14.3.11

Weekend


Κι αφού έφαγα τη φρίκη μου αυτές τις μέρες, αποφάσισα να το παλέψω...-σπρώξτε γιατί χανόμαστε ένα πράμα...- ν αλλάξω διάθεση!Μια βόλτα, ένα ταξιδάκι, καλό φαγητό σ ένα
συμπαθητικό ουζερί, μια εκδρομούλα στο βουνό και τσουπ... Να τη πετιέται! Η διάθεση βέβαια... Σκατόπαιδα, τι νομίζατε; Πολλά δεν θέλει ο άνθρωπος για να χαρεί!Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ αγόρι μου :)



Πειράζει που γιόρτασα την Κ.Δευτέρα με μια εβδομάδα καθυστέρηση; Εεεε;;; Το βιντεάκι σταματάει εκεί που τα κουτάβια μας γαβγίζουν στην χελωνίτσα! Η συνέχεια ήταν πιο επεισοδιακή όμως... Η Sheba έσπρωξε τη φουκαριάρα τη χελώνα στο γκρεμό, και ακολούθησε μαζί με τα κουτάβια για να παίξουν... Οσο και να φωνάζαμε, δεν ανέβαινε να φύγουμε και μας έπιασε πανικός! Τελικά κατέβηκε κι ο Νίκος για να τα φέρει πίσω! Η χελωνίτσα είχε κρυφτεί μέσα σε μια τρύπα! - Και λέω ευτυχώς που αντί για χελώνα δεν ανακαλύψαμε σκαντζόχοιρο! Τώρα θα βγαζα αγκάθια, με το τσιμπιδάκι για τα φρύδια :Ρ απ τα μούτρα τους! Στη συνέχεια, ρίξαμε κάτω έναν ποδηλάτη που τρόμαξε όταν μας είδε με 3 σκυλιά - τι δουλειά είχε ο ποδηλάτης τέρμα θεού ρε παιδιά; - Για την ακρίβεια, δεν τον ρίξαμε εμείς... Μόνος του έπεσε όταν είδε τα σκυλιά μας να τρέχουνε προς τα εκείνον! Και για να μη με λέτε κακό άνθρωπο, μετά το περιστατικό με τη χελώνα, τα είχαμε δεμένα στα δέντρα, αλλά εκείνος δεν το ξερε, και παραλίγο να πάει να κάνει παρέα στη χελωνίτσα! Ούτε τα ΕΚΑΜ δεν θα τον έβρισκαν έτσι κι έπεφτε λίγο πιο πέρα!


*Απορία: Ποιός ηλίθιος σκέφτηκε τέτοιο τίτλο (σε γνωστό κανάλι) στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, για να περιγράψει την θλίψη μετά από τον σεισμό;

**Πολύ χάρηκα με τη νίκη του Ζαμπίδη προχθες!

***Καλό ταξίδι Μανώλη!


Καλό ταξίδι βρε Μανώλη,
όλοι οι ωραίοι φεύγουν μόνοι!

27 σχόλια:

Vangel Greko είπε...

Χαίρεται!!

Δε συμβαδίζεις με το εορτολόγιο παιδί μου εσύ πλέον αρχίζω να το πιστεύω!!

Μαζί με το γέλιο των πρώτων σειρών μου προκάλεσες και μια περίεργη μελαγχολία στο τέλος...

Καλή βδομάδα με χαμόγελο & αισιοδοξία!!


Όσο για το "συγκλονισμένοι οι επώνυμοι" δεν έχω λόγια!!απλά ΕΛΕΟΣ!!

Τα σέβη μου!!

AERIKO είπε...

Καλημέρα και Καλή εβδομάδα Αγγελούδι μου.Υγεία καλη καρδια και η στιγμη οπως ερχεται.Πολλα Φιλια σου αφηνω.!! :))

LENA είπε...

ΕΤΣΙ ΤΑ ΑΠΛΑ ΛΟΙΤΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΝΑ ΚΡΑΣΑΚΙ ..ΤΑ ΜΩΡΑ ΜΑΣ ..Η ΚΟΡΗ..ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ..ΚΟΥΚΛΑ.... ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ.....ΚΑΛΗ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Astrofegia είπε...

Αλίμονο στους ποδηλάτες και τις χελώνες αν σας συναντήσουν! Λύπη!
Χαχαχαχαχαχαχα

Τα υπόλοιπα μια χαρά τα σχολιάζεις!

Καλή σου εβδομάδα και πολλά φιλιά Αγγελάκι!

ΛΕΩΝ είπε...

Άντε και καλή βδομάδα Αγγελάκι!
Τα φιλιά μου!

Lilith είπε...

"Πολλοί ορκίστηκαν πως μ’ αγαπήσανε
γιατί κατάλαβαν ποιος είμαι τάχα
και σαν τους πίστεψα μ’ εγκαταλείψανε,
ανάγκη μ’ είχανε, αυτό μονάχα".

Κάτι ήξερες, Μανώλη.

Καλό σου ταξίδι.

Ξέρεις τι σκέφτηκα όταν έβλεπα τα παιδιά μας να γαβγίζουν στη χελώνα;
Σκέψου τώρα, να είσαι στο σπίτι σου κλεισμένος και να είναι απ' έξω 3 τέρατα - σε μέγεθος τάνκερ -
να γρυλίζουν και να απειλούν!
Ε... 2 τέρατα, βέβαια, γιατί ο Δίας μου είναι ένα γλυκό πλασματάκι και δεν τρομάζει κανέναν! :Ρ
Όσο για τον ποδηλάτη...
Έχει δίκιο η Αστροφεγγιά.
Αλίμονο αν σας συναντήσουν στον δρόμο τους! :)))

Φιλιάαα!!!

Lilith είπε...

Επειδή έχεις κλείσει τα σχόλια στο Tattoo, σου γράφω εδώ.
Να σου πω...
Σοβαρολογείς με το τελευταίο ποστ ή κάνεις πλάκα;
Κάνει copy-paste το μπλογκ σου;
Σοβαρά;

Dark13Sun είπε...

καλή εβδομάδα σου εύχομαι...

Δραπέτης είπε...

Εμένα τρελάθηκε μία φορά με κάτι κότες.. Τι να πω;;Το κάθε σκυλί έχει τα δικά του!

Ο ποδηλάτης τα έχασε, και γω αν είχα μπροστά μου αυτά τα σκυλιά θα τα έχανα.


Ο τίτλος είναι απαράδεκτος!

Καλησπέρα..:))

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλή σου εβδομάδα Αγγελίνα!
Ο τίτλος στο κανάλι με συγκλόνισε εμένα τον ανώνυμο.
Καλό του ταξίδι!!

D.Angel είπε...

Vangel καλησπέρες!
Τώρα το κατάλαβες;
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου

Επίσης Αερικό μου
Να σαι καλα!
Φιλιά πολλά κι από μένα!

Λενάκι μου έτσι!
Ευχαριστώ, ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Αστεράκι μου, είμαστε
ο φόβος κι ο τρόμος!
Χα χα χα χα χα χα χα
Καλή εβδομάδα γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου, επίσης!
Να σαι καλά! Πολλά φιλιά
κι από μένα!

Λιλιθάκι μου
μάλλον ήξερε πολλά!
Τες πα!
Το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα
κι εγώ κ μάλιστα το συζητούσαμε
στο δρόμο! Φρίκη!
Ναι ναι ο Δίας σου δεν τρομάζει κανέναν! Ελα να τον δεις live
και μου λες μετά! Χα χα χα χα χα
** Λιλιθάκι μου, σοβαρά με ρωτάς;
Δεν είδες τα λινκ;;; Να σου πω
την αλήθεια, εντάξει δεν είναι η
πρώτη φορά που κάποιος κάνει copy
από άλλο blog, αλλά το γεγονός
ότι είναι ολόκληρο το blog με όλα
τα ποστ κ σχέδια εώς τώρα και χωρίς
αναφορά πηγής με ενόχλησε πολύ!
Τες πα! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα!

Dark13Sun να σαι καλά!
Επίσης!!! Φιλιά πολλά

Δραπέτη μου έχεις δίκιο
Το κάθε σκυλί έχει τα δικά του
μόνο που τα δικά μου είναι πολύ
ξεροκέφαλα και μ εκνευρίζουν!
Αμα τους καρφωθεί κάτι στο μυαλό δεν σταματάνε! Αφού και δεμένα που τα είχαμε, πάλι τραβάγανε να
για να πάνε στη χελώνα! Δεν τους
το ξεκολλάς απ το μυαλό τους με τπτ
Σωστό κι αυτό με τον ποδηλάτη
αλλά τα είχα δεμένα! Και είχα πάει
και τέρμα θεού, δεν πήγαινε παραπάνω
ο δρόμος! Πού να τα πάω;
Τι σ ενόχλησε στον τίτλο βρε;;;
Αφού είχα ένα επεισοδιακό Σ/Κ
Φιλιά πολλάαααααααααα

Χριστόφορε κι εμένα
γι αυτό το έβγαλα και φωτό!
Φιλιά πολλά κ καλή εβδομάδα!

D.Angel είπε...

Δραπέτη μου sorry
Νόμιζα πως μιλάς
για τον τίτλο του post
Τώρα κατάλαβα!
kisses

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είδες βρε ποτέ δεν είναι αργά!!!
χαίρομαι που πήγατε την εκδρομούλα σας...
Η κοράκλα κούκλα,τα δε μανάρια τρέλα σκέτη με τη φουκαριάρα χελώνα...
Όλα καλά φιλενάδα μπράβο...

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Για να μάθεις να μη γκρινιάζεις!!
Ποια ζηλεύει τώρα;;
Καλά αν τα έβλεπα στο δρόμο και τα 3 θα έπεφτα και χωρίς ποδήλατο,δε παίζει!
Η κόρη κούκλα!Στο μπαμπά έμοιασε;; : ΡΡΡ!!Από αγάπη,ξέρεις!!
Εμένα πάλι κάπου πήρε το αυτί μου σε ζάπιγκ ότι η Πετρούλα λέει ετοιμάζεται να επισκεφτεί καπί και να διδάξει κανόνες προστασίας από σεισμούς!!
Και τα μυαλά στα κάγκελα λέμεεε!!
Καλό παράδεισο στον Μανώλη!

NOSTOS είπε...

Καλησπερα σου καλο μου φιλαρακι...καιρος ηταν μετα την φρικη των τελευταιων ημερων να ξεδωσετε λιγακι...Οσο για την απορια σου τι να πω??? ..απλα να κολλησω και την δικη μου απορια διπλα στη δικη σου..Υπαρχει κανεις απο εκει που να μην ειναι ηλιθιος??.Απορια δευτερη οποτε αποφασιζεται εσεις να κανετε εξοδο παντα αυτον τον πανικο παθαινουν αυτοι που σας συναντουν??? Σαν την οικογενεια Ανταμς ενα πραγμα θα ελεγα...χαχαχα..χαχαχα..!!! φιλια σε ολους...

Υ.Γ Τωρα ξερω τι δωρο θα κανω στο πνευματικο μου τεκνο Αρη..το αγαπημενο του νεο παιχνιδι φυσικα...χιχιχιχιχι...!!!

D.Angel είπε...

Φούλη μου κι εγώ χαίρομαι!
Το χρειαζόμουνα! Δεν την πάλευα άλλο!
Ολα καλά για την ώρα!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Να σαι καλά!

Dreameraki πάψε! Δεν είναι το
ίδιο με την Ιταλία και ειδικά
τις απόκριες! Αντε!
Γκρρρρρρρρρρ........
Αντε γεια! Κοριτσάκι είσαι αλλού!
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλααααααααααα

Νόστος μου ναιιιιιιιιι
Επρεπε να φύγω για να μην ξεφύγω!
Χα χα χα χα Πολλές απορίες έχεις!
Χα χα χα χα χα χα Ελα μωρέεεε
Δεν τα πήγα βόλτα στο Σύνταγμα!
Πάνω στα βουνά τα πήγα... πού
να το ξερα; Χα χα χα χα Adams family
Xμ... Δεν είν κακό! Χα χα χα χα χα
Το ξερα οτι θα χαρείς όταν δεις
τον ταλιμπάν Αρη! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααααααα

Bitch είπε...

