10.4.11

Debtocracy

http://debtocracy.gr/
Το Debtocracy είναι ένα ντοκιμαντέρ, με θέμα τα αίτια της κρίσης χρέους και τις λύσεις που αποκρύπτονται από την κυβέρνηση και τα κυρίαρχα ΜΜΕ! Η λύση είναι μία και ονομάζεται: Απεχθές χρέος (λεπτομέρειες με ζωντανά παραδείγματα θα δείτε στο βίνεο) Εγώ θέλω να αναφερθώ στο τελευταίο τέταρτο του ντοκιμαντέρ για όσους -κακώς- δεν το παρακολουθήσουν!

Πως θα αντιμετωπίσουμε το δημόσιο χρέος;
Χρωστά στ αλήθεια ο λαός όλα όσα του ζητούν;

Το πρόσφατο ελληνικό χρέος, έχει σημάδια μη νομιμότητας και παρανομίας. (π.χ Μίζες από πολυεθνικές όπως η Siemens σε υπουργούς και αξιωματούχους. Χρηματιστήριο και Goldman Sachs. Σκάνδαλα...) Το 2010 σκάει η βόμβα: Βάλαμε τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα! Πρώην υπάλληλο δλδ της Goldman Sachs επικεφαλή του οργανισμού διαχείρισης ελληνικού δημοσίου χρέους... Βάλαμε δλδ έναν ληστή μέσα στο σπίτι μας με την αιτιολογία ότι αφού είναι ληστής και ξέρει τα κατατόπια θα μας προστατεύσει απ τους υπόλοιπους αρχιληστές! Ποιος μου εγγυάται εμένα, ότι αυτός ο ληστής δεν θα βάλει χέρι στην τσέπη μου με την πρώτη ευκαιρία;

Δεν είμαστε μούρες;;;;; Χα χα χα χα Ζήτω η λογική του παραλόγου.... Ας συνεχίσω!

Αρκετές χώρες κατηγορούν την Ελλάδα για τις δοσοληψίες με την GS. Συχνά όμως είναι οι ίδιες, που πουλάνε με το αζημίωτο στη χώρα μας όπλα. Ζητάνε οικονομία σε συντάξεις και σε κοινωνικές παροχές, αλλά μας ζητάνε ν αγοράσουμε:

Γαλλία: 6 φρεγάτες αξίας 2.5δις Ελικόπτερα για τουλάχιστον 400εκ και Rafale αξίας 100εκ το ένα! (Τσάμπα πράμα!Αγοράσαμε 10-30 περίπου γιατί ήταν προσφορά) Σύνολο περίπου 3δις
Γερμανία: 6 υποβρύχια με κόστος 1δις

Ζαλίστηκα με τα νούμερα αλλά θα συνεχίσω με τις μαλακίες που κάναμε κι εμείς. Μία απ αυτές είναι και οι Ολυμπιακοί αγώνες (μίζες και διαφθορά, ακίνητα που ρημάζουν, κόστος ασφάλειας-security 1,2δις- και χρέη) Μία δεύτερη είναι τα Ελληνικά ομόλογα.

Χρωτάμε; Πού Πώς Γιατί και Πόσα; Είναι νόμιμα τα χρέη; Μαζί τα φάγαμε; Οφείλουμε να τα πληρώσουμε; Πώς γίνεται να πληρώσεις ένα ανήθικο και παράνομο χρέος;
Που έχω βάλει τα χάπια της πίεσης του παππού ρε γμτ;

Ευχαριστώ την Ερατώ που μου το θύμισε!

Καλό Σ/Κ

18 σχόλια:

Velvet είπε...

Πως γινεται να πληρωσεις το φαγοποτι των αλλων
Μα φυσικα με δανεικα κι αγυριστα
Το προβλημα ειναι
που θα βρεθει ο αγυριστος
Σε ειχα συνηθισει αλλιως
Μ αρεσει κι ετσι παντως
Καλημερα αντζελ
-

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε τοκαψα σορρυ αλλά δεν το είδα όλο τι θα άλλαζε;
Φιλενάδα άσε τα σάπια, όταν τα έτρωγες καλά ήταν; ξέρνα τα τώρα...
φιλιά πολλά...

Ερατώ είπε...

Καλημέρα!
Καλά κάνεις και σχολιάζεις το τέταρτο μέρος για όσους δεν έχουν χρόνο.
Σε ευχαριστώ για την αναφορά σε μένα.
Πιστεύω πως αυτό το ντοκυμαντέρ πρέπει να το δουν όλοι και να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
Χαρούμενη Κυριακή!

Lilith είπε...

Κι' εγώ τα χάπια μου έψαχνα όταν είδα το βίντεο στην Ερατώ.
Ειδικά στο σημείο που έλεγε για τις "αγορές" με τις φρεγάτες και τα ελικόπτερα! Όπως είπα και στην Ερατώ, στα 10 μέτρα πρέπει να τους στήσουν! Αν και... αυτούς δεν τους ξεφορτώνεσαι ποτέ. Έναν στέλνεις, δύο εμφανίζονται...
Πολύ καλό ντοκυμαντέρ πάντως και μπράβο στην Ερατώ που μας ενημέρωσε σχετικά.

Φιλιά πολλά, Αγγελάκι μου!

D.Angel είπε...

Velvet μου
με προβλημάτισε το ντοκιμαντέρ
γι αυτό το βαλα! Είναι αρκετά
ενδιαφέρον! Φιλιά πολλάααααα

Φούλη μου οκ
αν είναι να σωθούμε
να τα ξεράσω! Αλλά θα
σωθούμε; Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Ερατώ μου σ ευχαριστώ!
Εχω την ίδια άποψη μ εσένα!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή

Λιλιθάκι μου μ αρέσει
ο τόνος της φωνής σου ;)
Πολλά φιλιά κι από μένα
αλλά κι απ την αδυναμία σου!
Καλή Κυριακήηηηηηη

homemade είπε...

αληθεια είναι όλα αυτά αλλά τελικά πόσα ακόμα δεν γνωρίζουμε....γιατί?..μήπως όταν αρχίσουν και βγαίνουν στην φόρα γίνει ο χαμός......
ζούμε δύσκολες καταστάσεις......
τουλάχιστον ναχουμε υγεία....νασαι καλά ......

tasos είπε...

http://tasosnastos.blogspot.com/2011/04/debtocracy.html
http://tasosnastos.blogspot.com/2011/04/blog-post_706.html

D.Angel είπε...

homemade σίγουρα!
Και είναι πολλά...
Πάρα πολλά!
Αν συνεχίσουμε έτσι
θα τη χάσουμε την υγειά μας!
Χα χα χα χα Kissesssss

Τάσο σ ευχαριστώ για τα λινκ
Πέρασα και α διάβασα και ομολογώ
ότι σε ορισμένα συμφώνησα μαζί σου!
Γι αυτό κρατώ την ενημέρωση και την γνώση... Τα υπόλοιπα... θα τα
δούμε στην πορεία! Κisses

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σιγουρα ειναι ενδιαφερον και πρεπει ολοι να το δουν.

Μιά νεα εβδομάδα ξεκινάει με ελπίδες και αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά!!!!!!!
Καλη εβδομαδα να εχουμε.

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Πάντα έτσι δεν ήταν?
Όσοι παράγουν πλούτο χρωστάνε σε αυτούς που...δεν παράγουν..!
Εεε γιατί...κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοι... Τα καημένα...αφού δεν δουλεύουν...κρίμα είναι..!!
Μη σκας λοιπόν... Πάντα έτσι, κορόιδα θα είμαστε...
(Δες το έτσι, γιατί αλλιώς βλέπω τον παππού να ξεμένει από χάπια...!!)
Καλημέρα.

Υγ: Ας αρχίσουμε να ενημερωνόμαστε (πχ αυτό το ντοκυμαντέρ), γιατί η κοροϊδία μόνο με την γνώση αποφεύγεται...

Magia da Inês είπε...

ઇઉ ✿ܓܓ♫♫
Olá, amiga!

Passei para uma visitinha...
Entendo a sua indignação... sempre é o povo que paga a conta.

Apesar dos pesares,desejo uma linda semana!
Beijinhos.

♫♫.•*¨*•♫♫¸
°•♥° Brasil
°°•✿♫°.•

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Koπελιά με θυμάσαι;;

: ΡΡ

Θέλω τα επαγγελματικά σου φώτα!
Σου άφησα μαιλ εδώ,αλλά δε ξέρω τι γίνεται!
Στείλε μου το μαιλ σου στο δικό μου!
Φιλάκια!

zoyzoy είπε...

Θα περάσω πιο αργά να το δώ σίγουρα που θα'χω χρόνο!
Ν'αφήσω τα φιλιά μου για καλή εβδομάδα και θα τα ξαναπούμε!

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!
Ευχαριστώ που πέρασες!
Φιλιά πολλά

Σάτυρε έχεις απόλυτο δίκιο!
Συμφωνώ μαζί σου!
Καλή εβδομάδα κ πολλά φιλιά!

Obrigado pela visita Maria
Muitos beijos

Dreameraki χέσου!
Το μέηλ μου το χω φάτσα
φόρα στα tattoo
angelchaos7@yahoo.gr
Περιμένωωωωωωωωωωωωωω

Ζουζου μου όποτε
έχεις χρόνο και διάθεση!
Είναι ενδιαφέρον! Δεν έχει
σημασία αν συμφωνούμε όλοι ή
όχι.Σημασία έχει να ενημερωθούμε!
Φιλιά πολλά

Bitch είπε...

Βγάλαμε το συμπέρασμα μας αλλά τη αλλάζει
τώρα που η Ελλάδα είναι καταχρεωμένη ??

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα Αγγέλα μου!
Μη μου χαλάς τη μέρα πρωινιάτικα,θα το κατεβάσω να το δω αργότερα για να φορτώσω ανυπερθέτως!!!
Βλέπω σου γράφει και μια πατριώτισσα από Βραζιλία μεριά!!!
Σε χαιρετά και λέει πως έχει αγανακτήσει που πληρώνουμε τζάμπα τα κερατιάτικά τους!!!
ΕΛΛΑΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΣΥΜΜΑΧΊΑ ΟΕΟ!!!
ΚΑΛΗΜΕΕΕΡΑΑΑ!!!

Katerina είπε...

σορρυ φιλενάδα
εγώ τα πήρα τα χάπια
χιχιχι

καλημέρα :)

D.Angel είπε...

Bitch μου καλησπέρα!
Τουλάχιστον ξέρουμε....
θα δείξει! Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ναντιάκι μου
σ ευχαριστώ για το σχόλιο
και τη μετάφραση!Δες το
όποτε μπορείς! Kissessssss

Κατερίνα μου
άσε κάτω το χάπι λέμε!
Δεν φτάνουν για όλους!
Χα χα χα χα
kissessssssssss