλού είμαστε!

καλή εβδομάδα Αγγελάκι :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πολύ επίκαιρο και μας αντιπροσωπεύει,πες μου ένα να μην έχει θυμό, πες μου βρεεεεεεεεεεεεεεεεε
φιλιά φιλενάδα ,απαλά γαμάτο!!!

homemade είπε...

καλώς την...καλη σου εβδομάδα......να σαι καλά

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

καλή σου βδομάδα αγγελάκι!!

το βίντεο πράγματι πολύ ενδιαφέρον
όσο για το τραγούδι... τι να πω;όλοι στο ίδιο καζάνι...

φιλιά :)

SpIrToKoYto είπε...

κι άλλη θυμωμένη σε χαιρετά και σου εύχεται όλα να πάνε καλά...
( είδα τα παθήματα και στεναχωρήθηκα...όλα θα πάνε καλά όμως...απλά το ξέρω,μη με ρωτάς πώς...)
φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι...-:))

NOSTOS είπε...

Ακουσα κάτι για θυμό και ήλθα να συμπληρώσω την ομάδα..φιλαράκι μου υπομονή και όλα θα πάνε καλά..Καλό μας ξημέρωμα,πολλά φιλιά σε όλους σας..

Κρυμμένος Μονόκερος είπε...

Θυμωμενη καλησπερα κι απο μενα!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλή εβδομάδα.

D.Angel είπε...

Δραπέτη μου
που χάθηκες εσύ;
Ναι, είναι πολύ καλό
εμένα μ εντυπωσιάσε! :)
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου βήχα γιατί;;;
Από την πόρτα σου περνώ
βήχω και ξαναβήχω
κι αν δεν ανοίξεις να σε δω
σου κατουρώ τον τοίχο;;;;
Ασχετο αλλά το θυμήθηκα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Dark μου και μη
χειρότερα σου λέω...
χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Φούλη μου γαμάτο
δε λες τίποτα...
Δεν έχω βρει ούτε έναν...
αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό
Το πρόβλημα είναι ότι ξεσπάνε
σε λάθος στιγμές και σε λάθος πρόσωπα... Φιλάκια πολλά

Παναγιώτη μου
σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά
κι εσύ! Φιλιά πολλάααα

Μια φορά κι έναν τρελό
επίσης γλυκιά μου!
Ολοι μα όλοι... Επίκαιρο
όσο ποτέ!!! :) Φιλάκια πολλά

Βιβή μου μακάρι...
Απ το στόμα σου και
στου Θεού Αλάχ Δία τ αυτί!!!
Δεν την παλέυω άλλο!!!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Νόστος μου :( :( :(
Μ έχει γονατίσει...
"Θέλει κουράγιο
που και που και τρισάγιο
να ξυπνάω χωρίς σκοπό....
:( :( :(" Δεν είμαι εγώ
για εδώωωωωωωωωωωωωωω...
Φιλιά πολλάαααααα

Μονοκεράκι μου έτσι...
γερά με τσαμπουκά!
:) :) :)
Φιλιά πολλά

Επίσης Φάνη μου
Να σαι καλά
Τα φιλιά μου
:)

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Εγώ πάλι γιατί είμαι...χαρούμενος??
Πρέπει μάλλον να το ψάξω..! Χαχα
Καλησπέρες

Astrofegia είπε...

Εεεεε χάθηκε το σχόλιό μου? χμμμ να φανταστείς που δεν θυμάμαι τι είχα γράψει! χαχαχαχαχαχαχαχα
Φιλιά!

Lilith είπε...

Πολύ καλό!
Και το τραγούδι και η δουλειά με το animation.
Μπράβο. Είναι ωραίο να βλέπεις ανθρώπους να προχωράνε, ειδικά αυτή την εποχή.

Φιλιά, Αγγελάκι μου!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Ετσι έτσι!!
Μην ξεχνάμε και κάποια πράγματα!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Προσοχή, το γνωστό ρεντίκολο του ιντερνετ τάχει χάσει τελείως απο το γράψιμο σε ούτε κι αυτό ξέρει ποσα μπλογκς και ανοιγοκλείνει σελίδες παρέα με τον μόνο πράγμα που έχει σταθερά τα τελευταία 150 χρόνια. Τον υπολογιστή του. Ενίοτε χρησιμοποιεί και πεντάλφες, όταν η σχιζοφρένεια χτυπάει κρίσεις.

Ανώνυμος είπε...

Να σου την πω και με υπογραφή.
ΒΙΚΥ

D.Angel είπε...

Σατυρε άστο μην το ψάχνεις
απόλαυσέ το όσο κρατήσει!!!
Φιλιά πολλάααααααα

Αστεράκι μου χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααααααα

Λιλιθάκι μου ναι όντως....
-αν και εμένα οι ΜΠΛΕ και
ιδιαίτερα η Τζώρτζια
μου αρέσαν ανέκαθεν :)-
Φιλιά πολλάαααααα

Καλώς το Ναντιάκι μας!
Σταθερές αξίες βρε...
δεν τις ξεχνάμε :) :) :)
Φιλάκια πολλάαααα

Ανώνυμε-η φίλε-η μου
κάτι πήρε το μάτι μου
:) :) :)
Φιλιά πολλάααα

Βίκυ καλησπέρα
κι από μένα!
Φιλιά πολλά

AERIKO είπε...

Έτσι ξύπνησα σήμερα...:))))))))))))

Τα όνειρα τα κανει πραγματοποιήσιμα η πίστη η εντιμότητα και η εμπιστοσυνη των ανθρωπων στη ζωη.

Πολλα Φιλιααααααα απείθαρχα ζεστα με ολη μου την αγάπη...χαχαχα η Ηρω γελά..σε συνελευση πηγε χθες..εννοειται δεν εβγαλαν ακρη δεν συμφωνησε κανεις με κανεναν..στην Ελλαδα ειμαστε.!!!! :)

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Εγώ φιλενάδα -κατ' απαίτηση της επιστήμης- δε θυμώνω, ούτε οργίζομαι πια. Περπατώ και άδω το παλιό μιλιτέρ τραγουδάκι: "Με το χαμόγελο στα χείλη/ παν οι μαλάκες μας μπροστά ..." παραφρασμένο λίγο ελέω επικαιρότητας. Κατά τ' άλλα ΚΑΛΟ το τραγουδάκι και πολύ όμορφο κλιπ.
Άντε, καλό Πεμπτοπαρασκευοσαββατοκύριακο

D.Angel είπε...

Aeriko μου
κι εγώ έτσι είμαι ακόμα!
Τι να φταίει άραγε;;;
Αααα θα την μαλώσω την Ηρώ
Εμείς εδώ και χρόνια σταματήσαμε
τις συνελεύσεις γιατί δεν την παλεύουμε! Αφου ο καθένας κάνει οτι γουσταρει, γιατί να χάνω εγώ το χρόνο μου και να μην πιω τα ρακομελάκια μου εεεε;;;;; Χα χα χα χα χα Τωρα πια καταλαβαίνεις ποια είμαι και πως μιλώ! Χαμογελώ....
Φιλιά πολλά κι απο μένα
αναρχοαυτόνομα!
Χα χα χα χα χα χα

Τεμαχιστή μου δεν έχεις
κι αδικο! Λες να γίνει το νέο
σουξέ;;; Σκορπιος και δεν θυμώνει;;;Χλωμότατο!
Χρόνια πολλά κι όλας αν και
δεν ξέρω πότε έχεις γενέθλια :P
Φιλιά πολλάαααααααααααααα

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

είχα 11/11, αλλά οι ευχές πιάνουν μπακιά (=κάβα)για μήνα οπότε ευχαριστώ.