31.5.11

Μια βραδιά στο λούκι

Καμία σχέση με το άσμα! Απλά το τραγουδούσα,
όσο ζωγράφιζα το λούκι της αυλής!
Κανείς δεν ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα! Ούτε γω, για να πω την αλήθεια! Πόσο πειραγμένο μπορεί να μαι τελικά; Ασε, μην απαντήσεις! Δεν ρωτάω εσένα! Χα χα χα Χρώματα, πινέλα κι έμπνευση ανύπαρκτα... αλλά ήθελα να το κάνω! Κι όταν θέλω κάτι, το θέλω "χθες". Οπως και να χει είναι καλύτερο από πριν! Εχει ένα κάτι.... Ναι ξέρω... αυτό το κάτι, δεν είναι η τεχνική!
Αυτή απουσίαζε μαζί με τα υλικά! Εχει μια τρέλα! Ναι, αυτή την έχει. Στανταράκι! Γιατρέ, εσύ μην κοιτάς τις αναρτήσεις μου... παίρνω τα χάπια μου κανονικά! Τώρα θα μου πεις: Βρε χριστιανή γιατί κάνεις μαλακίες όποτε βαριέσαι; -Κοίτα...ένα δίκιο το χεις... αλλά... οι 300 που είναι στη Βουλή κάνουν τα χειρότερα και μας έχουν βάλει σ ένα λούκι ΝΑΑΑΑ μετά συγχωρήσεως! Στο δικό μου κόλλησες; Μα που έχω βάλει το αεροβόλο ρε γμτ;

26 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Μια χαρά βλέπω το νέο "look" του λουκίου σου! χαχαχαχαχαχαχα
Το τραγουδάκι επίσης ωραίο....!
Το αεροβόλο μακριάαααααααα!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Φιλιά πολλά, Angel!

Lilith είπε...

Virtual γλαστρούλα.
Μια χαρά!
Ε, λούκι είναι... τι να του
ζωγράφιζες; Την Γκουέρνικα; :)))

Φιλιάαα!!!

Ερατώ είπε...

Είπα κι εγώ "πάω από την Angel να ακούσω Κατσιμιχαίους" και πέφτω πάνω στη ...δήλωση "καμιά σχέση με το άσμα"!
Πέρα από την πλάκα ωραίο το έκανες το λούκι και δείχνεις έτσι την καλλιτεχνική σου φύση!
Φιλιά πολλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ελα ρε μια χαρά ει ναι!! το χαλάς και το ξανά φτιάχνεις όποτε θες..
Φιλιά, φιλιά, φιλιά....

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ωραίο έγινε το λούκι.
Και γενικά όπως και να είναι τα λούκια, πάντα είναι ωραία...!
Φτάνει να είμαστε έξω απ` αυτά!!χαχα
Καλησπέρα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Την τραγουδάρα βέβαια, περιττό να την σχολιάσω...

D.Angel είπε...

Αστεράκι χα χα χα χα χα χα
Μπαααα, δεν μ άρεσε αλλά
τι να κανα που είχα μόνο
3 χρώματα; Τες πα
Φιλιά πολλάαααααα

Λιλιθάκι σωστό κι αυτό
αλλά να, ήθελα κάτι σε τερακότα
και όχι σε φούξια! Αλλά ποιός
έχασε την υπομονή του, να τη βρω εγώ :Ρ
Φιλιά πολλάααααααααααα

Ερατώ μου, πάτα πάνω στο άσμα και
θα τ ακούσεις βρε! Καλό είναι, οκ
απλά το ήθελα κάπως αλλιώς! :)
Φιλιά πολλάααααααααα

Φούλη μου σωστή!
Θα δω τι θα κάνω
αν και δεν νομίζω ότι
αξίζει τον κόπο! Αυλή είναι!
Φιλιά πολλάααααααα

Σάτυρε ναι! Χα χα χα χα χα χα
Απ έξω, μια χαρά μου φαίνεται!
Χα χα χα χα χα
Περιττό ν απαντήσω στο σχόλιο β
Φιλιά πολλάααααααααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το λούκι Αντζελίνα μου
όσο κι αν ζωγραφίσει
δεν γίνεται καλύτερο
για να το συνηθίσεις.

Το λούκι που μας βάλανε
όλο και μεγαλώνει
ως κι αν το ζωγραφίσουμε
τίποτα δεν μας σώνει.

Marouli είπε...

Ενδιαφερον δειχνει δεν μπορω να πω! Εχει ενα κατι!! :P θα προσθετα μερικες πασχαλιτσες, κουνουπια, πεταλουδες τετοια!

Μαρουλοφιλακια!

Αθανασία είπε...

Ε, γειάσου αγγελάκι μου, αδιώρθοτο αγγελάκι!αδιώρθοτο!ε,τύφλα να΄χει ο Ντα Βίντσι παιδάκι μου...εμένα πάντως μου αρέσει...το βρίσκω πολύυ καλλιτεχνικό...έχω να πώ μου αρέσουν και τα χρώματα....μπράβο!!δημιουργική ενασχόληση! και αγχολυτική επίσης...καλό μου ευχαριστώ για τα συλληπητήρια για τον παππού μου να'σαι καλά....

γνωστος αγνωστος είπε...

χμ....βλεπω τραβηξες λουκι:P

Bitch είπε...

Ει, Αγγελάκι μου!!!
Όλοι «μια χαρά» σου λέμε.
Τι άλλο θες παιδάκι μου?
Φιλιά βρέ….

D.Angel είπε...

Αστα Φάνη μου!
Οσο χρώμα κ να βάλουμε
η βρώμα θα μας φάει!
Φιλιά πολλά

Μαρούλι μου
κάμπιες, σαυρούλες βατραχάκια
που αρέσουν και στη Λίλιθ παραπάνω ε;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλα

Αθανασία μου καλώς σε!
Μα γιατί με λες αδιόρθωτο εεε;;;
Εεεε;;;; Χα χα χα χα
Να σαι καλά γλυκιά μου
Ευχαριστώ που πέρασες
Φιλιά πολλά

Γνωστέ μου μπαααα
Αμα το τράβαγα, έτσι θα βγαινε;;;
Χα χα χα χα Φιλιά πολλάαα

Bitch μου είδες;;;
Είσαστε ευγενικά παιδιά
δεν μπορώ να πω! Απλά
θα μπορούσε να βγει καλύτερο,
άμα δε βαριόμουν τόοοοσσσσοοοοοο
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Menia είπε...

Μια χαρούμενη νότα είναι! Και αυτό είναι πολύ όμορφο! :-)

Καλό μήνα εύχομαι!

Evie είπε...

Αγαπημένη Αγγελικουλα με προβληματίζει αυτός ο google κι έρχομαι και ξαναέρχομαι για να μπορέσω να σου γράψω. Διαβασα όλες τις αναρτήσεις σου που είχα χάσει και έμαθα για τα αποτελέσματα του πρώην καναπέ.

Ο κούκλος Αρης είναι ακόμη μικρός και θέλει κάποια εκπαίδευση τώρα που είναι ακόμη μικρός. Δεν τον βοηθούν τα δόντια που βγάζει και τον ενοχλούν όπως στα μικρά παιδιά.

Δώσε του 1-2 KONG παιχνίδι, και γέμισε το με τα ειδικά που πουλούν η ότι είναι καλλίτερο για τον Αρη. Όμως κάτι δύσκολο για να απασχολείται όταν μένει μόνος και να σπαταλά αρκετή ενέργεια σε αυτά.

Το λούκι σου γίνεται ωραιο, και καταλαβαίνω τι εννοείς, σου φαίνεται ατέλειωτο. Όμως έχεις δώσει μια ωραία βάση, όταν βρεις ευκαιρία πρόσθεσε χρώματα κι ίσως να το επεκτεινεις λιγάκι ακόμα. Μην το κάνεις και πολύ ελκυστικό κι ο ΚΟΥΚΛΟΣ στο βαφτίζει....

Καλό μήνα και φιλιά σε εσένα και στα κουκλιά.

ΛΕΩΝ είπε...

Καλό μήνα Καλλιτέχνιδά μου!
Φιλιάαααα

LENA είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

AERIKO είπε...

KΑΛΗΜΕΡΑ και Καλό Μήνα.!!!! Χμμμ...ωραίο το λούκι..αλλά οι ζωγραφιές που αφήνεις στην ψυχή μου εδω και μηνες ανεξίτηλα μοναδικές.Άσε το διάδρομο και ελα να ξεκινήσουμε γκράφιττι!!! Πολλά φιλιά και αντίστοιχα Χαμόγελα :))

D.Angel είπε...

Menia μου σ ευχαριστώ!
Καλό μήνα και σ εσένα!
Φιλιά πολλά

Evie μου καλώς σε!
Δεν πειράζει γλυκιά μου
Να ρχεσαι όποτε μπορείς!
Γνωρίζω αυτά που μου λες
Μην ξεχνάς ότι μεγάλωσα και τη μαμά του!
Απλά μέχρι πριν λίγες μέρες, ο Νίκος
έκανε το λάθος να τον βγάζει βόλτα πριν
πάει για δουλειά δλδ περίπου στις 4 το
ξημέρωμα, με αποτέλεσμα να γυρνάει πίσω μέσα στο κέφι ενώ όλοι οι υπόλοιποι
κοιμόμασταν! Τώρα του την κόψαμε και κοιμάται μέχρι να σηκωθώ εγώ... οπότε όλα καλά! Την υπόλοιπη μέρα δεν μένει μόνος του! Μια χαρά όλα δλδ!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σ ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!
Οσο για το λούκι, με καταλαβαίνεις! Το φτιαξα με 3 μόνο χρώματα και θέλει δουλίτσα ακόμα! Οταν και όποτε βρω χρόνο
θα πάω γι αγορές και θα το περιποιηθώ!
Φιλιά πολλά και πάλι Καλό μήνα!

Λιονταράκι μου να σαι καλά!
Καλό μήνα κι από μένα
Πολλά φιλιά

Λενάκι μου
να περάσεις όμορφα!
Καλό μήνα
Φιλιά πολλά

Αερικό μου
............
χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ
Καλό μήνα
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Εγώ λέω να κάνεις κανένα tattoo σε κανέναν άνθρωπο, μιας και κάτι τέτοιες εποχές σε πιάνει κάτι με τα tattoos και να σταματήσεις να κάνεις tattoos στη βρύση γιατί αν τη δει ο Ήρωας θα την ξεκολλήσει και θα σε πλακώσει με αυτήν στις... βρυσιές! :)))


Άντε... πάω τώρα να πιω κανένα ποτάκι. Καλό ξημέρωμα τώρα που θα ξυπνήσεις με το καλό.

Cya

Ps: Δεν είσαι μόνη σου. Και ο Θηβαίος κάτι παρόμοιο έπαθε απ' ότι έμαθα... :)))

http://www.youtube.com/watch?v=5omctayr53E

Osiris! είπε...

Να!

Άκου πόσα πράγματα είδε με το νερό!

http://www.youtube.com/watch?v=Gtle7jr5P1o

Όταν λέω εγώ μετά πως κάτι σας ρίχνουν στο νερό δεν με πιστεύει κανείς!

Τες πα... Πάω για ρούμι.
Το μόνο ασφαλές!

Ξαναγειά

* * *

-:¦:-•:*'""*:•.-:¦:--:¦:-•:*'""*:•.-:¦:--:¦:-•:*'""*:•.-:¦:-

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Τραγουδάκι ...καλό!
Το λούκι ... ΣΒΗΣΤΟΟΟΟ (πολύ ψεύτικο) Προτείνω ένα μικρό αναρριχώμενο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΖΩΝΤΑΝΟ

Αντε μπάγια φιλενάδα, σου τά'ψαλλα πρωινιάτικα

D.Angel είπε...

Osiri καλώς σε!
χα χα χα χα χα χα
Βρυσιές εεε;;; Χμ...
δεν το χα σκεφτεί έτσι...
Πάω να συνεχίσω!
Χα χα χα χα χα
χα χα χα χα χα

Osiri part2
Και μετα την τριλογία με το νερό...
λέω να πάω για μπάνιο! Χα χα χα χα
χα χα χα χα χα χα χα χα
Μην το πιείτε, λουστείτε
Χα χα χα χα χα
Πω πωωω δεν πάω καθόλου καλά!
Φιλιά πολλάααααααααα

Τεμαχιστή μου
την αλήθεια είπες!
Χαίρομαι που δεν χαιδεύεις αυτιά
και είσαι ειλικρινής! Κι εμένα
με χαλάει αλλά θα το φτιάξω
κάποια στιγμή! Αληθινό δεν σηκώνει...
είναι βορινό το σημείο και κάθε φορά
μου τα καταστρέφει! Φιλιά πολλάαααααα

NOSTOS είπε...

Να'μαι κι εγω τελευταιος και καταιδρωμενος,βρηκα λιγο χρονο να περασω μια βολτα απο την γειτονια σου.Δουλειες,και εργασιες στην βεραντα μας γαρ..με τρεχει με χιλια το φιλαρακι σου,αλλα τι να κανω που της εχω αδυναμια.
Η εμπνευση σου ειναι τελεια..ωραιο το εκανες το λουκ,αμα εχει φαντασια και ταλεντο ο ανθρωπος δημιουργει ομορφιες..Οσο για τους 300 της βουλης.μην ασχολεισαι γιατι τους δινουμε και αξια..Καλο σας απογευμα, να εχετε ενα ομορφο Σ/Κ..φιλια στις μουριτσες σας..!!!

SpIrToKoYto είπε...

καλά...είσαι τελείως τζαζζζζ...???
( μην απαντήσεις...ρητορική η ερώτηση..)
μεταμόρφωσες ένα άχαρο λούκι και ένα ακόμα πιό άχαρο λάστιχο σε θέμα...
τόσο που με βάζεις σε ιδέες - τρέμε λυκάκι που πιάνει και το χεράκι σου -
να κάνω το ίδιο και εγώ...
η μόνη περίπτωση να τη γλυτώσει είναι επειδή τη δική μας βρύση τη ψάχνουμε κάτω από τα φυτά και τις γλάστρες...
οψόμεθα...
αλλά πολύ μου άρεσε η έμπνευση...
φιλιά πολλά πολλά και καλό σας ΠΣΚ...-:))

D.Angel είπε...

Νόστος σ ευχαριστώ πολύ που
πέρασες! Ωχ... στο πήξιμο κι εσύ ε;;;
Χα χα χα χα Δεν πειράζει, θα ρθει ο
καιρός που θα κάθεσαι και θα απολαμβάνεις
μαζί με την τρελοΒιβή!
(Το πόσο δεν ξέρω) Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στη φαμίλια!

Βρε βρε καλώς το κορίτσιιιιι
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Δεν ήξερα ότι το λούκι μου
θα γίνει η αιτία ενδοοικογενειακής
διαμάχης! Χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα χα Ελα ρε συυυυ...
Απλά μπορεί να γίνει καλύτερο!
Αυτό λέω! Θα μπορούσα φυσικά να
μην κάνω ποστ μέχρι να το τελειώσω
αλλά είπαμε... ότι θέλω, το θέλω
χθες! Οχι σήμερα...Χα χα χα χα
Καλό Π/Σ/Κ κ σ εσάς!
Φιλιά πολλάαααααααα