19.6.11

Strange Colour Blue

Σήμερα την τιμητική του έχει ένα καταπληκτικό τραγούδι από Madrugada! Το βιντεάκι επίσης καταπληκτικό, δημιουργία του Αερικού. Κι επειδή όλα είναι καταπληκτικά, έκανα και το blog μου blue.... Αξίζει η αλλαγή όταν συνοδεύεται από τέτοιες εικόνες και μελωδίες!


Blue
Strange colour blue
Sixteen tons on the moon
Blue
Strange colour blue
Coming back to you
Pushing through
Pouring rain
Nearly there
Nearly there
Oh blue

Blue
Strange colour blue
Sixteen tons on the moon
Hey little mister driver man
Keep your head up
We are nearly there
I am racing
Outside and below myself
Nearly forgot myself there
Nearly there
Yeah

Oh everybody's sleeping now
An industrial silence singing
And the rain will keep hammering down from over head
Now there's a blue, blue strange colour blue
Let me dream of me and you
Oh how the rain keeps hammering down
Pour

Oh running down the window
Like a vein on my arm
Oh running down the window
Like a vein on my arm
Yeah

This is how we do it
This is how we do it
This is how we do it
Nearly there

Oh blue
Strange colour, a colour blue
Yeah, a colour blue
Oh, blue blue blue yeah
Strange colour, colour blue
Yeah, a colour blue
Oh blue blue blue yeah
Strange colour, a colour blue
Oh a colour blue

Hey little mister driver man
Keep your head up
We are nearly there
Nearly there



Από το Αερικό το βίντεο,
από μένα η παρουσίαση,
από εσάς οι εντυπώσεις!
Να περνάτε όμορφα!
Σμουατςςςςςςςςςς

22 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Υπέροχο τραγούδι, πολύ όμορφη παρουσίαση...φανταστική η εμφάνιση του blog σου!!!!!
Είναι όλα καταπληκτικά!
Μπράβο, Αγγελάκι!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα! :)

P.S: Μπράβο και στο Αερικό για το όμορφο βίντεό του! ;)

Ερατώ είπε...

Από τα αγαπημένα μου τραγούδια!
Ωραίο το βιντεάκι ,αλλά ειδικά η διακόσμηση στο μπλογκ σου δεν παίζεται!
Φιλιά πολλά!

Bitch είπε...

Αγγελάκι,
I hope you are not feeling blue!!!
Very strong song from this group..
Interesting change on your blog!!!
My favorite color is BLUE (no doubt)…
Kisses and wish you a pleasant night…

AERIKO είπε...

Έτσι...!! Μπλέ και καλοκαίρι πάνε αγκαλίτσα..το προσοχη τζιζ πολυ μ αρεσε στο τελος του ιστολογίου...επιτηδες το εκανες..εε;

Ακου τζιζ..χαχαχα..εαν τα καταφερω να γινω η ιδια τζιζ τοτε εχω πετυχει μια απο τις πιο γαλαζιες επιθυμιες μου.

Καλημερουδια και ομορφη νεα εβδομαδα..!! Πολλά Φιλια σου αφήνω.:))

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Μπράβο πολύ ωραία επιλογή και σου συνιστώ να κρατήσεις αυτό το μπλε του ΟΝΕΙΡΟΥ στο μπλογκ σου, άλλωστε το μόνο που μας έμεινε είναι το όνειρο.
Τα δικά μου όνειρα τα έχει στοιχειώσει από καιρό η Μπελούτσι .... (το γνωστό ηλίθιο σεξοχιούμορ μου)

Vangel Greko είπε...

Εξαιρετικό το τραγούδι..

το ιστολόγιο σε απόχρωση του μπλε

η παρουσίαση του βίντεο από σένα..

τα σέβη μου!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα αρκετο καιρο να περασω αλλα επανορθωνω σημερα αφηνοντας ευχες για καλη εβδομαδα.Αργησα λογω εξετασεων αλλα δεν ξεχνω τους φιλους.
Να εισαι παντα καλα.
Μεγεια οι αλλαγες.Το κομματι υπεροχο.

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Όλα καλά. Και το τραγουδάκι, και το βιντεάκι, και οι αλλαγές του μπλογκ!
Καλησπέρες

zoyzoy είπε...

Υπέροχο τραγούδι,καταπληκτικό το βίντεο και το νέο λούκ άπαιχτο λέμε!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Καλή εβδομάδα να χουμε
Φιλιά πολλά

Υ.γ Συγνώμη που δεν απαντάω στον
καθένα ξεχωριστά! Εχω πολύ δουλειά
αυτές τις μέρες. Ούτε αναρτήσεις κάνω,
ούτε τπτ. Και πάλι ευχαριστώ!
Πολλά φιλιά σε όλους

D.Angel είπε...

Υ.γ Κρίση κρίση αλλά για ταττοο
λεφτά έχουνε! Πώς γίνεται αυτό ρε γμτ;

bear είπε...

Καλησπερούδια Αγγελάκι μου!!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Φιλιά Αγγελική μου!
Ψηφίζω το νέο look!Πολύ ωραίο!

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας
για την επίσκεψη και τα σχόλια
Φιλιά πολλά

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Το έχω ακούσει!!!
είναι σούπερ!!!!!
:***********************
να είσαι καλά θέλω!!!

D.Angel είπε...

Είμαι καλά γλυκό
μου Dreameraki
Μόλις διάβασα και τα δικά σου νέα!
Ισπανία ε;;;;;;;; Γκρρρρρρρρρ
Χα χα χα χα Φιλιά πολλάααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ομορφο δεν μπορώ να πω
το μπλου σου φέρνει ζάλη
ξένα μας βάζεις αρκετά
κανένα πεντοζάλι;;;

καλή βραδιά..

D.Angel είπε...

Η επιθυμία σας διαταγή!
Στο επόμενο!
Υπόσχεση!
Φιλιά πολλά σύντεκνε

SpIrToKoYto είπε...

ένα bloue dream λέμε...
πολύ μου αρέσει...
φιλιά πολλά σε όλους σας...-:))

SpIrToKoYto είπε...

πώς το γραψα έτσι η άχρηστη το blue...???
το τσάκισα λέμε...

Velvet είπε...

Δυναμικο ειναι δεν το ειχα ακουσει
Να βαζεις πιο συχνα οτι ακους
Η μουσικη μας ενωνει περισσοτερο
απο τις λεξεις

Οπως κι αυτες οι μυστηριωδεις blue αχτιδες του φεγγαριου που αφησες να εισχωρησουν στο μαυρο της νυχτας
Μας δειχνουν τον δρομο στο απειρο της νυχτας
Εχεις γουστο αγγελακι
Φιλι στο μαγουλο
-

D.Angel είπε...

Σπιρτοκουτάκι χα χα χα χα χα
Δεν πειράζει, δικαιολογείσαι!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Velvet μου
Καλλιτέχνης θα πει
να μιλάς με σιωπή
και ν ακούνε οι άλλοι!
Πςςςςςςςςς τι έγραψα πάλι
η ρουφιάνα! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου