4.10.11

Electric Angel

Χμ.... Ωραιότατος ο τίτλος έτσι;
Τι σημαίνει όμως αυτό;

ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΕΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑ.........
Εχω νεύρα με το σύμπαν όλο....
Ναι σου λέω... μη μου μιλάς γιατί θα πληρώσεις εσύ τη νύφη!

Μια φορά στη ζωή μου, είπα να γίνω διαλλακτική -ναι μη γελάς- μα το θεό το είπα... αλλά το βλέπω να μου γυρνάει σε κατάθλιψη και τον ήρωα να ψάχνει ψυχοφάρμακα για να με αντέξει!

Σήμερα πήρα την μεγάλη απόφαση, να πάρω το ηλίθιο κόκκινο αμαξάκι μας, για να μην τρέχω με τα πόδια και κουβαλάω σαν γαιδούρι ψώνια απ το super market... Μήπως και το συμπαθήσω δλδ... αλλά που τέτοια τύχη! Γύρισα με την πίεση 500 και τη θερμοκρασία στα ύψη, έτοιμη για ανάφλεξη!

Αγγελάκι σε υστερία: - Να σου πω... Αλλη φορά super market θα πηγαίνεις εσύ. Δεν θα σπάω εγώ τα νεύρα μου με τον νέο κόκκινο κουβά με ρόδες!

Ηρωας: -????

Αγγελάκι: - Αυτό που σου λέω... τρόμαξα να παρκάρω... νόμιζα ότι οδηγάω νταλίκα... Μισό χλμ απ το πεζοδρόμιο το άφησα και νόμιζα κι ότι θα βρει.... κι αυτό το τούρμπο, τι σκατά είναι αυτό το τούρμπο? Φρένο γκάζι, φρένο γκάζι.. μου γυρίσανε τ άντερα (εκτός από το χρώμα) Και τι σκατά είναι αυτό το αυτόματο κλείδωμα; Εεεεε;;;;; Πατάω το κουμπάκι, γαμώ τους αυτοματισμούς και τη νέα τεχνολογία μαζί ν ανοίξω τις πόρτες, αλλά του συνοδηγού δεν ανοίγει! Ουτε το πορτμπαγκάζ ανοίγει για να πετάξω τα ηλίθια ψώνια μέσα! Δε γαμιέται λέω, στριμώχνομαι στα κωλοbucket απαίσια για τη μέση μου και πετάω τη σακούλα απ τα νεύρα μου στο διπλανό κάθισμα... Οκ λέω... επιτέλους τέλος το γαμω μαρτύριο! Αμ δε.... Ετσι εύκολα καθαρίζεις, αμα έχεις νεύρα και το αμάξι δεν σε χωνεύει; Μέχρι να φτάσω σπίτι, που έφτασα με χίλια δεν το συζητώ, η ειδοποίηση της ζώνης του συνοδηγού δεν σταμάτησε να χτυπάει! Την τύχη μου μέσα... γαμώ τα σέατ, το σύμπαν, τα τούρμπο, την τεχνολογία και τα κόκκινα! Γκρρρρρρρρρρ....... Τώρα καταλαβαίνω, τι εννοούσε ο ποιητής όταν έλεγε, φωτιά στα κόκκινα! Αυτό ακριβώς εννοούσε! Μπουρλότοοοοοοοο

11 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Ψυχραιμίαααααα! :)
Μέχρι να το συνηθίσεις βρε... ;)
Φιλιά πολλά!

NOSTOS είπε...

Μπουρλότοοοοοοο....!!!!!! λέμε αλλά αλλού...!!!! εκεί που χρειάζεται..!!!Φιλαράκι κράτα τα νεύρα σου για άλλες περιπτώσεις θα χρειασθούν..Το βιντεοκλιπάκι δεν χρειάζεται σχόλιο deep purple είναι αυτοί..Καλό σου βράδυ.

Κωστής Τζαγκαράκης είπε...

..Ήρεμα αγγελούδι μου..
Οι άγγελοι δεν νευριάζουν...

Καλό σου βράδυ.

Κωστής

Bitch είπε...

Καλά έχεις και πολύ πλάκα όταν νευριάζεις!!!
Οι “Deep purple” super…!!!!
Καλή νύχτα και φρόνιμα!!!!!!

homemade είπε...

εγώ παλι για ...γκρί τόχω ετσι όπως τόδα...εσυ τώρα επιμένεις στο κόκκινο
ομμμμ...ομμμμ...ομμμμ...φουυυυ

ανάσες...και το αμάξι είναι οκ...
νασαι καλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χαχαχα ήθελα να ήμουν από μια πλευρά να σε ξαναδώ στα σούπερ νεύρα .....
Καλά σκάω και την κάνω...
Φιλιά..

zoyzoy είπε...

Καλά πολύ φάση έχεις σε φαντάζομαι πως γύρισες σπίτι και που ξέσπασες:))

Φιλιά θαλασσινα!

Lilith είπε...

Με τέτοια αρνητικότητα που το 'ποτίζεις' το κακόμοιρο, από το άγχος του θα του γυρίσει το... σασί ανάποδα! Δώσ' του μια ευκαιρία.
Σαν κακιά μητριά κάνεις! :))) :Ρ

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μια από τα ίδια, νεύρα και πάλι νεύρα. Βαρέθηκα τα ίδια κ τα ίδια και δε γίνεται τίποτα μπας κ κουνηθούμε να αλλάξουμε το τοπίο. Παραλληρώ, το ξέρω...εκεί έφτασα!
Μουτς!

SpIrToKoYto είπε...

για μουρλούς ψάχνεις αγγελούδι μου...???
σιγά μη μιλήσω...
κιχ δεν κάνω,μόνο φιλιά σου στέλνω...-:))

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου συνηθίζεται το κόκκινο???? Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Νοστος μου
αυτό με την αυτοσυγκράτηση
δεν το χω ρε γμτ.....
Αστα! Το κομμάτι απλά
τα σπάει... όπως κι εγώ :Ρ
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Κωστή μου μην είσαι ρατσιστής
Φυσικά και νευριάζουν! Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Bitch ναι ίσως μπορεί
χα χα χα χα χα
Αρκεί να μην είσαι δίπλα μου!
:Ρ Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Παναγιώτη μου είναι κόκκινο
κόκκινο κόκκινο.... μακάρι να
μην ήταν αλλά είναι κόκκινο γμτ
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Φούλη μου ohmmmmmmmmm
Χα χα χα Αστα να πάνε
με τους καργιόληδες!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
φιλενάδα!

Ζουζου μου κάθε μέρα
το ίδιο κάνω! Μα με τίποτα....
Καλό Σ/Κ και
φιλιά πολλά γλυκιά μου

Λιλιθάκι μου η μητριά
έχει και μια ελπίδα να ησυχάσει!
Εγώ δεν.... :Ρ
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Gi Gaga Kouni Beli κι εγώ
κι εγώωωωωωωωωωωωωω........
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Σπιρτοκουτάκι μου
:) :) :)
Φιλιά πολλά κι από μένα
και καλό Σ/Κ