17.3.11

Εσύ θα το κανες;

*Εκπαιδευτής σώζει τη ζωή ενός boxer δίνοντας του το φιλί της ζωής! Χωρίς δεύτερη σκέψη, είμαι σίγουρη πως αν στη θέση του boxer ήταν τα σκυλάκια μου, θα το κανα! Κι ας μου προκαλούν καθημερινό πονοκέφαλο με τα παιχνίδια τους!



**Αλήθεια, πόση ώρα θα αντέχατε αυτόν τον χαμό στο σαλόνι σας; Αφού σκέφτομαι πως αν τύχει και περάσει κανείς έξω απ το σπίτι και τ ακούσει την ώρα που παίζουν θα νομίζει ότι τρώγονται!


Προσέξατε ότι ο Ταλιμπάν Αρης έχει γίνει τεράστιος; Είμαι περίεργη να δω πότε θα σταματήσει να ψηλώνει! Σαν αλογάκι είναι! Απορώ και με την υπομονή της Shebas μαζί του! Εγώ στη θέση της, θα τον είχα φάει!

*** Προσεχώς σας έχω και βίντεο με τη διάσωση της χελώνας! Turtle rescue χα χα χα Από την Κυριακή σκεφτόμασταν πως εκεί που έπεσε η φουκαριάρα, ήταν αδύνατον να μετακινηθεί κι έτσι επιστρέψαμε για να την βρούμε! :) :)

18 σχόλια:

Vangel Greko είπε...

Τι υπέροχα βίντεο!!

Τι υπέροχη ανάρτηση!!

Μου άρεσε πάρα πολύ & μ'έκανες να χαμογελάσω -ειδικά τούτες τις μέρες το έχω μεγάλη ανάγκη- !!

Τα σέβη μου!!

LENA είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ..ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ..........ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

Dark13Sun είπε...

η αγάπη δεν ξεχωρίζει..φυσικά και θα το κάναμε για ότι αγαπάμε...
ακόμα μου λείπει ο σκύλος μου :(

καλημέρα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Συγκινητικό βίντεο..
Πες μου τώρα αν έπαιρνα το παιχνίδι τους τι θα γινόταν;μια απορία την έχω..
βλέπω ο κουβάς έχει πρώτη θέση στο ντεκόρ.χαχαχα φιλιά φιλενάδα

Astrofegia είπε...

Θέλω να δω τη διάσωση της χελώνας!
χεχεεχεχεχεχε! ;)

Φιλιάααα!

Lilith είπε...

Φοβερό το βίντεο με τη διάσωση του boxer! Μπράβο στον άνθρωπο!
Το είδες πώς κοιτούσε συνέχεια δεξιά-αριστερά όταν συνήλθε;
Μα τι να έπαθε, άραγε;
Εσύ που ξέρεις περισσότερα...
Κάποια στιγμή κάτι είπε κάποια για "κρίσεις". Είναι κάτι που είναι πιθανό να συμβεί στα σκυλιά;

Πολύ πετυχημένο το "ταλιμπάν"!
Χαχαχαχα!
Έτσι ακριβώς!
Είναι όμορφος όμως ο άτιμος! :)))
Παντώς κάνουν πολύ τρομακτικό θόρυβο! Τα πιτσιρίκια στην πολυκατοικία θα έχουν τρομοκρατηθεί! Θα νομίζουν ότι κρύβεις τίποτα τέρατα στο σπίτι σου.
"Γιαννάκη, φάε το φαί σου γιατί θα σε πάω στην Angel!".
Χαχαχαχαχαχα!!!

Κι' εγώ θέλω πολύ να δω τη διάσωση της χελώνας! :)

Φιλιά πολλά!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Γιατί δεν απάντησε κανείς στο φλέγον θέμα οέο;;
Για τους λόγους μάλλον που δεν θα το κάνω κι εγώ!Μήπως έχω και τα φόντα να γίνω εκπαιδεύτρια σκύλων;;
Το βιντεάκι πολύ καλό!Κι εγώ τον κουβά θα σχολίαζα!Χαρά στο κουράγιο σας παιδιά!!Όταν αγαπάς,έτσι είναι!

