12.11.11

11-11-11????


Δεν ξέρω τι ήταν να συμβεί χθες και δεν έγινε... γνωρίζω όμως καλά αυτό που έγινε... με μια λέξη : Πανικός. Τι; Που; Πως; Στο GETO 22 όπου ο γερόλυκος της ροκ Βασίλης Παπακωνσταντίνου, πάντα μοναδικός και αυθεντικός, ο δεξιοτέχνης σολίστας του λαούτου με την ιδιαίτερη φωνή Μιχάλης Τζουγανάκης, τα πολυαγαπημένα Κίτρινα Ποδήλατα και η εξαιρετική ερμηνεύτρια Τάνια Κικίδη ένωσαν τις δυνάμεις τους με πάθος και ισχυρές δόσεις τρέλας, συνθέτονας ένα πολλά υποσχόμενο πρόγραμμα...

Δυστυχώς χθες δεν μπόρεσα να πάω... αλλά θα πάω σήμερααααααααα! Μετά από τη γιορτή μου, μετά από υποχρεώσεις και τραπέζια που δεν γούσταρα... μετά από τη φρίκη των τελευταίων ημερών με τα πολιτικοοικονομικά από τέτοια... μετά από πολλά στραβά κι ανάποδα που με κάναν να χάσω το κέφι μου και το χαμογελό μου... -το μυαλό μου, λένε όσοι με ξέρουν καλά- αποφάσισα να το ρίξω έξω.... Τα προβλήματα δεν σταματάνε εδώ, συνεχίζονται και θα συνεχίζονται... η ζωή μου όμως;

Θέλω να απέχω από δήθεν αγαπημένα πρόσωπα, δήθεν φίλους, δήθεν καταστάσεις και πλούσια, ανούσια δώρα.... Θέλω να απέχω απ αυτό το τσίρκο του παραλόγου! Επιθυμώ μόνο
ένα ποτήρι κρασί, μια αγκαλιά, τη γεύση απ το φιλί του ήρωα και πολύ πολύ πολύ ροκ.....
Να γεμίσει η ψυχή μου, να χαμογελάσει και πάλι.... ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ
Αμήν










Να περνάτε όμορφα.... Καλό Σ/Κ σε όλους.

17 σχόλια:

Lilith είπε...

Στο χέρι μας είναι αν θα διατηρήσουμε το τσίρκο του παραλόγου στη ζωή μας. Τουλάχιστον σ' αυτό, δεν νομίζω να μας βάζει κανείς το όπλο στον κρόταφο.

Φιλιά, Αγγελάκι μου και καλό σ/κ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έχεις δίκιο φιλεναδα, μέσα σε όλα!!
Πάρε με μαζί σου βαρέθηκα να με βγάζεις για καφέ θέλω κρασάκι μαζί σας, τι δεν θελεις γιαγιάδες στην παρέα σου; καλααααααααααααααααααααα
Φιλιά πολλά, να περασεις σούπερ

homemade είπε...

καλά να περάσεις ..επιτέλους ριξτο έξω...καρδιας και γλέντα το..πιες και για μένα.....όμομρφα..να σαι καλά

AERIKO είπε...

Γκρρρρρ...χμμμμ επιτηδες το κάνεις εεε; χαχαχα..ειμαι σιγουρη θα περασεις τελεια..ο μιχαλης ειναι ολοκούζουλος...κι ο βασιλης καλα κρατα..!! Πολλα φιλια σου αφηνω.!! :))

Dark13Sun είπε...

καλημέρα.
περάσαμε καλά??

zoyzoy είπε...

Καιρός είναι να του δείξεις να καταλάβει η ζωή περνά και φεύγει και'μεις δεν θα'μαστε εδώ να τη χαρούμε για πάντα!

Καλά να περάσεις
με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου κι εγώ
έτσι πιστεύω αλλά η
συγκεκριμένη περίπτωση
ήταν λίγο περίπλοκη!
Πφφ..........
Φιλάκια πολλάαααα

Φούλη μου τι να σου κάνω
που είσαι άτυχη; Οποτε
ανεβαίνεις Αθήνα ή κάτι
συμβαίνει ή δεν τραγουδάει
κανείς χα χα χα χα
Φιλάκια πολλάαααααα

Παναγιώτη μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Το φχαριστήθηκα σου λέω...
Ηπια για όλους σας! Χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Αερικό μου πέρασα
σούπερρρρρρρρρρρρ....
Και τα κίτρινα ποδήλατα
που δεν τα είχα ακούσει
ξανά live είναι άπαιχτα!
Μιλάμε άπαιχτα!
Ζήτω η τρέλα μαςςςςς
Φιλάκια πολλάααα

Dark καλύτερα
δεν γινότανε όμως....
Πραγματικά δεν γινότανε...
Ολα ήτανε perfect!!!
Θα ακολουθήσει βιντεάκι
αν και δεν μας αφήνανε
να τραβήξουμε, όλο και κάτι
έκανα στη ζούλα! Χι χι χι
Φιλιά πολλά

Ζουζου μου ήταν ότι έπρεπε!!!!
Το φχαριστηθήκαμε!!!!
Απ τις φορές που λες:
Επρεπε να το χα κάνει νωρίτερα!
Φιλιά πολλάαα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είμαι Κρήτη
Χρόνια πολλά , έστω και καθηστερημένα

Astrofegia είπε...

Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!
Πολλά φιλιά! :)

Ερατώ είπε...

Έτσι!
Πολύ όμορφη αυτή η συνύπαρξη των καλλιτεχνών!
Πολύ ωραία τα λες, στο τσίρκο του παραλόγου ας συμμετέχουν μόνο αυτοί που το έχουν δημιουργήσει!
Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Φανη μου σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά και να περνάς
ακόμα καλύτερα. Φιλιά πολλά

Αστεράκι μου
ναι ήτανε σούπερ!
Ωραιότατο σχήμα!
Κάποια στιγμή θα ανεβάσω
και βιντεάκι! Οσο πρόλαβα δλδ
γιατι δεν μας αφήνανε :( :(
Φιλιά πολλά

Ερατώ μου σ ευχαριστώ!
:) :) :) Καλή εβδομάδα
και φιλιά πολλά

Bitch είπε...

Τρελένγο Ελληνάρα..
Ότι θέλει η ψυχή σου να το βρεις!!
Απλά ήρεμα…

Φιλιά !!!!!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Τίποτε δεν επρόκειτο να γίνει διότι στις 11/11/11 είχα γενέθλια!!!
Καλώς σε βρήκα και πάλι μέχρι να με ξαναχάσω!!!

NOSTOS είπε...

Αγγελάκι δεν μπορεί επίτηδες το έκανες για να ζηλέψουμε..αγαπημένοι όλοι που αποτελούν αυτό το σχήμα..εγγυημένο ότι περάσατε καλά..Καλό βράδυ να έχετε και φιλιά σε όλους σας..
Υ.Γ Η Τάνια φωνάρα έτσι???

D.Angel είπε...

Bitch μου
ζήτω η τρέλα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ναντιάκι μου
καλωσόρισες και πάλι
και χρόνια πολλά κι
ευτυχισμένα! Να χαίρεσαι
όποιον αγαπάς κ σ αγαπάει!
Φιλιά πολλάααααααααααα

Νοστος μου
όχιιιιι...
το έκανα έκανα γιατί
το είχαμε ανάγκη και
γιατί αξίζει να το προτείνω
για να πάτε!!! :) Η Τάνια
φωνάρα, αλλά τα τραγούδια που
ερμήνευσε την αδικήσανε πολύ!
Φιλάκια πολλάαααααααα

Creep είπε...

Και 'γω τελευταία έχω ένα θέμα με τα δήθεν...
Όσο για το σχήμα, όπως πάντα, γαμάει και δέρνει :Ρ
Ελπίζω να είσαι καλά και να κάνεις τέλεια τατουάζ. ;)

D.Angel είπε...

Πού είσαι εσύ βρε;;;;
Εσύ χάθηκες ή εγώ;;;
:) :) :) Χα χα χα
Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε!!!
Μια χαρά τα πάω ;)
Χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Φιλιά πολλά