19.9.11

Ανατροπή


Κι εκεί που γκρίνιαζα για τα έξοδα και τα κερατιάτικα που μας σερβίρουν κάθε μέρα, το μυαλό μου άρχισε να λειτουργεί περίεργα... ανάποδα... υπέροχα...

Δε γαμιέται λέω, με το να λειτουργώ μ αυτόν τον τρόπο, δεν κερδίζω τπτ... Ισως δλδ να κερδίσω κάνα έλκος... οπότε... τι κάνω;;;;; Να πα να γαμηθούν όλα, θα συνεχίσω τις βουτιές μου ο κόσμος να ρθει τούμπα! Κι εκεί που άπλωνα το θεικό κορμί μου -δεν θέλω σχόλια- παρακολουθώ το ζευγάρι της παραπάνω φωτό και συγκινούμαι!

Πόσες φορές ο σύζυγος ανέβασε, κατέβασε, άνοιξε, έκλεισε, φόρτωσε, ξεφόρτωσε το αναπηρικό καροτσάκι, για να καταφέρει να φέρει τη γυναίκα του για ένα γαμημένο μπάνιο στη θάλασσα? Πόση δύναμη χρειάζεται ψυχική και σωματική όλο αυτό; Γιατί εγώ με το παραμικρό φρικάρω; Πόση προσπάθεια, έκανε αυτή η γυναίκα για να μπει στη θάλασσα; (με ακρωτηριασμένα τα δύο πόδια) Πόσο δύσκολο είναι για ορισμένους ανθρώπους αυτό που για άλλους είναι απλό; Τι είναι δεδομένο σ αυτή τη ζωή και τι όχι; Τι έχει αξία;

Ρε δεν πα να γαμηθεί το σύμπαν... Την υγειά μας να χουμε και μια καρδιά γεμάτη αγάπη και θα το παλέψουμε! Ναι! Θα το παλέψουμε! Γερό χαστούκι το σημερινό! Ετσι για να ισιώσω! Ευχαριστώ το ζευγάρι αυτό, για το σημερινό μάθημα ζωής! Υπέροχοι και οι δύο!

Υγ. Η φωτό είναι εσκεμμένα τραβηγμένη από πίσω,
γιατί δεν ήθελα να εκθέσω πρόσωπα


24 σχόλια:

AERIKO είπε...

Eτσι ειναι...η ζωη παντα μας δινει το εναυσμα αρκει να μπορουμε να δουμε ομως και οχι να κοιταξουμε απλα...αλλος στη θεση σου θα γυριζε αλλου το κεφαλι..η δεν θα εκανε μπανιο αυτη την εποχη.

Γι αυτο σ αγαπαω..γιατι εισαι ΕΣΥ.Ο εαυτος σου ψυχαρα με τα ολα σου.

Πολλα φιλια ομορφιά μου..!! :))

Astrofegia είπε...

4 Φορές μέτρησα την λέξη που ξεκινάει από "γαμ.." σ' αυτό το ποστ!
Χαχαχαχαχαχαχαχααχα γι αυτό σε χαίρομαι Αγγελάκι, έχεις το δικό σου τρόπο να αντιμετωπίζεις καταστάσεις! ;)
Φιλιά πολλά!

P.S: Ωραίο το τραγουδάκι, αν και δεν είναι από εκείνα που ακούω συνήθως!

Ερατώ είπε...

Πολύ δυνατό αυτό που έγραψες σήμερα!
Δυστυχώς οι καταστάσεις κάνουν τα πάντα για να χάσουμε την αισιοδοξία μας, αλλά όταν βλέπουμε κάτι τέτοιες εικόνες, μας δίνουν τι καλύτερο μάθημα ζωής! Γιατί η ζωή είναι πάντα αγώνας και όχι απογοήτευση...
Καλημέρα!
Συνέχισε τα μπάνια εσύ που μπορείς!

homemade είπε...

την υγειά μας ναχουμε γιατί υπάρχουν και πολύ χειρότερα.....μα πολύ χειρότερα......τυχερούλα

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

χρειάζεται πολύ Ψυχή για να αντεξει κανείς τέτοια κατάσταση..

και πράγματι, χρειάζεται να βλέπει κανείς τέτοιες καταστάσεις για να συνέρχεται απο τα δικά του μικρότερα προβλήματα..

όλα παλεύονται φίλη μου..
όλα!

ασπασμοί και χαιρετισμοί.. σας πεθυμίσαμε βρε :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έτσι είναι φιλενάδα μα θα το ξεχάσουμε γρήγορα...
Αναρωτιέμαι ο μαλάκας μπορεί να την έκρινε ικανή για εργασία τη γυναίκα, παίζει να της έκοψε και από τη σύνταξη!! εγώ εκεί εεε;; το βιολί μου με τα καθίκια..
Φιλιά φιλενάδα, όμορφο ποστ μπράβο!!

Bitch είπε...

Καλές σκέψεις και καλοί συλλογισμοί!!
Με την υγεία, αγάπη και μπέσα παλεύονται…
Καλό βράδυ!!!!

Velvet είπε...

Μπραβο!!

Vangel Greko είπε...

Εχμ...

Γροθιά στο στομάχι ένιωσα...

Πόσο δίκιο και σημαντικό είναι αυτό που γράφεις;

τα σέβη μου!!

Lilith είπε...

Πόσο κρατάει η επίδραση κάτι τέτοιων 'χαστουκιών' όμως;
12... 24 ώρες;
Η μνήμη μας σε κάτι τέτοια είναι χειρότερη και από του ψαριού.

Φιλιά!

zoyzoy είπε...

Κάτι τέτοια μας θυμίζουν τις πραγματικές αξίες της ζωής!
Ομως για πόσο??
Η καθημερινότητα μας κάνει να ξεχνάμε και να ξαναγυρίζουμε στην μιζέρια μας!

Ας κρατήσουμε όσο μπορούμε αυτές τις εικόνες για το καλό μας!


Εδωσες και σε μας μάθημα ζωής!

Φιλί θαλασσινό!

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ όλους
που περάσατε και σχολιάσατε
αυτή την ανάρτηση! Νομίζω
πως δεν χρειάζεται να πω
τίποτα περισσότερο....
αφήστε που ακόμα σκέφτομαι
τα όσα είδα!!! Για όσο....
Φιλιά πολλά σε όλους σας
Να στε καλά :)


D.Angel

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Και πώς δηλ. να μην γκρινιάξεις και να μην κράξεις, και να μην διαολοστείλεις Angel, όταν ανθρώπους με τέτοια ή παρόμοια προβλήματα τους βάζουν σε απίστευτες ταλαιπωρίες όπως πχ να αποδεικνύουν σε τακτά χρονικά διαστήματα πως όντως δικαιούνται αναπηρική σύνταξη, ή να τους αυξάνουν την συμμετοχή στα φάρμακα, και άλλα που τους κάνουν την ζωή ακόμα πιο δύσκολη από ό,τι ήδη είναι?
Να σου πω την γνώμη μου? Αυτούς τους ανθρώπους το κράτος τούς έχει ξε-γραμμένους ως "μη παραγωγικούς"...
Κι αυτό με κάνει να τα παίρνω ακόμα πιο άγρια.
Μακάρι να έχουν όλοι τους κουράγιο και δύναμη. Και μακάρι κάποτε να έχουν τις συνθήκες για να ζουν όσο γίνεται καλύτερα σε ένα περιβάλλον που όχι να τους λυπούνται, αλλά να τους σέβονται, και να έχουν την πρόσβαση σε ότιδήποτε έχει οποιοσδήποτε άλλος.
Καλησπέρες

Υγ: Πάρε ένα παράδειγμα: Σε άτομο που είναι τυφλό για να του παρέχουν την "βοήθεια στο σπίτι" έπρεπε να υπάρχει κάποιος άλλος μέσα από την οικογένεια που να είναι (επίσημα με χαρτιά) άνεργος του ΟΑΕΔ με κάρτα ανεργίας κλπ κλπ...
Τί καταλαβαίνεις εσύ με αυτό??
Ένα άτομο τυφλό που είναι ολομόναχο στον κόσμο (και στο "ολομόναχο" βρίσκεται η πραγματική ανάγκη για βοήθεια) πώς θα καταφέρει να πάρει την βοήθεια στο σπίτι????????

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

την καλησπέρα μου
δυο φορές το σχόλιο μου δεν θέλησε να καταχωρηθεί

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Τα είπες όλα τόσο απλά
σωστά και μετρημένα
δεν είναι όλα στη ζωή
για όλους δεδομένα

ομως αν το παλεύουμε
ας πάν να ...μηθούνε
κάτω να μας πατήσουνε
ας ξέρουν ΔΕΝ μπορούνε.

D.Angel είπε...

Σατυρε εχεις δίκιο
και είναι απογοητευτικό
όλο αυτό! Τι να πω?
Υπομονή? Πόσο ακόμα;
Ειλικρινά δεν ξέρω!
Φιλιά πολλά

Φανη μου
μια γλυκιά καλησπέρα κι απο μένα!
Φιλιά πολλά

Iανος είπε...

Μερικές φορές τα λόγια είναι τόσο φτωχά να περιγράψουν μια τόσο πλούσια εικόνα...Καλημερες και σμουααααααααααααατςςςςςςςςςςςςςςςς!!!

Miss Pink είπε...

δυστυχώς είναι στην ανθρώπινη φύση να ξεχνάει εύκολα αυτά που την σοκάρουν..
σε λίγες μέρες πάλι θα αγχωθείς για μαλακίες ή μη, αλλά πάλι κάτι θα σε φέρει στα ίσα σου αν είσαι νορμάλ άνθρωπος και δεν κοιτάς την πάρτη σου μόνο...

χθες στο λεωφορείο ήταν ένα παλικάρι τυφλό.. ένας πανέξυπνος παππούς απο αυτούς που περιμένουν να πάει 2 για να μπουν στο λεωφορείο τον σήκωσε προφανώς δεν κατάλαβε ,αλλά δεν έχει σημασία, λέγοντας οτι είναι ανάπηρος κτλ.

το παληκάρι τα πήρε και με το δίκιο του
και κατεβαίνοντας λέει
ας με τύφλωνε ο θεός στα 80 και μια χαρά θα είμουν. θα είχα ζήσει 79 χρόνια καλά. λέτε ανάπηρος και ούτε ξέρετε τι είναι να μένεις ανάπηρος στα 17..

ουδέν σχόλιο!

τα φιλιά μου :)

D.Angel είπε...

Ιανέ μου έτσι είναι!
Σμουατςςςςςς κι από μένα!

Miss Pink
στεναχωρήθηκα πολύ μ αυτό που διάβασα!
Δεν έχω τι να πω!
Μόνο έναν κόμπο στο λαιμό έχω!
Φιλιά πολλά

SpIrToKoYto είπε...

Αγγελούδι,ξέρεις πόσες φορές έχω αυτοφασκελωθεί βλέποντας τη ψυχάρα.όπως λες αυτών των ανθρώπων,την ώρα που εγώ έχω τα νεύρα μου γιατί πέφτει ο Ντάου Τζώνης...???
φιλιά βρε...εμείς να μαστε καλά κι ας ψοφήσουν χίλια αρνιά...-:))

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Επανέρχομαι γιατί η ανάρτησή σου μου θύμισε το πιο συνταρακτικό ποστ που έχω διαβάσει ποτέ σε φόρουμ πριν από δυόμισι χρόνια (ο τίτλος του: "Όνειρο")


23.03.2009, 15:18

"χθές το βράδυ είδα ένα όνειρο….. είχα σηκωθεί και περπατούσα, έβλεπα τον κόσμο και τη φύση γύρω μου με μία πιό φυσιολογικά ανθρώπινη ματιά ! τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά, προσαρμόστικα αμέσως και γρήγορα αποτέλεσα μέρος του >

Αλλά μετά ξημέρωσε….

Θεέ μου, αφού δεν θέλεις να με κάνεις να σηκωθώ απο το καροτσάκι μου, κάνε με σε παρακαλώ να βλέπω πιό συχνά αυτό το όνειρο…"


Ποστ-"γροθιά στο στομάχι" για όσους (και την αφεντιά μου εννοείται) μες στην καθημερινότητα μας ξεχνάμε όλους αυτούς τους ανθρώπους...

D.Angel είπε...

Σπιρτόκουτό μου
πολλά φιλιά κι από μένα!
Να μαστε καλά!
:) :) :)

Σάτυρε μου σ ευχαριστώ!
Πολλα πολλα φιλιά

NOSTOS είπε...

Αγάπη συντροφικότητα,ενα χέρι απλωμένο οταν το θελήσεις..ανεκτίμητες αξίες μα καί αυτονόητες..Εξαίσιο το ποστάρισμα σου φιλαράκι μου,μαθήματα ζωής όπως πολύ σωστα το αναφέρεις κι εσύ,που μας κάνει να καταλάβουμε πόσο μάταια καί περιττά είναι κάποια πράγματα στη ζωή μας..Καλό Σ/Κ να έχετε..φιλιά.

D.Angel είπε...

Τι όμορφο σχόλιο!!!
Σ ευχαριστώ!!!
Τι κρίμα να ναι ορισμένοι
ανεπίδεκτοι όμως.......
Φιλιά πολλά φιλαράκι μου
Καλό Σ/Κ και σ εσάς!!! :)