16.9.11

Με τις υγείες μας!

Φωτό από Μονεμβασια.Σκέφτομαι να πέσω, να μην πέσω....

Ναι ναι καλά το καταλάβατε:
Ηρθε η έκτακτη εισφορά και ήταν έκτακτη!

Μας περιποιήθηκαν και με το παραπάνω!

Επίσης ήρθε και το ΟΑΕΕ αυξημένο 30 e το δίμηνο!
Στις 22 λήγει και η ασφάλεια του αυτοκινήτου! Αμέεεεε.....
Δεν έχω πληρώσει ακόμα το ενοίκιο του μαγαζιού και έχω
και τη δόση του σπιτιού την πρώτη του άλλου....
Μιλάμε ότι πρέπει να κόψω τον κώλο μου, να βρω 3500 e σε 15 μέρες! Ωραιότατα! Φαγητό, τσιγάρα, βενζίνες κλπ δεν συμπεριλαμβάνονται στο κουστουμάκι! Περνάμε σούπερ σας λέωωωωω......... Θέλω να μπω στο πρώτο καράβι της ΑΝΕΚ και να φύγωωωω......

Αντε βρε καλό Σ/Κ



Ξέχασα:
Ο Αρης και τα υπόλοιπα κουτάβια μας αύριο έχουν γενέθλιααααααα
Γίνονται ενός χρονούυυυυυυυυυυυ
:) :) :) :)
http://www.youtube.com/watch?v=txHJNY1XW_E

18 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

καλέ πως κάνεις έτσι για 3,5 ψωροχιλιάρικα, την υγειά μας να 'χουμε αυτό να λες.
Φιλιά στη μούρη σου και να χαίρεσαι τα κουτάβια σου.

Velvet είπε...

Λεφτα υπαρχουν
Ψαξου καλυτερα μην τσιγκουνευεσαι
Ας βοηθησουμε την πατριδα
σε μια στιγμη αδυναμιας
Ο εχω δυο χιτωνες...
Για την ελλαδα ρε γαμωτο

Και μην βαζεις ιδεες στον Μπενυ
Για κωλοτεμαχια και τετοια
Δεν θελει και πολυ να μας βαλει
καμμια εκτακτη εισφορα
με νεο τεκμηριο τον κωλο μας

....

bear είπε...

Στο διάολο να πάνε. Μου ρθε και μένα σήμερα.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Και που ΄σαι ακόμα Αγγέλαααααααααααα...
Κατά τα άλλα ας συνεχίσουμε να καθόμαστε στο καναπέ μας.....

homemade είπε...

ο γυφτος λέει.....3..αγοράζω...3..πουλάω....3..κερδίζω...το γυφτόπουλο ρωτά πως γίνεται αυτό.....και ο γυφτος απαντά......αφού μπρε ντε πληρώνω....

ρε μπας και έχει δίκιο ο γύφτος...?
τι να πώ ζουμε όσοι είμαστε στον ιδωτικό τομέα στην λεγόμενη ελευθερη αγορά....τραγικές καταστάσεις....τι να σου πω....χαμός....

υπομονή και θετική σκέψη...αλλά και να πας να τα μικρύνεις όλα......νασαι καλά μην στεναχωριέσαι μόνο...δεν εισαι μόνη...χαίρε

homemade είπε...

α...και να τα χαίρεσαι.....τα σκυλάκια σου......

Astrofegia είπε...

Να χαίρεσαι τα σκυλάκια σου, χρόνια τους πολλά...
...τα υπόλοιπα...! ;)
Φιλιά πολλά!

Bitch είπε...

Τι να πούμε τι …..
τι να τραγουδήσουμε ??
Να¨ναι καλά τα σκυλάκια!!!
Φιλιά, κοπέλα μου…

Lilith είπε...

Χρόνια Πολλά, στις αγαπημένες φατσούλες!!!
Σίγουρα θέλεις να πας μέχρι την Κρήτη μόνο; Θα σε βρούνε κι' εκεί.
Ο Β.Πόλος, άκουσα, έχει κάτι καταπληκτικά ιγκλού! :)))

Φιλιά!!!

