23.5.11

Καναπές τέλος

Θυμάστε εκείνον τον όμορφο τριθέσιο δερμάτινο καναπέ που βλέπατε στα βιντεάκια με τον Αρη και τη Sheba στο σαλόνι; Ε, δεν υπάρχει πια! Σήμερα στις 6.30 το πρωί ο αγαπημένος μου Αρης, αποφάσισε να τον κάνει φύλλο και φτερό. Ηθελε να με ξεκουράσει το παιδί. Βαρέθηκε να με βλέπει να τινάζω και να στρώνω καλύμματα κάθε μέρα! Πώς με καταλαβαίνει....


6.30π.μ Μες στον ήρεμο ύπνο μου ακούω κάτι γκρρρρρ και κάτι χρτσσσςςςςςς και αποφασίζω να σηκωθώ, για να δω τι συμβαίνει στο σαλόνι! Τι το θελα; Αυτό δεν ήταν σαλόνι! Ηταν δυο πολυθρόνες κι ένα τραπέζι κάτω από ένα βουνό από αφρολέξ και σφουγγάρια! ΩΧχχχχχ.... O Aρης δε, περήφανος μέσα στο σκελετό του καναπέ με κοίταζε ευτυχισμένος! Ευτυχώς που ναι μαύρος και ξεχώριζε! Η Sheba εξαφανισμένη απ το οπτικό μου πεδίο. Τηλεφωνώ στον Νίκο αμέσως: Ελα στο σπίτι ΤΩΡΑ!
-Τρελάθηκες; Ξέρεις τι ώρα είναι; Δουλεύω!
-Ελα σπίτι τώρα (Με ύφος που δεν σηκώνει δεύτερη κουβέντα) Σε 5 λεπτά ανοίγει την πόρτα και με βλέπει σε κατάσταση αμόκ! Θα τον σκοτώσω τον πούστη! Θα τον σκίσω σου λέω... Θα.... Θα.... Θα..... Γκρρρρρρρρρρρ....
-Ο γνωστός Νίκος σε απόλυτη νιρβάνα! Καλά, πήγαινε για ύπνο τώρα, να τα μαζέψω, να πετάξω και τον καναπέ και τον σκοτώνεις μετά! Αυτός ο άνθρωπος στην προηγούμενη ζωή του ήταν γιόγκι! Δεν έχω άλλη εξήγηση, μα τον Θεό! Μετά από πολλές σβούρες και ohmmmm στο κρεβάτι με ψιλοπήρε ο ύπνος αλλά όχι για πολύ! Σηκώνομαι και βλέπω ένα σπίτι να λάμπει, αλλά χωρίς καναπέ! Φτιάχνω έναν καφέ και ξανατηλ στον Νίκο!
-Δε μου λες! -Λέγε γρήγορα!
-Αν έρθει σπίτι κάνας άνθρωπος, που θα κάτσει; -Στις καρέκλες!
-Δλδ είναι φυσιολογικό τώρα να βλέπεις σαλόνι χωρίς καναπέδες;
-Στα @@ σου ας κάτσουν στο πάτωμα!
............... ("Ντόινγκ").....................
-Εκείνο το αεροβόλο που είχα, που το έχεις κρύψει;
-Δεν το έκρυψα, στη θέση του είναι! Τι το θες;
-Δεν είναι, κοίταξα! Πες μου, που το έχεις βάλει!
-Δεν το χω πάρει! -Λέγε ρε, γιατί το πήρες;
-Τι γιατί ρε θεόμουρλη; Ξέχασες που πριν 3 χρόνια έβγαινες στο μπαλκόνι και σημάδευες τον κυρ Γιάννη απέναντι και φώναζες θα σου την ανάψω μπα μπαμ μπαμ;;;;;;
-Δεν του την άναψα όμως...Πλάκα έκανα! -Ναι, γι αυτό 60 χρονών άνθρωπος κόλλαγε στον τοίχο με τα χέρια στην ανάταση;
-Υπερβολές τώρα! Αφού πλάκα του κανα!
-Αυτό πες το στη γυναίκα του που έχει αλτσχάιμερ και κόντεψε να πάθει!
-Δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ! Τι άνθρωποι είναι αυτοί!!! Τς τς τς
-Χιούμορ μπορεί να μην έχουν, είναι όμως μεγάλοι κι έχουν πίεση, ζάκχαρο, καρδιά! Χαμπάρι δεν παίρνεις;
-Δεν είναι αυτό το θέμα μας! Το θέμα μας είναι ο καναπές!
-θα σου πάρω άλλον! -Οκ then και αεροβόλο;;;;;;
-Χέσου, τράβα κάνε καμιά δουλειά!
-Καλημέραααααααα :) :) :)


Υ.γ Μη δω κάνα μαλακισμένο σχόλιο για το αεροβόλο και τον σκύλο! Οσοι με γνωρίζετε, ξέρετε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πειράξω το ζωντανό! Οσοι δεν με γνωρίζετε...... Εσείς χάνετε Πσσσσσσςςςςςςςςςς

24 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χα χα χα χα χααααααααααααααααααααα

Astrofegia είπε...

Πες μου σε ποια περιοχή μένεις να μην πλησιάσω σε απόσταση 5 χλμ...Πω πω...είσαι απίστευτη! Άκου αεροβόλο! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ωραία μια ανακαίνιση στο σπίτι δεν θα ήταν άσχημη. Είδες? Ο Άρης προνόησε να το επισπεύσετε! ;)

Το κομμάτι που έβαλες τα σπάει, είναι από τα τελευταία hit. Να είναι καλά οι "Ράδιο Αρβύλα" που το ανέδειξαν!

Φιλιάααααα θεόμουρλο, Αγγελάκι! ;)

Lilith είπε...

Φαντάζομαι ότι ο 'άνθρωπος-νιρβάνα' ούτε καν επίπληξη θα έκανε στο... ζωντανό, ε;
Εμ... σ' τα έλεγα εγώ ότι το άλογο είναι bad news! :)))
Η Sheba εξαφανισμένη, ε;
Χαχαχαχαχα!!!
Clever dog! :)))

Φιλιάααα!!!

ΥΓ: Love the song!

Heliotypon είπε...

Αρχικά μπερδεύτηκα. Νόμιζα ότι κάποιο παιδί έκανε τη ζημιά κι όταν έγραψες ότι ήταν μαύρος, σκέφτηκα ότι έχεις υιοθετησει αφρικανάκι... 'Επρεπε να το διαβάσω όλο για να καταλάβω... Βλέπεις, κι αυτό το IQ μου, παναθεμάτο...

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Βλέπω κι εγώ "Καναπές τέλος",
να κι η φωτό με το..."μπαζούκας",
εε λέω, "πάει επανάσταση έγινε και πήραν τα βουνά, κι εγώ δεν πήρα μυρουδιά"...
Τελικά την επανάσταση την έκανε μόνο...ο Άρης... χαχαχα!!!
Καλησπέρα

monahikoslikos είπε...

Δώσε θάρρος στον Άρη να διαλύσει και στις πολυθρόνες...
Τελικά η Σίμπα βρέθηκε???

Bitch είπε...

Ρε Αγγελάκι,
Νόμιζα τέλος οι ξάπλες!!!
Ένας καναπές είναι μόνο, παιδάκι μου!!
Πως κάνεις έτσι???
Ρώτα και τον Μαξ, τον γάτο μου, τι έχουν κάνει τα ωραία νυχάκια του???

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε συ εχω δυο σαλόνια σε ένα δωμάτιο θες το ένα; μην πεις όχι σε παρακαλώ,αν και τα νυχάκια του Ασπρουλιάρη και της Λιλής το εχουν κάνει μου@@ ...Πάντως θα έχεις κάτι να κάθονται οι επισκέψεις σου...
Πες ναι και ετοιμάζω φορτωτική!!!
φιλιά φιλενάδα,καλάσνικοφ,όχι ρε δεν εχω...

LENA είπε...

ΕΛΑ ΚΑΛΕ ΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΕΧΩ Κ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΝΑΠΕ ....ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΦΙΛΙΑ! ΥΠΟΜΟΝΗ

Vangel Greko είπε...

Δεν υπάρχει!!

με πονάνε τα μάγουλά μου από τα γέλια!!

έχεις και προτάσεις για καναπέδες τι άλλο θες!!

Τα σέβη μου!!

Ανώνυμος είπε...

Ρίκη μου
έχεις πέσει κάτω απ τα γέλια ε;;;
Φιλιά

Αστεράκι μου ναι εμένα σκέφτηκε
είμαι σίγουρη!6 χρονών ο καναπές
ε ήθελε την αλλαγή του! Χα χα χα
Ελα, θα περάσουμε όμορφα! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Υ.γ Ναι το τραγουδάκι μ αρεσει πολύ!

Λιλιθάκι μου άστα να πάνε!
Γέλαγε ρε.... Δεν υπάρχει
αυτός ο άνθρωπος!Μη σου πω
ότι ακόμα γελάει που βλέπει
τον καναπέ στα σκουπίδια!
Η Sheba είναι μεγάλη μορφή!
Κάτι ήξερε το ζωντανό που
εξαφανίστηκε!

Υ.Γ me 2

Heliotypon καλώς σε!
Είναι που έχεις χάσει επεισόδια!
Ευχαριστώ που πέρασες, φιλιά!

Καλησπέρα Σάτυρε!
Είδες ο Θεός του πολέμου;
Πάντα μάχημος!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Λύκε μου οι πολυθρόνες
καταστράφηκαν από τον Δία
αλλα ευτυχώς με τα καλύματα
δεν φαίνεται! Φιλιά πολλαααααα

Bitch μου αν ήταν
και του Αρη τα νυχάκια
δεν θα χα πρόβλημα! Πίστεψε με!
Φιλιά πολλάααα Χα χα χα χα

Φούλη μου άστο γλυκειά μου!
2 κόρες έχεις! Θα το χρειαστείτε!
Ευχαριστώ ρεεεεεεεεεε
Φιλιά πολλάαααααααααα

Λένα μου τα δικά μου
έχουν θρασσος λέμε!
Χα χα χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύυυυυυ
Φιλιά πολλάααα

Βαγγελάκη μου είδες;
Σου φτιαξα το κέφι σήμερα!
Φιλιά πολλά ρεεεεεε

D.Angel

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά sorry
ισως αργήσω να απαντήσω
ή να περάσω απ τα blog σας
γιατί έχω βλάβη! Οχι στον εγκέφαλο!
Το δύκτιο έχει βλάβη και θα μου πάρει 2-3 μέρες μέχρι να επισκευαστεί! Σμουατςςςςςς

D.Angel

Marouli είπε...

Τι καναπε σκεφτεσαι να παρεις τωρα? Ευκαιρια για μια μινι ανακαινισουλα αμα βαψεις κιολας ;)

Εχω μια απορια, που τα αγοραζουμε τα αεροβολα? Θελω και εγω!!

Μαρουλοφιλακια!

Mistress Hyde είπε...

Πολύ γέλασα!!!!

Velvet είπε...

Για να δουμε
ποτε θα στειλεις τον Αρη
στον πλανητη του
να ησυχασουμε κι εμεις
κι εσεις
-

D.Angel είπε...

Μαρουλάκι μου
για την ώρα δεν σκέφτομαι
να πάρω τπτ! Του χρόνου
μπας και ηρεμήσει λίγο
μέχρι τότε!
Εγώ το αγόρασα από ένα
παιχνιδάδικο της γειτονιάς
αλλά φαντάζομαι πως θα χει κ
στα jumbo!!!!Φιλιάααααααααα

Mistress Hyde
κι εγώ! Αλλά εκείνη
την ώρα, μου ρθε να τον
κρεμάσω! Kisses

Velvet μου εσείς γιατί;;;;
Δεν λέτε πάλι καλά
που ολο κάτι συμβαίνει κ
έχω να γράψω νέα;
Φιλιάαααααααααααααα

Ναύτης είπε...

χμ, βρε συ Αγγελούδι,
αυτο το παληκάρι ο Νίκος διαβάζει εδω;

διαβάζει;

α, οκ!

Γεια σου ρε ΗΡΩΑΑΑΑΑ!!!!

:)))

D.Angel είπε...

Ναύτη δεν κατάλαβα!!!
Με ποιανού μέρος είσαι;;;
Γιατί όλοι τον λέτε έτσι;;;;
Δλδ εγώ που έφαγα την φρίκη με τον
καναπέ δεν παίζω κανένα ρόλο
σ αυτό εδώ το story;;;;;
Ο Νίκος είναι ο ήρωας;;;;
Γκρρρρρρρρρρρρρρρρ
Χα χα χα χα χα χα χα

Υ.γ Του το λέτε τόσοι πολλοί
που στο τέλος θα το πιστέψει! :)
χα χα χα χα χα χα

Καλημέρα Ναύτη!
Φιλιά

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Τον πουλάς τον σκύλο;

D.Angel είπε...

Oχιιιι Στέλιο μου
Αυτός και η μάνα του
θα με βασανίζουν μέχρι τέλους! :)
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Ρε συ το ζώο άκουγε σηκωθείτε απ'τους καναπέδες το εμπέδωσε και στον έσκισε να κατέβεις Σύνταγμα δεν το κατάλαβες:))

Πώς κόλησε πάντως ο τίτλος σου στην επικαιρότητα ουτε παραγγελία να'χες το συμβάν:))

Τα θαλασσινά μου για καλό ΣΒΚ!

D.Angel είπε...

Ναι ρε συ, πώς δεν το χα σκεφτεί;
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Καλό Σ/Κ Ζουζού μου
Πολλά φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χαχχαχχα εχω λυθεί στα γέλια :)))))))

D.Angel είπε...

Γελάς με τον πόνο μου;;;;
Καλάααααα
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου