17.4.11

Καλό ταξίδι Νίκο



Εσβησε η φωνή ενός από τους πλέον αγαπημένους τραγουδοποιούς και ερμηνευτές, του Νίκου Παπάζογλου, που έχασε σήμερα τη μάχη με την επάρατη νόσο σε ηλικία 63 ετών.
Δεν χρειάζονται περισσότερα...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
ΑΝΤΙΟΔεν ξέρω αν φταίει ο καιρός ή η κρίση ή η τιμή της βενζίνης ή κάτι άλλο... Η φωτό είναι τραβηγμένη σήμερα το μεσημέρι στη λ. Βουλιαγμένης (ύψος Ελληνικού) και όπως βλέπετε δεν κυκλοφορεί ψυχή! Το φανάρι ήταν πράσινο αλλά κανείς δεν κόρναρε πίσω μου... Το ίδιο και στην παραλιακή! Το ίδιο και στην Αλίμου...
Και μη χειρότερα!



20 σχόλια:

γνωστος αγνωστος είπε...

συννεφιασμενη κυριακη.....

zoyzoy είπε...

Και ο Θεός κλαίει για τον υπέροχο Νίκο από'δω και πέρα ακούγοντας τη φωνή του θα βουρκώνω!

Καλό του ταξίδι!

Ξένια είπε...

Αυτό πονάει.
Απο τους τελευταίους αυθεντικόυς, σ' έναν κόσμο γεμάτο από "δήθεν"...

Φιλιά στο Μανώλη, και καλή αντάμωση, Νίκο...

NOSTOS είπε...

Απουσιες..πολλες απουσιες μετραμε τον τελευταιο καιρο φιλαρακι μου,απο ανθρωπους που δεν αξιζαν να φυγουν,αλλα εκει το παρεακι που εχει μαζευτει μεσα στη ρωγμη του χρονου θα γλεντα με τα τα τραγουδια του και θα νικα τον θανατο..την καλησπερα μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

καλο του ταξιδι.κριμα:(

LENA είπε...

ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ ΕΣΥ Κ ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ BLOGGERS..ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ,,,ΑΣ ΑΝΑΠΑΥΘΕΙ Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥ ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πάει άλλος ένας από τους καλύτερους!!
καλησπέρα φιλενάδα

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ
που περάσατε!
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Φιλιά πολλά

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

καλή σου βδομάδα αγγελάκι
αν και στο ξεκίνημά της μόνο άνοιξη δε θυμίζει από κάθε άποψε
ας της χαμογελάσουμε μπας και την τουμπάρουμε :)

καλημέρα

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Τους καλούς ανθρώπους έλεγε κάποιος τους παίρνει ο θεός κοντά του!!
Γιατί ρε θεούλη???
Τόσοι άχρηστοι υπάρχουν,τις ΨΥΧΑΡΕΣ παίρνεις??
Καλό σου ταξίδι Νίκο μου και πολλά φιλιά στον Μανώλη τον Στέλιο,τον Γρηγόρη και τόσους άλλους που έφυγαν και ορφανέψαμε!!

Astrofegia είπε...

Καλό του ταξίδι...!

53fm είπε...

Kαλό ταξίδι στον αγαπημένο μας...
Καλή Ανάσταση σε όλους και σε όλα Αγγελάκι!

Bitch είπε...

Καλό ταξίδι..!!
Ελπίζω να βρει έναν καλύτερο κόσμο..

Σου στέλνω τα φιλιά μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
Φιλιά πολλάαααααααα

Καλή Μεγάλη εβδομάδα σε όλους!

D.ANGEL

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αντίο Νικόλα... Κουράγιο στους κοντινούς του ανθρώπους, αφού για μας τους υπόλοιπους θα παραμείνει εδώ...

D.Angel είπε...

Σάτυρε σ ευχαριστώ πολύ
που πέρασες! Τα φιλιά μου

Osiris! είπε...

Εγώ δεν είμαι ποιητής είμαι στιχάκι
είμαι στιχάκι της στιγμής
πάνω σε τοίχο φυλακής
και σε παγκάκι

Με τραγουδάνε οι τρελοί και οι αλήτες
καταραμένη είμαι φυλή
με μιαν εξόριστη ψυχή
σ' άλλους πλανήτες

Εγώ δεν είμαι ποιητής
είμ' ο λυγμός του
είμαι ένας δείπνος μυστικός
δίπλα ο Ιούδας κλαίει σκυφτός
κι είμ' αδερφός του

Στίχοι: Λάζαρος Ανδρέου
Μουσική: Νίκος Παπάζογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Παπάζογλου

Osiris! είπε...

Δεν κυκλοφορεί κανείς;
Σοβαρά;

Εγώ δεν είμαι ποιητής είμαι στιχάκι
είμαι στιχάκι της στιγμής
πάνω σε τοίχο φυλακής
και σε παγκάκι

Με τραγουδάνε οι τρελοί και οι αλήτες
καταραμένη είμαι φυλή
με μιαν εξόριστη ψυχή
σ' άλλους πλανήτες

Εγώ δεν είμαι ποιητής
είμ' ο λυγμός του
είμαι ένας δείπνος μυστικός
δίπλα ο Ιούδας κλαίει σκυφτός
κι είμ' αδερφός του

Ούπς!
Το ξαναείπα αυτό!

Osiris! είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=CyTmq1Sfpvk&feature=related

D.Angel είπε...

Osiri ευχαριστώ πολύ για τους στίχους
x 2 χα χα χα χα Ευχαριστώ για το βίντεο! Δεν ξέρω τι συμβαίνει... πραγματικά! Ερημιά! Και δεν φταίνε τα
τσουρέκια μου! Χα χα χα χα χα
kisses