Γυρίσατε για τη χελώνα ρε θηρία;;
Απίστευτοι είστε!!Αν δεν το δω,δε λέω τίποτα!Πρώτα το βίντεο και μετά τα μπράβο!!

Φιλάκια ζουζού!


Κι έλεγα πώς θα βρω το σπίτι της σε ολόκληρη Αθήνα!Τώρα ξέρω!GPS γαύγισμα!Χαχαχχαχα!!

Bitch είπε...

Έλα παιδί μου..
Πάντα με κανείς και τρομάζω..
Αυτό το βίντεο με τον λιπόθυμο σκύλο.. και δακρύζω.

Άντε τώρα να βρείτε και την χελώνα!!
Σου στέλνω πολλά φιλιά !!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Και γιατί να μην δώσει κάποιος το φιλί της ζωής σε ένα σκυλί που κινδυνεύει? Φτάνει να προλάβει να πάρει το στόμα του λίγο πριν συνέλθει ο σκύλος, γιατί μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που θα φιλήσει!!!!
Χαχα!!
Καλησπέρα

D.Angel είπε...

Vangel Greko μου χαίρομαι γι αυτό!
Νομίζω πως κανείς δεν είναι στα
καλύτερά του αυτό το διάστημα αλλά
το παλεύουμε! Φιλιά πολλά κι από μένα!

Λενάκι μου ναι!
Μια χαρά όταν βλέπεις 5 λεπτο βίντεο!
Χα χα χα χα χα Οταν τα ακούς όλη μέρα
ασταμάτητα δεν ξέρω αν είναι μια χαρα!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλάααααααααα

Dark13Sun χαίρομαι γι αυτό κ
λυπάμαι βέβαια για το σκυλάκι σου!
Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου
ζωρίς γάτα σκύλο κλπ!Καθένας με
τη λόξα του! :) Φιλιά πολλάαααααα

Φούλη μου κι εγώ συγκινήθηκα
όταν το πρωτοείδα! Ασε...
Οσο γι αυτό που με ρωτάς
Αν κατάφερνες να το βγάλεις απ
τα σαγόνια τους (είναι ένα θέμα αυτό) θα αρχίζανε να χοροπηδάγανε πάνω σου μέχρι να στο ξαναπάρουν!
Πάντως δεν θα σε δαγκώνανε! Στο λέω
με σιγουριά! Ασε τον κουβά!!! Απελπισία ο μικρός! Το σαλόνι το είδες; Χοροπηδάνε όλη μέρα!
Χα χα χα Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Αστεράκι μου, στα προσεχώς!
Να το φτιάξω πρώτα!
Φιλιά πολλάαααααααααα

Λιλιθάκι μου ναι!
Μπράβο του!Το σκυλάκι λογικά
πανικοβλήθηκε και κοιτούσε αριστερά και δεξιά! Είδε τον Χριστό φαντάρο... λογικό! Υπάρχουν ορισμένες ράτσες σκύλων και μέσα σε αυτές είναι και τα boxer που παθαίνουν επιληπτικές κρίσεις!
Περισσότερα για να μην κουράζω,
μπορείς να διαβάσει εδώ:
http://www.bytheway.gr/showthread.php?t=18187
Δεν είμαι όμως σίγουρη αν το συγκεκριμένο περιστατικό είναι
επιληπτική κρίση γιατί το σκυλί δεν ανέπνεε! Μπορεί κ να είχε κάποιο
πρόβλημα στην καρδιά! Δεν ξέρω!
Υποθέσεις κάνω!

Δεν έχουν τρομοκρατηθεί μόνο
τα πιτσιρικια Λιλιθάκι μου!
Παραλίγο να πάθει καρδιά κι ο
ντελιβεράς της γειτονιάς μας,
όταν τα άκουσε και τα είδε να
τρέχουν προς το μέρος του (για το
φαγητό φυσικά!) Κόντεψε να τσακιστεί στη σκάλα! Χα χα χα

Χα χα χα χα χα χα
Υπομονή! Η διάσωση στο επόμενο ποστ!
Φιλιά πολλάααααααααααααα

Dreameraki μου δεν γνωρίζω!
Χα χα χα χα χα χα χα χα
ευχαριστούμε ευχαριστούμε!
Ασε τον κουβά ρεεεε....
Εχω βαρεθεί τη ζωή μου λέμεεεεε
Στο επόμενο η διάσωση της χελώνας!
Kissessssssssssssssssss


Bitch μου γιατί
τρομάζεις γλυκιά μου;;;
Ολα καλά! Προσεχώς θα δεις κ τη
χελωνίτσα! Ολα καλά!
Μεταξύ μας: Κι εγώ δάκρυσα!
Φιλιά πολλάαααααααααααααα

Σάτυρε δεν έχεις κι άδικο!
Και καλά να ναι κάνα μικρό!
Φαντάζεσαι να ναι κάνα κτήνος;;;
Ομως πιστεύω πως γενικά ο κόσμος
συχαίνεται! παρατηρώ πως με κοιτάζουν όταν φιλάω τη μικρή στο
στόμα! Με αηδία να το πω;;;;
Περαστικά! Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααααααα
*Δεν συχαίνεσαι έτσι;;;; :)

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου τελικά είχα δίκιο
δεν είχα διαβάσει την περιγραφή του βίντεο πριν το αναρτήσω!
Γράφει ότι το σκυλί μετά απ αυτό
πήγε στον κτηνίατριο και η διάγνωση
έδειξε: Cardiomyopathy
Ιδια προβλήματα παρουσιάζουν
και τα pit bulls και τα bulldog
και άλλες μεγαλόσωμες φυλές σκύλων!
Περισσότερα εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=ISp-XppdAuk&feature=related

Ιδιο περιστατικό πάλι με boxer

Κissesssssssssssssssss

zoyzoy είπε...

Συγκλονιστικό βίντεο
να που υπάρχουν Άνθρωποι με το Α κεφαλαίο και πραγματικοί αντιπρόσωποι του είδους!
Τα σκυλιά σου είναι κουκλιά να τα χαίρεσαι:))

Φιλί θαλασσινό!

Osiris! είπε...

Μας "έστειλες" Αγγελάκι.

Μπράβο σου και μπράβο σε αυτόν τον υπέροχο Άνθρωπο!

Όσο για το δεύτερο clip... τι να πω...

Τς τς τς!

* * *

D.Angel είπε...

Ζουζου μου ναι!
Ευτυχώς που υπάρχουν
κι ΑΝΘΡΩΠΟΙ κι ας ειναι λιγοστοί!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σ ευχαριστώ!!!!

Ωωωω captain captain
Χα χα χα χα χα χα χα
Καλωσόρισες! Πώς από δω;
Είδες φως και μπήκες; Μπααααα
Μάλλον ακούστηκε το γκρρρ μέχρι εκεί!
Χα χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Υπάρχουν άνθρωποι;
αισιόδοξο μύνημα

Καλό Σ/Κ

D.Angel είπε...

Θέλω να πιστεύω πως ΝΑΙ
Φιλιά πολλά σύντεκνε!
Καλό Σ/Κ κι από μένα!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Να 'μαι κι εγώ. Δεν ξέρω αν θα το έκανα, αλλά νομίζω πως θα το τολμούσα. Έχω αρκετά ζώα εδώ που μένω (λόγω έκτασης) όπου πλέον έχω μάθει να τα αντιμετωπίζω πιο ανθρώπινα.
Φιλούρες!

D.Angel είπε...

Μοσχαράκι μου
είσαι σε καλό δρόμο!
Συνέχισε έτσι! :)
Φιλιά πολλά