Ρε Αγγελάκι μου,
Πως καταφέρνεις να κανείς ένα βιδεακι
από το youtube τόσο δα μικρούλι???

Ωραία την σπρώξατε την χελώνα, χεχε.
Καλή εβδομάδα στην όλη παρέα!!
Φιλιά…

Marouli είπε...

Καλη, υπεροχη, ηρεμη, ανεβασμένη εβδομαδα ευχομαι!!
Μεταξυ μας και εγω θα φοβομουν με τα σκυλια.. καλα εγω φοβαμαι και με τις γατες χαχαχαχα!

Μαρουλοφιλακια!

D.Angel είπε...

Bitch μου αλλάζω τις διαστάσεις.
Δεν είναι δύσκολο!Ασε... την καημένη
τη χελωνίτσα ακόμα τη σκέφτομαι!
Ελπίζω να ναι καλά!
Φιλιά πολλάααααααα

Μαρουλάκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Επίσης γλυκιά μου! Φιλιά πολλά
Υ.γ Τι ακριβώς φοβάσαι;
Μη σε φάνε; Μπου.... :)

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα με τον καιρό που κάνει (αν κρατήσει) σκέφτομαι να κάνω μια ...πρωτομαγιά τρικούβερτη το σαββατοκύριακο.
(εσύ πας πίσω και γω μπροστά, σα κινέζικα ρολόγια είμαστε)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Πού αλλού μόνο πες μου,γιατί ψάχνω πινακίδες και δε βρίσκω!

Τα weekend σου πάνε λέμε!
Το μέρος έχει σημασία καλέ ή η παρέα;
Παραπονιαρα!

Δραπέτης είπε...

Ο τίτλος στις ειδήσεις..:)

D.Angel είπε...

Τεμαχιστή μου
δεν είν κακή ιδέα!
Κι εγώ το σκέφτομαι!
Μπορεί να ρίξω κ κάνα αρνί στη
σούβλα την Κυριακή!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά ρεεεεεεεε
Σκορπιοί δεν είμαστε;
Τι σκατά περιμένεις!!!!!

Dreameraki μου δλδ
αν αντί για Ιταλία πήγαινες
στο Κόσοβο, θα λεγες δεν πειράζει
έχω καλή παρέα;;;; Χα χα χα χα χα
Μη με ταράζεις κ έρθω εκεί!Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Δραπέτη μου ναι
το κατάλαβα... απλά καίω λίγο
μαζούτ αυτές τις μέρες!
Φιλιά πολλάαααααααααααααααα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Χαχαχχαχαχαχ!!!
Αυτά τα παραδείγματά σου πιααααα!!!

Ναι ρε!Με καλή παρέα και στο Κόσοβο!!Μη το αδικείς καθόλου,σε λίγο κι αυτό άπιαστο όνειρο θα μας φαίνεται σαν προορισμός!!

Εδώ είμαι κι εδώ είσαι!!

D.Angel είπε...

Που να φας τη γλώσσα σου
γκαντεμόσαυρε! Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Σμουατςςςςςςςςςςςςς

zoyzoy είπε...

Μόνο στ'απλά πράγματα βρίσκεις τη χαρά και την ευτυχία πια!
Υπέροχη η οικογένεια από κόρη μέχρι κουτάβια:))
Καλά και πολύ μαλάκες στα κανάλια μόνοι τους γίνονται αντιπαθέστατοι μ'αυτά που δείχνουν και λένε!

Το τραγούδι τα λέει όλα για τον Ρασούλη!

Πάντα ευτυχισμένη να'σαι
με φιλιά θαλασσινά:))

Ανώνυμος είπε...

Zoyzoy μου τι να πω;
Τα είπες ολα!
Σ ευχαριστώ πολύ
για την επίσκεψη και για το σχόλιο!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατςςςςς

D.Angel