3.6.11

Είμαι ρομαντικός βρε αγγελάκι...

11:00π.μ χτυπάει το κουδούνι και πετάγομαι σαν ελατήριο απ τ όμορφο κρεβατάκι μου! Πάλι με πήρε ο ύπνος και δεν άκουσα το τηλ, σκέφτηκα! Τρέχω ν ανοίξω με τις καταπληκτικές πυτζάμες και το μαλλί κάγκελο απ τον ύπνο και τι να δω.... fuck....

Πίσω από έναν κουβά espresso freddo, βρισκόταν ο προσωπικός μου ντελιβεράς μ ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά! Τι σκατά έγινε και με κερνάνε καφέ στο σπίτι σκέφτηκα...
-Καλημέρα Αγγελική -Ωχ... Τι ώρα είναι;;;;
-11 Τι κάνεις; -Οπως βλέπεις (πρόβα για τις απόκριες), κοιμάμαι γκρρρρ Καλά, γιατί ήρθες εδώ; Αφού καφέ μου φέρνεις στο μαγαζί!
-Ναι αλλά πήγα και δεν είχες κατέβει ακόμα και είπα να σε δω, να σου μιλήσω!
-Ωχ... δεν μ αρέσει αυτό! Εγινε κάτι;
-Ερωτεύτηκα! -Καλά βρε μαλάκα κι ήρθες και με ξύπνησες για να μου πεις αυτό;
-Ελα βρε Αγγελικούλα, πως κάνεις έτσι;
-Τι έλα βρε Αγγελικούλα βρε γελοίε τύπε; Κοιμάμαι σου λέω! Κάτσε να πιω μια τζούρα ν ανοίξει το μάτι!
-Σ εμένα μιλάς έτσι; Που σου φέρνω καφέ, φαγητό και τσιγάρα όποτε θες;
-Λέγε ότι θες, τώρα που κοιμάμαι, αλλά μόλις ξυπνήσω θύμισε μου να σε βρίσω.
-Λοιπόν, πήγαινα μια παραγγελία και είδα στη στάση ένα μωρόοοοο... ένα μωρόοοοο
-Ενα μωρό, το καταλάβαμε, πάμε παρακάτω!
-Και της είπα, τι κάνεις εσύ εδώ τέτοια ώρα; Τ αστέρια βγαίνουν το βράδυ!
-Αυτές τις μαλακίες λέει η σημερινή νεολαία; Γι αυτό δε σταυρώνεις γκόμενα;
-Σκάσε να σου πω!
-Καλά σκάω!
-Ρε συ... είναι πολύ αστέρι το κοριτσάκι! Μιλήσαμε κάμποσο και κάποια στιγμή μου είπε ότι της άρεσε η μπλούζα μου! Της είπα να περιμένει λίγο να πάω να τη βγάλω να της τη δώσω, αλλά μέχρι να γυρίσω, είχε φύγει! Μάλλον είχε έρθει το λεωφορείο! Δεν την πρόλαβα!
-Η μάλλον ήθελε να γλυτώσει! :Ρ
-Αμάν μωρή, ακόμα και κοιμισμένη, τη μαλακία θα την πεις, δεν μπορείς!


-Εγώ λέω μαλακίες ρε; Πλάκα κάνεις; Με ξύπνησες για να μου πεις αυτά; Και τι είμαι εγώ ρε;;; Ο Ασκητής;;;
-Ελα βρε φιλενάδα.... ήρθα να στο πω για να με βοηθήσεις!
-Συγνώμη, δεν είναι η ειδικότητά μου!
-Σκάσε και άκου! Τη λένε Μαρία!
-Τι πρωτότυπο!!!! Εντυπωσιάζομαι!
-Σκάσε είπα!
-Βρε τι τραβάω η γυναίκα πρωινιάτικα!
-Μεσημέρι είναι! Ακου! Θέλω να τη βρεις και να της μιλήσεις!
-(Εκείνη τη στιγμή μου εκτοξεύεται ο καφές απ το στόμα) Αααα... δεν θες τον Ασκητή εσύ! Το χρυσό κουφέτο θες!
-Θα σοβαρευτείς; Εννοώ πως είναι πελάτισσα σου και σίγουρα την ξέρεις! Θέλω να μάθω λεπτομέρειες!
-Τι να της πω ρε βλήμα; Γιατί έφυγες Μαράκι και άφησες το παλικάρι μας με την μπλούζα στο χέρι;
-Καλά, κορόιδευε εσύ! Εγώ όμως ερωτεύτηκα! Είμαι ρομαντικός ο πούστης!
-Επειδή εγώ δεν είμαι, μπορείς να μου αδειάσεις τη γωνιά και να πας καμιά παραγγελία γιατί εκτός από γκόμενα σε βλέπω να ψάχνεις και για δουλειά; Αντε παλικάρι μου!
-Καλά, πάω... αλλά θα μου πεις εεεε;;;;
-Καλά θα σου πω! Αντε δίνε του!
-Γεια σου αγγελάκι :Ρ
-Γεια σας, γεια σας, είμαι η τρελή της γειτονιάς σας!
-Ε καλα... σιγά το νέο!
-Βρε σάλτα "μπιπ" πρωί πρωί να κάνω και καμιά δουλειά!

Μπορεί η ιστορία να ναι άκρως γελοία, είναι όμως αληθινή και συνέβη σήμερα το πρωί! Απ ότι έμαθα τα ίδια είπε και στην πωλήτρια, πριν έρθει σπίτι μου, αλλά και στο αφεντικό του, μόλις γύρισε στο cafe που δουλεύει (ακόμα) Οπότε το μεσημέρι που ήθελα τον δεύτερο καφέ τηλ στο μαγαζί τους:
-Cafe τάδε, παρακαλώ! -Κοπελιά, λάθος όνομα έχετε βγάλει στο μαγαζί σας! Από αύριο να το λέτε cafe "το ρομάντζο" -Τα μαθες κι εσύ; Χα χα χα χα χα χα

Αυτά τα νέα μου! Καλό Σ/Κ είπα;
Σμουατςςςςςςς στα μούτρα σας!

Υ.γ Αυτή τη μορφή στη δεύτερη φωτό την εκτύπωσα σε μπλουζάκι! Καλά δεν έκανα;

Πάμε μπούμπη

19 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Ο Έρωτας καμιά φορά μας κάνει να ξεφεύγουμε...μην τον ξεσυνερίζεσαι.
Τεσπά...το "ρονατικός" στον τίτλο να φανταστώ πως σημαίνει κανονικά "ρομαντικός"?
Φιλάκια πολλά, Αγγελάκι μου, καλό Σ/Κ! :)

Ερατώ είπε...

Ωραίο επεισόδιο!
Τουλάχιστον ξύπνησες πρωτότυπα!
Αν σε άφηνε να πιείς πρώτα τον καφέ σου πιστεύω θα είχε καλύτερα αποτελέσματα!
Φιλιά!
Καλό Σ/Κ!

Υ.Γ. Το "πάμε Μπούμπη" δεν δουλεύει σε μένα τουλάχιστον....

Dark13Sun είπε...

χαχα ο έρωτας ώρα δε κοιτά!
νέο ρητό!

μαααααακια

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε σύ άλλοι δεν έχουν ούτε μια δουλειά και εσύ έχεις τρεις; μια από αυτές της προξενήτρας!!
και μετά σου λέει κρίση..
Καλημέρα.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα βρε κι εσυ, γιατι εισαι τόσο κατά του έρωτα...η μηπως εισαι δεόντως υπερ του ύπνου;
χα χα χα χαααααααααααααααααα

cloudsinthemirror είπε...

Αχ παιδιά μου...πώς σας έκαναν έτσι!
:)))

zoyzoy είπε...

Ε!!κάνε κάτι για το παιδί βρε Αγγελάκι κρίμα είναι να ταλαιπωρήται σου έφερε και καφέ να μην γκρινιάζεις:))


Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Βασικά όπως τα λες είναι.
Στην ουσία όμως...δίκιο έχει το παλικάρι..! Ααχαχα!!
Έχεις βράδια να κοιμάσαι....!!
Καλό Σα/Κο!

Υγ: Σβήσε τελείως κι αυτό το διαγραμμένο σε παρακαλώ, που μπαίνω με όποιον λογαριασμό να ναι, το ούφο!!! (της γυναίκας μου!)

Lilith είπε...

Μα κι' αυτός ο χριστιανός, σε σένα βρήκε να εξομολογηθεί τον έρωτά του για το Μαράκι; Στον τοίχο να το έλεγε καλύτερη ανταπόκριση θα είχε! :)))
Είσαι άδικη πάντως με το παιδί...
Να της μιλήσεις της κοπέλας.
Μην είσαι κακιασμένο!
Και η ατάκα του ήταν γλυκιά... :)
Εννοείται ότι καλά έκανες που τύπωσες τη φάτσα σε μπλουζάκι!
Να τυπώσει και στο πίσω μέρος:
Ι ΜΕΑΝ ΙΤ!
Χαχαχαχαχαχααα!!!

Φιλιά πολλά!!!

Marianna είπε...

