15.4.11

Blogger's Game

Μιας και δεν είχα τι να γράψω τόσες μέρες, "τσουπ" έσκασε το παιχνιδάκι -από δουλειά να βρίσκομαι- και συμμετέχω! Η πρόσκληση έγινε από τον Συλλέκτη στιγμών και είπα να μην του χαλάσω χατήρι, αλλά για τελευταία φορά εεε! Ελεος.... Ολοι ξέρουν τι τεμπελόσκυλο είμαι! Καλά... Σε συγχωρώ, καθότι νέος στο blogoσπιτό μου (Ορισμένες ερωτήσεις όμως είναι άκυρες και δεν θα τις αναρτήσω) Οκ τέλος η γκρίνια... ξεκινάω την ανάκριση... φέρτε μου τη λάμπα!!! :Ρ

1 Ένα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις
No comment!!! Κι αυτή η ερώτηση άκυρη είναι αλλά τες πα! Μπορεί κάποιος να χει τπτ σημαντικό να πει, οπότε τη βάζω!

2 Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν για σένα
Δεύτερο άκυρο...Κάτι που δεν γνωρίζουν ως τώρα, δεν πρόκειται να το μάθουν ποτέ και στην τελική, σιγά μην το πω εγώ! Οποιος ενδιαφέρεται, μαθαίνει! Αλλά οκ.... θα το πω! Είμαι μουλάρι! Νταξ τώρα;

3 Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις
Ταξίδια, ταξίδια, ταξίδια!

4 Μία τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις
Εκτός από τη σοκολάτα;;;;;
5 Μία φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις
Ζήτω η τρέλα!

6 Ποιο είναι το τραγούδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes
Τίποτα συγκεκριμένο! Αυτό το διάστημα το On the floor

8 Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις
Τπτ συγκεκριμένο! αναλόγως τα κέφια...
Συνήθως είμαι χύμα στο κύμα!Η δουλειά μου τα χαλάει!!!

9 Δύο χόμπι σου
Ολοι το ξέρετε πια... tattoo ζωγραφική κ.α

10 Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν
Σ αυτό θέλω διευκρίνιση! Αν πω η κοιλιά μου πιάνεται; Οχι ε;

Καλά! Θα πω οτιδήποτε fake, Ανθρωποι + Αισθήματα!

11 Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές
Σοκολάτα!

12 Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire
Το σκυλί μου! Για τον Αρη μιλάω φυσικά! η Sheba είναι ο
εξορκιστής! :) :)

13 Αγαπημένα Cartoon
Δεν θα λεγα αγαπημένο αλλά οκ. Συμπαθώ Garfield και Bart Simpson

14 Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά?
Oλα και πείτε ότι θέλετε!

15 Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
Είμαι πολύ μπροστά για το παρελθόν, και απογοητευμένη για το μέλλον! Οπότε...

16 Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
Οχι και βαριέμαι να ψάχνω!
Ουφ τέλος!~
Εντάξει; Είμαι καλά γιατρέ; Να πάω για δουλειά ή να πάρω άδεια; Γράψε μου μια άδεια, γιατί με περιμένουν 300 τσουρέκια για τύλιγμα!!!! Δεν ξέρω ποιοι έχετε παίξει ή όχι, δεν θυμάμαι! Ούτε ποιοι θέλετε ή βαριέστε όπως εγώ! Οι 5 πρώτοι που θα σχολιάσουν παίζουν...Αν δεν θέλουν... περιμένουν να σχολιάσουν τελευταίοι. Επίσης δεν την γλιτώνουν -δημοκρατικά πάντα- ο GGKB για να ξεκολλήσει απ το facebook, το μαρούλι για να μην γκρινιάζει, ο Ιανός γιατί με στριμώχνει κι αυτός με παιχνίδια, η Νάντια αν βρει χρόνο, η Bitch για να ξεβαρεθεί και τέλος η Αστροφεγγιά αν και νομίζω ότι έχει παίξει! Δεν θυμάμαι... τες πα!

Για όσους τεμπελιάζουν, οι ερωτήσεις είναι στο πρώτο σχόλιο! Κάντε copy και ξεκουνάτε! Το κανα κι αυτό, χέστε με, πάω για δουλειά τώρα!

17 σχόλια:

D.Angel είπε...

Ένα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις

Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν για σένα

Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις

Μία τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις

Μία φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις

Ποιο είναι το τραγούδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes

Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις

Δύο χόμπι σου

Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν

Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές

Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire

Αγαπημένα Cartoon

Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά?

Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;

Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;

Astrofegia είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα το κλασικό Αγγελάκι...τελικά δεν με εκπλήσσεις πια!
Μια χαρά τα λες!
Κι αν λες πως είσαι τεμπελόσκυλο, μας κάνεις τη χάρη να μαζέψεις συμπικνωμένα τις ερωτήσεις!
Δεν έχω παίξει το συγκεκριμένο, αλλά ευχαρίστως να το κάνω! ;)
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
Φιλιά πολλά και σου εύχομαι ένα καλό σ/κ! :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ένα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις..
χαχαχαχαχαχαχαχαχα να το πω; χαχαχα θα το πω....ο γκόμενος!!! χαχαχαχαχα,τώρα θα μου πεις δεν είναι αντικείμενο εεεε; αλλά ποιος ξέρει; δεν εχω ντουλάπες εγω!!! χαχαχαχα

Bitch είπε...

Καλά Αγγελάκι μου.
Μας προσκαλείς να παίξουμε.??

Iανος είπε...

Mολις είδα το κατεβατό λέω κανε Θεε μου να με εχει ξεχάσει!!!
Άλλα που!!! Σιγά μην και δεν ανταποδιδες!!! :P
φυσικά και θα παίξω όπως έκανες και εσύ όταν σε κάλεσα!!!
Μια ερώτηση ...μετα το 6 είναι το 8; χεχεχεχε Πολλά φιλιααααααα!!!

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου γιατί το λες αυτό εεεε;;;;Χα χα χα χα χα
Να σαι καλά γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Φούλη μου χα χα χα χα χα
χα χα χα χα χα χα χα χαχα
χαχα χα χα χα χα χα χα χα
Κορυφή! Φιλιά πολλάααααααααααα

Bitch μου ναι!
Καλά το κατάλαβες!
Φιλιά πολλάαααααα

Ιανέ μου ειδικά ΕΣΥ
θα πρέπει ν απαντήσεις
σε όλες τις ερωτήσεις,
κι αυτές που λείπουν,
για να μη με κοροιδεύεις!
Σιγά μη σ άφηνα απ έξω!
Τα ξεχνάω εγώ κάτι τέτοια;;;;
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά!

ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΤΕ
ΜΗ ΣΠΡΩΧΝΕΣΤΕ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Gi Gaga Kouni Beli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
AERIKO είπε...

xaxaxa...μόνο στη σοκολάτα δεν συμφωνούμε κι εκεί ακόμα λοξή είμαι..προτιμώ την άσπρη..cranch..!!!!!!

:))

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

έπαιξα! Χάρηκες?

Marouli είπε...

Ειπα και εγω θα την γλιτωνα? Θα παιξω μεσα στο σκ γιατι ηδη με τα νευρα μου παιζω τριλιζα οποτε ετοιμασου χαχαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

Lilith είπε...

Γεια σας! Είμαι το νούμερο 11 σχόλιο. Το ΝΟΥΜΕΡΟ 11! Το ακούσατε, έτσι δεν είναι;
Χιχιχι... :)))

Στο 14 συμφωνούμε απόλυτα, Αγγελάκι μου. Ε... με τη φήμη λίγο διαφωνώ... Φαντάζομαι ότι i could do without. :)

Να έρθω να τυλίξω κι' εγώ κανένα τσουρέκι; Εεεε;;; :)

Φιλιά πολλά, Αγγελάκι μου!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Χμμ...
Ερωτήσεις-παγίδες για να φακελωθούμε..
Δεν ξέρω/δεν απαντώ....
Χο χο χο !!
Καλησπέρα.

D.Angel είπε...

Aeriko μου σοκολάτα να ναι κι ότι να ναι!Δεν έχω πρόβλημα! Φιλιά πολλάαααα

GGKB πολύ!Εσύ; Πάι στη φάρμα
σου βόσκεις πρόβατα; Ελεος!
:Ρ Φιλιά πολλάααααααααα

Μαρούλι ωχ....
σαν απειλή ακούγεται!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Λιλιθάκι μου νταξ....
το πιάσαμε το υπονοούμενο!
Χα χα χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ για την προθυμία
αλλά.. είμαι το αγγελάκι
και μόλις τελειωσα! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Σάτυρε σιγά! Εχεις ανάγκη εσύ;
Τρελοί όλου του κόσμου ενωθείτε!
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλάααααααα

Bitch είπε...

1.Δεν υπάρχει κάτι στην ντουλάπα μου to die for..

2.δεν απαντώ… (ερώτηση παγίδα)


3.πολλά ταξίδια (και ξανά Αφρική!!)

4.παγωτό βανίλια Nirwana


5.δεν υπάρχει..

6.I need a dollar


7.Σπορ μέχρι ροκ


8.Τένις και φωτογραφία

9.να μιμούνται την προφορά μου, χαχαχα

10.Τι σημαίνει «ενοχές»??


11.Brad Pitt


12.Donald Duck και η ταινία “Madagarcar”

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!!
Να βρω χρόνο???
Μπορώ???
Θα το κάνω βρε,για να μη σου χαλάσω το χατήρι!
Τσουρεκιτυλίχτρα μου!!ΧΑΧΑΧΑ!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!

Marianna είπε...

Ένα έχω να πω, ότι μαμιέται το blogger!
Στα διάλα έγραψα κάτι και χάθηκε πτφφφφ!
Να μου στείλεις στο mail μου το φατσαμπουκ σου και σβέλτα.
Τεμπέλο ε τεμπέλο!
Ουστ προυτς, χαχαχα:ppp

SpIrToKoYto είπε...

είμαι το Νο 17 ,άρα δεν υποχρεούμαι και δεν θέλω να παίξω...
θέλω όμως να σας σκάσω οικογενειακώς δυό φιλιά στα μούτρα,να σας ευχηθώ καλή Ανάσταση και καλά να περάσετε...ενημερώθηκα δεόντως και αρμοδίως...
σμουαααατςςςςς πολλά πολλά...