9.7.11

Ευχαριστώ!


Είναι κάποιες ώρες,
κάποιες στιγμές, που σμίγουν οι ανάσες στον αέρα
κι αρωματίζουν την αγάπη...
Μόνο η ψυχή μπορεί να πει τ ανείπωτα.
Εκείνα που δε χωρούν σε καμιά λέξη.
Σε κανένα ήχο. Σε καμιά γραφή.

Ευχαριστώ πολύ!




Υ.γ Νομίζω πως ήρθε η ώρα να κλείσει αυτό το blog.
Μαζευτήκαμε πολλοί και δεν μπορώ την πολυκοσμία!
To mail μου είναι αυτό: angelchaos7@yahoo.gr
Οποιος επιθυμεί ας μου στείλει ένα μνμ για να τον προσκαλέσω στο ίδιο blog (αν το κλειδώσω) ή σε άλλο αν και όποτε φτιάξω! Ευχαριστώ πολύ όλους σας για το υπέροχο αυτό ταξίδι! Φιλιά

28 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Ξεκινώντας το διάβασμα σκέφτηκα: Τι, έπιασε την Angel το συναίσθημα?
Και μετά ήρθε το μεγάλο σοκ!
Τι είναι αυτά που λες, Αγγελάκι?
Θα κλείσεις το blog σου?
Μα γιατί?
Άλλο πάλι και τούτο!!!! :(((
(κλαψ, κλαψ, κλαψ)

Astrofegia είπε...

Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι και δεν καταλαβαίνω...γιατί το κάνεις?
Είναι οριστική η απόφασή σου αυτή ή απλά θέλεις ένα διάλειμμα?
Κι αυτό που γράφεις στο τέλος ότι θα προσκαλέσεις όποιον το επιθυμεί στο ίδιο ή άλλο blog, τι στην ευχή σημαίνει?
Τι σε έπιασε βρε μέσα στο Σαββατοκύριακο? Μήπως όντως έμεινες πολύ κάτω από τον ήλιο?
:((((

Lilith είπε...

Αν ήρθε η ώρα, ήρθε η ώρα.
Μόνο εσύ το ξέρεις.
Εμάς θα μας λείψεις, πάντως.
Ξανασκέψου το...
Δεν θα είναι το ίδιο χωρίς εσένα.

Φιλιά πολλά!

Ερατώ είπε...

Αυτό νομίζω κι εγώ...
Έλα βρε Αγγελάκι τώρα!
:)

Ανώνυμος είπε...

Κάθε blog που κλείνει ...

Bitch είπε...

Έλεγα και γώ..
Μας κοψοχόλιασες!!!
Κλείνω δεν κλείνω..
Χωρίς το Αγγελάκι μας δεν πάει, ρε!
Και ποιός θα μου διορθώνει την ορθογραφία, εεε?

homemade είπε...

τι να πω σε ενα κακό μαντάτο....
εσύ ξέρεις τι και γιατί.....
εγω μια φορά εδω μέσα όταν ερχόμουν έβλεπα κάτι διαφορετικό κάτι ωραίο από τα πολλα ...εδώ μέσα κυριαρχούσε μια ωραία ατμόσφαιρα μυστηρίου...ανάζητησης προβληματισμού
σκέψεων..και άλλων πολύ ωραίων...χρώματα μουσικές εικόνες...

και τα μπινελίκια όταν νευρίαζες...
σου εύχομαι τα καλύτερα....για πάντα και σαν κλείσιμο θα πώ..

μην φεύγεις......

Marouli είπε...

Εφοσον πιστευεις οτι εκλεισε ο κυκλος του τοτε κλειστο, αν υπαρχει εστω και μια υπονοια του οχι τοτε κρατα το και καντο για λιγους..

Και εγω το ιδιο σκεφτομαι, μεγαλωσε πολυ...

Μαρουλοφιλακια!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Το δικό μου θα παραμείνει το ιδιο....ελπίζω να με θυμηθείς στο επόμενο σου "ταξίδι"
Φιλιαααααααααααααααα

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

αγγελάκι ελπίζω να μη χαθείς...
αλλά εσύ μόνο ξέρεις

κι από μένα ένα ευχαριστώ
κι ένα φιλί... τεράστιο

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν ξέρω τι σε οδήγησε σε αυτή την απόφαση. Αν μπορούσα να εκφέρω μια άποψη θα ήταν η ίδια με τον/την Ανώνυμο που λέει: "Κάθε μπλογκ που κλείνει...."
Σε παρακαλώ αν υπάρχει περιθώριο αναθεώρησε την άποψη σου.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση!!!!!

zoyzoy είπε...

Μα τι πάθατε οι καλοί πολιοί μπλόγκερ και ένας ένας την κάνει:((

Εύχομαι ν'αναθεωρήσεις και να σε'χουμε πάλι κοντά μας!

Θα τα λέμε μέσω e-mails!

Φιλιά θαλασσινά!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό ταξίδι όπου κι αν πας

ΦΟΥΛΗ είπε...

χμμμμμμμμμμμμμμμ
Ομ,ομ ομ ομ,καλύτερα τώρα;
φιλιά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ρε μπας και λέει τίποτα το μεσοπρόθεσμο για τα blogs??
Μήπως μπαίνουν κι αυτά στο πόθεν έσχες??
Μήπως έχουν τεκμήριο??
Εξυπνάδες... Τί να πω??
Άμα είναι επειδή "μαζευτήκαμε πολλοί"
να..αραιώνουμε! Χα χα χα
Προσπαθώ να τα προσεγγίζω όλα όσο πιο χιουμοριστικά γίνεται (το χαβά μου δλδ!)
Αν είναι από την ζέστη, ευχές για περαστικά..!

Αν δεν είναι, ευχές για ό,τι καλύτερο.
Καλησπέρα

ΛΕΩΝ είπε...

Δεν ξέρω τι θα αποφασίσεις.... ότι σου κάνει κέφι! Κανένα mail όπως να μπορούμε να ανταλλάσσουμε ρε γμτ! Μη χαθείς.....! Φιλί.....

Roadartist είπε...

Τι έγινε βρε; Ολα καλά; Ε;; Αφήνω ευχές για μια Καλή εβδομάδα...

SpIrToKoYto είπε...

καλέεεεεεεεε...στάσου μύγδαλαααααααα...
τί θα πει το κλείνεις...???
κι εμείς...???...
άσπλαχνηηηηηηηηηηηηη...-:((((((

Vangel Greko είπε...

Δεν το πίστεψα όταν το άκουσα...

Δεν το πίστεψα όταν το διάβασα...

Δάκρυσα..

ταξίδεψα γρήγορα σε ότι έχεις γράψει...

Καλό ή κακό εσύ ξέρεις & ο χρόνος θα δείξει...

Τα σέβη μου!!

(η ανάρτηση που σου έκανε η αέρικο είναι Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Η !!)

Miss Pink είπε...

άμα σε πιάσω απο το μαλλίιιι...

κανόνισε.. θέλω πρόσκληση με όλα τα σχετικά :))))

Velvet είπε...

Δείχνεις λυπημένη Αγγελικη
Όμως ο άνθρωπος δίχως φτερά
Δεν πετάει μακριά

Φιλί

Chris Rea - Nothing To Fear
-

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Δεν μασάω!!
Ούτε μήνυμα στέλνω,είναι περιττό!!!
Περιμένω πρόσκληση!!!
Θα φτιάξεις,δεν μπορείς χωρίς εμάς!!
Θα λυγίσεις!!!
Είτε με το καλό,είτε με το κακό,θα γυρίσεις!!!
-Το καίω,για να μη δείξω ανησυχία-
Ρεεεεεε!!
Ησουν η πρώτη μου παρέα εδώ μέσα-
Που θα πάς και θέλεις να μας αφήσεις μια βραδιά σε εμάς θα γυρίσεις,μια βραδιά με πόνοοοο στη καρδιααααά!!
Ε;Ε;Είδες το Dreameraki σου πώς ξηγείται;;
Μέχρι και τραγουδιάρα θα γενώ για σένανε!!
Λοιπόν,ξεκουράσου,πάρε τα πάνω σου,τον χρόνο σου και με το καλό να ξανασμίξουμε!!
Άντε που σου λέω!!!!!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Τι να πω;
Ξέρω, κάποια στιγμή η μπλογκοπαρέα φαίνεται μάταιη, αποσπά ώρες και κόπο. Όμως κάνει και φιλίες, με πρόσωπα που ποτέ δεν θα συναντούσες στην φυσιολογική, αναλογική ζωή σου.
Δεν θα ήθελα να κλείσεις, ιδιαίτερα αν δεν φταίει το διαδίκτυο, αλλά κάποια άλλα προσωπικά σου προβλήματα. Εγώ για παράδειγμα όταν είμαι στις μαύρες μου εξαφανίζομαι για ένα διάστημα, και όταν ξανάρθω στα ίσια μου(;)συνεχίζω.
Ότι και να αποφασίσεις, θα είμαι πάντα φίλος σου, θα έχω την ψευδαίσθηση πως με διαβάζεις.
Πολλά φιλιά !!!!!!!

So Far Away . . . . . είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά εκεί που ταξιδεύεις καλή μου φίλη ! Περάσαμε όμορφες στιγμές στη blogοσφαιρά , δε νομίζεις ;

Δεν σου έγραφα αλλά σε διάβαζα , είχα μια παύση , εσύ όμως πάντα εδώ ! Ολοι οι παλιοί κουράστηκαν φύγανε , τώρα σταματάς εσύ τώρα . . . .

Αγγελική , ελπίζω κάποτε να τα ξαναπούμε !

D.Angel είπε...

Μη μασάτε ρεεεεεε........
Είμαι καλάααααααααααα
Αμα γεμίσω μπαταρίες
θα ξανάρθω λέμε
Κι αυτό δεν είναι υπόσχεση
είναι απειλή!
Χα χα χα χα χα χα χα χα

Φιλιά πολλά στα μούτρα σαςςςςςςςςςςς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ.
ΜΗ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΟΜΩΣ.ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΑΛΙ.

D.Angel είπε...

Θα επανέλθω όταν μου ρθει!
Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε
Φιλιά πολλά
Τα λέμεεεεεεεεε

D.Angel είπε...

Θα επανέλθω όταν μου ρθει!
Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε
Φιλιά πολλά
Τα λέμεεεεεεεεε