14.10.11

Αγαπούλα, πούλα....

...την τρέλα σου αλλού γιατί εδώ είμαστε κομπλέ!!!!


Η ΔΕΗ απεργεί
Τα MMM απεργούν
Τα ΜΜΕ απεργούν
ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ τα ίδια
κλπ κλπ κλπ
Οι μαλάκες γιατί δεν απεργούν ποτέ ρε γμτ?

Στάσου βρε κουτό, μη φεύγεις έτσι....
Στάσου μύγδαλα λέμε!!!
Σου χω και βίντεο bonus να γελάσουμε:



Χαιρετώ για την ώρα, γιατί έχω προβληματιστεί αρκετά!!!
Αυτό το Audi που λέγαμε είναι ωραίο και σε ασημί ρε γμτ.....

Αγαπούλα... φιλάκια πολλά
Σμουατςςςςςςςςςςςς

Υ.γ ΨΙΤ... Αγαπούλα... δεν είσαι σε θέση να απαιτείς!

24 σχόλια:

AERIKO είπε...

Xμμμ...σε μαύρο δηλ..δεν με χαλά καθολου...ενας μαυρος πανθηρας τσιτα τα γκαζια στη λεωφόρο των χλωμων προσωπων της δηθεν ευτυχίας...ουγκ....χεχεχε αλλα..όπως και να το κάνουμε ρε παιδί μου το κόκκινο είναι πάθος...εκτος και αν..λεω τωρα εγωω εανν..το αφησεις κόκκινο και του κάνεις μαυρα tatoo
ξέρεις εσύ...το όνειρο μου ειναι ενας σκαραβαιος με γκραφιτι...εαν ήμουν μαλακας θα τον ειχα ήδη..αλλα..δε σφάξανε..καλυτερα με τα πόδιαααα...πεζο 2...

Εισαι μοναδικά απιστευτη..Σε Φιλώ.:))

Velvet είπε...

Ειναι η μοναδικη
συντεχνια αυτης της χωρας
που εργαζονται αδιαλειπτως
και δεν σηκωνει κεφαλη
Καθεις ως εταχθη

Σιγα το τουτου
Παλαιολιθικη μετακινηση
Το ασημι καλο

Ενα ποδηλατακι δεν...
κανει και καλο καλιμπραρισμα
στα κατω μελη
-

Velvet είπε...

Μελος της κυβερνησης εισαι
που εβαλες μετριασμο
Φοβασαι την "αγαπη" του κοσμου
η το γιαουρτακι

-

D.Angel είπε...

Aeρικό μου ΟΥΓΚ οβερ...
με λαμβάνεις??? Χα χα χα
Φιλιά πολλά ρεεεεεεεε
:) :) :)

Velvet μου γέρασα πια...
πού όρεξη για ποδήλατο!
Ενα μαύρο BMX πάντως δεν θα
ταν ασχημο χα χα χα χα
Οχι βρε συ μην ξηγιέσαι έτσι!
Εβαλα μετριασμό για να το παίξω
φίρμα και για να αποφεύγω τους
μαλάκες! Ολόκληρο αφιέρωμα έκανα,
χαμπάρι δεν πήρες; Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Velvet είπε...

Φυσικα και εισαι μελος
αυτη η μανια με τα Αουντι
Επρεπε να το καταλαβω
Ολοι με Αουντι κυκλοφορανε
με μαυρο χρωματακι ομως
Τι διαλα
νεκροθαυτες αυτης της χωρας
δεν ειναι
Αουγκ...φραουγκ...στραουγκ

-

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
μα και αυτά που
είχα μαύρα ήταν βρε...
Δεν αλλάζει αυτό...Είναι
το χρώμα μου!Οσο για το
Audi... ε εντάξει...
και suv κυκλοφορουσαν
πολλά και roadster επίσης,
αλλά σαν τα δικά μου κανένα!!!
Πειράζει που είμαι και ψώνιο???
Χα χα χα χα χα χα

Φιλιά πολλάαααα

Velvet είπε...

Καλα τοσο μλκς ειμαι
δεν το προσεξα
Ο μετριασμός σχολίου έχει ενεργοποιηθεί
Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν από το "συγγραφέα" του ιστολογίου

Αφου πρεπει να εγκριθουν απο το "συγγραφεα"

Τα σεβη μου κυρ "συγγραφεα"
Τα σεβη μου κυρ "συγγραφεα"
Τα σεβη μου κυρ "συγγραφεα"


Τα σεβη μου
Τα σεβη μου
Τα σεβη μου

-
Τα σεβη μου

D.Angel είπε...

Τώρα περιμένεις ν απαντήσω?
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Velvet είπε...

Πιο χρωμα σου
Την τελευταια φορα
που σε ειδα
Φορουσες ενα
λουλουδιαστο φορεμα
και ησουν ξανθομαλουσα
Τα νυχια ναι
μαλλον ηταν μαυρα
αλλα δεν πιανεται
-

Velvet είπε...

Βαρεθηκες
αντε καλα
παω για υπνο τοτε
καληνυχτα
frau Audi

-

Ανώνυμος είπε...

καλα εχετε πολυ πλακα ολοι εδω μεσα
σε βρηκα απο το Αερικο μου .... γουσταρω την τρελλλλλλλλλλλλλααααααα μου μεσα
ΖΗΤΩ ο Ναβουχουδουνοσωρας !!!!!

κοιτα την βρηκα και στο αφηνω εδω αμα το δεις καλως αλλιως αυριο θα προσπαθησω ξανα να κανω ιστιλογιο την αυτοκτονια μου μεσαααααα

γεια σας ωρε γεια σας κοιτσια

το βρηκα ! δες το σιγουρα φαινεται τωρα ?









Μιχαηλ Αρεθας

ΛΕΩΝ είπε...

Μόνο ένας κάθε μήνα?????
Καλή μου μην είσαι τόοοοσο σκληρή!
Ουρές θα κάνουνε για μια διάκριση......

Φιλιά πολλά

Ερατώ είπε...

Καλημέρα!
Εγώ πάλι πιστεύω πως το ποστ σου δεν έχει πολιτικό, αλλά πολιτιΣΤΙκό χαρακτήρα!
Ωραίο το κλιπάκι!
Απορία:
Αυτό με τις μέλισσες παροιμία είναι;
Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Velvet στην παρουσίαση βιβλίου της Ρίκης -για να μη λέμε ότι θέλουμε- φορούσα μαύρο παντελόνι! Καλημέρα!
Φιλιά και πολλά!!!

Μιχαηλ Αρεθας χα χα χα χα χα
Γέλασα πολύ με τα σχόλια σου
και με το χιούμορ σου την τρέλα μου
μέσα! Χα χα χα χα χα χα
Φιλά πολλάαααααα

Λιονταράκι μου ε είπα να
μην το παρακάνω!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααα

Ερατώ μου όλα τα χει
ο μπαχτσές που λέει και το άσμα!
Χα χα χα χα χα Οσο για
τις μέλισσες είναι έκφραση που δηλώνει πλήρη αδιαφορία από το άτομο για μια συγκεκριμένη κατάσταση.Φιλιά πολλά!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα δώσ' το σε μένα δε με πειράζει, γιατί όντως έτσι νοιώθω τελευταία, αφού δεν μπορώ να καταλάβω από που μου τα παίρνουν ... άλλωστε στην ελλάδα ζούμε οπότε δεν είσαι αυτό που ...βραβεύεσαι, αλλά αυτό που δηλώνεις. Ε! τώρα αν και τα δύο συμπίπτουν :-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τι έγινε δω καλέ, αμέρικαν μπαρ το κάνατε; δεν απεργείτε....
ρε λύσσα να μην το πάει το κόκκινο τουτου της...
φιλιά ρε

D.Angel είπε...

Τεμαχιστή μου μη μασας!
Ολοι μέσα στα ίδια σκατά είμαστε...
Απλά επιλέγω να κοιτάζω ψηλά τ αστέρια!!! Φιλάκια πολλά

Φούλη μου χα χα χα χα χα χα
Οχι απλά δεν το πάω....
Το σιχαίνομαι...
Μόνο αν ήταν Ferrari
θα το συζητούσα!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Φιλιά πολλάααααααααα

SpIrToKoYto είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα...μας ξεπάτωσες στο γέλιο...
με το άσμα και με το βραβείο...
κι επειδή μάλλον κατάλαβα γιατί μλάς
- άφησε σχόλιο του βαθυστοχάστου και ασχέτου γωνία και στο δικό μου βλογ,μάλλον πήρε τους αναγνώστες σου γαζί - εσύ αγαπούλα πούλα τον και αγόρασέ τον όπως ξέρεις...
τους " ghost busters " θα κάνουμε...???
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
φιλιά πολλά πολλά...

NOSTOS είπε...

Πούλα λέμε..πούλα...Φιλαράκι επειδή πήρα γραμμή τι έγινε.Μετά το τέταρτο ραιχ της φραου Μέρκελ,γέμισε το διαδίκτυο μπλογκόμπατσους και όποιος δεν έχει σχέση με τέχνη και αισθητική θα συλλαμβάνεται πάραυτα από τους αυτοδιοριζόμενους blogbastards..ουπς sorry..μπλογκόμπατσους ήθελα να πω και θα τιμωρείται παραδειγματικά..χε..χε..χε..Οσο για το ασημί..διαφωνώ το μαύρο είναι καλύτερο..καλό απογευμά και φιλιά σε όλους see you around φιλαράκι.

D.Angel είπε...

Σπιρτοκουτάκι μου
εγώ να δεις τι γέλιο έχω ρίξει
από προχθές! Αστα....
Πρέπει να ναι κρυφοπασόκος
και τον πειράζει για τα λεφτά
που χάνει το κράτος....
Δεν εξηγείται αλλιώς!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Νοστος μου απ ότι κατάλαβα
έχει πάρει σβάρνα όλη τη blogοσφαιρα χα χα χα χα
Το γιατί δεν το γνωρίζω...
αλλά το υποψιάζομαι!
Αστα να πάνε....
Και μη χειρότερα...
Φιλιά πολλά φιλαράκι
Σμουατςςςςςςςςς

George είπε...

που είναι ο κελεμπίας να το δώσω όσο όσο ??????

D.Angel είπε...

Είναι μαζί με το παλτό στην όαση χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Καλωσόρισες και πάλι
Φιλιά πολλά

homemade είπε...

γιατί προβληματίζεσαι...?κάνε και εσύ την απεργία σου...τωρα θα μου πεις αν απεργήσω εγώ πώς θα ζήσω..?σε αυτό δεν τοχω ακόμα αν το βρω θασαι η πρώτη που θα το πω.....ειμαστε στην ίδια μοίρα βλέπεις....
να σου πω αν στο χαρίζανε το audi σε κόκκινο θα το έπερνες...? ..χαχαχα..
καλημερα τυχερούλα...βρε την έχεις καθαρίσει την φάση εσύ....

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα χα
Καλημέρα Παναγιώτη μου
Καλό Σ/Κ να χεις
Φιλιά πολλά