2.7.11

Δεν πουλάμε ρε....

Οχι δεν το πουλάω!Σας είπα ότι γαμιούνται; Τι;;; Πώς μιλάω έτσι;;; Πώς;;; Αλλοι δεν έχουν ούτε audi??? Ε στ α@@ια μου! Οχι δεν το πουλάω! Το μικρό μου ίσως το δώσω! Ισως! Αλλά αυτό θα μείνει εδώ, να λιώσει μαζί μου! Σας είπα ότι γαμιούνται και οι 300 ή το ξέχασα;;;;;

Τα νέα έχουν ως εξής:
Πήγα το ωραιότατο μαύρο αμαξάκι μου στη μάντρα, για να πάρω αυτό το Audi που είδατε στο προηγούμενο ποστάκι. Οχι... δεν είναι αυτό το δικό μου, αλλά δεν απέχει και πολύ! Μιλάμε για ένα Rav 4 ίδιο μοντέλο αλλά full extra με δερμάτινο σαλόνι, φημέ τζάμια, ηλιοροφή και φυσικά ένα μαύρο σαρίκι στον καθρέφτη σαν γνήσιο 4X4 κρητικού! Χα χα χα χα χα χα Πρόσφατα του είχα κάνει και το μεγάλο service +μπαταρία αμορτισέρ λάστιχα! Οσο ήμουν στη μάντρα και διάλεγα το νέο μου αμάξι, για να γλιτώσω το 1000ρικο στα τέλη ο πωλητής συμφωνούσε σε όλα και μου τα λεγε αλλιώς! Οταν όμως μου τηλ την επόμενη μέρα άλλαξε το βιολί:
- Ηταν να έρθετε σήμερα να κάνουμε τη μεταβίβαση
-Ναι αλλά ακόμα το σκέφτομαι και με προβληματίζει το audi
-Μα γιατί; Μια χαρά αμάξι είναι 1800 turbo, αυτόματο, μεγάλο οικογενειακό!Γλιτώνετε και τα τέλη!
-Ναι σ αυτό δεν έχετε άδικο, αλλά να, είναι αμαξάρα και το λυπάμαι!
-Μα ελάτε τώρα, αφού το χετε ψιλοπαρατημένο!Τι παραπάνω έχει απ το Audi;
-Κυβικά, άλογα, χρώμα, δερμάτινο σαλόνι....
-Ναι αλλά θα πληρώσετε πολλά!
-Ναι αλλά δεν μου δίνεις όσα ζητάω!
-Με 5000 είστε ευχαριστημένη;
-Οχι φυσικά, το αμάξι είναι χαρτί! Δεν το σκοτώνω 5000 για να πάρω το Audi.
-Αφού το πήγατε για έλεγχο και σας είπαν ότι και το Audi είναι σε πολύ καλή κατάσταση!
-Ναι, αλλά για να το κυκλοφορήσω εγώ έξω, πρέπει να το πάω σε φαναρτζή, να του φτιάξω κάτι χτυπηματάκια που έχει και να του αλλάξω λάστιχα!
-Γιατί, τι έχει το αμάξι! Το δικό σας δλδ είναι καλύτερο; Φέρε μου έναν μηχανικό να μου το πει!
-Μην την ψάχνεις φίλε, πήγα στην Karenta και μου είπαν μακριά από αυτόματο!
-Ποιός; Πες μου τ όνομά του!
- Εχει σημασία; Αν πάθει κάτι το σασμάν, θα πληρώσω ή δε θα πληρώσω το λιγότερο 2000 ζημιά;
-Εεεε.....
-Τι εεε άνθρωπε μου; Θα πάω να γλιτώσω τα τέλη, να χαρίσω το αμαξάκι μου, για να πληρώσω ζημιές στο δικό σου; Σου λέω πως το δικό μου είναι χαρτί! Θέλω περισσότερα, τα δίνεις;;;;
-Οχι, συγνώμη αλλά δεν γίνεται!
-Οκ κι εγώ θα το κρατήσω μέχρι να λιώσει! Τουλάχιστον θα ξέρω τι οδηγάω!
-Μα σε λίγα χρόνια δεν θα μπορείτε να το πουλήσετε!
-Δεν πειράζει, θα το κάνω σπιτάκι για pit bull
-Παρακαλώ;
-Τίποτα, κάτι δικά μου λέω!

Και μη νομίζετε ότι δεν πήγα κι αλλού! Πήγα! Οι μάντρες του Πειραιά, δεν αγοράζουν 2λιτρα! Οι μάντρες στη Συγγρου δεν αγοράζουν γενικώς! Και από τις μάντρες τις λ.Βουλιαγμένης περίπου εκεί, στο τάληρο αλλά δεν έχουν audi A4 quattro που θέλω! Οπότε, το αμάξι θα μείνει εδώ να το κοιτάζω! Χέστηκα!Ζημιά δεν θα μου βγάλει για τα επόμενα 5 χρόνια σίγουρα! Εδώ θα μαστε και θα τα λέμε! Βρε σπιτάκι για pit bull χίλιες φορές! θα το λιώσωωωωωω



Αφιερωμένο και το παρακάτω άσμα στην Αστροφεγγιά που είχε την ιδέα για το σημερινό ποστάκι! Την ιδέα είπα! Τα μπινελίκια ήταν δική μου παρέμβαση! Ε ναι... κλασσικό αγγελάκι με πολλά νεύρα! Γκρρρρρρρρρ
Αστεράκι μου σ ευχαριστώ για την ψυχολογική υποστήριξη! Σε τέτοιους δύσκολους καιρούς, που
λεφτά για ψυχανάλυση! :) Σμουατς



Καλό Σ/Κ παίδες!

25 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Φιλενάδα εσύ ξέρεις καλύτερα,αλλά να σου πω, χθες μου έβαλες ιδέα και πήγα το αμάξι μας στην έκθεση της ford για πούλημα, θα κάνω και ποστ ...χαχαχαχα
φιλιά......

monahikoslikos είπε...

Κι εγώ Αγγελική το ριξα στην έρευνα αγοράς για να μην πληρώσω το χαράτσι για το 2λιτρο, σκέφτηκα μέχρι και να του αλλάξω μηχανή αλλά...
θα πάμε έτσι κι όποιος και για όσο αντέξει.
Φιλιά.

Astrofegia είπε...

Χαχαχαχαχαχα καλά έκανες και το κράτησες!
ΈΤΣΙ...να δεις χαρά που θα κάνουν τα σκυλιά! :))))
Άμα κατέβω Αθήνα θα με πάρεις βόλτα με το τζιπ οκ? Θα τσοντάρω και τη βενζίνη βρε! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Σ΄ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση, είσαι πολύ γλυκιά ακόμα κι όταν κατεβάζεις καντήλια!
Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

D.Angel είπε...

Φούλη μου έριξες μπινελίκι
ή το γλύτωσαν;;;;;;
Αντε να δούμε!
Ελπίζω μόνο, να μην σε
πάρω στο λαιμό μου!
Φιλιά πολλά φιλενάδα

Λύκε μου μία απ τα ίδια!
Κι εγώ το έψαξα πολύ,
άσχετα που δεν έγραφα τπτ
αλλά δεν αξίζει να τα χαρίσουμε βρε...
Οχι έτσι! Γαμιούνται όλοι, στο πα;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά λύκεμ

Αστεράκι χα χα χα χα χα χα
Ο χαμένος τα παίρνει όλα βρε!
Για να μη σου πω, ότι τους παίρνει
και τους σηκώνει! Χα χα χα χα χα χα
Ελα εσύ Αθήνα και τα λέμε!
Σ ευχαριστώ πολύ για την ψυχοθεραπεία!
Να σαι καλά! Φιλιά πολλά

Κωστής Τζαγκαράκης είπε...

Τι τα θέλεις τα δίλιτρα τώρα..?
Για να ρίχνεις τα μπινελίκια σε δόσεις.. κάθε φορά που περνάς από μάντρα..?
Το 1500αράκι μια χαρά πάει και ανεβαίνει σ' όλες τις Μαδάρες στην Κρήτη.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Κωστής

ΛΕΩΝ είπε...

Μην ξεχνάς Αγγελική μου πως κάθε 3-4 μήνες οι νόμοι θα αλλάζουν προς το χειρότερο ένεκα μνημονίων.....! Οπότε μην είσαι σίγουρη πως αυτό που θα πάρεις θα σε συμφέρει!!!! Κράτα λοιπόν ότι έχεις και γουστάρεις και στο κάτω κάτω....ΜΗΝ πληρώσεις!
Τα φιλιά μου και καλό Σαββατοκύριακο!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εχω ένα σαραβαλάκι.. το κρατάω για συναισθηματικούς λόγους..

Στην επόμενη διαπραγμάτευση θα ήθελα να ήμουν κοντά σου ... μου αρέσουν τα μπινελίκια σου!

Φιλιά από την μουρλόγρια!

Ανώνυμος είπε...

Που'σαι. Μην ξεχάσεις να του βάλεις και αυτοκόλλητο τση Κρήτης εκτός από το "σαρίκι" του Κρητικού..
Μην τυχόν και δε σε καταλάβουν όλοι οι Κρητικοί γύρω σου, και κυρίως μην τυχόν και σε περάσουν για απλό άνθρωπο οι ΜΗ Κρητικοί..

Marouli είπε...

Και αναρωτιεμαι να μαθω οδηγηση και να εχω τετοιες σκεψεις και εγω ή οχι? :P

Κρατα το δεν αξιζει για 5000 να το δωσεις και ας μην ξερω και πολλα απο τουτου!

Μαρουλοφιλακια!

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Αγγελάκι μου έγραψες!!! :) Ειδικά με το τελευταίο για τα πιτ μπουλ ;)
Κράτα το, λιώσε το, νομίζω πως αυτή η ιστορία από μόνη της δείχνει πόσο πιο έξυπνα φέρεσαι!

D.Angel είπε...

Κωστή μου μάλλον δεν κατάλαβες
το ποστ! Αφού το χω, τι θες να το κάνω;
Να το χαρίσω; Χίλιες φορές να το βάλω
στο γκαράζ και να καταθέσω πινακίδες
απ το να το δώσω 5000!!!!
Αυτό είναι κλεψιά!
Και ποιός μου λέει εμένα
ότι το 1500αράκι δεν θα μου βγάλει
ζημιά;;;; Εεεε;;; Ενώ το Rav είναι
εγγύηση! Με κλειστά μάτια!
Φιλιά!

Λιονταράκι μου
αυτό σκέφτομαι να κάνω!
Το πολύ πολύ να μην πληρώσω
και να κυκλοφορώ με το μικρό!
Αλλά δεν θα το χαρίσω!
Καλό Σ/Κ Φιλιά

Γιαγιά μου καλά κάνεις!
Σε καταλαβαίνω!
Μπαααα.... δεν νομίζω να
υπάρξει επόμενη διαπραγμάτευση!
Αρκετά ώς εδώ μου κάνανε τα νεύρα
κορδέλες! Το μπινελίκι πάντως
το χω για πλάκα! Χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ γιαγιά μου
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Ανώνυμε καλησπέρα!
Το σχόλιο σου μου βγάζει
αρνητικά vibes ή είναι η ιδέα μου;
Η Κρήτη πάντα διαφορά
έχει από τσ άλλους τόπους
γιατί έχει γάργαρα νερά
και κουζουλούς ανθρώπους!

Σε κάλυψα;
Αν όχι εδώ είμαι, περιμένω!
Φιλιά πολλά

Μαρουλάκι μου
το δίπλωμα να το βγάλεις όπως και να χει! Χρειάζεται! Κατά τα άλλα, χέσε μέσα!Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Ευρυνόμη μου
δεν ξέρω...
νομίζω πως δεν έχω κι επιλογή!
Σ ευχαριστώ για το κολακευτικό
σχόλιο! Φιλιά πολλά

efi είπε...

Α δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα. Μόνο ποδήλατο παίρνω για όλες τις δουλειές. Φαντάζομαι την αγανάκτηση σου όμως. Καλή τύχη

homemade είπε...

μια χαρά είναι το τζιπ....γιατί να το χαρούν οι μαντράδες..βρε ουστττ...εκει μαζί σου και μια χαρά......το μικρό τόχεις...?εκείνι το γκάμπριο....χχχχ...νασαι καλα καλές βόλτες και εκδρομές....

και πως λένε..έχω και τζιπ πάμε μια βόλτα...χαχαχανασαι καλά

THE LONELY SKIPPER είπε...

απεφασησα να εκτρεφω γαιδουρακια μηπως θελεις να δοσεις καπαρο εκτος της μεταφορας δεν εχει ασφαλεια ουτε τελη να πληρωνεις,μπορεις να πηγαινεις για οικονομα στην παραλια βαζοντας τα παιδακια για βολτα,εαν θελεις θηλικο θα εξασφαλισεις γαλα για κρεμα λιφτινγκ ,κλπ στειλε σινιαλο ο γειτονας

gnostosagnostos είπε...

επειδη εχω χασει επεισοδια...δεν πιστευω να εβγαλες στο σφυρι το mx!!!

D.Angel είπε...

Εφη μου καλό και το ποδήλατο!
Μια χαρά το βρίσκω! Γιατί
διαφορετικά απ ότι κατάλαβα
είναι πολύ δύσκολο να δώσεις
ότι με κόπο έχεις αποκτήσει!
Φιλιά πολλά

Παναγιώτη μου το χω
κι αυτό! Βέβαια παίζει να το δώσω
γιατί πια δεν με βολεύει, αλλά το
καημένο δεν έχει έξοδα και το
λυπάμαι κι αυτό! Τες πα!
Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά

Γείτονα νομίζω πως
είναι κι επιδοτούμενα!
Αυτό το ξέχασες! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαα

Γνωστέ μου το σκέφτομαι!
Δεν ξέρω ρε γμτ και τα δύο μ αρέσουν
για διαφορετικούς λόγους το καθένα!
Το σκέφτομαι όμως!
Φιλιά πολλά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Άσχημο πράγμα να πουλάς σαν αναγκαστική επιλογή. Πολύ ευχάριστο που δεν πουλάς τελικά.
Την γλίτωσε και το RAV...
5000, έτσι κι αλλιώς, δε λέει.....
Καλημέρα

D.Angel είπε...

Σάτυρε το ίδιο είπα κι εγώ
ρε γμτ! Αστα!
Καλή Κυριακή Φιλιά

NOSTOS είπε...

Κατα το δεν πληρωνω..δεν πληρωνω ετσι κι εσυ μην πουλας..μην πουλας αν δεν αξιζει τελικα.Πιο καλα καντο καναπεδατο σπιτακι για τα σκυλακια σου μιας και τους λειπει ο καναπες παρα να το δωσεις τσαμπα..Οσο για τα μπινελικια φιλαρακι μια χαρα σε βρισκω και λιγα τους ριχνεις..Καλο βραδακι σε ολους σας..και φιλια στις μουριτσες σας.

Bitch είπε...

Αγγελάκι,
Στην ίδια κατάσταση κι γώ
Έχω βάλει το Jeep BMW X3 σε αγγελία για πώληση…
Καλά, θα δούμε…
Φιλιά

D.Angel είπε...

Φιλαράκι μου καλό
σ ευχαριστώ που συμπάσχεις!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλους σας

Bitch μου
ωχ.... δεν θέλω
να σε απογοητεύσω αλλά
δεν κινείται τίποτα
στην αγορά! Καλύτερα
για κάνα δυο χρόνια ξέρω γω
να καταθέσουμε πινακίδες!
Φιλιά πολλά

KANTHAR0S είπε...

Θα το κάνω σπιτάκι για πιτ-μπουλ. ΛΟΛ.

SpIrToKoYto είπε...

πες του να πάρει τις 5000 του και να τις βάλει εκεί που ξέρει...
στη τράπεζα να παίρνει...τόκους...λολ

D.Angel είπε...

Ε ναι βρε
KANTHARΕ μου...
Ψυχούλα έχουν κι αυτά!
Χα χα χα χα χα
Καλωσόρισες
Φιλιά πολλά

Σπιρτοκουτάκι μου
και σιγά τους τόκους!
Τέλος πάντων!
Φιλιά πολλά τρελάρα