30.3.11

Αισθάνομαι...


Αισθάνομαι την πραγματικότητα με σωματικό πόνο. Γύρω δεν υπάρχει ατμόσφαιρα, αλλά τείχη που στενεύουν διαρκώς περισσότερο, τέλματα στα οποία βυθίζομαι ολοένα. Αναρχούμαι από τις αισθήσεις μου.

Η παραμικρότερη υπόθεση γίνεται τώρα σωστή περιπέτεια. Για να πω μια κοινή φράση, πρέπει να τη διανοηθώ σ' όλη της την έκταση, στην ιστορική της θέση, στις αιτίες και τα αποτελέσματά της. Αλγεβρικές εξ
ισώσεις τα βήματά μου.
Κ.Καρυωτάκης



Μη με κρατείς δεμένο

Το αίνιγμα δεν είναι στις Λαγόνες Σου κρυμμένο, μηδέ στα μεγάλα Σου μάτια. Και τα χέρια σου είναι μικρά κι αδύνατα και δεν αγκαλιάζουν όλη μου την ψυχή.
Πάνω απ' τ' άστρα ένας μαγνήτης στέκεται και με σέρνει. Και το κορμί μου όλο φρίσσει μαγνητισμένο από τη Μεγάλη Νοσταλγία και τον Μεγάλο Πόθο. Κάποιος απ' τ' άστρα με σέρνει. Μη με κρατείς δεμένο. Πάνω από την αγάπη κι από τη χαρά της ζωής είναι εκείνο που ζητώ..."

Ν.Καζαντζάκης
"Οφις και Κρίνο"

30 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Το ποστ σου ξεχειλίζει από συναίσθημα...
Πολύ όμορφα όλα!
Επίσης μεγειά για την αναγκαίνιση του blog σου!
Φιλιά πολλά! :)

AERIKO είπε...

"Μη χάνεις το θάρρος σου
εμείς πάντα το ξέραμε
πως δεν χωράει
μέσα στους τέσσερις τοίχους
το μεγάλο μας όνειρο.

Λοιπόν τι κάνουμε εδώ
και πότε θ' αλλάξει ο κόσμος.
Όμως απόψε βιάζομαι απόψε
να παραμερίσω όλη τη λησμονιά
και στη θέση της
ν' ακουμπήσω μια μικρή ανεμώνη."


Η ενσυναίσθηση της σκληρής πραγματικότητας και η χαρμολύπη της ανθρωπιάς ένα και το αυτό.

Μου αρέσουν υπερβολικά οι αλλαγές
στο ιστολόγιο. Χμμμ μη συνεχίσεις όμως τα μελαγχολικά γιατί θα αλλοφρονήσω...!!! Φιλιάαα..!!! και Χαμόγελο κόντρα σε όλα.!! :))

zoyzoy είπε...

Υπέροχες λογοτεχνικές σου οι επιλογές!

Και η ανανέωση μ'αρέσει πάντα στο μαύρο το χρώμα του Σκορπιού:))

Φιλιά θαλασσινά:))

Bitch είπε...

Ωραίο Αγγελάκι.
Και ποιητικός και ποιοτικός η αλλαγή..
Και μουσικός!!

Πολύ μου αρέσουν ΟΛΑ!!
Φιλιά από μένα!

Ανώνυμος είπε...

Αστεράκι μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Χαίρομαι που σου άρεσε!
Δεν ξέρεις πόσες ώρες μου πήρε
να το φτιάξω!!! Αστα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Αερικό μου
ένα και το αυτό!!!! :)
Κι εμένα μου άρεσε πολύ
το αποτέλεσμα και λύσσαξα
3 μέρες μέχρι να το καταφέρω!
Δεν θα συνεχίσω τα μελαγχολικά...
Υπόσχεση! Φιλιά πολλάαααααααα
Υ.γ Θα περιμένω να δω!!!!

Ζουζου μου
πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!
Τελικά, ακόμα κι όταν βαριέμαι
δεν ησυχάζω! Μ αρέσει να δημιουργώ!
Τη βρίσκω να παιδεύομαι βρε παιδί μου! Σκορπιός χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Bitch μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Χαίρομαι που σου άρεσαν!
Μου πήρε πολύ χρόνο, αλλά
τελικά αισθάνομαι πολύ όμορφα
με το αποτέλεσμα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

D.Angel

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τι έπαθες;;; μεγειά το νέο λουκ,ωραίιιιιιιο!!!
φιλιά πολλά..

you may say i'm a dreamer.. είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Cvm3oUkWph4

Από καρδιάς!
Άσχετο-ξεάσχετο,αυτό προσφέρει το κατάστημα!

Πήγα στο τζιζ!(Οι κακές συνήθειες δε κόβονται!)

Vangel Greko είπε...

Υπέροχη, λιτή, περιεκτική, αληθινή...

Τα σέβη μου!!

D.Angel είπε...

Φούλη μου
σ ευχαριστώ!
Δεν έπαθα τίποτα
φιλενάδα, μη φοβού!Ολα καλά,
απλά βαριέμαι, δεν έχω νέα
και δεν ξέρω τι να γράψω!
Φιλιά πολλάααααααααααααα

Dreameraki μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Είναι πολύ όμορφο τραγούδι!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Βαγγέλη μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Σμουατςςςςςςς στα μούτρα σου!

cloudsinthemirror είπε...

Πολύ καλό...Θα σε παρακολουθώ στενά!

Marouli είπε...

Αυτος ο Καρυωτακης με καταστρεφει απο το σχολειο..

Πολυ μου αρεσει το φοντο, ειναι ατμοσφαιρικο!!!

Μαρουλοφιλακια!

Angelina είπε...

autos o karuwtakis!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Κοίτα φιλενάδα,μόλις γύρισα από μια μίνι απόδραση με τον άντρα μου,μη με ρίχνεις στα βαθιά χωρίς σωσίβιο!!
Τούτο το ποστ είναι για άλλες στιγμές!
Τώρα είμαι σε κατάσταση καταστολής και το βλέμμα μου χαζεμένο!
Θα πάρει μέρες να επικεντροθώ στη πραγματικότητα!!
ΚΑΛΗΜΕΕΕΡΡΑΑΑΑΑ!!!

Dark13Sun είπε...

όμορφα αλλά του Καζαντζάκη με ενθουσίασε..

καλημέρες ακατάδεχτη!

53fm είπε...

Mε έστειλες αδιάβαστη Αγγελάκι μου με αυτή σου την ανάρτηση!Σε ευχαριστώ!
Φιλάκια!

D.Angel είπε...

cloudsinthemirror
καλημέρα! Ετυχε σήμερα
αλλά σ ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά

Μαρουλάκι μου γιατί;
Μαζί πηγαίνατε;;;Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ γλυκιά μου
Κι εμένα μ αρέσει πολύ!
Φιλιά πολλά

Angelina
κι αυτός ο Καζαντζάκης!!!!!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ναντιάκι το καταλαβαίνω!
Αρκεί που πέρασες για ένα γεια!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Υ.γ Πώς τα πέρασες;

Dark13Sun καλημέρα!
Χα χα χα χα χα χα
Να ξέρεις πως εκτός
από ακατάδεχτη, είμαι και
στραβόξυλο! Χα χα χα χα χα
Είδες; Τα λέω μόνη μου να σε
προλάβω! Φιλιά πολλά

Ολγάκι μου καλημέρα!
Είπα ν αλλάξω λίγο ύφος!
Χαίρομαι που σ άρεσαν!
Φιλιά πολλά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Τί Καζαντζάκης, και Καρυωτάκης και πράσινα άλογα...

Εδώ μιλάει ο...θεός:

http://www.youtube.com/watch?v=ytZ_amr55PU

Χαχα! Πλάκα κάνω! Ωραίες αλλαγές
Καλησπέρα

Iανος είπε...

Όταν μιλάνε ο Καζαντζάκης και ο Καρυωτάκης τι να πούμε εμείς;
Kαλησπερα και Σμοαααααααααααατςςς!!! :)

D.Angel είπε...

Σάτυρε μην κάνεις τέτοια
ανατριχιάζω μπρρρρρρ.....
Χα χα χα χα χα χα
Ευχαριστώωωωωωωωω
Φιλιά πολλά

Ιανέ μου
σμουατςςςςςςςςςςς
:) :) :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

oλα πανεμορφα εδω μεσα.Μεγεια!!!
Καλό μήνα Απρίλη απο αυριο.
Να έχουμε έναν υπέροχο ανοιξιάτικο μήνα
γεμάτο υγεια χρώματα κι αρώματα λουλουδιών!
Ενα μήνα με διάθεση χαρούμενη και σκέψεις αισιόδοξες!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δυο τιτάνες της λογοτεχνίας τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους αλλά τόσο ίδιοι στην βαθύτητα των στοχασμών.
Εκλεκτές επιλογές!!

SpIrToKoYto είπε...

Αγγελούδι μου,
θα ξεκινήσω από τα εύκολα...
το look του blog σου...
υπέροχο και αισθαντικό !!
Το look της ψυχής σου είναι το δύσκολο...θέλει πινελιές χρωματιστές και χαρούμενες...και μόνο εσύ γνωρίζεις τί ταιριάζει...
καλό μήνα και σμουυυτςςςςς σου...-:))

SpIrToKoYto είπε...

καλέεεεεεεεεεε...δεν το πιστεύω...μαζί γράφαμε η μία στην άλλη...???
απίστευτο !!!!!!!!!!!!
να το προσέξουμε...χαχαχαχαχαχαχαχα

D.Angel είπε...

Καλό μήνα Σκρουτζάκο!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Επίσης!
Φιλιά πολλά πολλά
στα μούτρα σου!
Φτου... γεμίσαμε πούπουλα!
Χα χα χα χα χα χα χα

Χριστόφορε μου
θα συμφωνήσω μαζί σου
αλλά θα πρόσθετα και τον Ν.Γκάτσο
απ το βιντεάκι ανάμεσα!
Νομίζω ότι δένουν αρμονικά...
Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Σπιρτοκουτάκι μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Η αλήθεια είναι πως ξέρω....
απλά περιμένω....και είναι
δύσκολη εποχή για νέα ανοίγματα!
Και σιγοβράζω στο ζουμί μου...
Τες πα! Λες να το κοιτάξουμε;
Χα χα χα χα
και θέλω κι εγώ ταξίδιιιιιιιι
Κλαψψψψ μπουααααα ζηλεύω λέμεεεεεε
Φιλιά πολλά και καλό μήνα τρελάρα!

Mara είπε...

Δεν ξέρω τι να πω...
:p

Ερατώ είπε...

Πολύ όμορφες επιλογές!
Καρυωτάκης, Γκάτσος, Καζαντζάκης...όλη η παρέα!
Το κλιπάκι με την Αμοργό , απλά υπέροχο!
Καλό μήνα Angel!

ΛΕΩΝ είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!

D.Angel είπε...

Δεν πειράζει Μάρα μου!
Θα πω εγώ! Δε μου λες ρε συ!
Το Μάρα βγαίνει από τη Σάρα Μάρα
και το κακό συναπάντημα (εγώ είμαι αυτό)Χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά ρεεεεεεεεεεεε
Καλό μήνα!

Ερατώ μου σ ευχαριστώ πολύ!
Καλό μήνα γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου
επίσης! Να σαι καλά!
Φιλιά πολλάαααααα

Marianna είπε...

χαχαχαχαχα είσαι βλαμμένη!!!
Όχι, βγαίνει από το κουταμάρα:p
Καλό μήνα!
Τώρα ξύπνησα... ο καφές είναι έτοιμος?????
Μααααατς

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά ρεεεεεεεεεε
Καλό μήνααααααααααααααα