23.9.11

Υπερ πίστεως....


Τελικά έφτασε η στιγμή να πουλήσουμε τα αμαξάκια μας! Κοψοχρονιά ναι! Οσο τα κρατήσαμε, τα κρατήσαμε... κι όσο τα χαρήκαμε, τα χαρήκαμε! Ξέρω ότι σας το χω ξαναπεί, όμως αυτή τη φορά δεν κάνω πίσω! Το ένα ήδη δεν είναι στην κατοχή μου πια... τα χαρτιά μεταβίβασης έγιναν σήμερα και το άφησα στον νέο του ιδιοκτήτη! Καλοτάξιδο να ναι! Μεσολαβεί Σ/Κ και μας πάει λίγο πίσω για το τζηπ αλλά οκ.... Από Δευτέρα, το πολύ Τρίτη, πάει κι αυτό! Υπερ πίστεως και πατρίδος ή μάλλον υπέρ τρόικας και λοιπόν μαυραγοριτών! Τα συναισθήματα ανάμεικτα, καταλαβαίνετε... αλλά δεν πάει άλλο... Αρνούμαι να πληρώσω 1000 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και λοιπές παπαριές! Απλά αρνούμαι... Χαμένη για χαμένη ναι, αλλά ως εδώ! Μαζί μ εμένα κι εσείς... Kαι δεν πρόκειται να πάρω κανένα Audi για να πληρώνω δόσεις και λοιπές μαλακίες... Ενα μικρό να κάνω τη δουλειά μου και να πηγαίνω τα σκυλιά μου βόλτα θα πάρω! Θα το δείτε... Λίγο το χρώμα με χαλάει αλλά οκ παλεύεται!

Καλό Σ/Κ να χουμε
Φιλιά πολλά


Come for a ride απλά για να θυμάμαι...

21 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Ανάγκα και θεοί πείθονται...και στην χώρα (κράτος/πολιτικοί) που έχουμε μπλέξει, καμιά φορά δεν γίνεται αλλιώς!
Μην στενοχωριέσαι Αγγελάκι!
I always say: Keep smiling!
Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!

Roadartist είπε...

Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου..........

:)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγάπη μου κρίμα,εγώ αρχικά θα καταθέσω πινακίδες, δεν του δίνω μια του μαλάκα....
Μη στεναχωριέσαι φιλενάδα,θες να φύγουμε να πάμε αλλού;

bear είπε...

Χέστα. Μη στενοχωριέσαι. Εσύ να σαι καλά.

bear είπε...

Χέστα. Μη στενοχωριέσαι. Εσύ να σαι καλά.

Evie είπε...

Μπράβο κορίτσι μου!!!!!!!! έκανες το πιο λογικό!!!!!!!

Μακάρι να σε ακολουθήσουν οι περισσότεροι Έλληνες.

Καλορίζικο και καλοτάξιδο το καινούργιο. Το έχω ζήσει κι εγώ.. είχα αγοράσει αυτοκίνητο αλλά το χρώμα του δεν μου κάθισε στο λαιμό μέχρι την πώληση του, αλλά ήταν γερο αμάξι. Φιλιά και καλό Σ-Κ!

Bitch είπε...

Εάν αυτή η πόλη δεν ήταν τόσο μεγάλη δεν θα αγόραζα
κανένα άλλο αυτοκίνητο.. Πιστεψέ με!!!
Μην στενοχωριέσαι. Δεν είσαι η μόνη!!!!
Φιλιά και καλό Σ.Κ.

homemade είπε...

ακου να σου πώ....τυχερούλα...
εσυ μωρέ νασαι καλά και οι κωλολαμαρίνες ξαναβρίσκονται....αλλά να μας βάζουν να πληρώνουμε τους τσίγκους για χρυσό ε......εε.....εε..

ετσι λοιπόν να περνάς όμορφα...και όσοι δεν μας αγαπάνε στο διάολο να πάνε......χαίρε....πέρνα καλά

gnostosagnostos είπε...

τι???????
παει το mx??????????????

Ευρύνοος είπε...

Μην σκάς..
πέρσι παρέδωσα πινακίδες.. απο τότε προσπαθώ να το πουλήσω και τίποτα..
να λές πάλι καλά που βρήκες να το δώσεις..
ακόμη και το φορτηγάκι της δουλειάς μου μπαίνω σε πειρασμό να το στείλω.. άστα..

καλό βράδυ :)

zoyzoy είπε...

Τουλάχιστον έχεις το βιντεάκι με τσίτα τα γκάζια:))

Καλά να'σαι βρέ και θα πάρεις καλύτερο αν φτιάξουν τα πράγματα κολάμε εμείς:))

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

αναγκαστικα αλλαζουμε πολλα
πραγματα..δεν γινεται αλλιως
με τις παρουσες συνθηκες..

απο την μια λυπαμαι για ολους μας
αλλα απο την αλλη χαιρομαι..

Αυτη η εποχη σηματοδοτει την αλλαγη πλευσης απο την υλη στην ψυχη..

απαλαγη απο καθε τι που ειναι.."παραπανω"

τουλαχιστον..στα ονειρα
δεν μπορουν να βαλουν φορολογια

καλημερα Αγγελακι
μπραβο σου που με τοση στωικοτητα
και χιουμορ αντιμετωπιζεις τις δυσκολιες!!

SpIrToKoYto είπε...

τα αυτοκίνητα αγγελάκι είναι για να τα καβαλάμε εμείς...
όχι για να μας καβαλάνε αυτά...
φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ...-:))

Lilith είπε...

Desperate times call for desperate measures. :)

It's not the end of the world.
Not even close!

Kisses!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

μη στενοχωριέσαι φιλενάδα. Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θά'ναι ... αρκεί νά'μαστε εμείς ΕΔΩ και να μην κυκλοφορούμε με φυτρωμένα τα φτεράκια!!! σαν την κουκλίτσα του blog σου, άλλωστε το mx χάλια ήταν, όλο κώλο πετούσε :P

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου έτσι είναι!!!
Θα μου περάσει όμως :)
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Roadartist και πολύ καλά κανεις!!!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου Καλό Σ/Κ

Αστα να πάνε Φούλη μου!
Για που λες? χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
φιλενάδα

Αρκούδε μου χέστα δε λες τπτ
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Καλό Σ/Κ

Evie μου σ ευχαριστω
Ετσι νομίζω κι εγώ...
Τι να πω... Θα συνηθήσω!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ

Bitch μου έτσι είναι!
Εντάξει δεν είναι ευχάριστο
όπως και να χει!Τες πα!
Φιλιά πολλάααααα γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ

Παναγιώτη δίκιο έχεις
αλλά........ Τες πα!
Να μαστε καλα!
Φιλιά πολλά και καλό
Σ/Κ

Γνωστέ μου
και όχι μόνο αυτό!!!
Χεστα σου λέω!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Ευρύνοε δεν τα εδωσα
τα σκότωσα αλλά τες πα!
Του χρόνου και να το χάριζα
δεν θα το παίρνανε! Οποτε...
Καλό Σ/Κ και φιλιά πολλα!

Ζουζου μου ναι!
Θα χω να θυμάμαι!
Το χάρηκα αυτο το αμάξι!
Απίστευτο! Καλό Σ/Κ
γλυκιά μου Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου και τι να κάνω?
Ν αρχίσω να χτυπιέμαι?
Και τι θ αλλάξει?
οτι γλυτώσω, δε βαριέσαι!
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω
μαζί σου! Μακάρι....
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Σπιρτοκουτάκι μου έτσι το είδα
κι εγώ και γι αυτό τα έδωσα αλλά
όπως και να χει δεν μου είναι
ευχάριστο! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ σε όλους!

Τεμαχιστή μου χάλια χάλια
χα χα χα χα Ηταν και χαμηλοκώλικο
χα χα χα χα αστα σου λέω!
Γκρρρρρρρρρρρ......
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
φιλαράκι! Να σαι καλά
Γελασα

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι σε πέρασα :(
Εχεις δίκιο αλλά....
Τες πα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Δυστυχως δεν μπορώ να μπω
σε ορισμένα blogακια :(
Σμουατςςςςςςς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μάλλον δεν σου χρειάζονται
τα τζιπ και αμαξάρες
το ξέρεις έχεις πάνω σου
το κόσμου όλες τις χάρες.

Καλή Κυριακή

D.Angel είπε...

Φανη μου σ ευχαριστώ πολύ
:) :) :) :) Είμαι και ντροπαλή βρε...
Με κάνεις και κοκκινίζω!!!
Φιλιά πολλά Καλή Κυριακή

El Corazon είπε...

Καλησπέρα κοριτσακι..
μη σκάς ολοι εκεί καταληγουμε..
Θα αξιωθεις να πάρεις καινουριο κι εσυ κι εμεις!
Σε φιλώ γλυκά..είμαι καλά :)

D.Angel είπε...

Πού χάθηκες εσύ βρε
κοπέλα μου;;;;;
Να περνάς όμορφα και
να χαμογελάς!

Φιλιά πολλά