2.5.11

Καλό μήνα

Ελπίζω να περάσατε όμορφα το Σ/Κ. Εγώ την κοπάνησα για την τεχνητή λίμνη Σμοκόβου! Ενα πολύ όμορφο μέρος που δεν το γνωρίζουν πολλοί ακόμα! Αν έχετε λεφτά επενδύστε σε γη! Σε λίγα χρόνια θα γίνει όπως η λίμνη Πλαστήρα και οι τιμές θα εκτοξευτούν! Τι λέω τώρα ε;;; Εδώ δεν έχουμε ορισμένοι να φάμε, οικόπεδα ονειρεύομαι! Χα χα χα χα Δεν είν κακό να κάνουμε όνειρα, έτσι δεν είναι; Και μη βιαστείτε να πειτε: Γιατί δεν πας εσύ και ζαλίζεις εμάς; Γιατί εγώ έχω τον παππού μου εκεί, πάω συχνά και το χω βαρεθεί! Ενα σπίτι να μείνω υπάρχει! Αυτάααα....

Το απογευματάκι, γυρνώντας από Αθηνών - Λαμίας είπαμε να κάνουμε μια στάση στο Καπανδρίτι για να δούμε τη Λάρα! Δεν είναι μια κούκλα;;;; Τον έπιασε κι αυτή το Μάη για τα καλά!


Αντε... καλό μήνα να χουμε! Πολλά φιλιά

18 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Μια χαρά τα περάσατε όλη η οικογένεια!!!! Ο παππούς σου....γλυκύτατος!
Καλό μήνα Αγγελική μου!

Astrofegia είπε...

Από τον παππού σου πήρες το πείσμα? χααχαχαχαχαχαχα!
Ώραίο μαγιάτικο στεφάνι έγινε ο σκύλος! :)
Καλό μήνα, Αγγελάκι, φιλιά πολλά!

Velvet είπε...

Μου αρεσε η πρωτομαγια σου
Δεν ειχε χρωματα
Και πολυχρωμα λουλουδια
Ειχε απο το χρωμα των ανθρωπων
Νομιζω οτι μοιαζεις του παππου σου
Καλο μηνα Αντζελα
-

Lilith είπε...

Αχά! Θες τη Λάρα τώρα, ε;
Άκου "μπορείς να κρατήσεις τον Άρη"! Μα τι προσφορά κι' αυτή!
Πρέπει να ενθουσιάστηκε ο άνθρωπος με την ιδέα!
Χαχαχαχα!!! :)))

Αστέρι μου, σωστή η παρατήρηση για το πείσμα.
Χαχαχα!

Μα τι του κόλλησες κι' εσύ, βρε Αγγελάκι μου, του ανθρώπου, με την κάμερα στα μούτρα... τραγούδα και τραγούδα...! Πάλι καλά που έφτιαξες και το στεφάνι και έκανες και κάτι χρήσιμο. :ΡΡΡ

Φιλιά πολλά και καλό μήνα σε όλους!

LENA είπε...

ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

zoyzoy είπε...

Και του χρόνου!
Να χαίρεσαι τον παππού και τους δικούς σου!

Καλό μήνα με Μαγιάτικα!

D.Angel είπε...

Λιονταράκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκό μου!
Φιλιά

Αστεράκι μου τι θες να πεις;;;
Εεεεεε;;;;;;;Χα χα χα χα χα χα
Καλό μήνα γλυκιά μου
Φιλιά

Velvet μου
σ ευχαριστώ γλυκέ μου
Λες ε; Δεν ξέρω, μπορεί!
Χα χα χα
Φιλιά

Λιλιθ μου γιατί το λες αυτό;;;
Χα χα χα χα χα χα Αμάν κι εσύ!
Αμέσως... μη χάσεις! :Ρ Χα χα χα χα
Ξετρελάθηκε που το άκουσε! Χα χα χα χα
Είμαι πεισματάρα εγώ;;;; Εγώ;;;;
Αρ γιου τοκινγκ του μη;;;;;
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Αααα όλα κι όλα....
Η παράδοση θέλει να το φτιάχνω
εγώ το στεφάνι κάθε χρόνο!
Το περιμένουνε!
Φιλιά κακιασμένο! Χα χα χα χα

Επίσης Λένα μου
Να σαι καλά
Φιλιά

Ζουζού μου
σ ευχαριστώ πολύ, επίσης!
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πέρασες ωραια και αυτό φάνηκε στα βίντεο..βρε τρελό τι τον παιδεύεις μαγάλο άνθρωπο να σου κάνει τα κεφια!!

D.Angel είπε...

Γιατί νομίζεις πως δεν τ αρέσει;;;
Οποιος αγαπάει παιδεύει! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα...
Υ.γ Πού βρίσκεσαι;;;;

Bitch είπε...

Είχα άγρια μαντάτα με την υγεία μου.
Ξέρεις τώρα μια αποτυχημένη εγχείρηση!
Πληρώνω τα λάθη μου για ένα άθλημα!
Κούκλα μου πολύ καλά πέρασες..
Να έχουμε κάλο μήνα!!!
Φιλιά!

AERIKO είπε...

Ποιός παππούς εεεε; Mακαρι να είχαν όλοι το ανάστημα της ψυχάρας του.Σεμνός ανθρώπινος και απλός.

Τωρα που τα βλέπω περάσατε πανέμορφα..αν σου πω πως πέρασα εγω θα γελάς δέκα μέρες χαχαχα..!!

Καλό Μήνα και πολλά φιλια σου αφηνω.!! Η Ρωγμή απεκαταστάθη..ευτυχώς μπηκαν τα πράγματα στη θέση τους..με τα αερικά δεν είναι να παίζει κανείς..!!!!

dsquared είπε...

Λαρα
Λάρα
εισαι κουκλαρα!


din

SARIN είπε...

Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου πάντα την 1η Κυριακή του Μαΐου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

γνωστος αγνωστος είπε...

καλο μηνα!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

καλο μηνα γλυκο Αγγελακι;)

SpIrToKoYto είπε...

εγώ έπαθα με τη βάρκα και την εξέδρα επάνω...
( το ενδεχόμενο να ασχοληθείς με την προώθηση επενδυτικών ευκαιριών και μεσιτείες το έχεις σκεφτεί...???pp)
φιλιά πολλά πολλά και καλό μήνα αγγελάκι μου...-:))

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αυτά είναι! Βόλτα στις εξοχές...
Καλό μήνα!

D.Angel είπε...

Bitch μου περαστικά!
Είσαι καλά τώρα;;;;;
Ελπίζω ναι ε;;;;;;
Φιλιά γλυκιά μου
Καλό μήνα

Αερικό μου
ευχαριστώ πολύ!
Το είδα....:)
Καλό μήνα να χουμε!
Χέστα όλα! Χα χα χα
Φιλιά

dsquared ευχαριστώ
εκ μέρους της! Χα χα χα
Καλό μήνα γλυκιά μου
Φιλιά

SARIN καλώς σε!
Ιδέα δεν είχα!
Καλό μήνα
Φιλιά

Επίσης γνωστέ
να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου
σ ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Σπιρτοκουτάκι χα χα χα χα
Μόνο αυτό δεν είχα σκεφτεί!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα!
Χα χα χα χα χα

Σάτυρε πήρα τα βουνάααα
Χα χα χα χα χα
Επίσης!
Φιλιά