11.10.11

Βραβειάκι- παιχνιδάκι


Βραβεύτηκα από τον BEAR HIV.
Το τίμημα όμως;
Πρέπει να μάθετε 7 πράγματα για μένα τα οποία δεν ξέρετε.
Και να προτείνω 15 μπλογκερς να παίξουν.

Λοιπόν τα 7 πράγματα που πρέπει να μάθετε.

1) Είμαι πολύ ήσυχο παιδί, ειδικά όταν κοιμάμαι! :Ρ Ελααα... Δεν θέλω αηδίες, άλλωστε αυτό το ξέρετε όλοι χα χα χα χα Καλά νταξ... θα σκεφτώ! Αγαπάω πολύ περισσότερο τα ζώα απ τους ανθρώπους! Φχαριστήθηκες τωρα; Μπααα... κι αυτό είναι γνωστό! Χμ... ορίστε θα το πω... Κυκλοφορώ αρκετά συχνά σαν λέτσος γιατί βαριέμαι.

2) Είμαι παράξενη, περίεργη, απρόβλεπτη, απροσάρμοστη και αντιδραστική! Αυτό τώρα είναι ένα ή 5;;;;

3) Εχω μεγάλη αδυναμία στα όμορφα και σπορ αυτοκίνητα!

4) Είμαι πολύ αυταρχική, καταπιεστική και φωνακλού, ειδικά όταν με πιάνει η μαλακισμένη εργασιομανία μου.

5) Πολλές φορές -πάντα- είμαι απόλυτη στα πιστεύω μου, έστω κι αν έχω λάθος.Οταν μου καρφωθεί κάτι στο μυαλό, δεν το βγάζεις ούτε με περίστροφο :)

6) Ονειρό μου να αποκτήσω ένα Audi A4 Quattro μαύροοοοοοοοο... και ένα σπίτι κοντά στη θάλασσα!

7) Αδυναμία στη σοκολάτα μέχρι αηδίας.

Συμπέρασμα:
Με λίγα λόγια, stay away Χα χα χα

Τώρα πρέπει να καλέσω 15 μπλόγκερς να παίξουν.
Εεεεε 15 μείναμε όλοι κι όλοι εδώ μέσα...

Παίχτε ρεεεεεεεεε
Αλλιώς βραβείο δεν έχει!



18 σχόλια:

Teuvo Vehkalahti είπε...

Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

Lilith είπε...

So, what's new?

Love you, too! :PPP

Evie είπε...

Χα χα χα φίλη μου γλυκιά, ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΡΥΒΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!!! ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Το 6 βλέπω το έκανες πράξη!!! με γεια ξανά χαχαχαχαχαχα
φιλιά φιλενάδα

Astrofegia είπε...

Θα συμφωνήσω με τη Λίλιθ! Δεν μας είπες κάτι καινούριο βρε, άρα τεχνικά δεν πληροίς τους όρους του παιχνιδιού οπότε..χμμμ δεν νομίζω να παίξω! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Πολύ ωραίο το τραγουδάκι!

Φιλιά πολλά! ;)

homemade είπε...

λές και δεν τα ξέραμε....χαχα..

εγω θα συμπληρώσω στο παιχνίδι σου με
8.ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ

νασαι καλά....

bear είπε...

Θέλω βόλτα με το Audi όταν το πάρεις. ;-)

tatoo buster είπε...

Οι αλήθειες είναι σχετικές και όλοι παίρνουν την κανονική τους θέση χωρίς επιλογή (λογική). Παραλαμβάνεις το βραβείο σου, μεγιά.

D.Angel είπε...

Teuvo Vehkalahti thank you so much for your visit! Kisses from Greece

Λιλιθάκι χα χα χα χα χα
Love you 2 3 4 Love you more!
Smouatsssssssss

Evie μου όχι βρε
είναι γνωστό σε όλους!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Φούλη μου
μ αρέσει το άτιμο ρε συ!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Αστεράκι μου οκ :(
Δεν πειράζει βρε....
Love you 2 Χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Homemade λες ε?
Μόνο εγώ δεν το βλέπω τελικά;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Bear DEAL
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

tatoo buster
σ ευχαριστώ
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλάαααα

Marouli είπε...

Καλησπερα! Συγχαρητηρια για το βραβειακι! Σοκολατου κ εσυ ε?

Μαρουλοφιλακια!

tatoo buster είπε...

μπές, δές http://tatoo-buster.blogspot.com/?zx=580ff486b16fc2c2 και αμα θές, πές !!!

γιατί οσο δεν μιλάμε, δεν βλέπουμε και δεν ........θα μας πούνε και μ@λ@κες !!!

D.Angel δεν μπορώ να σχολιάσω στο αλλο σου το blog και αφήνω το link εδώ.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό παιδί παράξενο
με πάθος στη δουλειά σου
αυταρχική και φωνακλού
τα ελαττώματα σου.

Με πάθος στ΄ αυτοκίνητα
τρέλα για σοκολάτα
απρόβλεπτη παράξενη
δεν δέχεσαι τσιτάτα.

Τα ζώα λες πως αγαπάς
καλιά ΄πο τους ανθρώπους
σαν άτι καθαρόαιμο
που δεν κοιτάζει τρόπους.

Αυτά που ονειρεύεσαι
εύχομαι ν΄ αποχτήσεις
όπως το θες αληθινά
σου εύχομαι να ζήσεις.

D.Angel είπε...

tatoo buster
το είχα δει και σου
ξαναπαντάω τα ίδια με πριν:

tatoo buster
σ ευχαριστώ
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλάαααα

Τι δεν κατάλαβες;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Φανη μου
να σαι καλά!!!
Με κάνεις κι αισθάνομαι
σούπερ με τις μαντινάδες σου!
Φιλιά πολλά σύντεκνε!

Dark13Sun είπε...

πωπω όλο ελαττώματα είσαι εσύ? ;P

NOSTOS είπε...

φιλαράκι,αυτά είναι γνωστά το έχουμε καταλάβει τι παιδί είσαι,αλλοιώς δεν θα σε κάναμε παρέα..χεχεχε...!!!
Καλό σας βράδυ και φιλιά σε όλους σας..

D.Angel είπε...

Dark13Sun
χα χα χα χα είδες?
χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Νοστος μου παιδί απ τα λίγα
λέμε! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλους σας!
:)

Vangel Greko είπε...

Κάτι νέο που έμαθα είναι για το αυτοκίνητο!!

να πάρω χαρτάκι για τη βόλτα;

ωραίο το βραβειάκι και να κάνεις συλλογή!!

τα σέβη μου!!

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ πολύ Βαγγελάκη
Φιλιά πολλά