22.3.11

Θλιμμένες κωμικές ψυχές

Πόσους ευδιάθετους και γελαστούς ανθρώπους συναντάς καθημερινά γύρω σου; Πόσοι bloggers σε κάνουν εδώ μέσα να γελάς; Κι απ την άλλη, πόσοι από σας αισθάνεστε κουρασμένοι ή απελπισμένοι ή γεμάτοι θλίψη και μελαγχολία αυτό το διάστημα;


Παρατηρώ πολύ τους ανθρώπους! Μια μαυρίλα κυριαρχεί γύρω μας! Προβληματίζομαι...
Μήπως είμαστε όλοι ένα στάδιο πριν την κατάθλιψη; (η πιο διαδεδομένη ψυχική πάθηση στην εποχή μας) Το χουμε αντιληφθεί; Τι κάνουμε γι αυτό; Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής και η κοινωνική αποξένωση, είτε δημιουργούν είτε εντείνουν μία τέτοια κατάσταση.
Μοναξιά παντού! Απομόνωση....

Βασικότερο χαρακτηριστικό για την διαπίστωση καταθλιπτικών συμπτωμάτων είναι
1) Αρνητικές σκέψεις για τον εαυτό μας.
2) Αρνητικές σκέψεις για την κοινωνία και το κοινωνικό περιβάλλον
3) Αρνητικές σκέψεις για το μέλλον

Πόσοι από σάς το χετε περάσει ή το βλέπετε να ρχεται; Πόσοι έχετε κατά καιρούς αισθήματα χαμηλής αυτοεκτίμησης, λύπης, μελαγχολίας, ενοχής, εκνευρισμού;;;

Το βιντεάκι είναι μεγάλο αλλά αξίζει!
Οσοι βαριέστε όμως να το παρακολουθήσετε, δώστε βάση απ το 48:10 και μετά!



Πόσος πόνος υπάρχει μέσα στις κωμικές αυτές ψυχές; 3 στους 4 παραδέχονται πως κατά καιρούς κάνουν ψυχοθεραπεία! Ξαφνιάστηκα...

Γι αυτό το λόγο δεν θέλω να προβληματίζομαι: Το καίω και σας μαυρίζω την ψυχή! Είμαι το αγγελάκι και είμαι καλά! Το τεστ βέβαια δεν συμφωνεί! Περιμένω τα δικά σας αποτελέσματα!

23 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μα δεν χρειάζεται τόση ανάλυση για να συμφωνήσουμε! Μα δεν είναι φυσιολογικό; Αν κάποιος είναι άνεργος, αν είναι ημιαπασχολούμενος, αν κάποιος άλλος από την οικογένεια του είναι άνεργος.. Είμαστε σε μια χώρα που χρεωκοπεί σταδιακά αργά βασανιστικά καθημερινά και αυτό σε συνδυσμό με όσα ανέφερες στην προηγούμενη ανάρτηση σου.. Νομίζω είμαστε στην αρχή..και δε θα γίνουμε γρήγορα καλύτερα.. Ακόμη δεν έχουμε δει το μέγεθος των δυσκολιών.. Πως να μην έχει κουραστεί ο κόσμος; Αρκετές φορές πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται όλα όσα γίνονται και να μη τα πιστεύει. Έχουμε μπει σε πολύ δύσκολο δρόμο. Και μη χειρότερα να λέμε! Φιλιά!

Marouli είπε...

Υπεροχη εκπομπη.. Την εχω δει τρεις φορες..

Εγω εχω καταθλιψη με γνωματευση γιατρου αχαχαχα!! Αληθεια λεω αλλα δεν βαριεσαι? Οτι εχει ο καθενας καλο ειναι χαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

Athens Girl είπε...

Ουφ εντάξει, το πέρασα το τεστ
Αλλά στο παρελθόν έχω βαρέσει κάτι καταθλιψάρες...
(και με ιατρική βεβαίωση παρακαλώ...)

Dark13Sun είπε...

δείξε μου κάτι άσπρο και εγώ θα ξεβάψω την μαυρίλα ::))

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Παλιότερα έλεγα στις φίλες μου, προσπαθώντας να αυτοσαρκαστώ:
"Ο Σινούρης χτίζει ειδική πτέρυγα για την περίπτωση μου"...
Ξόρκι στην ένταση και τα αδιέξοδα;
Αλήθειες κριμένες;

D.Angel είπε...

Roadartist μου καλημέρα!
ναι, το ξέρω πως δεν χρειάζεται τόση
ανάλυση... άλλωστε οι περισσότεροι
γνωρίζουμε! Απλά φοβάμαι μήπως παρεξηγηθώ για άλλη μια φορά!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Μαρουλάκι μου ναι
είναι πολύ καλή και ενδιαφέρουσα!
Αξίζει να τη δουν κι άλλοι!
Ποιός δεν έχει άραγε;;;
Χα χα χα χα χα χα
Καλημέρεςςςςςςςςςςςςςςςςς
Φιλιά πολλάααααααααα

Athens Girl χαίρομαι
που μας το λες! Ξέρεις
είναι πολύ δύσκολο κάποιος να
το παραδεχτεί! Κι αν δεν το παραδεχτεί πώς θα προχωρήσει;
Καλημέρεςςς και πολλά φιλιά

Dark13Sun το μόνο
άσπρο είναι το φως στο τούνελ
αλλά κι αυτό, πολύ φοβάμαι
ότι θα μας ζητήσουν να το πληρώσουμε! :) Το είδα γραμμένο
σ έναν τοίχο με σκίτσο μαζί κ
εκεί που περίμενα στο φανάρι
έβαλα τα γέλια! φιλιά πολλά
Καλημέρεςςςςςςς

Γιαγιά μου θέλει ψυχή
για να μπορέσει κάποιος
ν αυτοσαρκαστεί! Δεν το αντέχουν
όλοι! Οσο για τις απορίες σου....
Χμ... νομίζω πως εσύ το ξέρεις καλύτερα απ όλους!Καλημέρα
γιαγιά μου! Φιλιά πολλά

Iανος είπε...

Την είδα την εκπομπή ήταν υπεροχη και εδωσε μια αλλη διάστασή και μια λλη πτυχη των ανθρώπων που μας κανουν να γελαμε!!!
Το τεστ ειναι μουφα!!! με εβγαλε καλα!!! Ποιον? εμενα!!! χι χι χι!!!Φιλιαααααααααααααα Σμουαααααααααααατςςςς!!!!

Astrofegia είπε...

Είχα δει την εκπομπή του Θεοδωράκη...αλλά δεν προτίθεμαι να πάω σε ψυχολόγο!
Χαχαχαχαχαχαχαχα
Ωραίο ποστ, Αγγελάκι!
Καλημέρα, πολλά φιλιά!

Naturedigital είπε...

Αν απαντήσω κι εγώ στο τέστ.. θα μου βγάλεις διάγνωση..;
Έτσι να ξέρω.
Καλή σου μέρα.
Κωστής

Bitch είπε...

Αγγελάκι,
Το τεστ είναι κάπως…

Νομίζω ότι όλος ο κόσμος πλέον έχει μεγάλο πρόβλημα.
Πες πως έχουν γίνει περικοπές στους μιστούς,
η σε μένα έχει κοπεί η σύνταξη (από των άνδρα μου που
έχει πεθάνει εδώ και 10 χρόνια).
Βράστα που λέμε.
Το μόνο πράγμα που ακόμα κρατιέται είναι το σεξ!!
Για να δούμε αν και αυτό κόβεται ???

Στέλνω τα φιλιά μου (και αυτά δεν κόβονται) ¨¨)))

AERIKO είπε...

Το τέστ σας έβγαλε τα παρακάτω συμπεράσματα:
Απόντα καταθλιπτικά συμπτώματα


Και ειπα την αλήθεια και μόνο φαντασου τωρα....τον κακό τους το γλάρο..σιχαίνομαι τα τεστ τους αποστειρωμενους ανθρωπους και τις στείρες γνώσεις.Και θλίβομαι και κλαίω και συγκινούμαι και θυμωνω και πεισμωνω και οργιζομαι και εκφραζομαι και χαμογελω και ζω και να βαλουν τα τεστ τους μασουρι.Αυταααα...!!! Γκρρρρρρρρρρρρρρρ

Φιλια πολλα σου αφήνω. :))

Lilith είπε...

Ήταν ωραία η εκπομπή.
Ευτυχώς είχα χρόνο και την είδα.
Μπορεί να μην είναι κανόνας, αλλά είναι σίγουρο ότι οι περισσότερες κωμικές ψυχές είναι βαθιά καταθλιπτικά άτομα.
Ξέρεις τι; Είναι προτιμότερο να γελάσεις και να κάνεις και τους άλλους να γελάσουν, παρά να βγάλεις αυτό που κρύβεις μέσα σου.
Συνήθως, αυτά τα άτομα έχουν τόση μαυρίλα μέσα τους που αν την βγάλουν προς τα έξω θα μαυρίσει το σύμπαν!
Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει προς το καλύτερο. Άρα, γιατί να μη γελάσεις; Τουλάχιστον το πας μέρα με τη μέρα και ξεχνάς - έστω και για λίγο - τη φρίκη.
Τη Δήμητρα την Παπαδοπούλου την πάω πολύ! Είναι από τα λίγα άτομα στο χώρο του θεάτρου που πιστεύω ότι μιλάνε απόλυτα ειλικρινώς.
Το τεστ δεν μπορεί να σου πει την αλήθεια για σένα, γιατί εξαρτάται από το ποια μέρα το συμπληρώνεις.
Δεν είναι όλες οι μέρες οι ίδιες.

Φιλιά πολλά!!!

D.Angel είπε...

Είσαι ο Ιανός και είσαι καλά!
Η μήπως όχι; η μήπως δεν είσαι
ο Ιανός και είσαι καλά;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Astrofegia μου τυχαία
την είδα κι εγώ και πραγματικά
ξαφνιάστηκα με όσα άκουσα!
Δεν το περίμενα από αυτούς
τους ανθρώπους που χαρίζουν τόσο
γέλιο απλόχερα... Ειδες καμιά φορά
τα φαινόμενα απατούν! :)
Φιλιά πολλάαααααααααα

Κωστή μου στην βγάζει
αυτόματα τη διάγνωση!
Δεν είμαι γιατρός
Αμα περιμένεις από μένα
να γιατρευτείς σώθηκες!!!
Αφού είμαι για τα σίδερα λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααα

Bitch μου δεν θέλω να σε
απογοητεύσω αλλά πιστεύω πως
και το sex κόβεται! Χα χα χα
Αμα έχεις τόσα προβλήματα, έχεις
όρεξη να κάνεις sex??? Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Αερικό μου χα χα χα χα χα χα χα
Για να καταλάβω, απογοητεύτηκες
που δεν σου βρήκε καταθλιπτικά
συμπτώματα;Χα χα χα χα χα χα
Ακούς εκεί γκρρρρρρρρρρρρ
Χα χα χα χα χα Κι εγώ μαζί σου!
Φιλιά πολλάαααα

Λιλιθάκι μου χαίρομαι
που βρήκες χρονο και την είδες!
Τη βρήκα αρκετά ενδιαφέρουσα!
Εχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες!
Δεν είναι ωραίο να βγάζεις τη μαυρίλα παρά έξω.... Απ την άλλη όμως φοβάμαι πως αν κάποιος την
θάψει μέσα του, θα του κάνει κακό!
Δεν ξέρω... Δεν μου χει τύχει...
Συνήθως ότι αισθάνομαι το λέω
και δεν σκέφτομαι τις συνέπειες!
Μ αρέσει κι εμένα η Παπαδοπούλου
Είναι τρελή, αλλά με ωραία τρέλα!
Μ αρέσουν γενικά οι άνθρωποι σαν
κι αυτή!Οσο για το τεστ νομίζω
πως απαντάς με βάση το μεγαλυτερο ποσοστό και όχι ανάλογα τη διάθεση σου τη συγκεκριμένη μέρα!
Και πάλι δεν είμαι σίγουρη...
Τες πα! Φιλιά πολλάαααααααααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εμένα δεν με θέλει ούτε στην κλινική του ,με στέλνει κατευθείαν στο Δαφνί..
Εσύ που με έχεις δει γυαλίζει το μάτι μου;;;; εεεε
Φιλιά πολλά ..

D.Angel είπε...

Ποιο μάτι;
Το γυάλινο λες;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

γνωστος αγνωστος είπε...

μια χαρα με εβγαλε το τεστακι
μηπως ειναι χαλασμενο??:P

Hitori Tana είπε...

Μοναξιές...

Εγώ ξέρω τι θα με έκανε να χαμογελάω...ένα δαχτυλίδι στον αριστερό μου παράμεσο, τεσπα....

D.Angel είπε...

Γνωστέ μου
μετά απ αυτό, έχω κι εγώ
τις αμφιβολίες μου! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά βρεεεεεεεεεεεεεεε

Hitori Tana
και μετά τι;;;;;
Φιλιά πολλά και καλωσόρισες!

bear είπε...

Βρε δε μου λες το τεστ είναι καλό;
Κοίτα τι μου έβγαλε αποτέλεσμα.

Το τέστ σας έβγαλε τα παρακάτω συμπεράσματα:
Απόντα καταθλιπτικά συμπτώματα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μεγάλο θέμα ανοίγεις!Μήπως δεν έχουμε λίγο πολύ το κατιτίς μας;;
Με τα πάνω και τα κάτω μας πορευόμαστε Αγγελάκι.
Πότε φουρτούνα,πότε λάδι,πότε αυτοκοροιδευόμαστε και λίγο για να το ξεχάσουμε/μπαλώσουμε/διώξουμε κτλ.

Το τεστ δεν μου ανοίγει!
Υποννοεί κάτι,οέο;;
Μήπως με ένα απλό κλικ με κατάλαβε και σου λέει τα ευκόλως εννοούμενα..;;

Γ

Ανώνυμος είπε...

Αρκουδάκι μου
είναι που πήγες Σικελία γι αυτό!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!

Dreameraki μου
έφαγες πόρτα;;;
Χα χα χα χα χα χα
Δεν ξέρω τι έπαθε!
Ξαναπροσπάθησε αμα δε βαριέσαι!
Κατά τα άλλα... καλά
Συμφωνούμε! Φιλιά πολλάααααααααα

D.Angel

Osiris! είπε...

έλα... δεν θέλω τέτοια θέματα.
Πάω στο επόμενο.

* * *

D.Angel είπε...

Και πολύ καλά κάνεις!
kissessssss