28.11.11

Κακές παρέες

Σας τα πα τα νέα μου;;; Αυτό το σιχαμένο κόκκινο αμαξάκι που πήραμε πριν κάνα μήνα, το τσαλακώσαμε λίγο (Οταν λέω λίγο, εννοώ 2 πόρτες, φτερό, προφυλακτήρα) Οχιιιι εγώ... αν και πολύ θα το θελα... ο ήρωας το κατάφερε αυτό!Αμέεε... Και το κορυφαίο; Εφταιγε! Και το ακόμα πιο σούπερ; Δεν είχαμε μικτή ασφάλεια μιας και γενικά δεν τρακάρουμε και είπαμε να γλυτώσουμε κάποια χρήματα! Αμα έχεις τύχη τελικά.... Χα χα χα χα ... Το θετικό της υπόθεσης είναι, ότι δεν στεναχωρήθηκα... αν όμως το είχε πάθει το προηγούμενο αμαξάκι μου, θα είχα σκάσει :P Τες πα... Δεν είναι αυτό το θέμα μας!

Το θέμα μας είναι η γνωστή κουλτουριάρα blogger Αερικό και η επίσκεψή της στην Αθήνα! Αμέεεε.... Ηρθε η κοπελιά απ την Κρήτη για κάτι υποχρεώσεις και είπαμε να βρεθούμε... Αν τώρα εσύ νομίζεις ότι ακούγοντας Αερικό, θα συναντήσεις κάποια συνεσταλμένη, πονεμένη ψυχή με ψιλοτάκουνη γόβα και μακριά φουστάνια, είσαι εκτός! Δεν θα πήγαινα να την συναντήσω καν.... Το δικό μας Αερικό κυκλοφορεί με μαύρα ρούχα, χαμηλοκάβαλα τζην, μπότες, φουλάρια και πέτσινα μπουφάν! Πολύ ΡΟΚ το Αερικό... Το αγαπημένο του μέρος, δεν είναι η εξοχή με τις πεταλουδίτσες και τα λουλουδάκια... αλλά η γειτονιά της ελευθερίας, τα Εξάρχεια! Η συνάντηση, κανονίστηκε για εκεί! Σ ένα πολύ όμορφο και ζεστό χώρο με άρωμα Κρήτης "Το ρακουμέλ"(Απ το ρακή και το Δρακουμέλ)
Εκείνη ήθελε να συναντήσει το κουζουλό Αγγελάκι και ομολογώ ότι ήταν μεγάλη η τιμή που μου έκανε, κι εγώ το σοβαρό Αερικό μπας και με στρώσει :P Η πρώτη προσπάθεια να στρώσω νομίζω πως δεν έπιασε... κι έτσι κανονήσαμε δεύτερη συνάντηση στο ίδιο μέρος, με την παρουσία του ήρωα μπας και τα καταφέρουν οι δυό τους να κάνουν κάτι... Μπααα... Χλωμό... Χλωμότατο! Τσε φάε τσε πιές και ξαναφάε τσε ξαναπιές ο ήρωας βγήκε νοκ άουτ... Εγω παραμένω άστρωτη και το Αερικό ολοκούζουλο! Πάει.... αυτό ήταν... χάθηκε κι η τελευταία του ελπίδα!!! Oφουυυ.....
Αυτάαααα.....

Αερικό μου να σαι καλά και να περνάς ακόμα πιο καλά.... ΝΑ ΓΕΛΑΣ γιατί σου πάει! Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για όλα.Lets πάμε γι άλλα τώρα!

Καλή εβδομάδα σε όλους, άντε γιατί κρίση κρίση.. τα χω πάρει άσχημα! Δεν τους χρειάζομαι να μου τα τρώνε, το κάνω και μόνη μου και το φχαριστιέμαι! :)

22 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Ε αμα "Τσε φάε τσε πιές και ξαναφάε τσε ξαναπιές" πολύ μικρή ζημιά έκανε ο ήρωας στ' αμαξάκι.

D.Angel είπε...

Οχι λύκε μου!
Η ζημιά έγινε χωρίς να φάει τσε να πιεί! Με ταξί πήγαμε χα χα χα χα χα Λες να πρεπε να πίνει πριν να πιάνει τιμόνι; Θα το σκεφτώ....
:) :) :)
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όχι ρε το μάτιασες!!
εμένα πότε θα με βγάλεις; οεο ζήλεψα...

Κωστής Τζαγκαράκης είπε...

Καλή βδομάδα.
Κωστής

NOSTOS είπε...

Μεγάλη έχει διαφορά
η κρήτη απ' τσ'άλλους τόπους,
γιατί έχει αντάρτικη ψυχή
και κουζουλούς ανθρώπους.

Φιλαράκι μου με συγκίνησες με το βιντεοκλιπάκι σου,παιδί του Ψηλορείτη κι εγώ, είπα να σας δωρίσω αυτή την μαντινάδα.
Χαίρομαι όταν βλέπω φίλες και φίλους να περνάνε καλά.
Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές να ζείς Αγγελάκι με τα φιλαράκια σου.
Καλό βράδυ να έχετε..Φιλιά σε όλους σας..

AERIKO είπε...

Οφου...πάει ο μύθος..με αποκαθήλωσες..χαχαχα ακου κουλτουριάρα..!! έλεος..!! :)To βίντεο με συγκίνησε αλλά οχι τοσο όσο ο ζεστος τρόπος που με αγκάλιασες..εξ άλλου είσαι και η πρώτη που με υποδέχτηκε μέσα εδω..τότε που δεν ηξερα που πανε τα τεσσερα.!!

Καλη η ποίηση καλή και η αμπελοφιλοσοφία αλλά καλύτερη η στιγμή που οι άνθρωποι ερχονται με χαμογελο και καλη διαθεση και καρδια πιο κοντα.

Τρυφερή Καλησπέρα απο τη Σαχάρα ξανά..δεν την αλλάζω με τιποτε τελικά.!!

Πολλά άπειρα φιλιά σου αφήνω εισαι απιστευτη ψυχή και σ αγαπαω.!! :))
Και θα συνεχισω να σε ζαλίζω...όπως το λενε και οι προφεσσορες..Εξακολουθητικα..!! χεχχεχεε!!!!! :)))))

Astrofegia είπε...

Το γλωσσόφαγες το καημένο κόκκινο αμαξάκι! χαχαχαχαχαχαχαχα
Να περνάς πάντα όμορφα με τις φίλες σου που έρχονται Αθήνα...να δούμε εγώ πότε θα δεήσω να κατέβω! ;)
Φιλιά πολλά! :)

Bitch είπε...

Έλα ρε σεις..
Δεν με φωνάξατε και έμενα..
Έχω και γώ πέτσινο μπουφάν να βάλω..
Και ξέρεις, ότι τα πάω παρά πολύ με τους Κρητικούς, ε???

D.Angel είπε...

Φούλη μου χα χα χα
Ζηλιαρόγατα!
Δεν το ήξερα το μαγαζί
αυτό βρε... Ιδέα του Αερικού
ήτανε μιας και το ξέρει το μέρος!
Οποτε κάτσει πάμε οκ?
Φιλιά πολλάααααααα

Επίσης Κωστή μου
να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Νοστε μου καλέ μου
φίλε... έτσι είναι ακριβώς!
Με διαφορά μεγάλη όμως :) :) :)
Κι εγώ χαίρομαι πολύ όταν ο άλλος
περνάει καλα! Αυτό είναι το φυσιο-
λογικό αλλά έλα που δεν το κάνουν
όλοι!!!! Γι αυτό πάμε κατά διαόλου!
Σ ευχαριστούμε πολύ κι εύχομαι
να περνάτε το ίδιο καλά κι εσείς!
Φιλιά πολλά σε όλους σας!

Υ.γ Το βιντεάκι το έφτιαξα με
πολύ αγάπη γι αυτό ;)

Αερικό μου χα χα χα χα χα χα
Δεν ξέρω τι να σου πω! Δεν
χρειάζεται να μ ευχαριστείς
για τίποτα! Βαδίζω πάντα με
οδηγό την καρδιά μου και με
τον ενθουσιασμό ενός παιδιού! Ενίοτε βρίζω και σαν νταλικέρης
σε λαχαναγορά χα χα χα. Αναλογως,
τι μου βγάζει ο καθένας εδώ μέσα
κι εσύ με άγγιξες :) Ουπς αν
σθνεχίσω να γραφω έτσι λες να σου
μοιάσω;;; Χα χα χα χα χα χα
Εγώ σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά

Αστεράκι μου
εγκω ντεν ξέρει τίποτα
γκια το κόκκινο τουτου!
Χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλαααα :)

D.Angel είπε...

Bitch μου
την επόμενη φορά οκ?
Ημουν σίγουρη ότι θα
τα πάμε καλά εμείς!
Χα χα χα χα χα
Σμουατςςςςςςς

homemade είπε...

τοπες και έγινε..φαγώθηκες με το αμάξι....οφουυ..αμα σου μπει στο ματι κάτι......το ευχάριστο ειναι ότο εισαι καλά......να προσέχεις

D.Angel είπε...

Aαααα να μου κάνεις την χάρη!
Δεν είμαι εγώ γκαντεμόσαυρος
Απλά είναι απαίσιο χα χα χα
Kissessssssssssssss

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

την ώρα που έφυγες εσύ ήρθα εγώ.. καλώς σε βρίσκω!

Dark13Sun είπε...

Η φαντασία τελικά αποπλανεί!

Καλό βράδυ Αγγέλα μου

Vangel Greko είπε...

Τσάρκα βγήκε το Αγγελάκι με το όμορφο Αέρικο!!

Καλοπεράσατε!!

Όσο για το βίντεο εξαιρετικό!!

Τα σέβη μου!!

D.Angel είπε...

Χάρη καλοσώρισες!
Δεν πειράζει, ίσως να
ταν καλύτερα έτσι, μιας
και είχατε πολλά να πείτε!
Φιλιά πολλά

Dark μου καλησπέρα
Πάντα έτσι δεν γίνεται;
Ο καθένας μας βλέπει αυτό
που θέλει να δει...
Πόσο μάλλον εδώ μέσα!
Φιλιά πολλά

Vangel μου
τον αμάζευτο έχω τελευταία
το ξέρω! Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου!
Φιλιά πολλά

SpIrToKoYto είπε...

καλέ...κι εγώ έχω πετσιά και κουζουλό Κρητικό...
βάλε φωνή την επόμενη...
ζζζμοοουυυατςςς στα μούτρα σου...-:))

D.Angel είπε...

Σπιρτοκουτάκι μου
έγινε! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλους σας :)

zoyzoy είπε...

Μα τόση γκρίνια με τ'αμαξάκι επόμενο ήταν!
Καλά να'στε και όλα γίνονται τα σίδερα φτιάχνονται εμείς χαλάμε!

Μια χαρά τα'πιατε με τ'Αερικό πάντα τέτοια εύχομαι γεμάτη χαρές να'ναι όλες σου οι μέρες!

Με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
Αααα ααααα μη λες οτι φταιω εγώ
με τη γκ-ρ-ίνια μου!!!! Δεν φταίω!
Αυτός ήταν απρόσεχτος! Χμ....
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αν δεν παινέψεις τ` αμάξι σου
θα πάει να τρακάρει..!Χαχα
Καλά να περνάτε
και ΚΑΤΩ Η ΚΡΙΣΗ.!
Καλησπέρα

Iανος είπε...

Κοκκινο ειπες ειναι το αμαξακι;χαχαχαχα :P
Βρε μια χαρα περνατε εσεις!!! :)
Σμουααααααααααααατςςςςςςςςς!!! καλο μηνα!