4.4.11

Δυο ζωές

Kαι ξαφνικά ανακαλύπτουμε ότι ζούμε δυό ζωές ταυτόχρονα.
Tη ζωή της καθημερινότητας, της συνήθειας, της σύμβασης και των υποχρεώσεων.Τη ζωή της κανονικότητας, που όλα έχουν το χρόνο τους, το μικρό κουτάκι που τα βρίσκεις με σιγουριά όποτε τα αναζητήσεις.
Και ζούμε και την άλλη ζωή. Τη ζωή που την ανακαλύπτουμε στα όνειρα μας, την αγγίζουμε στον απροσδόκητο στίχο του ποιήματος που φωτίζει την ψυχή μας, που θα θέλαμε να χαράξουμε με ανεξίτηλο τατουάζ στο μπράτσο μας. Είναι η ζωή που δεν μετριέται με συμμετρικά δευτερόλεπτα, αλλά με το ζεστό ακανόνιστο σφυγμό μας.
Ανακαλύπτουμε ξαφνικά ότι ζούμε δύο ζωές.Το μόνο που μπορούμε και πρέπει να κάνουμε είναι να αναζητήσουμε τη μικρή εκείνη γέφυρα που θα συνδέσει τη μία με την άλλη...
Να αφήσουμε να μας πλημμυρίσουν πολύχρωμα όνειρα...
Να πιστέψουμε στη μαγεία και τα θαύματα...
Μόλις το κάνουμε, θα αρχίσουν να συμβαίνουν...
Μπροστά στα μάτια μας!



22 σχόλια:

Dark13Sun είπε...

κάθε μέρα είναι μια ανακάλυψη..
πρέπει να θες όμως να δεις...να θες...

καλημέρες

ΛΕΩΝ είπε...

Ότι πρέπει για μια καλή βδομάδα η ανάρτησή σου Αγγελική μου!
Αισιόδοξη και ονειρική!
Φιλιάαααα

53fm είπε...

Kαλή βδομάδα,ολοζώντανε άγγελε!
Φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό θα είναι να μπορούμε να ζούμε ταυτόχρονα και τις δυο..
Άγχος τρέξιμο, αναλωνόμαστε σε πεζά πράγματα και χάνουμε την ουσία της ζωής..
Φιλιά πολλά φιλενάδα..

AERIKO είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=8M_VcV9pIFg&feature=fvsr

Η καθημερινότητα και οι υποχρεώσεις
δεν μας εμποδιζουν να κάνουμε μια
μικρή απόδραση μέσα μας και να δούμε ακόμα και μέσα απ αυτη την πίεση το πιο θετικό μνμα που σημαίνει ΖΩ.Η θετική αντίληψη και η αποδοχή της αξίας της Ζωής είναι η γέφυρα.Το να περπαταμε να ανασαινουμε κι ας γκρινιάζουμε δεν είναι δεδομένο.!!

Σε μια στιγμή μπορεί ν'αλλάξει η ζωή μας όλη.Μια μικρή στιγμή μπορεί να τα αλλάξει όλα.!!

Χαμογελαστή Καλημέρα κι ευχή απο καρδιάς για μια όμορφη νέα εβδομάδα.
Πολλά Φιλιά σου αφήνω.!! :))

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Συμφωνώ μαζί σου
και ποιός μας εγγυάται άλλωστε πως το σωστό είναι η καθημερινότητα, η κωλοκοινωνία και τα ρολόγια;
Ας αφεθούμε στο όνειρο.
Στο κάτω-κάτω, όλοι αυτοί που θαυμάζουμε σε όλους τους τομείς, σε όλες τις εποχές, το όνειρό τους δεν ακολούθησαν;
Πολλά φιλιά!!

Astrofegia είπε...

Νομίζω πως δεν είναι δυο ζωές, αλλά οι δυο όψεις ενός νομίσματος...δλδ ΕΜΕΙΣ!
Καλή βδομάδα, Αγγελάκι, πολλά φιλιά! :)

zoyzoy είπε...

Χρόνια το λέω ανάμεσα στα "Θέλω και στα πρέπει" ακροβατώ χωρις να ισορροπώ!

Καλή εβδομάδα με φιλί θαλασσινό!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ
όλους για τα υπέροχα σχόλια σας
Δεν ξέρω τι ν απαντήσω στον καθένα
από σας και δεν θέλω να λέω τα ίδια!

Dream on

Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Menia είπε...

Αυτή η γέφυρα είναι το κλειδί και ο προορισμός..

Μακάρι να διαβούν τα όνειρα με ασφάλεια τη γέφυρα και ας είναι κάτι λιγότερο από θαύμα.. :-)

Καλη εβδομάδα και καλό μήνα εύχομαι! :-)

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλή μου Αγγέλα είσαι μακράν!!
Εγώ τουλάχιστον πρέπει νάχω ζήσει και πέντε ζωές ταυτόχρονα,αλλά κάπου μπέρδεψα τις κοτσίδες μου και τις τραβούσα!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!