χαχαχα από τις καλύτερες συζητήσεις που έχω διαβάσει!
χαχαχα έλεος! /να χαζοοοοοοό!
Μουτς τρελαμένο!

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου μπα...
φευγάτο είναι από μόνο
του το παλικάρι! Θα κανα
εγώ παρέα μαζί του, αν ήταν
στα καλά του;Χα χα χα χα
ευχαριστώ για τη διόρθωση!
Απ τη βιασύνη μου, κάνω μαλακίες
καμιά φορά! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ερατώ μου μπαααα...
τα ίδια αποτελέσματα θα χε!
Χα χα χα χα χα χα
Πάντως ήταν ευχάριστο ξύπνημα!
Δεν μπορώ να πω! Ακόμα γελάω!
Φιλιά πολλά

Υ.γ Αν και δεν χάνεις τπτ
για ξαναδοκίμασε το πάμε μπούμπη!

Dark13Sun χα χα χα χα χα
Σωστόςςςςςςςς
Φιλιά πολλά

Φούλη μου είδες;
Δεν θα πρεπε να μιλάω καθόλου!
Χα χα χα χα χα
Εγώ κι η Βασιλειάδου ένα πράμα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Ρίκη μου ποιός δεν είμαι κατά
αλλά εγώ τι φταίω;;;;
Α, για τον ύπνο δεν το
συζητώ! Αγαπάω ύπνο!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

cloudsinthemirror
πώς μας έκαναν δλδ;;;
Φιλιά πολλάααααα

Ζουζου μου τι να κάνω δλδ;;;;
Να ψάξω να βρω κάποια Μαρία
με μια ροζ μπλούζα;;;;
Αφού δεν την ξέρω λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Σάτυρε την επόμενη
φορά που θα ερωτευτεί θα στον στείλω!
Που θα μου πεις ότι έχει δίκιο!
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Λιλιθάκι μου
έχω πολλά κοινά με τον τοίχο!
Χα χα χα χα χα χα χα
Που να την βρω καλέ να της μιλήσω;
Να ψάξω να βρω μία Μαρία σ όλη
την περιοχή;;;; Καλά αυτό είναι
πυροβολημένο... εσύ;;;
Τς τς τς
Λες να το κάνω αυτό με το μπλουζάκι;;;
Χα χα χα χα χα χα
Η αλήθεια είναι ότι έφτιαξα ένα άλλο
που στη μία πλευρά γράφει: Δεν την παλεύω άλλο! I mean it 2
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Μαριάννα μου
που χάθηκες εσύ;;;;
Ακόμα βαριέσαι;;;;;
Α μαρή, πέρασε ένας χρόνος
ώρα για διακοπές! :Ρ :Ρ :Ρ
Σμουατςςςςςςςςςς τρελάρα!

Miss Pink είπε...

το ότι μετά την ατάκα με τ'αστέρια που τις είπε έκατσε και συνέχισε την κουβέντα μαζί του σημαίνει οτι ταιριάζουν... χαχαχα
βοήθα λοιπόν :ΡΡΡΡΡ

D.Angel είπε...

:Ρ :Ρ :Ρ
Χα χα χα χα
φιλιά γλυκό μου Pink

Lilith είπε...

Ναι! Δεν κάνω πλάκα.
Θα είναι φοβερό αυτό σε μπλουζάκι και σου ταιριάζει πολύ! :)

D.Angel είπε...

Ευτυχώς που δεν κάνεις πλάκα
γιατί όπως ξέρεις:
Δεν σηκώνω αστεία!
Χα χα χα χα χα χα χα
Καλημέραααααααααα

bear είπε...

Τώρα με άφησες μαλάκα. χαχαχα

Είσαι από τα ποιο γλυκά πλάσματα στον κόσμο.
Αν στο βίντεο δεν είχες τραβήξει και τον πρώην μου θα ταν ακόμα καλύτερο. χαχαχα
Πλάκα κάνω.

Πολλά πολλά φιλάκια σμουατς

D.Angel είπε...

:) :)
Βιάστηκες να σχολιάσεις!!!!
Θα σε περιμένω και στο επόμενο ποστάκι
;) Σμουατςςςςςςςςςςς

Vangel Greko είπε...

Χαχαχαχα
χαχαχαχα
χαχαχαχα
χαχαχαχα
χαχαχαχα
χαχαχαχα

Δεν υπάρχει!!

Γιατί να μην το έχουμε σε οπτικακουστικό αυτό;

Απίστευτο!!

Τα σέβη μου!!

D.Angel είπε...

Καλώς τον κι ας άργησε!
Χα χα χα χα χα χα χα
Κι εγώ αναρωτιέμαι πολλές φορές!
Είμαστε για βίντεο! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα