13.4.11

Εύρηκα!


Συνέχεια χάνω κιλά, αλλά αυτά με βρίσκουνε! Fuck!!! Να ο σωστός τρόπος να ζυγίζεστε από δω και πέρα! Πώς δεν το χα σκεφτεί τόσο καιρό ρε γμτ; Το καταλάβατε ότι βαριέμαι ε;;;; Ορίστε και οι νέες περιπέτειες του Αρη και του Δία:


Δεν ξέρω τι να γράψω ρε παιδιά! Ηθελα κάτι ανάλαφρο για να μην ψυχοπλακωθούμε πάλι αλλά "τοκ" "τοκ" δεν κατεβάζει τίποτα το ακατοίκητο!Ααααα... βρήκα αυτό το βιντεάκι, με μουσική του Κορκολή και μου άρεσε πολύ!

Αυτά! Σκατά... δεν ξέρω τι άλλο να γράψω!
Ακούω το Sensitivities και χαλαρώνω!
Καλό σας βράδυ!

23 σχόλια:

Dark13Sun είπε...

χαχα εγώ ξέρω κι άλλο τρόπο!
κόβεις τα πατατάκια μπροστά στην οθόνη..τρως κόκαλα και το κρέας το δίνεις στο σκύλο...αυτά

καλημέρες!!

ΛΕΩΝ είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Καλημερούδια Αγγελική μου!

LENA είπε...

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ...ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΔΕ ΜΠΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ....ΕΣΥ FOCUS ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ....ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ Κ ΠΟΤΕ ΒΡΑΔΥ ΦΑΓΗΤΟ .....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Vangel Greko είπε...

Και να συμπληρώσω το παραπάνω σχόλιο και να τρως ένα καλό πρωινό!!

Το βιντεάκι υπέροχο όπως και η μουσική που επέλεξες!!

...αλλά "τοκ" "τοκ" δεν κατεβάζει τίποτα το ακατοίκητο!!

(Γέλια!!)

Να προσέχεις & η ζωή κάνει κύκλους!!

Τα σέβη μου!!

Astrofegia είπε...

Έχω ξαναδεί αυτό τον τρόπο ζυγίσματος...έχει πολύ πλάκα όντως! ;)
Οι σκύλοι γλυκύτατοι και το clip του Κορκολή, ταξιδιάρικο!
Πολλά φιλιά, Αγγελάκι μου! :)

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

καλόοοο ... ακόμα γελάω και θα γελάσω περισσότερο όταν δω τη φάτσα της συμβίας όταν της το δείξω ... Φυσικά θα εισπράξω τη γνωστή ατάκα: "Δεν κοιτάζεσαι λίγο στον καθρέφτι;"
Αλλά εγώ φιλενάδα όταν κοιτάζομαι βλέπω έναν 20άρι γκόμενο στυλάτο, ψηλό και ευθυτενή να μου χαμογελά ... ΠΩΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΑΤΙΜΗ!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αυτό με τη ζυγαριά θα το ακολουθήσω. Οι περιπέτειες των σκυλιών θα βγουν και σε dvd? :P

ΦΟΥΛΗ είπε...

Το μουσικό χαλί υπέροχο, και τα σκυλομαλώματα σουπερ!!
φιλιά πολλά..

Bitch είπε...

Αγγελάκι.
Αυτά τα καταραμένα κιλά και εμένα δεν με αφήνουν..
Τι να κάνει κανείς? Και μην χειρότερα.
Πρέπει να κόψω τους ξηρούς και τα κρασιά!!
Ωραία η μουσική!
Φιλιά!!!

Marianna είπε...

Εσύ βαριέσαι? Αποκλείεται!!:P
Τα κιλά είναι πονεμένη ιστορία.
Η λύση? Να μην σκέφτεσαι ότι κάνεις δίαιτα και να πίνεις πολύ νερό πριν φας. Έτσι φουσκώνεις και τρως λιγότερο και εννοείται κομμένο το βραδυνό!
Επίσης, παίρνεις τα σκυλιά και πάτε για τρέξιμο. Πτφφφ κουράστηκα ήδη!

D.Angel είπε...

Dark13Sun χα χα χα χα
Καλό αλλά δεν θα πάρω!
Φιλιά πολλά

Καλησπέρες λιονταράκι μου
Πολλά φιλιά!!! :)

Lena μου ο μόνος
στόχος για την ώρα,
είναι να χτυπήσω αλύπητα
ένα κομμάτι μουσακά που χω
μπροστά μου!Focus στον μουσακά!
χα χα χα χα χα Ευχαριστώ πάντως
Kisses

Vangel Greko τοκ τοκ
is anybody home? χα χα χα χα
Προσέχω προσέχω μη φοβού!
Smouatssssssssssssssss

Αστεράκι μου δεν είναι σούπερ;
Χα χα χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ! Φιλιά πολλά!!!

Τεμαχιστή μου να κόψεις
τα χάπια λέμε! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά ρεεεεεε

GGKB αφού δεν ξέρω τι να
γράψω λέμεεεεεε!!!!
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά ρεεεεεεεεεεεε

Φούλη μου ευχαριστώ
Φιλιά πολλάααααααααααα

Bitch μου σιγά μην
τα κόψουμε! Δε βαριέσαι...
Οτι φάμε κι ότι πιούμε στην
τελική! Φιλιά πολλάαααααα

Μαριάννα μου εγώ
να δεις πόσο κουράστηκα
που τα διαβασα αυτά!
Mη σώσουν και φύγουν!
Kisses

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Και γιατί δεν παίρνεις μια ζυγαριά που να μετράει...ανάποδα??? Χαχαχα!

Σίγουρα θα ξέρεις την "δίαιτα του αλόγου γιατί είναι παλιά. Αν όχι:

http://www.logia.gr/quote/%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AF%CF%84%CE%B1/%CE%B7-%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%85

Αλλά και καμιά δίαιτα να μην ακολουθήσεις, σε λίγα χρόνια θα έχει αποτελέσματα η δίαιτα του παρ...αλόγου, ή αλλιώς "χρεωδίαιτα" που θα μας κάνει όλους...αεράτους..!
Για μην πω "φτερά στον άνεμο"!!! Με αέρα πάνω από 6 μποφόρ θα έχουμε δωρεάν μεταφ. μέσο...!!

Του παγκοσμίου φήμης διαιτολόγου: Γιώργου Παπακωνσταντίνου....

Καλησπέρα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλό σου βράδυ και να περνάς καλά!

bear είπε...

Εσύ με κόλλησες και δεν ξέρω τι να γράψω;
Καλησπέρα Αγγελάκι μου

dsquared είπε...

Τρεχω να ζυγιστώ τούμπα, χα, χα!

din

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΖΥΓΙ!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
Ευρηματικότατον και χρησιμότατον για ενδεχόμενες αμφισβητήσεις περί κιλών!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!

Lilith είπε...

Χαχαχαχα!
Πολύ καλό! Έτσι θα ζυγίζομαι από δω και πέρα. :)))
Γιατί ο Άρης ήταν δεμένος και ο Δίας ελεύθερος; Όχι πως παραπονιέμαι δηλαδή, αλλά μου έκανε εντύπωση. :)
Πάντως έχει γίνει πιο επιθετικό το παιδί μου ή μου φαίνεται; Βέβαια, τα φιλάκια του τα θέλει πάντα... Κάθε μισό λεπτό ερχόταν σε σένα για να πάρει χαδάκι. :)))
Πολύ ωραίο το κομμάτι του Κορκολή.
Ταξιδιάρικο, όπως είπε και το Αστεράκι.

Φιλιά πολλά!!!

Τάσος είπε...

Ούτε ζυγαριές θέλεις ούτε τίποτα. Μυρίζει καλοκαιράκι, λίγη υπομονή.
Βολτίτσα, μπανάκι και καλή διάθεση. Ο τέλειος λιποδιαλύτης. Και αν δεν λειτουργήσει, σκασίλα μας, ε; Αρκεί να περνάμε καλά.
Φιλιά.

Αθανασία είπε...

Αχαααααααχαααααααααχααααααααχαααχααααααααααααααααχαααααααααχααααααααχααααχαααααααααα!ε,αγγελάκι μου μήπως λέω μήπως,ε, δ ε προσέχεις κάτι στη διατροφή σου?μήπως το ψιλό-παράκανεις με κάποια πράματα που βάζουν κιλά?λέω απλώς στο λέω επειδή το'χα πάθει,κι εγώ κάποτε αυτό γι'αυτό....ε,ο Κορκολής μου αρέσει και μένα..(ε,εχμ σαν πιανίστας εννοώ)γιατί σαν...άντρας άλλη ιστορία μη το ψάχνεις αν και τα'χε κάνει,λίιιγο σκ...τά με τη πρωσοπική του ζωή,πριν κάμποσα χρόνια αλλά ντάξει...παραμένει πάρ'αυτά ένας εξαιρετικός πιανίστας και ήταν πολύ,της μόδας η μουσική του στα χρόνια της εφηβείας μου...καλά..από σκ...τά άλλο τίποτε...σκ..τά και απόσκ...τά έχεις δίκιο!και ποιός δε βαριέται!!!!!!!!!!!!!!!φιλάκια βαριεστημένα....άαααααααααααουχμ!

zoyzoy είπε...

Καλέ αυτά μεγάλωσαν ολόκληρα σκυλιά έγιναν!
Φοβερή η μουσική!
Αστο μη μου τα θυμίζεις τα κιλά θα το ρίξουμε στην ωμοφαγία μου φαίνεται γιατί αλλιώς δεν τα χάνουμε με τπτ!

Φιλί θαλασσινό!

D.Angel είπε...

Σάτυρε έχεις απόλυτο δίκιο!
Θα σταματήσω ν αγχώνομαι
(χα χα χα) και θ αρχίσω να τρώω!
Ετσι κι αλλιώς κάποια στιγμή θέμε
δεν θέμε θα μας τα κόψουν!
Φιλιά πολλάαααααααααααααα

Χριστόφορε ευχαριστώ
που πέρασες! Επίσης γλυκέ μου
Φιλιά πολλά

Αρκούδε μου λες;;;;
Δεν ξέρω! Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

dsquared σούπερ!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Ναντιάκι μου είδες;
Για όλα υπάρχει λύση!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλάααα

Λιλιθάκι μου είδες;
Μια χαρά όλα! Χα χα χα
Ο Αρης είναι πάντα δεμένος
γιατί καταφέρνει να πηδάει
πάνω απ τη μάντρα και να τον
κυνηγάμε! Ενώ ο Δίας καταλαβαίνεις... δεν το χει!
Προτιμάει τα χαδάκια και τα
φιλάκια ο αγαπούλης!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατςςςςς

Τάσο μου, έχεις δίκιο!
Σκασίλα μας! :)
Φιλιά πολλάαααααααααα

Αθανασία μου έχω
αδυναμία στα γλυκά!
Δεν μπορώ να κρατηθώ ρε γμτ
Για τον Κορκολή θα συμφωνήσω!
Θυμάμαι το σκηνικό αλλά πέραν τούτου θεωρώ ότι είναι καταπληκτικός μουσικός!
Αστα να πάνε... Η άνοιξη
μου πεσε βαριά! δεν έχω όρεξη
να κουνηθώ! Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Ζουζού μου είδες;;;;
30 κιλά έγιναν! Και η μαμά είναι
27 κιλά, σκέψου! Χαίρομαι που σου
άρεσε η μουσική! Οσο για τα κιλά...
δε βαριέσαι! Οτι έχει κανείς, καλό είναι! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το ξέρεις πως τη ζυγαριά
ανάγκη δεν την έχεις
ότι κι αν έχεις σήμερα
καλό ΄ναι, το κατέχεις.

D.Angel είπε...

Φανη μου τα ίδια λέω
κι εγώ αλλά ο κόσμος
διαφωνεί! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά