4.9.11

Καλό μήνα έστω κι αργά!


Μου λείψατεεεεεε...... Επέστρεψαααααα..... κι όλα καλά!
Το καλά είναι σχετικό! Γιατί είναι ωραίο να λες πως δεν σε νοιάζει τι λέει ο κόσμος για σένα... Ναι είναι ωραίο, και προσπαθώ να το εφαρμόζω αλλά.... Χμ... Εδώ λίγο το χάνω... Οταν ο κόσμος στη λέει μία, λέω οκ δεν τρέχει κάτι... Οταν στη λέει δύο, λέω:

ohmmmm και ψυχραιμία,
αγγελάκι μη δίνεις σημασία...
(Δεν είναι και κάτι εύκολο αυτό για μένα που λειτουργώ σαν ταλιμπάν σε κάτι τέτοια)

Οταν το παραχέζει όμως κι εσύ πρέπει να κάνεις τον αδιάφορο και να χαμογελάς σαν χαζογκόμενα τι κάνεις; Ελα ντε; Τι κάνεις; Οφουυυυ... σας μπέρδεψα, αλλά δεν είμαι σε φάση να μιλήσω με λεπτομέρειες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχει να κάνει με bloggers. Επίσης το δεύτερο στανταράκι είναι ότι δεν έχει να κάνει με αγνώστους... Οτι καταλάβατε, καταλάβατε χα χα χα
Θεέ μου δώσ μου υπομονή, γιατί αν μου δώσεις δύναμη θα τα γ@@σω όλα!!!

Καλό Φθινόπωροοοοο και πολλά πολλά φιλιάαααα

18 σχόλια:

AERIKO είπε...

Καλωστοοο μουυυ...!!! Προετοιμαζοντας νεα εγγραφη σε πετυχα και τα αυτια μου γελουν...μου λειπεις πολυ απο δω..αιντε μα μαζευομαστε σιγα σιγα...

Οσο για τα λογια μην ιδρωνει το αυτι σου..οσοι σε αγαπουν δεν το κανουν κατ αναγκην..δεν ακουνε τιποτε και διπλα σου θα τους βλεπεις.Απλα τα πραγματα...

Πολααα Φιλια σου αφηνω και χαμογελα εννοειται...Μεινε εντος θα σας ταξιδεψω το βραδυ στα αδυτα του Νοτου.!!! :))

homemade είπε...

καλώς την την τυχερούλα...

νασαι καλά εσύ..και όπως λέν κάπου νότια και ωραία....
σε όσους δεν μας αγαπάν...στο διάολο να πάν....

να περνάς καλά

Astrofegia είπε...

Χώστααααα! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Καλό Φθινόπωρο και σε σένα Αγγελάκι, εύχομαι!
Σμουάααααατς!

Δραπέτης είπε...

Λένε πως η καλύτερη λύση είναι η πλήρης αδιαφορία! Δηλαδη, φτάνεις σε ένα σημείο που δεν σε νοιάζει καν τι λένε οι άλλοι για σένα γιατί είναι πολύ μιρκότεροι σου. Εκτός αν τα άτομα που έχεις να κάνεις είναι πολυ σημαντικά για σένα. Και λέω λένε γιατί σπάνια καταφέρνω να αδιαφορώ..πραγματικά.

Καλησπέρα και καλως ήρθες!

Evie είπε...

Άκουσε κι εμένα που είμαι πιο μεγαλη και το τήρησα, ΑΔΙΑφΟΡΙΑ, είναι το μαγικό φάρμακο. Κρίμα που δεν το έκανα από τα νιάτα μου.

Έτσι βρήκα την ησυχία μου, γιατί δεν μπορούσαν να συνεχίσουν... δεν έβρισκαν λόγους και αιτίες.

ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ!!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

D.Angel είπε...

Αερικό μου είμαι εδώ τώρα!!!
Δεν ξέρω για πόσο... δεν έχω τι να γράψω,
απλά είμαι εδώ! Χα χα χα χα χα χα
Κι εμένα μου λειψες! Φιλάκια πολλάααα

Παναγιώτη μου
κι ακόμα παραπέρα θα πω εγώ
αλλά δυστυχώς δεν μου αδειάζουν
τη γωνιά! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Αστεράκι μου
γύρισα με κέφι είδες!!!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Δραπέτη μου
πότε θα φτάσω σ αυτό το σημείο εεε???
Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Μια απ τα ίδια
Φιλιά πολλάααααααααααααα

Evie μου έχεις
απόλυτο δίκιο!
Το προσπαθώ αλλά είναι
πολύ ψυχοφθόρο και πολύ δύσκολο!!!!
Πάρα πολύ δύσκολο, ειδικά όταν
όλο αυτό το πανυγηράκι δεν γίνεται
μπροστά μου ώστε να αρχίσω ή να
χτυπάω παλαμάκια ή να ρίχνω μούτζες!!!
Φιλιά πολλάααααααααααααααααααα

Bitch είπε...

I cannot see the new rules, BUT YOU ARE BACK…
and that is what counts!!!!!
Φιλιά στα μαγουλάκια σου!

Ερατώ είπε...

Από όλα μου άρεσε αυτό το τελευταίο!
Είναι λόγια κάποιου σοφού ή κάποιου αγγελάκι; :)

monahikoslikos είπε...

Φτάνει που γύρισες έστω κι αργά...
Καλό Φθινόπωρο.

Lilith είπε...

Ας ευχηθούμε τότε να σου δώσει δύναμη. :ΡΡΡ

Φιλιά και καλό μήνα!

ΥΓ: Σε περίπτωση που σου τη δώσει τη δύναμη, φώναξέ με γιατί πολύ θέλω να το δω αυτό!
Χαχαχαχα!!! :)))

Marouli είπε...

Αγγελακι μπορεις! Κατσε κατω απο την μπαρα! :P
Η καλυτερη λυση ειναι η αδιαφορια!!

Καλο μηνα να εχουμε!!

Μαρουλοφιλακια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αυτό το θεε μου ....με άρεσε πάρα πολύ!!
Μη μασάς φιλενάδα, ρίξε και κάνα καντήλι ξέρεις εσύ....
φιλιά πολλά....

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Νομίζω πως δεν κρύβεται
σήμερα χαρά μας,
οι Αγγελοι γυρίσανε
ξανά στη γειτονιά μας.

Να είσαι καλά.

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Κατάλαβα ότι επέστρεψες ... (αυτές οι εκλάμψεις IQ!!!)
Καλώς ήρθες λοιπόν
Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα, δεν πολυκατάλαβα. Ποιός σε πείραξε; Ποιός είπε κάτι κακό για σένα (άν δεν τό'κανες :P). Ξέρεις πώς να αντιμετωπίσεις τις κακόβουλες γλώσσες;
ΞΑΝΑΦΥΓΕ, μια χαρά καιρό έχει ακόμη :)

Αθανασία είπε...

Ε,γειάσου αγγελάκι μου...(καιρό έχω να περάσω,ε? εμ,με έφαγαν τα βάσανα κι εμένα βλέπεις!!)...ε,μη σκάς καλά κάνεις κι εγώ μαζί σου...ε,εγώ να δείς πως γ.....άω το σύμπαν άμα,μου τη πούνε!(ε,σα ταυράκι που είμαι κι εγώ!)τα νέυρα και τα άγρια ξεσπάσματα,οργής είναι το χαρακτηριστικό που έχουν τα ταυράκια....ουέ κι αλίμονο άμα βρεθείς μπροστά τους,σε τέτοια φάση...την έβαψες κανονικά...αλλά καλά κάνεις...καλά κάνεις...ΜΗΝ αφήνεις κα νέ να, κα νέ να όμως να σου τη λέει...φιλάκια...καλησπέρες...

SpIrToKoYto είπε...

καλό μήνα ,έστω κι αργότερα...
σμουτς...σμουτς...σμουτς...-:))

NOSTOS είπε...

Kαλησπερουδια...well back λοιπον..μου αρεσει η διαθεση σου να τα γ@@σεις ολα...κι εγω μετα απο δυο μηνες ιντερνετικης εκουσιας απουσιας ετσι νοιωθω,ειπα μηπως μου περασει αλλα ματαια..βρε γαμωτο μηπως κολλησαμε τιποτα??? χαχαχα...!!!!! Καλο φθινοπωρο λοιπον αντε και καλο μας μηνα ασχετα αν σημερα εχει 8..σημασια εχουν οι ευχες...χαιρετισμους σε ολο το παρεακι σου και στον Ηρωα...(το Η με καφαλαια παντα)...
Φιλιααααα...και καλο σας βραδυ..!!!

D.Angel είπε...

Bitch μου
δεν υπάρχουν!Χα χα χα
Ενας και βασικός κανόνας...
Να πάνε να --------- όλοι!
Αρκετά ασχολήθηκα!
Χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Ερατώ μου δεν ξέρω!
Χα χα χα χα χα
Απλά μου αρέσει σαν
έκφραση! Μεγάλη σοφία!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Λύκε μου αργά είναι???
Καλώς σας βρήκα και πάλι!
Μου λείψατεεεε
:) :) :)

Λιλιθάκι μου
θες να γίνει ο 3ος παγκόσμιος
και να κόβουμε κι εισητήρια?
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Μαρουλάκι λες ε???
Προσπαθώ! Χα χα χα χα
Καλό μήνααααααα
Φιλιά πολλάαααααααα

Φούλη μου ξέρω
πως δεν ξέρω....
καταπιέζομαι πολύ ρε γμτ
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Φάνη μου
σ ευχαριστώ!
Υπέροχος όπως πάντα!
Φιλιά πολλάαααααααα

Τεμαχιστή μου
χα χα χα χα χα χα χα
Μονο ένας σκορπιός
θα με καταλάβαινε ;)
χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Αθανασία μου
προσπαθω αλλά να...
πάλι κακιά θα με πούνε!
Γμτ... με παρεξηγούν συνέχεια!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Σπιρτοκουτάκι μου
σμουτς σμουτς κι από μένα!
:) :) :)

Νόστε μου επιδημία
έπεσε???? Λες???
Αφού γαμιέται το σύμπαν
λέμε! Ορίστε το πα!
Χα χα χα χα χα χα
Ευχαριστούμεεεεεεεε