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μου...ε,και ποιός δε θέλει,να μπεί στο πρώτο καράβι,τραίνο,αεροπλάνο και να την κάνει?...μη σκάς ΔΕΝ είσαι η μόνη...(μη σου πώ τι χρωστάμε εμείς....δύο δάνεια!!!!και 4.000 στη γιατρό που μου'βαλε,τα σιδεράκια,και άλλα τόσα για τα σιδεράκια της αδελφής μου,χώρια ένα άλλο τεράστιο ποσό, που πρέπει να βρώ σε 1!!!!!!!ΧΡΟΝΟ οκ? για μιά εγχείρηση που...ενδέχεται να κάνω στις γνάθους επειδή έχω πρόβλημα...)άστα να παν στο διάβολο μάμησέ τα και αφησέ τα και όλα τα συναφή...καλά κουράγια...φιλούμπες...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Φιλενάδα μου ήρθε η φόλα!! ρε θα κάνω οργάνωση 1 Απρίλη θα τη λέω είσαι να βγούμε; κακό χρόνο να έχουν όλοι τους....
Να ζήσουν τα (μωρά) χαχαχα και η μαμά..
Φιλιά σε όλους

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χρόνια πολλά στα κουτάβια...για τα υπόλοιπα τι να πω...τα'χω περασει και ξέρω :(

D.Angel είπε...

Λύκε μου έλα ντε?
ΕΊΔΕΣ ΤΙ ΓΚΡΙΝΙΆΡΑ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ???
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Καλή Κυριακήηηηη
Σμουατςςςςς

Velvet μου λες?
Χα χα χα χα χα χα
Δεν ξαναμιλάω... δεν λέω τπτ
Φιλιά πολλάααααα
Σμουατςςς

Αρκούδε μου
κι ακόμα παραπέρα
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή
Σμουατςςςςςςςςςςς

Ρίκη μου
δεν αλλάζει η κατάσταση
μια τρίχα απ τ α... τους
είμαστε εσύ κι εγώ
Ασε με μην τ ανοίξω πάλι!
Φιλιά πολλά

Παναγιώτη μουυυυ
χα χα χα χα χα χα χα
θ αρχίσω να ζηλεύω
τους γύφτους λεμε
Χα χα χα χα χα
Αστα βραστα
Φιλιά πολλάααααααα

Ευχαριστώ πολύ Αστεράκι μου
Να σαι καλάαααα
Φιλιά πολλά Σνουατς

Bitch μου
τπτ... ενα χαμόγελο
κι ένα φιλί! Σ ευχαριστούμε
πολύυυυυυυ Καλή Κυριακή να χεις

Λιλιθάκι μου
σ ευχαριστώ! Οχιιιι
Κρήτη Κρήτη καλά είμαι!
Θα το ρίξω στην τσικουδιά
και δεν θα καταλαβαίνω τπτ
Χα χα χα χα Βρε συ, δεν μπορώ να
μπω στα blogakia σαςςςςςς
:( :( :(
φιλιά πολλάαααααααα

Αθανασία μου ωχ...
Καλά κουράγια κι από μένα
Τι να πω? Υπομονή θα περάσει
κι αυτό! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή Κυριακήηηηη

Φούλη μου λες?
Δεν είν κακό!!!
Πολλά????
Ναι ναι να τα χιλιάσουν
τα "μωρά" ο Θεός να τα κάνει
μωρά τα γαιδούρια χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα
Υπομονήηηηηηηηηη

Και λοιπόν;E allora?
σ ευχαριστώ πολύ γλυκια μου
Να σαι καλά
Καλή Κυριακήηηηηηη
Φιλιά πολλά

Δραπέτης είπε...

Μακάρι να τα βρεις..Καλη εβδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Χρονια πολλα στα κουταβακια σου.Ευτυχως που δεν ηρθε και σε αυτα:)Τραγικη η κατασταση για ολους.
Καλη εβδομαδα να εχεις οσο γινεται χωρις αγχος.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Να σας ζήσουν οι κούταβοι! -Εσύ θα τη βγάλεις ένα χρόνο ακόμα ή να ανησυχούμε; Καλή εβδομάδα λατρεία!

D.Angel είπε...

Δραπέτη ευχαριστώ
αλλά μόνο ένας φιλέσπλαχνος
και καλόψυχος χορηγός θα με σώσει!
Χα χα χα χα χα χα χ

Σκρουτζάκο μου ευχαριστώ
Αστα... χέστα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!
Ohmmmmmmmm χα χα χα χα χα

Μοσχαράκι μου σ ευχαριστώ!!!
Θα τη βγάλω μωρέ! Είτε έτσι
είτε αλλιώς, εδώ θα μαστε να τα λέμε!
Φιλιά πολλά αγάπη! Σμουατςςςςςς

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

ΩΩΩΩΩΩ Να σου ζήσουν οι απόγονοι!!!! Και να 'σαι περήφανοι για αυτούς τουλάχιστον! Γιατί δεν είμαστε περήφανοι για ποιους αφήσαμε να κυβερνούν τη χώρα μας....