6.6.11

Περήφανοι κι αγανακτισμένοι

(φωτό: "Ο ήρωας")
Σάββατο 5:00μ.μ
Angel - Πάμε πλατεία σήμερα; Ηρωας- Βαριέμαι
Αngel
-Ελα ρε πάμεεεεε, είναι και το Athens Pride σήμερα! Ηρωας -Βαριέμαι
Αngel
-Καλά πάω να ετοιμαστώ!
Πήγαμε με το αμάξι μέχρι το μετρό και κάπου στις σκάλες πριν την είσοδο, άφαντος ο ήρωας! Μα που στο διάολο πήγε πάλι! Κάποια στιγμή τον πήρα χαμπάρι να τρέχει πίσω από κάτι καλογυμνασμένα οπίσθια! Angel - Tι θα γίνει ρε συ; Κάθε φορά που θα βλέπεις τον κώλο της Λάρα Κροφτ θα σε ψάχνω; Ηρωας - Δεν μπορείς να πεις... μετράει πολύ! Αngel - Ναι αλλά χαλάρωσε λίγο, γιατί την προηγούμενη φορά που το κανες αυτό, χαθήκαμε! (Ηταν μέσα στο φαράγγι της Σαμαριάς όπου είδε πάλι κάτι καλογυμνασμένα οπίσθια μέσα σ ένα σορτσάκι παραλλαγής και τον έχασα! Πέρασε το φαράγγι μέσα σε 4 ώρες. Κινητά δεν έπιαναν και μέχρι να τον βρω, έκανα ένα σάλτο μορτάλε και με μαζεύανε οι τουρίστες!) Ηρωας - Ναι αλλά δεν είμαστε στο φαράγγι της Σαμαριάς τώρα! Αngel -Ναι αλλά εσύ μέχρι πριν λίγο βαριόσουν να κουνηθείς! Γκρρρρρ



Ηρωας -Εσύ φταις για όλα! Angel - Μπαρδόν;
Ηρωας - Εγώ ήμουν ήσυχος πριν σε γνωρίσω, ούτε από Athens Pride ήξερα, ούτε από tattoo, ούτε απ όλα όσα με τρέχεις κατά καιρούς. Μ εσένα τη μουρλή που έμπλεξα, τι περίμενα; Angel -Βρε κάνε μας τη χάρη τώρα, που θα μου πεις ότι σε παρέσυρα... Ηρωας -Εσύυυυυ... εσύυυυ φταις... εγώ ήμουν στον ίσιο δρόμο και κοίτα πως μ έκανες! Κοίτα! Αngel - Τι λες μαρή θεούσα;;; Αντί να πεις ευχαριστώ που όλα αυτά υποβόσκαν και στα βγαλα στην επιφάνεια, διαμαρτύρεσαι κιόλας; Αντε προχώρα μη γίνουμε θέαμα πάλι!


Η φωτό είναι από κάποιους που αντιδρούσαν με την συγκεκριμένη εκδήλωση! Για ευνόητους λόγους δεν φωτογράφησα πρόσωπα!
Την άποψη μου για το Athens pride μπορείτε να διαβάσετε στην περιγραφή του βίντεο. Μετά απ την παρέλαση, πήγαμε και στο σύνταγμα. Το ίδιο και την Κυριακή. Μόνο που την Κυριακή εκτός απ τη διαμαρτυρία, το πρόγραμμα είχε και κεμπάπ στο Μοναστηράκι. Η αγανάκτηση μας άνοιξε την όρεξη :)



Υ.γ Εγραψα όσα ειπώθηκαν, με καλή πρόθεση και χιουμοριστική διάθεση! Δεν προσβάλω και δεν θίγω κανέναν. Αν και μετά απ αυτό, κάποιοι την είδατε στραβά... ...παρακαλώ να ισιώσετε! Kisses

13 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Έχεις διαβάσει το "Περηφάνεια και προκατάληψη"? Άσχετο αλλά αυτό μου θύμισε ο τίτλος σου...

Μια ερώτηση θα ήθελα επίσης να σου κάνω...επειδή δεν κατάλαβα καλά... Το Athens Pride έγινε περίπου την ίδια ώρα με τη συγκέντρωση των αγανακτισμένων?

Astrofegia είπε...

Ουπς...τι αγένεια: Ξέχασα να σε χαιρετήσω!
Καλή εβδομάδα Αγγελάκι μου, πολλά φιλιά! :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε φιλενάδα αν ήμουν θα ερχόμουν μαζί σας ,τες πα....
Πάρε ρε του ήρωα ένα GPS,ακούς εκεί τον έβαλες στο στραβό δρόμο!!
φιλιά πολλά....

Iανος είπε...

Εγω αυτο που ειδα,καταλαβα και πλεον ξερω ειναι οτι:
ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!! χεχεχε!!!
Σμουατςςςςςςς τεράστιο ;)

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλή εβδομάδα....

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου ο τίτλος είναι
ένας συνδυασμός των τίτλων των 2 βίντεο
(Αγανακτισμένοι και pride). Δεν το σκέφτηκα και πολύ!Η παρέλαση του Pride ξεκίνησε περίπου στις 6 απ την πλατεία Κλαυθμώνος και πέρασε μπροστά απ τη Βουλή για να επιστρέψει στην ίδια πλατεία! Οπότε συνέπεσε μαζί!Καλή εβδομάδα κι από μένα γλυκιά μου.Φιλιά πολλά

Φούλη μου να του πάρω
αυτό με τους 10 μικρούς Μήτσους;;;
Χα χα χα χα χα χα χα Καλησπέρεςςςςς
Καλή εβδομάδα! Πολλά φιλιά!

Ιανέ μου σουτ εσύ!
Χα χα χα χα χα χα
Αμέσωςςςςς...μη χάσεις ευκαιρία!
Χα χα χα χα χα χα χα
Πολλά φιλιά
Καλή εβδομάδα

Φάνη μου σ ευχαριστώ, επίσης
Να σαι καλά. Φιλιά πολλάααα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Σόδομα και Γόμμορα"........!!!
Χαχαχαχα!
Πλάκα κάνω εννοείται!
Σπέρες

Dark13Sun είπε...

καλησπέρεςςςςςςς!

Evie είπε...

Αχα χα χα, μια φορά ο Ήρωας έχει καλό γούστο! Πολλά φιλιά χοχο

SpIrToKoYto είπε...

άστον χρυσάφι μου να χαζεύει τον ήρωα...καλύτερα να τον ψάχνεις στο φαράγγι της Σαμαριάς παρά να τον χαρείς σημαιοφόρο και με λάβαρα στο pride...
φιλιάααααααααα...-:))

D.Angel είπε...

Σάτυρε χα χα χα χα χα
χα χα χα χα χα χα
Φιλιά βρε!

Dark13Sun
Καλησπέρες κι από μένα
Φιλιά

Evie μου
Ohhh yes
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σπιρτοκουτάκι μου
είπα εγώ πως δεν τον αφήνω;
Απλά βαριέμαι να τον ψάχνω μετά!
Φιλιά πολλάααααα

Δραπέτης είπε...

Μα τι σόι ήρωας είναι αυτός;;; Να τον βγάζεις πιο συχνά έξω! :))

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Καλάααααα
Φιλιά πολλά Δραπέτη
Καλό Σ/Κ