30.6.11

29-6-2011

Σήμερα ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο! Αύριο το ξεπούλημα μας;;;;;


Το προηγούμενο Σάββατο η ΔΕΗ (που μόνο αυτή θα κάνει διακοπές φέτος το καλοκαίρι) κατέβασε τον διακόπτη στην περιοχή μας! Το διπλανό μαγαζί, κλαίει δύο pc εξαιτίας της τάσης! Το mini market κάτι παγωτά! Εγώ το λογαριασμό που πρέπει να πληρώσω! Ευτυχώς δεν είχαμε ζημιές! Ουφ... πέρασε κι αυτό!
Η αλήθεια είναι ότι κάτι η αλλαγή κουφωμάτων στο σπίτι, κάτι η αλλαγή ταμειακής στο μαγαζί, κάτι η ανανέωση της άδειας λειτουργίας που με παιδεύει απ τις απόκριες ( θυμάστε το χέρια ψηλά;) κάτι η δόση του δανείου, κάτι το service του αμαξιού! Πάνε τα λεφτάκια μας! Σε κρίση πανικού το αγγελάκι!

Μήπως έφταναν αυτά;;; Οχιιιιιιι Πήρα σβάρνα τους δρόμους να πάρω πίσω τα δανεικά που χα δώσει σε 3 φίλους μπας και πάρω ανάσα! Λεφτά δεν είδα, ανάσα δεν πήρα, έμεινα και στη μέση της Γλυφάδας από μπαταρία (λογικό, αφού είχα 1 χρόνο να μετακινήσω το αμάξι) και σταμάταγα τους περαστικούς να με βοηθήσουν μπας και πάρει μπρος το ρημάδι μου! Ολος ο κόσμος σε κατάθλιψη! Γάμα τα... δεν είναι αυτό το θέμα μας!
Βρέθηκε ένας χριστιανός να σταματήσει, έβγαλα καλώδια, σύνδεσα τις μπαταρίες μας γιατί ο τύπος δεν είχε ιδέα (του κανα και μάθημα) και γύρισα πίσω απελπισμένη και άφραγκη! Γαμώ την πουτάνα μου! Την επόμενη φορά που θα δω κάποιον να πνίγεται και να ζητάει χάρες.... μα το Θεό θα του δώσω μία να πιάσει πάτο! Καταλάβατε τίποτα ή τσάμπα γράφω τόση ώρα;

Κι εκεί που επέστρεφα απελπισμένη και άφραγκη, δεν προλαβαίνει να ανάψει το πράσινο στο φανάρι, να ο πίσω να κορνάρει.... Ανοίγω την πόρτα και κατεβαίνω κάτω δείχνοντας του την τρελή ατάκα που έγραφε η μπλούζα μου: "Δεν την παλέυω άλλο" Το βλέπεις; του λέω! Το βλέπεις; Μη μου κολλάς κι εσύ! Μόλις συνειδητοποίησα τι είχα κάνει και είδα την κόρη να φωνάζει: "Δεν υπάρχεις" πεθάναμε στα γέλια κι εγώ αλλά και ο πισινός μου! Οχι ο κώλος μου ρε... Ο από πίσω που κόρναρε λέω! Οχουυυυ

Και δεν μου φταναν αυτά... τσουπ... να σου και το μεσοπρόθεσμο!Τι εστί μεσοπρόθεσμο θα δείτε ΕΔΩ
και μακάρι να ήταν μόνο αυτό... Τες πα! Μαζί με το μεσοπρόθεσμο ενημερώθηκα και για τα Τέλη κυκλοφορίας και την έκτακτη εισφορά (δείτε ΕΔΩ) Καλούμαι να πληρώσω φέτος 930 ευρώ στους πούστηδες ( για το ένα αυτοκίνητο μόνο), συν το τεκμήριο που με πιάνει! Βάλε κι άλλα 1οοο ευρώ που θέλω ασφάλεια κάθε χρόνο! Αμέσως αμέσως 2000 ευρώ πάγια έξοδα χωρίς να κουνάω το αμάξι! Μόνο να το βλέπω! Σα δε γαμιέστε! Αυτά που πρέπει να πληρώσω σαν ελεύθερος επαγγελματίας ας μην τα αναφέρω!
Ούτε τα αναψυκτικά κ τα τρόφημα που πάνε στο 23%. Ούτε τα νέα τεκμήρια διαβίωσης! Πήγα κι εγώ σε μια μάντρα μαζί με τον ήρωα και το άφησα το 2λιτρο! Μη με ρωτήσεις αν θα σωθώ με 500 ευρώ παραπάνω στην τσέπη! Δεν ξέρω! Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν θα τους πληρώσω τους πούστηδες -μιλάμε για πολύ μπινελίκι σήμερα- Μεθαύριο φεύγει και το δικό μου αυτοκίνητο....

Το ξέρω ότι τα δύο είναι καλύτερα απ το ένα! Κλαψ Γκρρρρρρ...
Κόψε από δω, κόψε από κει, δεν μπορεί....
Θα τη βγάλουμε και φέτος! Του πούστη!

Υ.γ 1 Πάω στοίχημα πως τόσο μπινελίκι δεν έχω ρίξει σε καμία άλλη ανάρτηση!
Υ.γ 2 Πραγματικά λυπάμαι που δίνω όσο όσο τ αμαξάκια μου!
Y.γ 3 Πείτε καμιά καλή κουβέντα μπας και νιώσω καλύτερα!
Υ.γ 4 Γαμιέστε και οι 300

27 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Να πω ότι έχεις άδικο, όχι βέβαια!
Ειλικρινά δεν έχω κάτι άλλο "έξυπνο" να γράψω...Δεν βαριέσαι! (για να μην πω το άλλο "δεν γαμ...")
Και τώρα που ψηφίστηκε αυτό το ρημάδι το μεσοπρόθεσμο...τι κάνουμε?
Τι ρωτάω κι εγώ,βραδιάτικα...έλα ντε...!
Καλά μην μου δίνεις σημασία!
Καλορίζικο το νέο τουτού, Αγγελάκι!
Μπαααα δεν το σώζω με τίποτα, λέμε!

Φιλιά, γλυκιά μου!

Velvet είπε...

Ενα πραμα βρε παιδι μου
Εγω δεν μπορω
να αγανακτησω μαζι σου
Κι ας μην σε αναγνωριζω
με τα τοσα μπινελικια που ριχνεις
Θαθελα μονο να σε βλεπα
απο μια μερια

Καληνυχτα και ηρεμησε
Απο αυριο ερχονται τα χειροτερα

Μεγια και το τουτου
-

cloudsinthemirror είπε...

Για σιγά, παιδιά...Ποιός είπε ότι είμαστε όλοι για AUDI?

Στο χωριό σας ούτε τον ...καπουτσίνο δεν ήξεραν.

Συγγνώμη που τα λέω έτσι αλλά δεν κάνω δημόσιες σχέσεις.

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου δεν πειράζει!
Τι θα κάνουμε;
Θα περιμένουμε τα χειρότερα!
θα δούμε!Σ ευχαριστώ για το αμάξι!
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

Velvet μου χα χα χα χα
Με κανες και γέλασα!
Ακόμα κι όταν νευριάζω, είμαι
αξιολάτρευτη η ρουφιάνα! Χα χα χα χα
Ναι, τα χειρότερα έρχονται, δυστυχώς!
Φιλιά πολλά

Cloudsinthemirror
Εχεις δίκιο! Αλλά ξέρεις κάτι;
Χέστηκα τι κάνουν οι άλλοι...
Τα δούλεψα, τα δουλεύω
και θα τα δουλεύω! Δεν τα έκλεψα,
ούτε σου ζήτησα δανεικά! Επίσης γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα
και δεν μ αρέσει ο καπουτσίνο!
Ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται!
Και ναι, είμαι ψώνιο και μ αρέσουν
τα ακριβά και γρήγορα αυτοκίνητα!
Γούστο μου και καπέλο μου!
Και το συγκεκριμένο audi για μένα
είναι κατώτερο απ αυτά που είχα!
Οπως κατάλαβες, ούτε γω κάνω δημόσιες
σχέσεις! Φιλιά πολλά

Astrofegia είπε...

Κινδυνεύοντας να με διαολοστείλεις...θέλω να σε ρωτήσω, έκανες λάθος στην ημερομηνία που έχεις σαν τίτλο ή είσαι "μπροστά" από την εποχή μας?
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

(μπρρρρρ ξεπαγιάσαμε με το αστείο μου, εεεε?)

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα χα
Εκανα επεξεργασία
γιατί είδα κάτι
ορθογραφικά λάθη
και ξαναβγήκε μπροστά!

Υ.γ Κι εγώ που νόμιζα
ότι θα με χέσεις για το Audi

Χα χα χα χα χα

Φιλιά πολλά
Καλό βράδυ

Astrofegia είπε...

Εγώ καλέ? Να σου πω κουβέντα για το Audi? Για ποια με πέρασες?
Ξεχνώ επίσης, νομίζεις, το αεροβόλο?
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Καλή σου νύχτα, θεότρελο Αγγελάκι!!!

D.Angel είπε...

Κλαψ.... Ούτε αεροβόλο έχω πια!
Γιατί μου το θύμησες τώρα;;;;
Μου το πήρε ο άκαρδος!
Γκρρρρ..........
Καλό ξημέρωμα να χουμε
Φιλιά!

Marouli είπε...

Τι να πρωτοπω, σε μια παρομοια φαση ειμαστε και εμεις.. Μας εχουν ξετιναξει τους ελευθερους επαγγελματιες (τον μπαμπα μου λεω).. Ο λογιστης μας εχει απηυδηση με τοσες αλλαγες... Ετοιμασου και για αλλες εισφορες..

Καλοριζικο το τουτο, τετοιο εχουμε και εμεις και το λατρευω! Σε ασημι το εχουμε ;)

Μαρουλοφιλακια!

Osiris! είπε...

Κάποτε οι Έλληνες θα σκεφτούν μέχρι και τον Εύζωνα. Εκείνη την ημέρα, θα μπορούμε να πούμε πως τα σκεφτήκαμε όλα.

Με γεια και καλοτάξιδο.
Ο καπετάνιος κάνει το καράβι.
Αυτό για το... μάτι: ;)

http://www.youtube.com/watch?v=WA_xjBaXor0&feature=relmfu

* * *

Ερατώ είπε...

Ψυχραιμία και καλορίζικο!
Πραγματικά, πάντα και τώρα χειρότερα, αντιμετώπιζαν το αυτοκίνητο σαν είδος πολυτελείας που αν το έχεις , πρέπει να πληρώσεις εισφορά στο κράτος....

monahikoslikos είπε...

Μωρή τρελή
Μωρή μουρλή
Μωρή ξεμυαλισμένη
Που μου ‘ρθες τα χαράματα
Καψούρα φορτωμένη....
(αυτό μου ρθε διαβάζοντάς σε)
καλημέρα και κρίμα τ' αμαξάκι..

D.Angel είπε...

Μαρουλάκι μου το ξέρω
Γι αυτό είπα να προλάβω να σώσω ότι μπορώ!
Κι ο δικός μου λογιστής τα χει δει όλα αλλά τι να κάνουμε.... θα τον πιούμε όλοι μαζί! Ουπς και σήμερα πάλι βρίζω!
Φιλιά πολλά γλυκό μου

Πειρατή είδες το βλέμμα του;
Δεν σε καθηλώνει;;;;;
Απίστευτη φωτό, ακόμα κι αν ο
λόγος που έχει βουρκώσει είναι εντελώς άκυρος! Οσο για το βίντεο! Χμ...
Το συγκεκριμένο μάτι;) με χάλασε αλλά
σ ευχαριστώ πολύ! Οσο για τ αμάξι...
άμα έβλεπες τα δικά μου θα καταλάβαινες!
Τουλάχιστον να ταν το Quattro να το φχαριστηθώ!!!!!Κάτι προβλήματα που έχω, θα μου πεις! Είδες; Αυά έχω τι να κάνουμε τώρα! να δημιουργήσω άλλα για να μην τα σκέφτομαι;;;; Καλημέρες
Φιλιά πολλά

Ερατώ μου η αλήθεια είναι
πώς αν χρησιμοποιούσα ταξί για ένα
χρόνο, και δεν είχα αμάξι, θα χάλαγα
πολύ λιγότερα απ αυτά που ξοδεύω τώρα!
Αλλά όσο να ναι στεναχωριέμαι!
Γμτ Φιλιά πολλά Καλημέρα

Λύκε μου καλημέρα!
Αστα.... Κρίμα δε λες τίποτα!
Εσύ το χεις δει... γμτ....
Αλλά νταβατζιλίκι λεφτά
δεν θα πληρώσω και γι αυτό!
Φιλιά πολλά

AERIKO είπε...

To YΓ 4 Ολα τα Λεφτά...εμεις τους ψηφιζουμε όμως και τους 300...!! Εμεις τους ψηφίζουμε επαναλαμβάνω.!!

Καλημέρα Χαμόγελο και πολλα φιλια σου αφήνω. :))

zoyzoy είπε...

Τώρα όπως είσαι φορτσάτη φοβάμαι να σου πω μήπως έχεις κάνει λάθος το μήνα?
6ο δεν έχουμε ακόμα??

Μην με μπινελικώσεις όμως:))

Με γειά το τουτού και πιστεύω μ'αυτή τη διάθεση θα'μαστε όλοι κάθε μέρα!

Τα θαλασσινά μου!

Lilith είπε...

Εγώ δεν θα φοβηθώ καθόλου, zoyzoy.

ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΑΓΓΕΛΑΚΙΙΙ!!!

Χιχιχι! :ΡΡΡ

Έλα, εντάξει τώρα... μην ουρλιάζεις! Μα τι κάνεις εκεί!!!
Καλά, θα χτυπήσεις το Λιλιθάκι σου;
Ααααααα!!!! Heeeeelp!!!

Καλά κάνατε με το θέμα με τα αυτοκίνητα. Αν και... πολύ φοβάμαι ότι τώρα ο ήρωας θα κάνει να δει τιμόνι κανά χρόνο, αλλά τέλος πάντων... :)

Η φωτό του Εύζωνα είναι απίστευτη.
Έχει δίκιο ο πειρατής.
Αυτά τα παιδιά τα σκέφτηκε χθες κανένας;

Φιλιά!

D.Angel είπε...

Εχεις δίκιο Αερικό μου
αλλά νομίζεις ότι αν δεν
ήταν αυτοί και ήταν άλλοι
θ άλλαζε κάτι;
Εγώ γιατί νομίζω πως όχι;
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου απ τη φόρα που πήρα
έκανα λάθος! Χα χα χα χα χα
Γ@@ τα! Αστα να πάνε!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Λιλιθάκι μου
κανείς δεν τα σκέφτηκε
και κανείς δεν θα τα σκεφτεί ποτέ!
Οσο για τ άλλα.... εκμεταλλευτείτε
το τώρα που δεν έχω όρεξη!!!!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ψυχρά κι ωμά: Είναι εύκολο να διαχειριστείς, να κατανείμεις, να οριοθετείς κλπ, την φτώχεια των άλλων αν ο ίδιος δεν είσαι φτωχός...
Όπως είναι πολύ "εύκολο" να δώσεις συμβουλές για το πως πχ, να διαχειριστούν οι πεινασμένοι την πείνα τους, αν εσύ είσαι χορτάτος...
Δηλ. θα βάλει κάποιος την σωτηρία της χώρας και την ανακούφιση του κόσμου ΠΑΝΩ από τις προσωπικές και πολιτικές του φιλοδοξίες??? Εε όχι δα...! Εξαιρέσεις μπορεί να υπάρχουν αλλά...
Λέω το λοιπόν: Αν κάποιοι από τους βουλευτές ζούσαν πχ ΜΟΝΟ με 1000 ευρώ τον μήνα με οικογένεια, υποχρεώσεις, ή ήταν ελεύθεροι επαγγελματίες που τους κυνηγάνε τα νοίκια, οι επιταγές, η αναδουλειά, τα χρέη κλπ, και έπρεπε να ψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο τί θα ψήφιζαν? Θα το ψήφιζαν, ή θα έσπαγαν τον κώλο τους κάτω, να εξαντλήσουν όλες τις οικονομολογικές και όποιες άλλες λύσεις θα επέτρεπαν στην χώρα να γίνει πιο παραγωγική και βιώσιμη
χωρίς να χρειαστεί η αφαίμαξη?? Τί γίνεται πχ με αυτές τις περιβόητες κρατικές δαπάνες? Μειώθηκαν? Και πόσο? Πόσα ακριβώς και σε ποιούς χρωστάμε?? Θα μας πει κάποιος??
Κλπ κλπ κλπ
Καλό είναι το Audi, με γεια!
Στο υγ4 εξαιρώ τον Κουρουπλή, όχι μόνο γιατί αν και βουλευτής της κυβέρνησης, καταψήφισε το μεσοπρόθεσμο, αλλά για την γενικότερη στάση του, που αντιδρά σε ότι δεν θεωρεί δίκαιο κι ας είναι από το κόμμα του, μα κυρίως για το ότι δεν διαθέτει αυτή την πολιτική διγλωσσία, και παραπλανητικό και (σιχαμερό)ξύλινο
λόγο, (από τις φορές που τον έχω παρακολουθήσει τουλάχιστον)
(Αμάν σεντόνι.....)
Καλησπέρα

D.Angel είπε...

Σάτυρε μου
ωραιότατο το σεντόνι σου!
Συμφωνώ σε όλα μαζί σου!
ΣΕ ΟΛΑ Και ένα μεγάλο μπράβο στον μεγάλο ΚΟΥΡΟΥΠΛΗ κι από μένα! Το ότι διάλεξα αυτό το AUDI το οποίο και δεν θα πάρω τελικά δεν σημαίνει ότι έχω εξασφαλισμένο τον κώλο μου! ΟΧΙ
Ούτε ότι βολεύτηκα με έτοιμα λεφτά! Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, με έχουν σκίσει τα νέα μέτρα, η αναδουλειά και οι φόροι όπως αρκετούς! Ισως ανήκω στους λίγο πιο τυχερούς μιας και ακόμα έχω δουλειά! Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι
δεν με πονάει το γεγονός ότι αναγκάζομαι να πουλήσω δύο ακριβά αμάξια σε εξευτελιστική τιμή για να γλιτώσω ότι μπορώ με τους πούστηδες!
Ορίστε, έβρισα πάλι! Χα χα χα χα
Καλό σου βράδυ
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλορίζικο!!! θα με πας βόλτα η θα με αφήσεις να πάρω το λεωφορείο?
τες πα, ρε εγώ θέλω τον τσολιά με το δακρυσμένο βλέμμα !!!πω πω,και μη με πεις λυσσάρα.......
Φιλιααααααααα

D.Angel είπε...

Φούλη μου άκυρο τελικά το
Audi Xα χα χα χα χα χα
Φυσικά και θα σε πάω,
αν κι έχω συνηθίσει να οδηγώ
το τανκς! Χα χα χα χα χα χα
Ωραίος ο τσολιάς, άραγε τι να
σκέφτεται;;;; Φιλιά πολλά φιλενάδα!

the doll and the wheel είπε...

Τρέλα πέρα για

Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης, Σαβαίμ, Βοσπορινός
Μουσική: Κωνσταντίνος Μπέζος
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας


Τρελαίνεται κάθε ρωμιός για φρέσκα παξιμάδα
τρελαίνονται κι οι βουλευτές για γρονθοπατινάδα
ετρελαθήκαν υπουργοί απ' τις πολλές τις μάσες
τρελάθηκαν και τα λεφτά και φύγαν απ' τις κάσες

Τρελαίνεται η καθεμιά για ν' αποχτήσει φίλο
να της παίρνει τακτικά και να της δίνει ξύλο
τρελαίνομαι εις τα Μπαιν Μιξτ σαν πάω να κολυμπήσω
βλέπω την κόλαση μπροστά τον ʼδη από πίσω

Τρελάθηκαν οι μπέμπηδες και αμολάν μπαλόνια
τρελάθηκαν κι οι τράπεζες απ' τα πολλά κανόνια
τρελαίνομαι τρελαίνεσαι και όλα είναι τρέλλα
από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα

Λίγο πολύ είναι τρελοί οι Έλληνες
Θεέ μου να τους έδενες ποτέ να μην τους έλυνες
τους Έλληνες

Leviathan είπε...

to 4o isterografo ta leei ola...kalo ximeroma!

D.Angel είπε...

the doll and the wheel

Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Μουσική: Παναγιώτης Καπίρης

Έρωτας μαζί σου είδα τι θα πει
Θάλασσες κοντά σου ήπια να μεθύσω
Μες στα δυο σου χέρια έχω γεννηθεί
Μες στα δυο σου χέρια θέλω και να ζήσω

Εσύ με πληγώνεις εσύ με πονάς
Κι εγώ στα τυφλά σ’ αγαπάω
Στις φλέβες μου μέσα σαν αίμα κυλάς
Ελλάδα για σένα μιλάω

Ζήτω η τρέλα!

Leviathan
καλησπέρα!
Πολλά φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

D.Angel είπε...

Καλές διακοπές γλυκέ μου!
Να περάσεις όμορφα!
Φιλιά πολλά