26.9.11

Θέλω.....

Θέλω κάτι να γράψω
μαααα.........
Θέλω πολλά να πω
αλλάααα........


Ας αλλάξουμε θέμα :)


Σήμερα οδήγησα το νέο μας αμαξάκι! Εντυπώσεις; Χμμμ... Μου είναι δύσκολο να το χωνέψω ότι έδωσα τα προηγούμενα κοψοχρονιά για να γλιτώσω από τους φόρους και τα έξοδα συντήρησης... Πλήρωσα κι από πάνω κάτι τις (ΝΑΙ δεν έφτασαν τα δύο αμάξια, πλήρωσα κιόλας) και είναι και κόκκινο! ΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟ; Ελεος δλδ :( Ολοι με ρωτήσανε αν το οδήγησα και πως το είδα... Χάθηκε να ναι ασημί, γκρί, ανθρακί, ΜΑΥΡΟ;;;;;;; Κατά έναν περίεργο τρόπο, στον ήρωα αρέσει που είναι κόκκινο! Εγώ πάλι το κοιτάζω, σαν ταύρος στην αρένα! Πφφφφ....... Το τι μου έχει πει αυτός ο άνθρωπος για να με κάνει να το συμπαθήσω δε λέγεται! Μα κόκκινο; Εδώ μου κάθεται! Το πήγα και βόλτα στην παραλιακή να δω πως πάει!
-Εχει clima
-Δεν είναι κάμπριο
-Εχει πολλά περισσότερα άλογα
-Δεν έχει πίσω κίνηση!Και τι είναι όλα αυτά τα λαμπάκια που ανάβουνε;
-Το αντισπίν -και κάτι άλλες παπαριές- προσπαθούσε να μου εξηγήσει!
-Δλδ τι;;;;;;;;;; Το πληρώσαμε κι από πάνω για να μη σπινιάρει;;;;
-Μα έλεος πια ρε αγγελάκι!
-Ελεος, ναι έλεος! Δεν είναι μαύρο, έχει χάλια καθίσματα, δεν είναι το μαζντάκι μου, δεν έχει το λεβγεδάκι του, τη ζαντούλα του, τα νίκελ του...δεν κουνάει τον κώλο του.. Δεν δεν δεν... δεν είναι Ιάπωνας και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΟΟΟ.... Και η συζήτηση εφόσον έχω πει τα απίστευτα... τελειώνει με την απάντηση του ήρωα: Εμένα μ αρέσει! Εχει φάει πετριά στο κεφάλι; Τι ακριβώς του αρέσει; Τι; Και κάνω τη μαλακία να ρωτήσω: -Τι; -Το ότι γλύτωσα 1000 ευρώ το χρόνο τέλη και με ένα 50ευρω κάνω το γύρω της Αθήνας και πάω και μέχρι το Σούνιο! -Και με το mazda πήγαινες! Και μάλιστα στα λιμανάκια ήταν απολαυστικότατο! Χμ....... Τι να σας πω! Στην άνεση δεν συγκρίνεται με το τζιπ και στο νεύρο δεν έχει καμία σχέση με το mx5... Μα καμία...Oτι και να μου λένε, εγώ εκεί... Νομίζω πως θα μου πάρει καιρό να προσαρμοστώ! Συνέχεια του μιλάω άσχημα! Πολύ φοβάμαι πως δεν θα τα πάμε καλά εμείς οι δύο... Αυτά!

21 σχόλια:

AERIKO είπε...

Xμμμ...αυτα να μου τα πεις τελη Νοεμβρη με εγγραφη παλι απο δω...!!

Τσιτα τα γκαζια παει..απλα δεν το συνηθισες...το αλλο ηταν αλλη κατηγορια αλλα το νεο θα σου ανοιξει αλλες προοπτικες. Στο κοκκινο της ζωης της καρδιας και της φωτιας.!!Πολλα Φιλια και ομορφη εβδομαδααα..!!! :))

Astrofegia είπε...

Εγώ νομίζω πως θα τα πάτε πολύ καλά οι δυο σας τελικά! χαχαχαχαχαχαχαχχαχα
Το τραγούδι τα σπάαααααααει! Αλλά τι μου θυμίζει άραγε? :P
Kisses!

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

Το κόκκινο είναι όχι μόνο υπέροχο χρώμα αλλά και το πιο ασφαλές για αυτοκίνητο...
Με το καιρό θα το συνηθίσεις το ίδιο πάθαινα κι εγώ κάθε που άλλαζα αμάξι.

ΦΟΥΛΗ είπε...

ρε αγάπη μου,μα σεατ και κόκκινο!!!
χαθικε ενα ford!! τες πα, καλορίζικο ομολογώ ότι είναι κουκλί και 3θυρο!!
φιλιά πολλά φιλενάδα, καλές γκαζιές...

SpIrToKoYto είπε...

δώστου...
άλλη...
μιά
ευκαιρία...
καλοτάξιδο...-:))

Bitch είπε...

Το κόκκινο είναι και πολύ γκομενέ!
Καλές βόλτες!!!!!
Φιλιά!!!!!

zoyzoy είπε...

Μη το βρίζεις τ'ακούσουν τα σκυλιά σου και βγάλουν το άχτι τους πάνω του:))

Καλορίζικο καλές βόλτες
με φιλιά θαλασσινά!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Υπάρχουν και χειρότερα:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRuAnu6ZnKqyZFNDCghTgZh-sh0yhbV8KLruuNj8ORPZKcykZlZwg

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhinwV9l6Ou3TRu3aoIQ8G_v01CaKGqO9LAzPrwGy5B5DPzYm2tg

Χαχα πλάκα κάνω. Μια χαρά είναι,
με γεια, και καλές βόλτες
Καλησπέρα

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μου...χαααααχααααααχααααααααχααααααααχαααααααα!σα και μένα,και σύ!άμα συνιθήσω σε κάτι,ΔΕ ξεκολλάω που να με χτυπάς κάτω!....αφού ώρες-ώρες ο πατέρας μου,λέει θα πουλήσει το τωρινό σπίτι,που μένουμε (που εδώ έχω,φάει τη μισή μου ζωή πραγματικά τη μισή μου όμως)οκ? και θα πάνα μείνουμε αλλού και παθαίνω,νευρικό παροξυσμό! που λένε ΔΕ πρόκειται να συνιθήσω αλλού ΠΟ-ΤΕ!!!!!δ ε θ έ λω, να συνιθήσω π ως το λένε ρε παιδί μου....έ,έχεις κάπου τα δίκια σου δε λέω...αλλά προσπάθησε όσο μπορείς να το συνιθήσεις σκέψου τι θα τραβούσες,αν σε έπιανε η εφορία και θα ηρεμήσεις και θα το δείς αλλιώς είμαι σίγουρη! φιλάκια....

Αθανασία είπε...

Καλορίζικο και καλοτάξιδο καλό μου....

Velvet είπε...

Μεγια
η κοκκινη πιπερια


Καλες σαλτσες
κυρια Νικι Λαουντα
-

D.Angel είπε...

:Ρ :Ρ :Ρ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους
για τα σχόλια και το χιουμοράκι σας
Ομως δεν μου αρέσει...
κι απ ότι φαίνεται δεν θα μ αρέσει
μέχρι να το δώσουμε! Είναι πως να το πω... ΜΠΛΙΑΧΧΧΧ......

Φιλιά πολλά στα μούτρα σας

Υ.γ Ξέρει κανείς πόσο πάει
η αλλαγή χρώματος και τα λοιπά χαρτιά της άδειας????

Miranda είπε...

Αν θυμαμαι καλα το χρωμα παει ενα διχιλιαρο-3χιλιαρο, τωρα το γραφειοκρατικο δε γνωριζω, αλλα δε λεει να ριξεις αλλα λεφτα στο σεατ, ηδη εβαλες των 2 αυτοκινητων κ εξτρα, απλα κανε υπομονη κ ξεφορτωσου το αν δεν το αντεχεις.
Γυναικα εισαι, εχεις μεγαλο αποθεμα γκρινιας για να πεισεις οποιονδηποτε :D
Φιλια κουκλιτσα κ μεγεια!

homemade είπε...

ελεος....έλεος....
μια χαρά αμάξι πήρες.....

καλοτάξιδο βρε.....τυχερούλα...

D.Angel είπε...

Μιραντάκι μου
χα χα χα χα χα χα
Εχεις δίκιο... δεν αξίζει...
αλλά δεν το μπορώ ρε γμτ!
Φιλιά πολλά

Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ
Ελεος ελεος!

Ολους σας ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά

NOSTOS είπε...

χμμμ...κόκκινο ε??? κάτι σαν πυροσβεστική ας πούμε..τώρα κάτι έχω κατά νού,αλλά να μη σου βάζω ιδέες..αλλά πάλι,άντε μωρέ θα στο πώ εσύ που τα πάς καλά με τίς τέχνες δεν του χτυπάς δύο,τρία μεγάλα tatoos να ησυχάσεις,,χιχιχιχι..!!! Φιλαράκι παλιοσίδερα είναι εμείς να είμαστε καλά και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε στην πορεία..Καλό σας βράδυ.

D.Angel είπε...

Μέχρι και αερογραφία έχω σκεφτεί
Νοστος μου αλλά μπααα...
Ασε... κάτι θα μου ρθει!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαα

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

Ρε συ αν δεν το μπορείς καθόλου θέλεις να αλλάξουμε....
Ένα κατακόκκινο Χιουντάι έχω.

D.Angel είπε...

Οχι ευχαριστώ!!!!
Οχι άλλο κόκκινοοοοοοοο
Γκρρρρρρρρρρρ

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

Μα δεν μιλάμε για κόκκινο δεν με κατάλαβες... για κατακόκκινο λέμε. :)))))))

D.Angel είπε...

Θες να αρχίσω να φοράω
μπούργκα και να το οδηγάω??
Αααα και γυαλι ηλίου..
να μη με βλέπει κανείς!!!
Χα χα χα χα