17.5.11

Aχ πόσο βαριέμαι!


Βαρέθηκα τις αναλύσεις επί των αναλύσεων χωρίς ουσιαστικές λύσεις!
Βαρέθηκα τους δήθεν καλούς φίλους μέχρι να πετύχουν το σκοπό τους!
Βαρέθηκα τη γκρίνια! Καθόλου αποτελεσματική και με άσχημες παρενέργειες!
Βαρέθηκα αυτό το νταραβέρι που συμβαίνει τελευταία στα blogs.
Αν έρθω έρχεσαι, αν δεν έρθω δεν έρχεσαι και γενικά όλο αυτό το πάρε δώσε!
Αυτάαααα! Νέα δεν έχω! Συνεχίζω τις βόλτες, τα μπανάκια και σημείωσε, αυτό να μείνει στα πρακτικά παρακαλώ: 3χλμ διάδρομο την ημέρα μπας και ξεκουμπιστεί κάνα κιλό από πάνω μου! Την πρώτη μέρα που κατέβηκα απ την όμορφη μελλοντική κρεμάστρα, τ 'ομολογώ ότι έκανα οχτάρια! Αλλά τώρα είμαι οκ και ανεβάζω τα χλμ. Αυτά για σήμερα!


Δεν μ αρέσει η lady Gaga. Ασχετο!

Υ.γ Οποιος έχει την καλή διάθεση ας μου πει αν βλέπει την ανάρτηση απ το tattoo convention (D.Angel tattoo) Γιατί μπαίνουμε από κινητό και από i phone και δεν βλέπουμε τίποτα! Ευχαριστώ!

21 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Μια χαρά τα λες..!
Μου αρέσει τρελά ο μονόκερός σου!
Το τελευταίο hit της Lady Gaga, όχι και τόσο...αλλά έχει ένα στυλ ;)
Φιλιά πολλά, Αγγελάκι και καλή επιτυχία στον διάδρομο! :)

IonnKorr είπε...

Δεν σε χωνεύω. χα..χα..

Velvet είπε...

Είναι η δευτερη φορα νομίζω
που μας γραφεις
ότι βαρεθηκες
Αλλα συνεχιζεις να μας γραφεις
Αραγε ποτε θα παραμείνεις
συνεπής στην
διαθέσεις της ψυχης σου
και θα μας γραψεις

Αρχισες τα μπανια ηδη
και το τρεξιμο
Πόσο σε ζηλευω
Για τις βουτιες φυσικα

Παντως εγω ανταποδωσα
την επισκεψη
Στα πρακτικα παρακαλω

Καλο βραδυ Αντζελικα
-

dsquared είπε...

Βατεθηκα τους τυπους που σου πουλανε φουμαρα...

με αυτα τα δυο clip εχω κολλησει αυτες τις μερες!

din

Velvet είπε...

Καμιά αναρτηση
Από το tattoo convention
Μια ωραία και ενας δρακος φαίνονται

Να γραφτεί και
στα πρακτικα παρακαλώ
ως μια ακομη
εξυπηρέτησις

Κι άλλη φορα
να μην μπαίνετε από το κινητό
να μπαινεται
από την κυριως θυρα
του ακίνητου
-

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Κι εμένα μου άρεσε πολύ
ο συγκεκριμένος! Είναι πίνακας
ζωγραφικής αλλά δεν ξέρω περισσότερα!
Η Lady Gaga δεν μ αρέσει καθόλου
αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι
καλή! Μια χαρά τα καταφέρνει! :)
Φιλιά πολλά

IonnKorr κρίμα ρε γμτ
δεν το βλεπα πιο πριν
να μου κόψει την όρεξη!
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Velvet μου δεν εννοούσα
ότι βαρέθηκα το blogging!
Δεν ξέρω αν θα το βαρεθώ ποτέ!
Πάντα βρίσκω χρόνο να διαβάζω
και να γράφω διάφορα! Αυτό το
περίεργο νταραβέρι που ορισμένοι
βλέπουν σαν υποχρέωση, βαρέθηκα!
Απ ότι κατάλαβα πάντως, κι εσύ
που μπήκες από υπολογιστή δεν είδες
ανάρτηση! Δεν ξέρω τι συμβαίνει!
Μόνο απ το pc μου μπορώ να μπω!
Από πουθενά αλλού και τώρα το πήρα χαμπάρι! Σ ευχαριστώ που πέρασες
κ για τη βοήθεια! Ελπίζω να το φτιάξω!
Φιλιά πολλάαααααααααααα

dsquared κι εγώωωωωω!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλάαααα

Iανος είπε...

Καλα που βαρέθηκες την γκρίνια λεμε... χε χε χε...Αντι να γκρινιαζουμε εμεις που ουτε βόλτες ουτε μπανακια!!! :P
κατα τα αλλα μια χαρα τα λες αλλα δεν στο λεω μην το παρεις πανω σου !!!χεχεχε !!!Σμουααααααααααατςςςςςς μεγαλο!!!

cloudsinthemirror είπε...

Συμφωνώ και καταλαβαίνω τα περί νταραβεριού που αναφέρεις.

Ας είμαστε πιο ειλικρινείς!
Μπράβο για την αναφορά σου σ' αυτό!

AERIKO είπε...

χαχαχα...σε μένα και να θές δεν μπορείς να έρχεσαι αλλά τα σχόλια και οι επισκέψεις δεν κανουν πάντα το καλύτερο..μα έτσι κι αλλοιώς κάποιοι απο μάς είμαστε εδω για την πάρτη μας για την τρέλλα μας..τουλάχιστον εμουά αυτο κάνω επι τριετία κι ακόμα ολοκούζουλη παραμένω...εμ..αλλάζουν τα αγύριστα κεφάλια..Οφουυυυυ !!!

Ξεκίνησες Θηρίο τα μπανάκια..; Γκρρρρρ...:))Mισω τα γυμναστήρια..όποιος μ αγαπα δεν κολλά πουθενά..έλεος πια με τα κιλά..αστέρι είσαι..ξαναγκρρρρρρρρρρρρρρρρ

SpIrToKoYto είπε...

α...κοπελίτσα μου...κι εσύ του διαδρόμου..???
κι εμείς τρέχουμε επιτοπίως,μόνο που το προχωρήσαμε παραπάνω...
βάλαμε τον διάδρομο στη βεράντα,να βλέπουμε το πράσινο,δήθεν μου και τάχα μου περπατάμε στη φύση...
ωραία είναι,θα το δεις στη πορεία...
όσο για τις βίζιτες στα μπλογς,στην ηλικία μας,πάμε εκεί που γουστάρουμε να διαβάσουμε κι όχι να τις ανταποδώσουμε κρατώντας φοντανάκια...
σμουυυυυυατττςςςςςς πολλά και keep on running...-:))

Marouli είπε...

Μια απο τα ιδια γι'αυτο το εριξα στις βολτες ;)

Μια χαρα την βλεπω εγω την αναρτηση ;)

Αγαπω lady gaga!!!! :)))))))))))

Μαρουλοφιλακια!

Lilith είπε...

Συμφωνώ για την Γκάγκα.
Ειδικά μετά και από εκείνο το φοβερό outfit από μπριζόλες που φόρεσε, ούτε να τη βλέπω δεν θέλω!
Μπράβο για τον διάδρομο!
Κι' εδώ θα ξεκινήσω ποδήλατο όπου να'ναι. :)
Την ανάρτηση τη βλέπω και το δεύτερο τραγουδάκι μου αρέσει πολύ!
Αυτά... :)

Φιλιά πολλά!!!

Bitch είπε...

Dito dito, και εγώ!!!
Έβλεπα χτες το βράδυ την Lady Gaga στο foxlife.
Κουραστικά να την βλέπω που άλλαξε τόσα κουστούμια πια!!
Στο τέλος με πήρε ο ύπνος!!!

Φιλιά και καλημέρα!!

D.Angel είπε...

Iανέ μου κι εγώ
σ αγαπάω λέμε!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

cloudsinthemirror
χαίρομαι που συμφωνούμε
Η αλήθεια είναι ότι δεν περνάω
από τα μέρη σου, αλλά
εσύ ήρθες και σχολίασες!
Ετσι, απλά και όμορφα!
Είχες κάτι να πεις!
Σ ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά

Αερικό μου
χα χα χα χα χα χα
Είσαι για δέσιμο λέμε
αλλά μη νομίζεις πως
εγώ είμαι καλύτερη!
Αρχισα νωρίς φέτος
μπας και ξεβαρεθώ λίγο!
Οχι για τους άλλους, αλλά
για μένα! Ετσι μου ρθε!
Ε δεν θέλει και πολύ να μου περάσει!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα

Σπιρτοκουτάκι μου
είπα να το κάνω κι αυτό!
Χα χα χα χα χα
Ομοιοπαθείς; :) :)
Περπάτημα στη φύση; :)
Μια χαρα σας βρίσκω!
Φοντανάκι θα πάρετε;;;
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!
Σμουατςςςςςς

Μαρουλάκι μου
δεν την παλεύουμε αλλιώς!
Χαίρομαι που τη βλέπεις
γιατί έκανα αλλαγές
στις ρυθμίσεις κ ήθελα
να τσεκάρω! Ευχαριστώ
για τη βοήθεια!
Φιλιά πολλάααααα

Ναι βρε Λιλιθάκι μου
κι εγώ το ίδιο έπαθα!
Μπλιαχ ένα πράμα!
Αντε με το καλό
ν αρχίσεις κι εσύ!
Ελπίζω να μην τα χω
παρατήσει μέχρι τότε!
Αγαπάω JL :)
(Ναι, είχα κάνει μαλακία
και τη διόρθωσα)Ευχαριστώ!
Φιλιά πολλάααααααααα
Σμουατςςςς

Bitch μου
τουλάχιστον ξύπνησες
ξεκούραστη και μες στο κέφι!
:) :) :)
Φιλιά πολλάαααααααααααααααα

NOSTOS είπε...

Kαλησπερα σας και απο εμενα...χωρις υποχρεωση επισκεψης φυσικα διοτι μπαινουμε σε μπλογς που ξερουμε οτι ειναι οικεια,και θα περασουμε καλα με τα φιλαρακια μας..Εξ'αλλου εγω εχω κι ενα λογο παραπανω να κανω επισκεψεις εδω..τον Αρη...χεχεχεχε...!!!
Οσο για τον διαδρομο..εγω και το γλυκο μου σπιρτοκουτακι τον εχουμε τσακισει..με ανταγωνιστικη διαθεση και κεφι..Να περνατε καλα παντα..φιλια σε ολες τις φατσουλες της οικογενειας..
Υ.Γ Δεν αφηνουμε τα φοντανακια ,να τσακισουμε καμμια σιροπατη καρυδοπιτα???

zoyzoy είπε...

Πραγματικά και'γω το'χω ελαττώσει το μπλόγκιν λόγω έλλειψης χρόνου εκεί που χαίρομαι και χαλαρώνω περνώ τακτικά και αφήνω σχόλια!

Θέλω και'γω να χάσω κιλά και όλο μ'ενα γλυκό στο στόμα είμαι!

Κάνε κάτι....

Καλά μπάνια με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Καρυδόπιτα ε;;;;
Αν είναι με λίγη σοκολάτα!
Πόση ώρα διάδρομο πρέπει να κάνω μετά
για να την κάψω; Χα χα χα χα χα
Ανταγωνιστική διάθεση έχω,
αντίπαλο δεν έχω! Ν αρχίσω τις
κόντρες με τα σκυλιά μου;
Θα με βγάλουν νοκ άουτ :)
Φιλιά πολλά Νόστος μου
Σμουατς

Ζουζού μου και πολύ
καλά κάνεις! Κι εγώ μαζί σου!
Βαρέθηκα όλο αυτό το δήθεν!
Κι εγώ μ ένα γλυκό στο
χέρι είμαι! Διατροφή δεν μπορώ να κάνω
γι αυτό προσπαθώ να καίωωωωωω...!!!!
Πώς λέμε το κάψα; Ετσι ακριβώς!
Χα χα χα Ευχαριστώ πολύ
Φιλιάααααααααα σμουατςςςςςςςςςςςς

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Για τη "βαρεμάρα" τί να σου πω ρε φιλενάδα. Πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι. Ακόμα και στο δίκτυο μιλάμε για ανθρώπινες σχέσεις. Τί σε κουράζει και τί σε σοκάρει; Δεν τα αντιμετωπίζεις και στην καθημερινότητά σου; Με λίγη εκπαίδευση (που πιστεύω ότι την έχεις) καταλαβαίνεις με τί έχεις να κάνεις...
Εμένα με άγχωσες πάντως με τα περί διαδρόμων και χασίματος κιλών ...
Το κέρατό μου: Τα λεφτά πώς χάνονται τόσο εύκολα και τα κιλά δε λένε να φύγουν όσο και να τα ...παρακαλάς, γιατί το να τρέχω -έστω και σε διάδρομο- χωρίς κάποιος να με κυνηγά ή εγώ να κυνηγώ κάποια(!!!) το θεωρώ ανώφελο και αμερικανιά.
Άντε θα κουλάρεις με τα μπανάκια.

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αν και τρελλαίνομαι για Gaga αυτό εδώ είναι πιο ταιριαστό με την ανάρτηση....!!!

http://youtu.be/44zNTBY6lrg

Κατά τα άλλα δεν βαριέσαι: Αυτά τα...αυτά, αυτά έχουν...
Καλησπέρα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=44zNTBY6lrg

D.Angel είπε...

Τεμαχιστή μου καλώς σε!
Νομίζω πως δεν με σοκάρει τίποτα!
Οντως καταλαβαίνω αμέσως με τι έχω να κάνω
αλλά βαριέμαι ακόμα κι αυτό! Να μπαίνω στην διαδικασία να καταλάβω δλδ!
Ασε που έξω από δω τον βλέπεις τον άλλον!
Υπάρχει η επαφή! Οπότε του τα λες και στη μάπα! Εχει άλλη χάρη βρε παιδί μου, το φχαριστιέσαι! Χα χα χα χα χα Τις ίδιες απορίες έχω κι εγώ ρε γμτ. Ας είναι ότι θέλει, εγώ θα το τρέξω το μηχάνημα! :) Σμουατς στα μούτρα σου

Σάτυρε μου
όντως τρελαίνεσαι!Ελαααα
αφού ξέρω πόσο σ αρέσει!
Χα χα χα χα χα
Ωραίο το τραγουδάκι και
σ ευχαριστώ! Κλασικό!
Αυτάαααα....Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα