19.5.11

Without Reason


Πόσο μ ενοχλεί όταν βλέπω άρθρα που αφορούν την κακοποίηση ζώων! Πόσο μισώ αυτόν τον άρρωστο κόσμο! Ερχονται στιγμές που δεν θέλω να μείνει ίχνος ανθρώπου πάνω σ αυτόν τον πλανήτη! Δεν μας αξίζει... Το ξέρω πως έχετε χίλια δυο προβλήματα όλοι! Το ξέρω... Ομως αυτό με πονάει και μ εξοργίζει. Εχω μεγάλο θυμό. Θυμό προς όλους, ακόμα κι εμένα! Γιατί δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

http://10me3.blogspot.com/2011/05/blog-post_4953.html


http://www.adespoto.gr

http://www.adespoto.gr2

http://www.adespoto.gr3

...και πόσα ακόμα.

Τι θλίψη Θεέ μου!

16 σχόλια:

cloudsinthemirror είπε...

Υπήρξα φανατικός φιλόζωος Angel, βλέποντας όμως πως στην πράξη δεν έκανα τίποτα γι' αυτό, κατάλαβα πως δεν ήμουν άξιος για μια τόσο ευγενική ιδέα.

Καθώς φαίνεται ήμουν πολύ μικρός και "λίγος" για να την υπηρετήσω. Οι μεγάλοι αγώνες απαιτούν μεγάλους αγωνιστές.

LENA είπε...

ΠΙΣΤΕΨΕ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ Κ ΕΓΩ Κ ΑΣ ΜΕ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ..ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙΑ...ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Κ ΠΟΛΥ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΝ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ..ΑΝΘΡΩΠΟΙ!...ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Κάθε μέρα που ξημερώνει, ανοίγοντας το ΝΕΤ για να κάνω ανάρτηση στο μπλογκ μου, βλέπω από τις ειδήσεις πως τα πράγματα χειροτερεύουν αντί να βελτιώνονται....
Μικρές αχτίδες κάποιοι που το παλεύουν, καταγγέλλουν, σώζουν, φιλοξενούν, χειρουργούν, υιοθετούν.....
Δεν μπορείς να το σταματήσεις, αλλά έστω κι ένα ζώο να σώσεις...κάνει τη διαφορά, πίστεψέ με!
Ένα δοχείο με νερό και λίγη τροφή στο πεζοδρόμιό σου....σημαίνει πολύ περισσότερα απ' ότι νομίζεις!
Φιλιά Αγγελική και καλό Σαβ/κο!

AERIKO είπε...

Τωρα μολις αφησα σχολιο σε μπλογκ
ενος πολυ καλου μου φιλου που εχει το σθενος και τη δυναμη να βγαζει στο φως σκληρες αληθειες.Τετοια εξαθλιωση το ανθρωπινο ειδος ποια.Το αρρωστημενο θεωρειται νορμαλ και το ανεχομαστε ολοι οποτε εδω το ακου βλεπε σωπα ειναι θλιβερη συνυπευθυνότητα και το νορμαλ θεωρειται αρρωστημενο.Σε ολα τα θεματα..σε ολα.!! Κι οποιος εχει το θαρρος της γνωμης του διωκεται ανελεητα..δεν θελουν να μιλαμε τους χαλαμε τη μοστρα και το προσωπειο τους.Μειναμε λίγοι αλλά μείναμε ..αυτο λεει πολλά και το οτι εχουμε λόγο και τον εκφραζουμε αυτο ειναι το σημαντικότερο.

Καλημερα αγγέλα μου.Φιλι σου αφήνω.
Δες...

http://vasiliastismonaxias.blogspot.com/

NOSTOS είπε...

Δυστυχως τα κρουσματα βιας εναντια στα ζωα τα τελευταια χρονια εχουν αυξηθει..δεν μπορω να καταλαβω τα κινητρα,τα ενστικτα αυτων που κανουν τετοιες ειδεχθεις πραξεις...σιγουρα δεν ειναι ανθρωποι..σιγουρα δεν εχουν αισθηματα,και σιγουρα δεν εχουν αγαπη για την ιδια την ζωη..προκειται για αρρωστες υπαρξεις που εξωτερικευουν τα απανθρωπα ενστικτα τους σε ανυπερασπιστα ζωα..Θυμωνω πολλες φορες με τον ευατο μου που πρακτικα,και ουσιαστικα, περα απο το να καταγγειλω αυτες τις πρακτικες δεν μπορω να κανω τιποτα αλλο..Σιγουρα ειμαστε λιγοι...αλλα ομως υπαρχουμε..την καλησπερα μου.Δεν θα πεσει καποια στιγμη κανενα τετοιο υποκειμενο στα χερια μου?? που θα παει...

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Εφόσον έχουμε...αποφασίσει (σαν ανθρωπότητα) πως δεν αξίζει να σωθούν τα παιδάκια του τρίτου κόσμου (από τον οποίο τρίτο κόσμο κατακλέβει ο ανεπτυγμένος...), που πεθαίνουν κατά ΕΝΝΕΑ ανά λεπτό αφού όπως θεωρεί τα πράγματα ο δικός μας πολιτισμός (όχι ο δικός τους...!!!) επικρατεί η στάση: "Ας πρόσεχαν, ας μην γεννούσαν, ή ακόμη κι ας μην...υπήρχαν".....

Ε, "φυσικό" δεν είναι τα καημένα τα ζώα να τα χουμε...για την πλάκα μας????

Αλήθεια αυτό το πράμα που καίει το γαϊδουράκι (και τα άλλα βέβαια)
δεν το χουν κλείσει μέσα ακόμα???
Καλησπέρα

Dark13Sun είπε...

αν κάθε ένας έλεγε δε μπορώ να κάνω κάτι δε θα άλλαζε τίποτα...θέλει προσπάθεια και χρόνο να καταλάβουν τα δίποδα ότι είναι πιο ζώα από τα τετράποδα!!αυτά και λίγα είπα!

γνωστος αγνωστος είπε...

re sy....edv sta boyna poy eimai,eida se mia kolona ena kremasmeno peristeri !
poso arwstos mporei na einai,aytos poy to kremase???

ΦΟΥΛΗ είπε...

Φιλενάδα δεν εκπλήσσομαι πια αηδιάζω...
καλημέρα σορι για την απουσία μου..
φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

cloudsinthemirror καλησπέρα!
Είναι πολύ σημαντικό το ότι προσπάθησες!
Συγχαρητήρια γι αυτό!Μακάρι να μπορούσαμε όλοι! Μην κρίνεις τόσο αυστηρά τον εαυτό σου! Η αρχή άλλωστε είναι το ήμισυ του παντός! (και πολύ καλύτερο απ το να μην κάνεις τίποτα) Είμαι περήφανη για σένα
Φιλιά πολλά

Λενάκι μου χαίρομαι πολύ
για όσα μου γράφεις! Και για μένα
τα ίδια λένε, αλλά χεστήκαμε!
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου ίσως
και να χεις δίκιο αλλά
μου φαίνονται τόσο λίγα αυτά
που κάνουμε, μπροστά σ αυτά
που συμβαίνουν! Δεν ξέρω!
Φιλιά πολλά

Αερικό μου
σ ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!
Απελπίζομαι και δεν ξέρω τα να κάνω
ώρες ώρες! Θα επισκεφτώ σε λίγο
το λινκ που μου άφησες! Σ ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά

Νόστος μου
είσαι μές στο μυαλό μου!
Φιλιά πολλά φιλαράκι
Να περάσετε όμορφα!

Σάτυρε καλησπέρα!
Πόσο σκληρή είναι η αλήθεια!!!
Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί
Σαν τα κεφάλια της Λερναίας Υδρας
ένα πράμα! Ενα κόβεις, δύο φυτρώνουν!
Πώς γίναμε έτσι ρε γμτ!
Φιλιά πολλά

Dark13Sun αφού
δεν μπορώ να κάνω κάτι!
Συντηρώ τα δικά μου σκυλιά
και ταίζω και τ αδέσποτα της γειτονιάς!
Δεν έχω πιάσει κανέναν να κακοποιεί ζωάκια εδώ πέρα! Δεν μου χει τύχει
Δεν ξέρω τι θα κάνω! Αλλά περα απ αυτό τπτ! Κι αισθάνομαι πως είναι τόσο λίγο!
Φιλιά πολλά

Γνωστέ μου τι να σου πω;
Δεν ξέρω τι έχουν πάθει όλοι!
Οπου κι αν πας η βαρβαρότητα
παρούσα! Φιλιά πολλά

Φούλη μου εγώ να δεις!
Δεν τρεχει τπτ γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

Δεν υπαρχει ΑΝΘΡΩΠΙΑ Αγγελακι μου..
αυτο το βλεπεις καθαρα οταν οι..
"ανθρωποι"μεταχειριζονται ετσι τα
ζωα...δυστυχως..

φιλι!!

Bitch είπε...

Όσο υπάρχουν άνθρωποι θα υπάρχει βία!!!
Αλλά μόνο λίγοι είμαστε που το βλέπουν έτσι!

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου όντως
και είναι θλιβερό!
Φιλιά πολλά

Bitch μου
δυστυχώς ναι!
Λίγοι! Αλλά ας κάνουμε τη διαφορά!
Ποτέ δεν συμπαθούσα το πλήθος
Φιλια πολλά

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Πόσο (από) πίσω είμαστε σαν χώρα....

Φιλούρες αγάπη!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

δυστυχως υπρχουν κακοι και αρρωστοι στην καρδια που βασανιζουν τα ζωα.Ειναι λυπηρο .
Καλη εβδομαδα να εχεις φιλη μου.

D.Angel είπε...

Αγελαδίτσα μου αστα!
Φιλιά πολλά κι από μένα λατρεία!
Πωωωω πωωωω γεμίσαμε σορόπια εδώ μέσα!
:) :) :) Σμουατςςςςςςςςςςςςς

Σκρουτζάκο μου
ναι είναι!
Φιλιά πολλά και καλή
εβδομάδα κι από μένα!
Ευχαριστώ που πέρασες