Marianna είπε...

Να σου μαμήσω το topic?
Εγώ μία γέφυρα έχω αγάπη μου κι αυτή μέσα στο στόμα μου:pppppp

Σοβαρά τώρα, I love you, χιχι
Ματς βλαμμένο!
Καλημέρααααα!!!

Velvet είπε...

Μια ζωη ζουμε
Μια και μοναδικη
Ο εαυτος μας ειναι σχιζοφρενης
Καλημερα Αντζελ

ΥΓ.Παρατηρω οτι εχεις υπαρξιακες
ανησυχιες τελευταια
-

D.Angel είπε...

Μακάρι Μένια μου!
Τι δε θα δινα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ναντιάκι μου
χα χα χα χα χα χα χα χα
Μη μασας! Προχώρα και χαιρετίσματα
στον Αδέλφω! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααα

Μαριάννα σε λένε τώρα;;;
Χα χα χα χα χα χα χα
Εγώ που δεν έχω ούτε τέτοια
τι σκατά να κάνω;;;; Οτι έχει
κανείς καλό είναι! Χα χα χα χα
Φιλιά μαρήηηηηηηηηηηηη

Velvet ειδικά ο δικός μου
παραείναι σχίζα! Υ.γ Ναι,
μ έχει πιάσει πάλι....
Λίγο η άνοιξη, οι πεταλουδίτσες
οι διακοπές που δεν πήγα! Αστα!
Φιλιά πολλάααααααα
Καλημέρες

Bitch είπε...

Σου στέλνω την αγάπη μου!

D.Angel είπε...

Bitch
Smouatsssssssssssssssss

Ευρύνοος είπε...

σε έπιασαν τα υπαρξιακά σου βλέπω ε;
χμ..
φταίει η Άνοιξη μάλλον..

καλησπέρααααααααααα :)

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Δυο ζωές?? Δε λες είκοσι δυο καλύτερα?!
Ποιά κυριαρχεί?? Δύσκολη απάντηση κι ο καθένας μπορεί να απαντήσει μόνο για τον εαυτό του με σιγουριά.
Αλλά στην καθημερινότητα, και στο πως διαθέτουμε τον χρόνο μας, δεν νομίζω ότι οι πολλοί, από τις είκοσι δυο θα διάλεγαν αυτή που κυριαρχεί...
Γι αυτό πρέπει σε όσους το επιτρέπουν οι συνθήκες, να ζουν και τις άλλες παράλληλα...
Καλημέρα

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Εδώ με τα βίας τα βγάζουμε πέρα με τη μία, θέλετε και δεύτερη?
Σύνελθε D. μου, καλός κι ο έρως αλλά με ρέγουλα! :P

φιλιά!

Vangel Greko είπε...

Αληθινή & περιεκτική τούτη η ανάρτηση!!

Ακριβώς για να μας μείνει στο πίσω μέρος του μυαλού μας & να μην φθειρόμαστε σε τόσο μικρά πράγματα (εξαιρώ τα θέματα της υγείας!!)

Να χαμογελάς!!

Τα σέβη μου!!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Εγώ πάντως φιλενάδα προσπαθώ να μη μπερδεύω τις κλούτσες με τις πούτσ .. ωπς!!! βούρτσες i mean.
Ο Τζέκυλ και ο Χάϋντ inside me (πώς το δουλεύω το μπασταρδοαγγλικό !!!) προτιμώ να έχουν διακριτούς ρόλους. Ο ένας "κοιμισμένος" και "αμέτοχος" της καθημερινότητας και της μιζέριας και ο άλλος ο ...εαυτός μου, που προτιμώ να τον κρατώ για μένα τους αγαπημένους και τους φίλους. Φοβάμαι το μπαστάρδεμα, φοβάμαι τον επηρεασμό και την αλλοίωση ...μακρυά κι αγαπημένοι λοιπόν.
ΥΓ. Σκεφτόμουν τί tattoo θα μου πήγαινε ... ίσως οι δύο μάσκες (κωμωδίας και τραγωδίας) να είναι μια κάποια λύση.

D.Angel είπε...

Σάτυρε έχεις απόλυτο δίκιο!
Κι εγώ μαζί σου!
Καλησπέρες και πολλά φιλιά!

GGKB αυτή η άφρω φταίει για όλα
είμαι σίγουρη! :Ρ Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Καλησπέρεςςςςςς Σμουατς

Βαγγελάκη μου έτσι ακριβώς!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!
Σμουατς στα μούτρα σου!

Τεμαχιστή μου σκορπιός
είσαι! Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο!Χα χα χα χα χα χα
Τις μάσκες τις κοίταζα πριν
δυο μέρες γιατί είχα ένα κομμάτι
και ψαχνόμουν γενικώς!
Μια χαρά το βρίσκω!
Φιλιά πολλά