14.5.11

Γιούπιιιιιιιιιιιιιιι

Εφτιαξε ο blogger
Εφτιαξε ο καιρός
Εφτασε η ώρα για βόλτες και μπανάκιιιιιιιιιιιι...............
Κατάφερα να πάω και στο tattoo convention -χεστήκατε ξέρω- Κι επειδή βαριέμαι να γράψω γι αυτό, προσεχώς θα δείτε το βιντεάκι στο D.Angel Tattoo Τώρα θα μου πεις, εδώ ο κόσμος καίγεται.... Εντάξει ρε παιδιά, τι να κάνω; Να καλέσω την πυροσβεστική; Και που προβληματίζομαι δλδ τι κερδίζω; Ούτε ένα depon για τον πονοκέφαλο! Καλό Σ/Κ να χουμε! Φιλιά πολλά

Video: H Sheba με τον Αρη

(και χωρίς τον κουβά μες στη μέση
για να μη μου τη λέτε :Ρ)

18 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Έφτιαξε η μαλακία, καιρός ήταν. Δεν το χάλασα εγώ! Φιλούρες!

γνωστος αγνωστος είπε...

ειχε εκθεση tattoo?
την εχασα......γαμοτο
το mx δικο σου?
αν ναι...εχουμε τα ιδια ακριβως:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΚ.

Lilith είπε...

Χαχαχα!
Δεν 'μασάει' η Sheba, την είδες;
Καθισμένη στον καναπέ και ο Άρης όρθιος να τραβάει το πανί με όλη του τη δύναμη και να μην την κουνάει με τίποτα! :)))

Τι όμορφη η παραλία...
Και το πιο σημαντικό, είναι έρημη! Ακόμα...

Φιλιά πολλά!!!

LENA είπε...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΚΑΥΤΟ Σ/Κ ..ΞΕΡΟΨΗΘΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ....ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΥ ΛΑΔΑΚΙ ΣΤΑ ΚΟΡΜΙΑ ...ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΜΑΥΡΙΣΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

Marouli είπε...

Εφτιαξε αλλα μας αφησε με χαμενα σχολια!!! Ας ειναι... Βουτηξες? Ωραια ηταν? Και εγω χτες αν ειχα μαγιο εστω σαγιοναρες θα βουτουσα τα ποδια..

Μαρουλοφιλακια!

D.Angel είπε...

GGKB όχιιιι
Ποιός είπε τέτοιο πράγμα;;;
χα χα χα χα Φιλούρες!

Γνωστέ μου
ακριβώς;;;;
Φτου γμτ κι είμαι ψώνιο!
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλάαααα
Υ.γ Προλαβαίνεις και σήμερα!

Σκρουτζάκομ ευτυχώς!
Είχα αρχίσει να τα παίρνω!
Καλη εβδομάδαααα
Φιλιά πολλάαααα

Λιλιθάκι μου
είδες; Ασε που άμα
πάρει ανάποδες, ο Αρης
βαράει προσοχή! Χα χα χα
Η παραλία έτσι άδεια μ άρεσε
κι εμένα! Οταν αρχίσει να γεμίζει
με βλέπω να κόβω! Ανάποδο πλάσμα
τι περιμένεις; Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Λενάκι πολύ χαίρομαι!
Αν και προτιμώ την ερημιά
και δεν μ αρέσει καθόλου το λάδι!
Χα χα χα χα χα χα
Καλό καλοκαίρι κι από μένα
Φιλιά πολλά

Μαρουλάκι μου
βούτηξα και χθες και σήμερα!
Ητανε σούπερ
Φιλιά πολλάααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σήμερα έκανα το πρώτο!!!!
άντε να ανεβαίνουμε...
φιλιά πολλά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Μου ξέφυγαν κάτι blogόμυγες γι αυτό τα παιξε ο blogger...xaxa
Καλησπέρα

dsquared είπε...

Εχεις κανει τατου?
Να φορας καπελακι μην καψει ο ηλιος γιατι οι αχτινες ειναι πια πολυ επικυνδινες... σου λεω οτι μου λεει η μαμα μου!
Καλε τι ησυχα κυλάκια (ετσι τα λεει η μικρη μιας φιλης) ειναι τουτα, χα χα!


din

D.Angel είπε...

Φούλη μου συγχαρητήρια!
Αντε με το καλό και το δεύτερο!
Φιλιά πολλά

Σάτυρε θα φέρω το
αεροζόλ! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Dsquared
Tώωωωωρα
Εδώ και χρόνια! :)
Είδες τα κυλάκια;
Χα χα χα χα
Κι εγώ έτσι τα λέω!
Φιλιά πολλάααααααα

bear είπε...

Καλησπέρα κουκλίτσα μου! Εχω κι εγώ τατού. ;-)

D.Angel είπε...

Μπράβο αρκουδάκο μου!
Φιλιάααααααααα

SpIrToKoYto είπε...

μπανάκι έ...???...κι εγώ η ξενέρωτη ήμουν σε ημερίδα για την οικονομία...καλά να πάθω...
φιλιά και καλησπέρες και από τους δυό μας...-:))

NOSTOS είπε...

Kαλησπερα να πω τωρα??...καληνυχτα να πω?? any way...καλο μου φιλαρακι..εφτιαξε ο blogger αλλα χαλασαμε εμεις...χεχεχε..!! Παντως εσενα μια χαρα σε "βλεπω" μεσα στην κινηση..βολτουλες μπανακια..tattoo convention..και με πολυ διαθεση και κεφι.Παντα ετσι να εισαι..!!!
Φιλια σε ολη την οικογενεια εκει και καλο σας βραδυ.

D.Angel είπε...

Spirtokoytaki έλα μη
γκρινιάζεις... πήγες τις διακοπές σου!
Θα ταν βλακεία να μην πάω για μπανάκι
ενώ είμαι σχεδόν δίπλα! Φιλιά πολλάαααα

Νοστος μου καλημέρα
καλησπέρα καληνύχτα χα χα χα
Είδες; Οταν έχω δουλειές και
τρέχω είμαι καλύτερα! Ανάποδο πλάσμα
τι περιμενεις;Χα χα χα
Δεν μπορώ την ησυχία τελικά!
Βαριέμαι θανάσιμα!
Ξεκίνησε η δουλειά και είμαι
πολύ χαρούμενη!Ευχαριστώωωωωωωω
Φιλιά πολλάαααα

Υ.γ Τον είδες τον Αρη;
Χα χα χα χα ησυχία δεν έχει κι αυτός!

Bitch είπε...

Τώρα που έφτιαξε και ο καιρός και το ιντερνέτ,
λέω να αφήσουμε το μπλογκ στον κούκου και
να κάνουμε την πρώτη βουτιά???
Και ας βραχούν τα μαλλάκια μας, ε?
Πολλά φιλιά, Αγγελάκι!!!!

D.Angel είπε...

Βitch μου
ναιιιιιιιιιιιιιιιιι
Γιούπιιιιιιιιιιιιιιι
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα