24.11.11

Happy hour

Η ιστορία με τα post it μέσα στο σπίτι μας είναι γνωστή στους περισσότερους από σας! Μετά από μια υπέροχη βραδινή έξοδο λοιπόν, γυρνάω στο σπίτι και διαβάζω το παρακάτω απ το αξιολάτρευτο τέρας μου, που είχε πέσει για ύπνο:


Εβαλα τα γέλια... αλλά δεν άντεξα να μην απαντήσω, αφού με όσα διάβασα κουράστηκα... πόσο μάλλον να τα κάνω κιόλας χα χα χα χα χα Ευκολότερο μου φαίνεται να κλείσω την πόρτα για να μην μπουν μέσα στο παιδικό οι μικροί ταλιμπάν, παρά να κάνω όλα όσα γράφει!

Αγαπητοί φίλοι,
Σας γράφω το παρακάτω μήνυμα επειδή πέτυχε σε μένα και χρειαζόμαστε όλοι περισσότερη ηρεμία στην ζωή μας.Ακολουθώντας την παρακάτω συμβουλή, που άκουσα σε μία σχετική εκπομπή, βρήκα επιτέλους την εσωτερική μου ηρεμία.Στην εκπομπή ισχυρίστηκαν ότι «ο τρόπος για να βρεις την εσωτερική σου ηρεμία είναι να τελειώσεις ό,τι έχεις αρχίσει».Έτσι, κοίταξα γύρω στο σπίτι μου για να βρω όλα τα πράγματα που είχα αρχίσει και δεν είχα τελειώσει.Κι' έτσι, παραμένοντας σπίτι σήμερα, από το πρωί έχω τελειώσει, ένα μπουκάλι κρασί Aγιοριτικο, ένα μπουκάλι Dewars, ένα μπουκάλι Bailey's,ένα μπουκάλι Kahlua, ένα πακέτο μπισκότα Oreo, το υπόλοιπο cheesecake,μερικές καραμέλες και ένα κουτί σοκολατάκια.Δεν έχετε ιδέα πόσο τρομερά καλά νοιώθω τώρα !!! Μου πέρασε και η ίωση!!!
Παρακαλώ στείλτε το και σεις σε αυτούς που νομίζετε ότι έχουν ανάγκη από εσωτερική ηρεμία
Δείτε κι ένα αστείο βίντεο που βρήκα:


Αυτός ο Ηρώδης, άγιος άνθρωπος ρε παιδί μου!
Kαλό απόγευμα σε όλους :)

27 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Χαχαχαχαχα! Μια χαρά περνάτε στο σπίτι! ;)
Φιλιά πολλά!

porcupine είπε...

Καλά δεν υπάρχεις έτσι!Με πέθανες ρε τέρας!

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Καλά η τύπισσα στο βίντεο πώς γλίτωσε το εγκεφαλικό ρε συ?Μπα ποτέ δνε θα γίνω μάνα!!!

χαχαχαχαχαχα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

θεά η κόρη!!ρε κάθαρμα ας περιμενες να καθαρίσουμε μαζί τα μπουκάλια!!
και δεν μου λες αυτή ζαβή είναι; κάθετε και τα ρωτάει τι έγινε; γιατί δεν τα έπνιξε;; αμ τα θέλει ο κώλος της.....
μου έφτιαξες το βράδυ,φιλιαααα

Evie είπε...

Aχαχαχαχα βλέπω έκανες γενική στην ανακύκλωση μπουκαλιών και πακέτων :))) Να περνάτε καλά!!! Πολλά φιλάκια!

Dark13Sun είπε...

Μια αγαπημένη οικογένεια!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

χα χα χαααααααααααααααααααααααα χαχαααααααααααα
Ναι σαι καλα εσκασα στα γελια

Lilith είπε...

Χαχαχαααα!
Δεν ξέρω αν είχε και ήχο το βίντεό σου, γιατί το παρακολούθησα με ήχο από τη Zion. We will rock you σε μια εκτέλεση που ταίριαζε απόλυτα με τα 2 kids from hell! :)))
Κοίτα, αν δεις την καλλιτεχνική άποψη του θέματος, νομίζω τα κατάφεραν μια χαρά. Φυσικά, αν... δημιουργούσαν στο δικό μου το σπίτι, θα είχαν γίνει και οι 2 σουβλάκι μέχρι να πουν "μου τέλειωσε το αλεύρι"! :)))
Αυτό το post-it situation που συμβαίνει στο σπίτι σας πολύ μου αρέσει. :)

Φιλιά πολλά!

ΥΓ: Σε έχει ακούσει η κόρη σου να αναφέρεσαι στο δωμάτιό της ως "παιδικό". :)))

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα χα χα
Χαίρομαι πολύ που σας έκανα
να γελάσετε... Με τέτοια
στεναχώρια γύρω μας, νομίζω πως
αυτό το ποστάκι ήταν ότι έπρεπε!!!

Αστεράκι μου φιλιά πολλά

Σκατζοχοιράκι μου
κι εγώ την ίδια απορία είχα
χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου έλα ντε
χα χα χα χα χα
Χαίρομαι πολύ φιλενάδα
Φιλιά πολλά

Ευη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να περνάς κι εσύ όσο πιο
όμορφα γίνεται! Φιλάκια πολλά

Dark ναι...
Φτύσε μας μη μας ματιάσεις!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Ρίκη μου πολύ
χαίρομαι που γέλασες!
Κι εγώ έχω λιώσει!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου
αυτή θα ήταν μια νέα εκδοχή
του βίντεο χα χα χα χα
Αν το δεις χωρίς μουσική
θ ακούσεις τα παιδάκια
να ρωτάνε τη μαμά τι έπαθε
τόσο γλυκά! Τόσο μα τόσο γλυκά!
Ευτυχώς που δεν έχουν εμένα μαμά
βεβαια χα χα χα χα

Υ.γ Οχι δεν μ έχει ακούσει!
Χα χα χα χα Δεν το λέω έτσι!
Φιλιά πολλά

Σμουατςςςςςςςςςςς
στα μούτρα σας!

ΛΕΩΝ είπε...

χαχαχαχαχαχαχα! Τρελλοκόριτσο!!!!!!!!

Δραπέτης είπε...

Καλησπέρα!
Έφαγα γερή φλασιά στο τέλος του κειμένου...ό,τι αρχίζεις είναι καλό να το τελειώνεις.Αυτό κάνω
τελευταία.Δεν ξέρω που θα με βγάλει,αλλα τουλάχιστον προσπαθω.

Πφφφ ο δικός μου μέχρι και τη θήκη των γυαλιών μου σακάτεψε!

D.Angel είπε...

Λιονταράκι μου :P :P
Χα χα χα Φιλιά πολλά!!!

Δραπέτη μου
πράξε όπως νιώθεις και μη μασας!Κι αν δεν τα χεις καλά με τους αλλους
τουλάχιστον θα τα χεις καλά μ εσένα!
Πάλι καλα να λες για τη θήκη!
Εμένα είναι κινητή καταστροφή και τα δύο! Χα χα χα χα Φιλιά πολλάαααα

homemade είπε...

χικ..χικ....πίνω και μεθώ και όλη μερα τραγουδώ...χικ χικ....
δε μου λες μετα απο οτι ήπιες...αληθεια πως μπόρεσες βρε τυχερούλα χικ.....το χρώμα του αυτοκινήτου πως το βλέπεις....χαχα

να σαι καλά και να περνας όπως γουστάρεις...αλλά θα τα μαζέψεις τα χαλάκια τώρα .....

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Οτι αρχίζεις ξέρετο
πρέπει να το τελειώσεις
αυτό μας λέει η συνταγή
αν θες καλά να νοιώσεις.

Συμφωνώ και επαυξάνω
τίποτα ποτέ στη μέση
πολύ καλή η συνταγή
και πολύ πολύ μ΄ αρέσει

zoyzoy είπε...

Καλά φοβερή πάντως δεν άφησες τίποτα μισοτελειωμένο μπράβο σου:))

Και το βιντεάκι υπέροχο!

Να'σαι καλά μας έφτιαξες τη μέρα!

Φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Παναγιώτη μου σιγά μην τα
μαζέψω χικ... Το χρώμα ε;;;
Εγώ καλά το βλέπω
αλλά ο ήρωας δεν το είδε καλά
και το τράκαρε! Ναι... έγινε
και αυτό! Χα χα χα χα χα χα
Τες πα... Θα φτιαχτεί...
λεφτά υπάρχουν χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φάνη μου πιάσε μια ρακή
να πιούμε στην υγειά μας
γιατί μ αυτούς που μπλέξαμε
βρήκαμε τον μπελά μας!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Ζουζου μου
χαίρομαι πολύ!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ εύχομαι!

Καλό Σ/Κ σε όλουςςςςςςςςςςςς

Bitch είπε...

Σου έχω ξαναπεί, ότι για το ατελείωτο χιούμορ
Σ’αγαπάω!!!!!
Φιλί και καληνύχτα….

Velvet είπε...

Ωστε με κοκτειλ μολοτωφ
περναει η ιωση

Την επομενη φορα
δοκιμασε αν θες με λιγο σεξακι
δυο φορες την ημερα
μετα φαγητου
Κανει καλο και στην καρδια

-

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Άμα προσπαθήσω να τελειώσω ό,τι έχω αρχίσει, όχι την εσωτερική μου ηρεμία δεν θα βρω, αλλά τότε είναι που θα με σφιχταγκαλιάσει στοργικά ο...ζουρλομανδύας.....!! Χαχαχαχα!!! Άσε καλύτερα...
Καλησπέρα και καλό σ/κ

D.Angel είπε...

Bitch
χα χα χα χα χα
Χαίρομαι γι αυτό!
Φιλάκια πολλάααααα

Velvet έχεις πάθει κάτι
τελευταία;;; Η μήπως
δεν είσαι ο Velvet και
είσαι κάνας κλώνος;;;
Ας μη βρίσω σήμερα!
Φιλιά πολλά

Σάτυρε χα χα χα χα χα χα
θέλω κι εγώωωωωωωωωωωωωωω
τέτοια σφιχταγκαλιάσματα!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

NOSTOS είπε...

..Φιλαράκι,όταν με το καλό τελειώσεις από εκεί πέρνα και μία βολτούλα και από το δικό μας σπίτι,κάτι ψιλομαζέματα θέλει..χαχαχα..κι επειδή είδα και τις προτιμήσεις σου στα ποτά πετάχθηκα μέχρι την κοντινή κάβα και πήρα προμήθειες..Οσο για το cheesecake άστο το θέμα στην Βιβή..
Τις καλημέρες μας σου στέλνουμε και πολλά φιλιά σε όλους σας...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φοβερο το βιντεο αλλα πιο φοβερη εσυ,Δεν αφηνεις τιποτα να πεσει κατω χεχεχε
Ειχα πολυ καιρο να περασω απο εδω καιεπανορθωνω :)) αφηνοντας πολλες ευχες για μια καλη εβδομαδα.

D.Angel είπε...

Νόστε μου χα χα χα χα χα
Είστε απίστευτοι!
Φιλιά πολλά σε όλους σας
:) :) :) :)

Σκρουτζάκο μου
δεν μου βγαίνει πάντα σε καλό
αυτό αλλά δεν μπορώ να καταπιέζομαι!
Χα χα χα χα χα χα
Να σαι καλά βρε Σκρουτζάκο
κι εγώ έχω καιρό να περάσω!
:) :) :)
Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα κι από μένα!

Αθανασία είπε...

Αχαααααααααααχααααααααααααχαααααααααααχααααααααχααααααααααααχαχαααααχααααχααααααχαααααχααααααααχααααααααααααχα!
ε,καταρχήν άπαιχτα τα σημειώματα της κόρης σου?και το δικό σου!!γέλασα πάααρα πολύυ!μπράβο παιδί μου...έτσι! ε,εχέμ κι όσο γι'αυτό που λες περί ηρεμίας,αγγελάκι μου... τι να σου πώ,στη δική μου περίπτωση δ ε παίζει,και καθόλου όμως καθότι πρώτον δ ε βλέπω, να τελιώνω πο-τέ όμως με διάφορες, μαλακίες που θέλω να κάνω,(και που κάποιες από αυτές έχουν μπεί,ήδη μπροστά)πρώτον λόγω ανωτέρας βίας (σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα),και δέυτερον ξανά ανωτέρας βίας (σοβαρό οικονομικό πρόβλημα)...και καθότι δ εν βλέπω,να τελιώνω γενικά και με κάποιες ιδιαίτερα,ενοχλητικές,ψυχοφθόρες και αγχωτικές καταστάσεις που ζώ καιρό τώρα....γιανά περάσω μετά και σε όοολα,τα άλλα που έχω να 'τελιώσω'....(τα δικά μου εννοώ) πιάσε το αυγό και κούρευτο που λένε εν'ολίγοις!!!δ ε βγάζεις άκρη με τίποτε όμως....με τη ζωή μου... και με το χάλι που υπάρχει σ'αυτήν εδώ και καιρό....πάντως πάρα πολύυ σοφό αυτό που έγραψες,ότι γιανά ηρεμήσεις πρέπει πρώτα να τελιώσεις οριστικά,ότι έχεις αφήσει στη μέση και μισό....πολύ σοφό όντως αυτό...καλησπέρες αγγελάκι....

Marouli είπε...

Πολυ καλοοοοοοο! Θα το εφαρμοσω! Καπου εχω κατι μισοτελειωμενα μπισκοτα και τσιπουρα αχαχαχα!!

Η ψυχικη μας ηρεμια ειναι απο τα μεγαλυτερα αγαθα!!

Μαρουλοφιλακια!

D.Angel είπε...

Αθανασία μου τι να σου πω;
Υπομονη! Ολοι σκατά είμαστε αυτό
το διάστημα! Σκατά... βέβαια
καταλαβαίνω πως η κατάσταση
γενικά είναι δύσκολη αλλά
μήπως έχουμε επιλογή;;;
Σκατά πάλι! Ααα σ αυτό το σημείο
να σου πω πως το χαλάκι το έκαναν
χαρτοπόλεμο τα σκυλάκια γιατί
ξέχασα ανοιχτη την πόρτα! :P
Ακόμα ακούω γκρίνια χα χα χα
Φιλάκια πολλά γλυκιά μου

Αντε καλά κρασά μαρουλάκι μου
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Πέρνα να μου πεις και τα νέα
μετά χικ χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Heliotypon είπε...

Θα μας πεις που βρήκες καλό cheesecake; 'Ολα τα CCs που βρίσκω σε τούτη τη χώρα είναι μάπα!

D.Angel είπε...

Στο La merise στη Βούλα
και το Myrtile στον Αλιμο!
Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
Φιλιά πολλάααααααα