15.10.11

D.Angel Tattoo


Αγαπητοί μου αναγνώστες :) επειδή όπως έχετε καταλάβει ορισμένοι, μία η πανσέληνος, μία ο ανάδρομος Ερμής, μία η αγαμία στη blogoσφαιρα, μία η κρίση... ο κόσμος τα χει παιγμένα.... επιβάλλεται να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για το blog με τα tattoo αλλά και για μένα την ίδια!

Ο λόγος ύπαρξης του blog είναι να αποθηκεύω φωτογραφίες και πληροφορίες τις οποίες είχα στον παλιό μου υπολογιστή αλλά δυστηχώς έπαθε γερή ζημιά και χάθηκαν όλα! Επιλογή μου δεν είναι; Η πρέπει να απολογηθώ και γι αυτό; Απ τη στιγμή που γνωρίζω κάποια πράγματα, γιατί να μην τα μοιραστώ μαζί σας; Το κακό που έχουμε σαν Ελληνες δυστυχώς είναι ότι αντί να κοιτάξουμε να γίνουμε καλύτεροι από τον διπλανό μας, κοιτάμε να του βγάλουμε το μάτι για να αισθανθούμε καλύτερα! Λυπάμαι... αλλά σ αυτό το τρυπάκι δεν θα μπω!

Υπάρχει κάπου στο διπλανό blog τηλ, διεύθυνση, τιμοκατάλογος και δεν το χω καταλάβει; Εχω γράψει πουθενά τπτ για να προσελκήσω -και καλά- πελάτες? Αναφέρω ονόματα ή εκθέτω tattoo studio που έχουν σακατέψει κόσμο; Σας έχω πει ποτέ, να έρθετε σ εμένα να σας κάνω tattoo;

Τα σχόλια είναι κλειστά εδώ και πολύ καιρό, όχι γιατί φοβάμαι την κακή κριτική, αλλά γιατί δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ και με αυτά. Ο καθένας έχει τη γνώμη του -σεβαστή- αλλά εμένα μ ενδιαφέρει η γνώμη των ανθρώπων που με δίδαξαν και που σέβομαι και εκτιμώ! Ολα τα υπόλοιπα με αφήνουν παγερά αδιάφορη!

Κι επειδή κάτι πήρε το μάτι μου για χαρτιά νομιμότητας.. κλπ να εξηγήσω πως επίσημη, αναγνωρισμένη σχολή tattoo από το κράτος όταν εγώ ξεκίνησα, δεν υπήρχε! Μια προυπηρεσία με ένσημα 2 ετών ήταν αρκετή για να ανοίξει κάποιος ένα studio. Επίσης υπάρχει και το σχετικό δελτίο παροχής υπηρεσιών. Είναι αρκετά αυτά ή χρειάζεται να απολογηθώ κι άλλο στη blogοσφαιρα; Μήπως να τα βγάλω και φωτοτυπία για να ησυχάσετε;
Να σκανάρω καρτέλα ενσήμων ή όχι ακόμα;;;; Χα χα χα χα

Ελάτε παιδιά, παρατράβηξε το αστείο...

Υ.γ.1 Κι η κακή διαφήμιση, πάλι διαφήμιση είναι, θα μπορούσε να πει κάποιος, μόνο που αυτός ο κάποιος δεν είμαι εγώ. Γιατί πολύ απλά δεν έχω ανάγκη τα blogs, ούτε τη διαφήμιση για να επιβιώσω! Σ ευχαριστώ πολύ Θεέ μου που μ έκανες όμορφη, έξυπνη και μετριόφρων χα χα χα χα χα

Y.γ 2 Επιθυμώ να μου απαντήσεις αν θες... φίλε/φίλη blogger ποιός ο λόγος ύπαρξης του blog σου και ποιός ο λόγος της επίθεσης προς το άτομο μου.

Το θέμα κλείνει εδώ και δεν θα ξανασχοληθώ μαζί σας, όχι γιατί είμαι κότα όπως υπενίσεστε, αλλά γιατί δεν βλέπω το λόγο.

22 σχόλια:

Astrofegia είπε...

“Be yourself no matter what they say”

Keep going, girl...!
I love you!

Kisses!

Roadartist είπε...

Γιατί δηλαδή αν τα πωλούσες που θα ήταν το κακό; Αααααααα, συγνώμη μέσα σε όλο αυτό το κωλοχανείο, αυτό είναι το πρόβλημα μας...; Απλά μην ασχολείσαι. Φιλάκια πολλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε χέσε ψηλά και αγνάντευε με τους μαλάκες....

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου
όλα είναι οκ...
;) Φιλάκια πολλά

Roadartist μου έλα ντε;
Τι να πεις;
Ας βγάλει τα συμπεράσματα του!
Φιλάκια πολλά

Κι εσύ από τέτοιε μου
που τρως πόρτα αλλά επιμένεις...
Να σ ενημερώσω πως διάβασα το postaki σου αλλά δεν με κάλυψε
γιατί πολύ απλά δεν απαντάς σε τίποτα. Εγώ αντίθετα σου απάντησα
στο δικό μου post για τα χαρτιά που
λες αλλά και για το ίδιο το blog.
Και όσο για το Koi να σ ενημερώσω
πως είναι το νέο tattoo του άντρα μου, που σου στέλνει χαιρετίσματα!
Χα χα χα χα χα χα χα
Kisses

D.Angel είπε...

Αααα επίσης να σε ενημερώσω
ότι δεν πήγα από δω κι από κει
όπως λες για να σε διαφημίσω κλαψουρίζοντας! Δεν είναι του
στυλ μου κατάλαβες? Χεσμένο σ εχω
κι εσένα και τους ομοιους σου!
Και το εκνευριστικό ειρωνικό
cartoon θα συνεχίσει να υπάρχει στην επικοινωνία πολύ απλά, για να μη μου πρίζουν τα @@ μαλάκες σαν κι εσένα! NEXT PLEASE

D.Angel είπε...

Φούλη μου χα χα χα
Φιλιά πολλά ρεεεεε
Sorry αλλά δεν πήρα
χαμπάρι ότι σχολίασες
Φιλιά φιλενάδα

monahikoslikos είπε...

Πολλά έγραψες, κατά τη γνώμη μου το μόνο που έπρεπε να γράψεις είναι "άντε γαμηθείτε τσογλάνια"...

D.Angel είπε...

Λύκε μου το σκέφτηκα
κι αυτό χα χα χα χα χα χα
Ξέρεις τώρα... δεν μου είναι
και δύσκολο να το κάνω χα χα
Φιλιά πολλά βρε

Υ.γ Σοβαρά τώρα...
επειδή το συγκεκριμένο
άτομο με το blog που έφτιαξε
έχει κάνει εντύπωση με τη συμπεριφορά και την κακία του,
ο λόγος που ασχολούμαι ακόμα
είναι η οικογένεια μου!
Δεν γνωρίζω ποιός είναι,
και δεν έχω κόντρα με κάνεναν
και για κανένα λόγο! Είναι θέμα
ηθικής κάτι που εσύ κατέχεις,
οι υπόλοιποι που διαβάζουν όμως;
Μαλακία δεν είναι;
Δουλειά δεν είχε ο διάολος....
Τες πα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ααα χαμπάρι δεν είχα πάρει εγώ..
Κάτσε να πεταχτώ μια στιγμή να σβήσω ένα σχόλιο...
Καλησπέρες
και μην ασχολείσαι...

D.Angel είπε...

Mη μου πεις ότι ήρθε κι από κει!
Χα χα χα χα χα
Φιλια πολλά

bear είπε...

Ααααα θα σε μαλώσω. Να ασχολήσαι μόνο μ'αυτούς που σ'αγαπάνε. Κι εμείς σε αγαπάμε κουκλίτσα.
Τους άλλους ξέρεις πολύ καλά που να τους γράψεις.
Καλησπέρα και πολλά πολλά φιλάκια.

Vangel Greko είπε...

Όποιος δεν έχει με τι ν' ασχοληθεί τότε κοιτάζει τους διπλανούς του...

Ο καθένας έχει την πορεία του και κριτής είναι μόνο ο Θεός!!

να χαμογελάς & να συνεχίζεις να προσπαθείς για το καλύτερο!!

τα σέβη μου!!

AERIKO είπε...

Σιγά μην σου απαντησει...για να το κανει αυτο χρειάζεται χαραχτήρα..αν τον είχε δεν θα εκανε σαχλες...

Ότι του φανει του λολοστεφανή ετσι ακριβως..κι οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρωνε οι κοτες..γι αυτο και σουταρα τα σχολια του δηθεν μεθυσμενου που δεν ηξερε να κανει μπλογκ..κλπ κλπ κλπ...

Αι σιχτιρια μπουχτισα με την τρελλα τους...δεν μας φτανει η απ εξω..και η δικη μου εχουμε και εισβολεις..

Τεσπα..εμενα με βρηκε το ξημερωμα σε αγαπημενα τοπια ψυχης...σου στελνω Καλημέρα Χαμόγελο και Φιλί και το Ταξίδι συνεχίζεται.!! :))

D.Angel είπε...

Αρκουδάκι μου
γραμμένους τους έχω!
Για μένα το έγραψα...
για να ξεκαθαρήσω τη θέση μου
και φυσικά για όσους δεν με
γνωρίζουν προσωπικά και διαβάζουν
παπαριές στην blogοσφαιρα!
Φιλάκια πολλά

Βαγγελάκη μου
γι αυτό λέω παραπάνω
ότι δουλειά δεν είχε ο διάολος....
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκό μου

Αερικό μου
πάντα τέτοια χα χα χα
Να θυμάσαι πως υπάρχουν
άντρες με @@ κι άντρες @@
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Καμιά φορά και γυναίκες με @@
Φιλιά πολλά! :)

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Mη μου πεις ότι ήρθε κι από κει!"
Αμέ αμέ...
Αλλά πού να πάρω χαμπάρι εγώ... χαχαχα

NOSTOS είπε...

Ας ασχοληθούμε επιτέλους με πράγματα που έχουν αξία..οι αδαείς,οι ξενέρωτοι,οι δήθεν,και οι αυτοδιοριζόμενοι εισαγγελείς μακριά απο εμάς.Η ζωή μας έχει ανάγκη από ποιότητα.."Αφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι"..(ποιούσι είπαμε,οχι πηδούσι..συ είπας η αγαμία κάνει κάκο τόσο στην σκέψη,όσο και στην υγεία, ευτυχώς δεν είναι μεταδοτική)..φιλιά και καλό βράδυ φιλαράκι..

SpIrToKoYto είπε...

Αγγελούδι,
εγώ έχω ρίξει το γέλιο της αρκούδας...
Στην αρχή τον πήρα σοβαρά,μετά από αυτά που γράφει όμως και τη σβάρνα των μπλογς,δεν ξανασχολούμαι,ακόμα και στη μάνα μου που αναφέρθηκε...
Γιατί το να ρίξεις πέντε φάπες σε κάποιο κολόπαιδο,μόλις το βρεις, που σου βρισε τη μάνα,δικαιολογία θα έχεις.
Αλλά να ξεσυνερίζεσαι και να κάνεις διάλογο με αρρώστους,δεν λέει...
του βαλα και λινκ με γνωστούς ψυχιάτρους,αλλά δεν φαντάζομαι να τον βοήθησε γιατί η κατάστασή του χειροτέρεψε...
Κι όχι τίποτα άλλο ρε γμτ,έβαλε στο βλογ του ολόκληρη την απάντησή μου απαντώντας μου παράγραφο παράγραφο,χωρίς να ξεχωρίσει ποιά είναι τα δικά μου και ποιά τα δικά του...
ας έβαζε τα δικά μου με ροζ...ή τα δικά του αν του αρέσει το χρώμα,του το παραχωρώ...
ρεζίλι θα γίνω αγγελούδι...
Θα νομίζει ο κόσμος οτι δεν ξέρω ορθογραφία και οτι βρίσκομαι σε παραλλήρημα...λολ
Εγώ δεν έκλεισα τα σχόλια,δε πα να λέει οτι θέλει,από μένα δεν θα έχει τη χαρά να πάρει σχόλιο και απάντηση...
Τον λύκο δεν ξέρω πώς θα συγκρατήσω που αύριο θα κάνει κάτι τηλεφωνάκια...
κι όταν ο λύκος κάνει τηλέφωνα,εκ πείρας σου λέω,καίγονται τα συρματάκια...
φιλιά πολλά και ας είναι καλά...
μας έκανε και γελάσαμε...-:))

D.Angel είπε...

Σατυρε είσαι απίστευτος!
Και καλά αυτός ήρθε, εγώ
πού ήμουνα να έρθω κλαψουρίζοντας
όπως λέει και δεν πήρα χαμπάρι;
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Σπιρτοκουτάκι και Νόστος
2 σε 1 η απάντηση χα χα χα χα

Ευχαριστώ για την υπο-στήριξη
και των δύο! Τα είπατε όλα!
Ο κόσμος βλέπει και κρίνει!
Δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί
όλο αυτό. Δεν αξίζει!
οτι και να λέει είπαμε:
Στ α.... μου λουλούδια
και γύρω γύρω μέλισσες!
Χα χα χα χα χα χα

Φιλιά πολλά και στους δυο!
Καλό βράδυ

Dark13Sun είπε...

άστους..να γδέρνονται!

άντε μη φέρω τα σκυλιά και τα γατιά μου και γίνουμε μύλος!

8 σε σύνολο!! :::)))

Evie είπε...

Ο καθένας με την τρέλα του φίλη μου.

Μήπως έχει κι αυτός τατουάζ μαγαζί και συναγωνίζεται μαζί σου?

ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕ ΤΟΝ, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙ!!!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ!

Miss Pink είπε...

καλά μωρή..
τέτοια είσαι και δεν σε κατάλαβα τόσο καιρό???
τστστσ...
και ξύπνησα ένα πρωί με ένα tattoo στην πλάτη και 100€ λιγότερα στην τσέπη μου αλλά δεν έδωσα σημασία!!!
όχι πες μου πως το έκανες μέσω ίντερνετ...
μάλλον θα ξέχασα ανοιχτό το router...
χμμμ....

:ΡΡΡΡΡΡΡΡ

D.Angel είπε...

Dark13Sun
χα χα χα χα χα
Αφημένους τους έχω
απ την πρώτη στιγμή!
Φιλιά πολλά

Evie μου
μπααααα....
Καμία σχέση με το επάγγελμα!
Απλά να χουμε να λέμε μάλλον,
ξέρω γω? Φιλιά πολλά

Miss Pink
χα χα χα χα χα
Α μαρή χάσου!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα